Na pagaliau kažkiek aiškiau su tuo G tašku. Ši reklama tik 2 savaitės, jokios tąsos, jokios tolimesnės perspektyvos. Kitais metais dar kažką sugalvos galZ ar V tašką. Žodžiu pinigai ir dėmesys išmestas tuščiai. Kaip visada. Vilnius gi
Na pagaliau kažkiek aiškiau su tuo G tašku. Ši reklama tik 2 savaitės, jokios tąsos, jokios tolimesnės perspektyvos. Kitais metais dar kažką sugalvos galZ ar V tašką. Žodžiu pinigai ir dėmesys išmestas tuščiai. Kaip visada. Vilnius gi
Ar esi ką nors gero matęs Vilniuje? Turbūt jei pripažintum, kavianskas žaibas nutrenktų. Ligonis.
Tuo pačiu aišku uždarytum pirmiausia VNO ir visas ministerijas perkeltum į Kauną ar Garliavą.
Esame linkę manyti, kad visi lenkai turistai į Vilnių atvažiuoja tik ieškodami lenkiškųjų ženklų, taip pat aplankyti Aušros vartus ir Juzefo Pilsudskio širdies mauzoliejų Rasų kapinėse. Tačiau, pasirodo, kai kurie atvyksta ir randa visai ką kita. Tarkim, susižavi skrydžiu oro balionu, dar tik statomu MO muziejumis, Užupiu ir ten esančia „Špunka“.
Na pagaliau kažkiek aiškiau su tuo G tašku. Ši reklama tik 2 savaitės, jokios tąsos, jokios tolimesnės perspektyvos. Kitais metais dar kažką sugalvos galZ ar V tašką. Žodžiu pinigai ir dėmesys išmestas tuščiai. Kaip visada. Vilnius gi
Udriau, nenori paanilizuoti kokio atgarsio, kokios auditorijos ir kokią 'tolimesnę perspektyvą' paliko tavo rekomenduotas Latvijos reklaminis klipas kaip pavyzdys kokiu keliu turėtų eiti Vilnius? Vieną pamatė keli tūkstančiai užsieniečių, o Vilniaus reklamą pamatė daugiamilijoninė auditorija. Apie Latvijos klipą nebūtumėm sužinoję netgi mes, jeigu ne tavoji rekomendacija, o Vilniaus reklamą apskelbė visos žymiausios pasaulio žiniasklaidos priemonės. Latvijos video sukūrimas kainavo didelius pinigus, o Vilniaus reklama neįtikėtinai pigi. Tu tikrai galvoji, kad Latvijos reklama yra daug labiau pasisekusi?
O tai Mo Muziejus nėra kurtas Lenkijos žydo? Ar 15min. "lenkiškais ženklais" laiko tik Pilsudskio širdį ir Ostra Brama?
Kurtas, bet visiškai nesupratau pasisakymo. Tartum MO muziejuje (idėjoje, architektūroje) užkoduota, kad jis kurtas Lenkijoje gimusio žydo? Ir tai tampa dėl to lenkiškumo ženklu? Wtf? Jeigu ir taip būtų, tai prie ko šitas jūsų komentaras? Ar per daug Škėmos su J. Joyse prisiskaitėte
Na pagaliau kažkiek aiškiau su tuo G tašku. Ši reklama tik 2 savaitės, jokios tąsos, jokios tolimesnės perspektyvos. Kitais metais dar kažką sugalvos galZ ar V tašką. Žodžiu pinigai ir dėmesys išmestas tuščiai. Kaip visada. Vilnius gi
Reklamos efektyvumą pripažino garsiuosius Rygos įvaizdinius vaizdo klipus sukūrusių gamybos namų „Nonsense.tv“ vadovas Augustinas Katilius. Jis sakė: „Sveikinu Vilnių su G-taško kampanija. Kampanijos tikslas – kelti susidomėjimą miestu ir panašu, kad tai veikia. Taip pat panašu, kad tai yra labai efektyvi reklama, turint omenyje gamybos sąnaudas ir pasiektą poveikį. Taip, ji sulauks ir negatyvių atsiliepimų, bet nieko nėra blogiau kampanijai kaip jokie atsiliepimai. Taigi reziumuojant – tai pasisekusi kampanija, kuri yra tiek nepadori, kiek mes patys esame (pagal „sugedimo“ laipsnį). Nemačiau kitos tokios intriguojančios kampanijos, reklamuojančios Vilnių arba šalį.“
Ar dabar jau ir lietuviai, kūrę reklamą Latvijai, bus blogi?
Tik toks pastebėjimas, kad MO muziejus jau beveik pastatytas, apie tai forume jau eilę metų diskutuojama, netgi savo temą turi.
Tik toks pastebėjimas, kad aš foreme skaitau tik tai, kas man įdomu - infrastruktūra, visuomenė ir ūkis, šiek tiek prospekto, labai retai apie statybą Vilniuje.
Taip, nes teigiamai įvertino ką nors, kas susiję su Vilniumi. Tai yra blogiausias dalykas Udriaus akyse. Panašiai kaip peliukai negalėjo pasakyti laidoje Uspaskicho pavardės neužsikirsdami, taip ir jį purto vien išgirdus Vilniaus pavadinimą. Užtenka paskaityti jo žinutes apie VNO. Įrodinės bet kokią nesąmonę, pvz.: statyti naują pirmiausia uždarius VNO ir nenorėdamas atsižvelgti į reikiamas tokiu atveju kosmines sumas su infrastruktūra bei nenorėdamas matyti VNO artumo privalumų ir galimybių.
Todėl nereikia jo komentarų apie Vilnių laikyti sveikai protaujančio žmogaus minitimis. Tiesiog tai toks psichinis defektas. Visokių žmonių būna, juos irgi reikia suprasti bei užjausti.
p.s. Dar yra kitas žodis, kurio nesugeba ištarti - Landsbergis. Įdomu būtų išgirsti kaip sako panašiai kaip logopedų testai vaikams - Landsbergis gyvena Vilniuje.
Turbūt neįmanoma, kavianskas žaibas nutrenktų.
Ar dabar jau ir lietuviai, kūrę reklamą Latvijai, bus blogi?
atsakau dar kartą DLIA OSOBENNO TUPYCH. Dar kaip tyčia vakar buvome susitikę su turizmo firmų atstovais ir visų nuomonė vienoda. Nėra aiškios strategijos 5 - 10 metų. Nėra aikšu, kaip Vilnius pristatinėjamas kitais metais, dar kitais ir dar toliau. Tai buvo visiška VIENKARTINĖ akcija, be jokios tąsos, t.y. dvi savaites parodome ir viso gero. Puslapis, kurį turėtų reklamuoti Vilnių kai turistinį objektą yra baisus, jo surasti neįmanoma. Ši reklama pradžioje paskelbta kad bus TURISTINĖ, vėliau tas žodis išmestas ir pasakyta kad tai viešinimo reklama. Tad kaip marketinginė veikla gal ir nieko, kaip TURISTINĖ yra visiškas fiasko.
Norint reklamuoti miestą reikia tiesiog nuoseklios veiklos 5 metams į priekį, gal net ir ilgiau, su aiškia mintimi, aiškiu pasakymu, bet ne su vienkartine akcija. Bet sėdmaišių hipsteriai to nesupranta ir nesupras.
Ir daugybė kitų antraščių ta tema - Jūs man dar pasakykite , tipo vakariečiai supranta metaforas Ir kur čia tas supratimas? Daugiau kaip trečdalis tekstų neigiami.
Ir daugybė kitų antraščių ta tema - Jūs man dar pasakykite , tipo vakariečiai supranta metaforas Ir kur čia tas supratimas? Daugiau kaip trečdalis tekstų neigiami.
Tavo pacituotame straipsnyje su kritikais nesutinka marketingą dėstantis universitete specialistas:
Deakin University marketing and management lecturer Michael Callaghan disagrees. When asked for his assessment of the campaign, he told The New Daily that sex still sells.
“Simply using semi-naked bodies or sexual suggestions is the lowest common denominator, but once you become creative on top of that, like in this case, that does demonstrate a slightly evolved approach to using sex to sell,” Dr Callaghan said.
“It may be the oldest marketing trick in the book, but it’s still an effective marketing tool because it works.”
Dr Callaghan said the campaign was also “quite clever” because it used visual clues to fill in the story, effectively avoiding laws restricting explicit advertising content.
Kaip kitas forumo dalyvis pastebėjo, turbūt daugiausia kritikuoja tie, kuriems jau nebestovi.
Beje, Vilniuje 2017 metais apsilankė 1,07 mlj turistų ir tai yra NET 3,7 proc daugiau nei 2016 metais, kai tuo tarpu Rygoje 2017 metais apsilankė 1,4 mlj turistų, ir augimas buvo 11,4 proc. Manau klausimų nekyla, kuri strategija geresnė.
Comment