Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai jau nebelieka prie ko prisikabinti, tai dabar problema kad reklama per pigi - nu gi reikia daugiu pinigų įsisavinti, ką čia su tokiom sumom prasidėti.

    Comment


      O tai tuos reklaminius filmukus su išvis nežinomais personažais nemokamai rodo pasaulinės TV?

      Comment


        Aš tai nežinau ką čia daugiau ir bekomentuoti... nebent TieSOS.

        Comment


          Gal ir nekomentuok, jei neskiri klipų peržiūros internete nuo rodymo televizijoje.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Gal ir nekomentuok, jei neskiri klipų peržiūros internete nuo rodymo televizijoje.
            Na ir kiek gi tavo manymu toks klipas sulauktų peržiūrų youtubėj? Galiu pasufleruoti - keliasdešimt tūkstančių, bent jau tiek tų peržiūrų sulaukė Latvijos reklaminis filmukas, į kurį čia turbūt apeliuojama kaip 'daug geresnę reklamą, nei Vilniaus'. Iš tų 30K peržiūrų dauguma tirkiausiai yra patys latviai. Ar matai skirtumą, kada yra pasiekiama daugiamilijoninė auditorija ir kada yra pasiekiami keli tūkstančiai?

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Turistų srautai ir taip didėja, be jokių pilių atstatymo, bet jeigu jinai būtų atstatyta, tai duotų papildomą spyrį tiems turistų srautams sparčiau kilti. Aš pilies nesuabsoliutinu, Vilniuje yra pilna vietų, kurias reikia tvarkyti ir nėra tokios vienos vietos, kurią sutvarkius, viskas pasikeistų iš esmė. Tačiau Gedimino pilis yra arčiausiai to ir turistų srautams tai neabejotinai turėtų pačią didžiausią įtaką.

              Mano supratimu katedros aikštė ir jos prieigos Vilniaus turizmui yra ypatingos svarbos. Dažniausiai turistiniai miestai turi kažkokį simbolį, kažkokią vizitinę kortelę, su kuria prisistato - Londonas su Big Benu, Paryžius su Eifelio bokštu, Berlynas su Branderburgo vartais, Roma su kolizėjum, Barselona su Sagrada Familia. Kai kada, kai miestas neturi nieko super ypatingo ir galingo, jų somboliais gali tapti koks myžantį berniukas, kaip Briuselyje, ar undinėlė, kaip Kopenhagoje. Bet Vilniaus atveju kas turėtų būti pagrindinis simbolis daugiau nei aišku - katedros aikštė. Yra tik vienas niuansas, kad jinai galėtų būti dvigubai įspūdingesnė, nei kad yra dabar. Tam reikėtų atstatyti Gedimino pilį ir nukirsti kelis medžius prie valdovų rūmų, kurie ją užstoja. Kai viskas pasimatytų vienoje nuotraukoje - varpinė, katedra, pilis ir valdovų rūmai - tai neabejotinai taptų Vilniaus (o ir Lietuvos) simboliu, kuris būtų pagrindinis vaizdas įvedus į google vaizdų paiešką žodį 'Vilnius', tai būtų vaizdas, kurį dėtų ne tik ant magnetukų ir suvenyrų, bet ir ant daugumo pasaulio žiniasklaidos rašomų straipsnių apie Lietuvą. Tokiam įspūdingam pastatų ansambliui nieko prieš neturėtų ką pastatyti ne tik Talinas ir Ryga, bet ir Krokuva, Budapeštas ar netgi Praha. Galima tik pamėginti įsivaizduoti, kaip vienoje nuotraukoje atrodytų atstatyta Gedimino pilis kartu su Katedra, varpine ir valdovų rūmais ir palyginti su ta pačia Praha:



              Mano supratimu tai taptų ne tik Vilniaus ir Lietuvos simboliu, bet ir tam tikru turistiniu magnetu, nes už šitą ansamblį nieko įspūdingesnio nei rytų, nei šiaurės Europoje nebūtų. Ir ištiesų tai sąlyginai labai nedaug kainuotų - 30 mln. eur, tiek Quadrumas, tiek K18b yra brangesni projektai. Ir tai tik pagrindinė ir svarbiausia Vilniaus vieta, o kiek dar mažesnės reikmės vietų, kurios reikalauja pokyčių. Man nelabai suprantama, kodėl nenorima paimti ir kapitaliai sutvarkyti pradžiai bent jau Vilniaus senamiestį ir centrinę dalį. Juk šita investicija per išaugusius turistų srautus ganėtinai sparčiai atsipirktų, bet valstybė užuot investavusi ten, kas neša pelną, geriau liūto dalį valstybės investicijų (t.y. ES pinigų) nukreips į provinciją, kur nauju šaligatviu per dieną 3 žmonės praeis. Procesas turėtų būti atvirkščias: atgaivinam Vilniaus senamiestį -> iš turizmo uždirbam pinigų -> už juos gaivinam provinciją.
              Kam įdomus tas šiuolaikini surogatas pilies pavidalu? Turime jau tokius Valdovų rūmus? Kur tie turistai? Niekas čia į tą Vilnių dėl pilies nevažiuos. Jei jau statyti kortą ant pilies, tai reikia reklamuoti Trakų pilį.

              Comment


                Tviteryje 50 tvytų. #notgudinaf


                P.S. atsirado ir nusivylęs, kad vietoj įsivaizduotų malonumų buvo pasiūlyta sūrių degustacija ir trijų kryžių kalnas. Aš ir tikėjausi mažų mažiausiai nuorodos į stoties rajoną ...
                Paskutinis taisė Tomas; 2018.08.10, 18:21.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Kad stoties rajonas ir taip bus pirmas taškas turistams.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Gal ir nekomentuok, jei neskiri klipų peržiūros internete nuo rodymo televizijoje.
                    Senasnamai, man atrodo čia reiktų nebekomentuoti būtent tau. Na jau visiškai akivaizdu, kad visi tavo argumentai buvo tiesiog sutriuškinti. Dabar būtų pats laikas slėptis ir nebesistengti dar labiau apsikvailinti.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Na ir kiek gi tavo manymu toks klipas sulauktų peržiūrų youtubėj? Galiu pasufleruoti - keliasdešimt tūkstančių, bent jau tiek tų peržiūrų sulaukė Latvijos reklaminis filmukas, į kurį čia turbūt apeliuojama kaip 'daug geresnę reklamą, nei Vilniaus'. Iš tų 30K peržiūrų dauguma tirkiausiai yra patys latviai. Ar matai skirtumą, kada yra pasiekiama daugiamilijoninė auditorija ir kada yra pasiekiami keli tūkstančiai?
                      PVZ, aš nemačiau to GVilnius (ar kaip jis ten vadinasi), nes jutubas man jo iki šiol nepasiūlė tarp rekomenduojamo video. Kai pamatysiu tarp rekomendacijų - informuosiu būtinai.
                      Paskutinis taisė Aleksio; 2018.08.10, 21:03.

                      Comment


                        Klipo dalį praeidamas pro TV pamačiau, man pasirodė, ar ten juodas kažkoks turistas kaifuoja į G tašką atvykęs? Žinant, kad absoliuti dauguma Lietuvos turistų balti, tikrai galima suprasti kaip taikomasi į "praturtintojus" atvykti lengvo elgesio mergelių...
                        Kol nebuvcau to pamatęs, mano nuomonė buvo neutrali.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Klipo dalį praeidamas pro TV pamačiau, man pasirodė, ar ten juodas kažkoks turistas kaifuoja į G tašką atvykęs? Žinant, kad absoliuti dauguma Lietuvos turistų balti, tikrai galima suprasti kaip taikomasi į "praturtintojus" atvykti lengvo elgesio mergelių...
                          Kol nebuvcau to pamatęs, mano nuomonė buvo neutrali.
                          Yra ir baltaodžių (viso 3 klipai)




                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Tai tiesiai šviesiai ir reikia sakyti - Vilnius pristatomas kaip sekso turizmo miestas. Taškas. G taškas.
                            Štai ką antru punktu po vikipedijos straipsnio apie G spot išmeta googlas anglų kalba:

                            https://www.news.com.au/travel/world...5fce3652637158 ‘The G spot of Europe’: Tourism ad for Lithuania’s capital goes raunchy

                            THIS new ad campaign has divided an entire country who don’t know whether to applaud or ban it ahead of a visit by the Pope.

                            Comment


                              Tvyteryje jau 60 tvytų, iš jų 3 mano.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                PVZ, aš nemačiau to GVilnius (ar kaip jis ten vadinasi), nes jutubas man jo iki šiol nepasiūlė tarp rekomenduojamo video. Kai pamatysiu tarp rekomendacijų - informuosiu būtinai.
                                Klipai čia ne esmė, ne juos pagrinde nušvietė pasaulinė žiniasklaida, o tą plakatą, kurį tikrai matei.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai tiesiai šviesiai ir reikia sakyti - Vilnius pristatomas kaip sekso turizmo miestas. Taškas. G taškas.
                                Štai ką antru punktu po vikipedijos straipsnio apie G spot išmeta googlas anglų kalba:

                                https://www.news.com.au/travel/world...5fce3652637158 ‘The G spot of Europe’: Tourism ad for Lithuania’s capital goes raunchy


                                THIS new ad campaign has divided an entire country who don’t know whether to applaud or ban it ahead of a visit by the Pope.
                                Nesuprantu kur tu čia matai 'Vilnių pristatomą kaip sekso turizmo miestą'. Straipsnyje aiškiai parašyta : “Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing. Vilnius, the G-spot of Europe,” says the advertisement, which is aimed at portraying the city as the continent’s undiscovered treasure." G-taškas reklamoje naudojamas kaip metafora, bet jeigu yra tokių kvailių, kurie nesupranta metaforų, tai jiems specialiai dar paaiškinta ką tas šūkis reiškia. Kur čia reikia įžiūrėti kažkokį sekso turizmą, apie kurį nė žodžio ne tik reklamoje, bet ir straipsnyje nėra?
                                Paskutinis taisė Eidvis; 2018.08.10, 22:34.

                                Comment


                                  Parašė rat
                                  Aš tikrai labai sunerimęs ir netgi sakyčiau pasipiktinęs, jeigu privažiuos čia visokių vokiečių ir anlgų ir pradės tratint čia viską, o mes nepakonkuruosim finansiškai ir turėsim drožtis vieni su kitais, kaip nesakysiu kas (honJ ir kaknausas). O gal toks ir yra ištvirkėlių masonų globalistų iluminatų planas!?
                                  Nu atsiprašau, aš tai iš anksto rezervuojuosi Gator. Kankauskas tegul drožiasi su kuo nors kitu.

                                  Comment


                                    G-taškas reklamoje naudojamas kaip metafora
                                    Hemorojų irgi galima naudoti kaip metaforą, bet vis tiek smirdės, nes tas žodis taip pat turi tik vieną reikšmę. Todėl nereikia kišti galvos į smėlį ir neigti sąsajas su seksu. Visiškiems nesupratėliams filmukai padeda susigaudyti, apie kokį malonumą kalbama.

                                    Ir žiniasklaida kažkodėl įžvelgia seksą. Turbūt nesupranta metaforų?

                                    Sex still sells: Lithuania capital Vilnius the ‘G-spot of Europe’ in ad campaign

                                    https://thenewdaily.com.au/life/trav...uania-vilnius/

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Hemorojų irgi galima naudoti kaip metaforą, bet vis tiek smirdės, nes tas žodis taip pat turi tik vieną reikšmę. Todėl nereikia kišti galvos į smėlį ir neigti sąsajas su seksu. Visiškiems nesupratėliams filmukai padeda susigaudyti, apie kokį malonumą kalbama.

                                      Ir žiniasklaida kažkodėl įžvelgia seksą. Turbūt nesupranta metaforų?

                                      Sex still sells: Lithuania capital Vilnius the ‘G-spot of Europe’ in ad campaign

                                      https://thenewdaily.com.au/life/trav...uania-vilnius/
                                      Niekas ir neneigia sekso. Tik seksas NĖRA blogai. Orgazmas NĖRA blogai. G taškas NĖRA blogai. Tuo tarpu hemorojus YRA liga.

                                      Comment


                                        lol, gi niekas iš vakarų tik dėl tratinimosi čia nevažiuos. o teisybės dėlei lietuvės yra niekam tikusios tame reikale, tai nebent gėjų atvažiuos iš olandijos ieškoti hemerojaus taško.

                                        visais laikais patvirtinta tiesa, kad nėra blogos reklamos , gana laiku ir vietoje jinai - 2018 nieko nebešokiruosi, bet va visi sėdi internete ir portalai medžioja tokias istorijas (dar ir popiežius kur buvęs kur nebuvęs), tai čia toks reachas už kapeikas sugeneruotas, apie kokį didžiakrūtės panos dėl konkurencijos instagrame jau gali tik pasvajoti.

                                        belieka džiaugtis, kad nieks neaplenkė, nes ta reklama jau prieš gerą pusmetį (ar dar anksčiau, šiais informacijos laikais sunku viską prisiminti) sklandė internetuose

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Ir žiniasklaida kažkodėl įžvelgia seksą. Turbūt nesupranta metaforų?

                                          Sex still sells: Lithuania capital Vilnius the ‘G-spot of Europe’ in ad campaign

                                          https://thenewdaily.com.au/life/trav...uania-vilnius/
                                          Kam kurti savo konspiracijas, kodėl negalima tiesiog perskaityti tekstų ką rašo ir kaip tai pateikia? O jeigu neišeina suprasti iš vieno karto - perskaityti dar syki. Pacituosiu ką tavo pateiktame straipsnyje rašo:

                                          Deakin University marketing and management lecturer Michael Callaghan disagrees. When asked for his assessment of the campaign, he told The New Daily that sex still sells.

                                          “Simply using semi-naked bodies or sexual suggestions is the lowest common denominator, but once you become creative on top of that, like in this case, that does demonstrate a slightly evolved approach to using sex to sell,” Dr Callaghan said.

                                          “It may be the oldest marketing trick in the book, but it’s still an effective marketing tool because it works.”
                                          Trumpai išversiu - seksualumo naudojimas reklamoje nėra jokia naujiena, o senas bajeris ir įvairiose reklamose labai dažnai gali išvysti sexy merginas, bet tai nereiškia, kad yra pardavinėjamos jos, o ne jų reklamuojamos prekės. Taip, seksualumas šioje reklamoje yra užkabinamas, bet kaip metafora, kuri aiškiai matosi reklamoje ir šiaip daugumoje straipsnių dar detaliau paaiškinta buvo.

                                          Beje, tavo pateikto straipsnio pabaigoje aprašomos ne prostitučių Vilniuje kainos, o miesto istorija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X