Kai jau nebelieka prie ko prisikabinti, tai dabar problema kad reklama per pigi - nu gi reikia daugiu pinigų įsisavinti, ką čia su tokiom sumom prasidėti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGal ir nekomentuok, jei neskiri klipų peržiūros internete nuo rodymo televizijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Turistų srautai ir taip didėja, be jokių pilių atstatymo, bet jeigu jinai būtų atstatyta, tai duotų papildomą spyrį tiems turistų srautams sparčiau kilti. Aš pilies nesuabsoliutinu, Vilniuje yra pilna vietų, kurias reikia tvarkyti ir nėra tokios vienos vietos, kurią sutvarkius, viskas pasikeistų iš esmė. Tačiau Gedimino pilis yra arčiausiai to ir turistų srautams tai neabejotinai turėtų pačią didžiausią įtaką.
Mano supratimu katedros aikštė ir jos prieigos Vilniaus turizmui yra ypatingos svarbos. Dažniausiai turistiniai miestai turi kažkokį simbolį, kažkokią vizitinę kortelę, su kuria prisistato - Londonas su Big Benu, Paryžius su Eifelio bokštu, Berlynas su Branderburgo vartais, Roma su kolizėjum, Barselona su Sagrada Familia. Kai kada, kai miestas neturi nieko super ypatingo ir galingo, jų somboliais gali tapti koks myžantį berniukas, kaip Briuselyje, ar undinėlė, kaip Kopenhagoje. Bet Vilniaus atveju kas turėtų būti pagrindinis simbolis daugiau nei aišku - katedros aikštė. Yra tik vienas niuansas, kad jinai galėtų būti dvigubai įspūdingesnė, nei kad yra dabar. Tam reikėtų atstatyti Gedimino pilį ir nukirsti kelis medžius prie valdovų rūmų, kurie ją užstoja. Kai viskas pasimatytų vienoje nuotraukoje - varpinė, katedra, pilis ir valdovų rūmai - tai neabejotinai taptų Vilniaus (o ir Lietuvos) simboliu, kuris būtų pagrindinis vaizdas įvedus į google vaizdų paiešką žodį 'Vilnius', tai būtų vaizdas, kurį dėtų ne tik ant magnetukų ir suvenyrų, bet ir ant daugumo pasaulio žiniasklaidos rašomų straipsnių apie Lietuvą. Tokiam įspūdingam pastatų ansambliui nieko prieš neturėtų ką pastatyti ne tik Talinas ir Ryga, bet ir Krokuva, Budapeštas ar netgi Praha. Galima tik pamėginti įsivaizduoti, kaip vienoje nuotraukoje atrodytų atstatyta Gedimino pilis kartu su Katedra, varpine ir valdovų rūmais ir palyginti su ta pačia Praha:
Mano supratimu tai taptų ne tik Vilniaus ir Lietuvos simboliu, bet ir tam tikru turistiniu magnetu, nes už šitą ansamblį nieko įspūdingesnio nei rytų, nei šiaurės Europoje nebūtų. Ir ištiesų tai sąlyginai labai nedaug kainuotų - 30 mln. eur, tiek Quadrumas, tiek K18b yra brangesni projektai. Ir tai tik pagrindinė ir svarbiausia Vilniaus vieta, o kiek dar mažesnės reikmės vietų, kurios reikalauja pokyčių. Man nelabai suprantama, kodėl nenorima paimti ir kapitaliai sutvarkyti pradžiai bent jau Vilniaus senamiestį ir centrinę dalį. Juk šita investicija per išaugusius turistų srautus ganėtinai sparčiai atsipirktų, bet valstybė užuot investavusi ten, kas neša pelną, geriau liūto dalį valstybės investicijų (t.y. ES pinigų) nukreips į provinciją, kur nauju šaligatviu per dieną 3 žmonės praeis. Procesas turėtų būti atvirkščias: atgaivinam Vilniaus senamiestį -> iš turizmo uždirbam pinigų -> už juos gaivinam provinciją.
- 2 patinka
Comment
-
Tviteryje 50 tvytų. #notgudinaf
P.S. atsirado ir nusivylęs, kad vietoj įsivaizduotų malonumų buvo pasiūlyta sūrių degustacija ir trijų kryžių kalnas. Aš ir tikėjausi mažų mažiausiai nuorodos į stoties rajoną ...Paskutinis taisė Tomas; 2018.08.10, 18:21.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGal ir nekomentuok, jei neskiri klipų peržiūros internete nuo rodymo televizijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa ir kiek gi tavo manymu toks klipas sulauktų peržiūrų youtubėj? Galiu pasufleruoti - keliasdešimt tūkstančių, bent jau tiek tų peržiūrų sulaukė Latvijos reklaminis filmukas, į kurį čia turbūt apeliuojama kaip 'daug geresnę reklamą, nei Vilniaus'. Iš tų 30K peržiūrų dauguma tirkiausiai yra patys latviai. Ar matai skirtumą, kada yra pasiekiama daugiamilijoninė auditorija ir kada yra pasiekiami keli tūkstančiai?Paskutinis taisė Aleksio; 2018.08.10, 21:03.
Comment
-
Klipo dalį praeidamas pro TV pamačiau, man pasirodė, ar ten juodas kažkoks turistas kaifuoja į G tašką atvykęs? Žinant, kad absoliuti dauguma Lietuvos turistų balti, tikrai galima suprasti kaip taikomasi į "praturtintojus" atvykti lengvo elgesio mergelių...
Kol nebuvcau to pamatęs, mano nuomonė buvo neutrali.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKlipo dalį praeidamas pro TV pamačiau, man pasirodė, ar ten juodas kažkoks turistas kaifuoja į G tašką atvykęs? Žinant, kad absoliuti dauguma Lietuvos turistų balti, tikrai galima suprasti kaip taikomasi į "praturtintojus" atvykti lengvo elgesio mergelių...
Kol nebuvcau to pamatęs, mano nuomonė buvo neutrali.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tai tiesiai šviesiai ir reikia sakyti - Vilnius pristatomas kaip sekso turizmo miestas. Taškas. G taškas.
Štai ką antru punktu po vikipedijos straipsnio apie G spot išmeta googlas anglų kalba:
https://www.news.com.au/travel/world...5fce3652637158 ‘The G spot of Europe’: Tourism ad for Lithuania’s capital goes raunchy
THIS new ad campaign has divided an entire country who don’t know whether to applaud or ban it ahead of a visit by the Pope.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPVZ, aš nemačiau to GVilnius (ar kaip jis ten vadinasi), nes jutubas man jo iki šiol nepasiūlė tarp rekomenduojamo video. Kai pamatysiu tarp rekomendacijų - informuosiu būtinai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tiesiai šviesiai ir reikia sakyti - Vilnius pristatomas kaip sekso turizmo miestas. Taškas. G taškas.
Štai ką antru punktu po vikipedijos straipsnio apie G spot išmeta googlas anglų kalba:
https://www.news.com.au/travel/world...5fce3652637158 ‘The G spot of Europe’: Tourism ad for Lithuania’s capital goes raunchy
THIS new ad campaign has divided an entire country who don’t know whether to applaud or ban it ahead of a visit by the Pope.Paskutinis taisė Eidvis; 2018.08.10, 22:34.
Comment
-
Parašė ratAš tikrai labai sunerimęs ir netgi sakyčiau pasipiktinęs, jeigu privažiuos čia visokių vokiečių ir anlgų ir pradės tratint čia viską, o mes nepakonkuruosim finansiškai ir turėsim drožtis vieni su kitais, kaip nesakysiu kas (honJ ir kaknausas). O gal toks ir yra ištvirkėlių masonų globalistų iluminatų planas!?
Comment
-
G-taškas reklamoje naudojamas kaip metafora
Ir žiniasklaida kažkodėl įžvelgia seksą. Turbūt nesupranta metaforų?
Sex still sells: Lithuania capital Vilnius the ‘G-spot of Europe’ in ad campaign
https://thenewdaily.com.au/life/trav...uania-vilnius/
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąHemorojų irgi galima naudoti kaip metaforą, bet vis tiek smirdės, nes tas žodis taip pat turi tik vieną reikšmę. Todėl nereikia kišti galvos į smėlį ir neigti sąsajas su seksu. Visiškiems nesupratėliams filmukai padeda susigaudyti, apie kokį malonumą kalbama.
Ir žiniasklaida kažkodėl įžvelgia seksą. Turbūt nesupranta metaforų?
Sex still sells: Lithuania capital Vilnius the ‘G-spot of Europe’ in ad campaign
https://thenewdaily.com.au/life/trav...uania-vilnius/
- 2 patinka
Comment
-
lol, gi niekas iš vakarų tik dėl tratinimosi čia nevažiuos. o teisybės dėlei lietuvės yra niekam tikusios tame reikale, tai nebent gėjų atvažiuos iš olandijos ieškoti hemerojaus taško.
visais laikais patvirtinta tiesa, kad nėra blogos reklamos , gana laiku ir vietoje jinai - 2018 nieko nebešokiruosi, bet va visi sėdi internete ir portalai medžioja tokias istorijas (dar ir popiežius kur buvęs kur nebuvęs), tai čia toks reachas už kapeikas sugeneruotas, apie kokį didžiakrūtės panos dėl konkurencijos instagrame jau gali tik pasvajoti.
belieka džiaugtis, kad nieks neaplenkė, nes ta reklama jau prieš gerą pusmetį (ar dar anksčiau, šiais informacijos laikais sunku viską prisiminti) sklandė internetuose
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIr žiniasklaida kažkodėl įžvelgia seksą. Turbūt nesupranta metaforų?
Sex still sells: Lithuania capital Vilnius the ‘G-spot of Europe’ in ad campaign
https://thenewdaily.com.au/life/trav...uania-vilnius/
Deakin University marketing and management lecturer Michael Callaghan disagrees. When asked for his assessment of the campaign, he told The New Daily that sex still sells.
“Simply using semi-naked bodies or sexual suggestions is the lowest common denominator, but once you become creative on top of that, like in this case, that does demonstrate a slightly evolved approach to using sex to sell,” Dr Callaghan said.
“It may be the oldest marketing trick in the book, but it’s still an effective marketing tool because it works.”
Beje, tavo pateikto straipsnio pabaigoje aprašomos ne prostitučių Vilniuje kainos, o miesto istorija.
Comment
Comment