Jeigu būtų tokių kaip senasnamas valia, tai Lietuva iš vis neturėtų turistų, nes sienos būtų uždarytos arba būtų dalinami kelialapiai darbininkms pagal kvotas, tai jų reklamos kritikavimas tik pagrindžia tai, kad reklama gera.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei nėra balso ir nemoki šokti, tai nėra ko veržtis į sceną. Reikia lankyti vokalo bei šokių pamokas. Atsiras gebėjimai, bus ir dėmesys. Na bet jei pamokos per sunkios ir nuobodžios, o dėmesio reikia čia ir dabar, galima pamėginti išsirengti. Vilnius pasirinko pastarąjį variantą. Meras irgi galėtų kokiame tarptautiniame renginyje nusimauti kelnes - juk išgarsintų ir save, ir Vilnių. Nejaugi nesugalvoja tokio efektyvaus ir išvis nemokamo reklamos būdo.
- 9 patinka
Comment
-
Jeigu būtų tokių kaip senasnamas valia, tai Lietuva iš vis neturėtų turistųPaskutinis taisė senasnamas; 2018.08.09, 23:59.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTaip, dabar visas pasaulis žinos, kad Vilnius (ar net Lietuva) yra Europos putė. Kaip išradinga, jokia šalis nebuvo sugalvojusi taip šauniai pasireklamuoti. Kai šitos reklamos poveikis išblės, bus galima dar apsiskelbti Europos užpakaliu. Netoli nuo putės, lengva rast. Irgi originalu, šitos genialios idėjos dar niekas nepanaudojo. Drąsi šalis.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąYra tų turistų, kam ta desperacija. Kloji šaligatvius, šluoji šiukšles, renovuoji fasadus ir rezultatas bus. Tokia reklama rodo, kad nelabai yra kuo pasigirti ir ką parodyti. Todėl reikia stereotipų laužymo, skandalo ir efekto.
Daug kam tai sunku suvokti, bet nebuvo tvirtinamų vizijų, kuriamų didelių darbo grupių, strategijų rašymo, nebuvo ilgalaikio viską apimančio nesikeičiančio plano besikeičiančiam pasauliui. Buvo visiškas agile prieš įsisenėjusį waterfall. Tuo Go Vilnius ir skiriasi nuo to, kaip darbai daromi kitur, ir dėl to galima džiaugtis.
Dėl neturėjimo ką parodyti - kaip tik kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
- 3 patinka
Comment
-
Dar reik nepamiršti, kokioms rinkoms skirta šita reklama. Britai (ar net konservatyvūs vokiečiai) turi šiokį tokį humoro jausmą. Skirtingai, nei dauguma lietuvių, kurie supranta tik bajerius apie Pėtką ir Čepajevą ir galvoja, kad Kazlas yra geras humoristas.
Reklama yra pakankamai subtili, cheeky (sorry bočių kalbyalyas gynėjai, nesugalvojau, kaip sulietuvinti) ir, be abejo, cool (vėsi). Aš vis dar nesu tikras, ar turistai Vilniuje ras tą G Spot, bet reklamos kūrėjams rašau 10 balų. Well done ir lauksim daugiau. Tas faktas, kad lietuviai sugeba kažką tokio sukurti, yra savaime labai geras ir smagus dalykas.
- 1 patinka
Comment
-
Kalbos tyrumo saugotojų draugija pataiso: "reklama yra skruostiška (liežuvio skruoste humoras) ir vėsi".
O šiaip tai vienas didžiausių šitos reklamos privalumų yra, kad humoras joje turi dvigubą dugną, kas jo nesuprantančius plokščio humoro mėgėjus trigerina, nes jie to nesupranta ir pradeda nusišnekėti apie vaginas, kai realiai reklama apskritai yra visiškai ne apie seksą.Paskutinis taisė index; 2018.08.10, 01:13.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąkompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDėl neturėjimo ką parodyti - kaip tik kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Įdomu kiek tokie "modernieji turistai" sudaro bendrame turistų sraute. Kam turistui viešbutis apart to, kad pernakvot ir gal pavalgyt? Dar suprasčiau jei viešbutis būtų kokiam Lukiškių kalėjime su išsaugotomis autentiškomis detalėmis Bet eilinis tinklinis 3-4 žvaigždučių..? Tokio net į Instagramą neįdėsi.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.08.10, 09:07.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Reikia skaičiuoti ne kokią dalį tokie turistai sudaro galvų skaičiumi, o kokią dalį sudaro išleistų pinigų kiekiu. Kad ten ryanairiniam jaunimui ar lenkų autobusamas svarbu tik lova pernakvojimui ar tinka ir naktis autobuse, tai čia viena. O pinigingas srautas kurį norima pritraukti pradės planuoti kelionę nuo viešbučio - ir tokie viešbučiai kaip Pacai, Kempinski, Artagonist, Stikliai ir dar pora boutique senamiestyje jau yra pakankamai įdomūs, kad patys traukia keliautojus. Tinkliniai viešbučiai yra reikalingi verslui, o kartu gali pritraukti ir frequent flyers - kurie turi prikaupę vieno ar kito tinklo nemokamų naktų, kuriuos renkasi kaip išleisti.
Tinklinių viešbučių ir jų poreikio verslui neginčiju, bet su šita reklama tai turi mažai bendro. Kas ieško kur panaudot prikauptus taškus greičiau žiūri iš kito galo - viešbučio puslapyje kur gali panaudot ir tada renkasi iš galimų variantų. O ne naršydamas atsitiktiniame puslapyje pamato, kad yra reklamuojamas jo naudojamas viešbučių tinklas, tada prisimena, kad ten turi prikauptų taškų (nes taškų kaupėjai tikrai pamiršta tokią smulkmeną, kad jau prisikaupė taškų ) ir visgi sugalvoja nuvažiuot..Paskutinis taisė mantasm; 2018.08.10, 09:13.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKalbos tyrumo saugotojų draugija pataiso: "reklama yra skruostiška (liežuvio skruoste humoras) ir vėsi".
Comment
-
Nesigincysiu del moralines, estetines sios reklamos puses. Man asmeniskai ji visai gera ir originali. Bet jos pasiekiamumas ir atgarsis yra milziniskas. Dirbu tarptautineje kompanijoje (170k darbuotoju dirbanciu visame pasaulyje), tai siandien n zmoniu dalinasi sios reklamos plakatu ir visi sako/juokauja, kad sekancius meeting'us/workshop'us ir pan. reikia daryti butinai Vilniuje. Kompanijos vidinese komunikacijose savotiskas sios dienos trending dalykas
Galima diskutuoti del sios reklamos, bet savo tiksla - parodyti, privesti zmones pasidometi, kur yra Vilnius/Lietuva - ji atlieka daugiau nei puikiai.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąGalima diskutuoti del sios reklamos, bet savo tiksla - parodyti, privesti zmones pasidometi, kur yra Vilnius/Lietuva - ji atlieka daugiau nei puikiai.
Comment
-
Sportininkai daro daug reklamos ir galima būtų išnaudoti juos labiau. Kaip, pvz., Sabonis išnaudojamas Lidlo reklamai . Kaip tik vyksta lengvosios atletikos čempionatas, pilna atlečių, kurios nors ir nėra labai žinomos pasaulyje, bet pakankamai simpatiškos, kad reklaminiuose klipuose gerai atrodytų. Aišku, tai kainuotų brangiau nei paimti kokį studentišką darbelį. Nors jos nėra išlepintos didelių honorarų.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.10, 15:53.
Comment
-
Vilniaus reklama pasiekė didesnę nei 600 milijonų auditoriją
Ketvirtadienį oficialiai prasidėjusi Vilniaus reklamos kampanija per šią savaitę prikaustė pasaulio dėmesį. Kampanijos dėka apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.
Vos prasidėjus reklamos kampanijai per pirmąją parą svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 25 tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio. Daugiausiai užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV, viso – iš 130 šalių. Ypač daug dėmesio sulaukė ketvirtadienį pristatyti vaizdo klipai, kurių peržiūrų skaičius internete vien per pirmąją parą jau viršijo 100 tūkstančių. Žmonės aktyviai dalijasi informacija apie kampaniją socialiniuose tinkluose, giria jos humorą bei vadina „nuostabia“, rašoma „Go Vilnius“ pranešime žiniasklaidai.
Žinia apie kampanijos startą pasirodė net 1087 publikacijose. Jungtinėje Karalystėje apie Vilnių pasirodė 321, JAV – 375 straipsniai. Šia naujiena ypač domėjosi anglakalbė žiniasklaida visame pasaulyje: Kanadoje pasirodė 70, Australijoje – 43, Pietų Afrikos Respublikoje – 39, Naujojoje Zelandijoje – 7, Airijoje – 4 publikacijos. Apie naująją Vilniaus reklamos kampaniją nemažai rašė Europos šalys – Vokietija, Švedija, Prancūzija, Graikija. Žinia pasiekė tokius tolimus kraštus kaip Indija, Singapūras, Meksika. Bendra žiniasklaidos kanalų auditorija viršija 600 milijonų.
Šią savaitę apie Vilnių rašė tokie pasaulyje garsūs žiniasklaidos kanalai kaip „Newsweek“, „New York Times“, „Washington Post“, „Buzzfeed“, „The Independent“, „Reuters“, „Stern“, „Deutche Welle“, „Associated press“, „The Sun“, „Daily Mail“, „The Times“, „Sky News“, „Metro“, „Werben&Verkaufen“, „Euronews“, „Der Standard“ ir kiti.
Turimi įrankiai leidžia suskaičiuoti tik publikacijas, pasirodžiusias interneto portaluose, tačiau žinia apie Vilnių nuvilnijo ir įvairių pasaulio šalių spaudoje, radijuje ir televizijos naujienų laidose. Apie Vilnių televizijos reportažą ketvirtadienį viso pasaulio televizijoms išplatino tarptautinė naujienų agentūra „Reuters“ bei Europos transliuotojų sąjunga. Vilniaus kampaniją linksmai komentavo viena populiariausių Prancūzijos rytinių naujienų laidų „Telematin“, apie ją pranešė ir kitų šalių televizijos. Vokietijos visuomeninis transliuotojas „MDR“ reportažą apie Vilnių rodys penktadienio popietės žinių laidoje „Heute im Osten“. Tai tik dalis televizijos reportažų, apie kuriuos iki šiol pavyko sužinoti.
„Publikacijos tarptautinėje žiniasklaidoje, iliustruotos ne tik pagrindiniu kampanijos vizualu, bet ir Vilniaus panoramų, Pilies gatvės, ir kitų turistinių Vilniaus vietų nuotraukomis bei Vilniaus lokaciją nurodančiu Europos žemėlapiu patvirtina, kad mums pavyko atkreipti pasaulio dėmesį, – pranešime cituojama Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Sudėtinga tiksliai paskaičiuoti publikacijų vertę, tačiau galima numanyti, kad reklama tokiuose kanaluose siektų milijonus.“
Didžiulę jaunimo auditoriją turintis interneto portalas „Buzzfeednews.com“ publikavo Vilniaus panoramų nuotraukas ir klausė savo skaitytojų „Ar žinote, iš kur ši žavi nuotrauka? O kaip dėl šio idiliško vaizdo? Abiejose nuotraukose vaizduojama Lietuvos sostinė Vilnius.“
Reklama įkvėpė aktyvias diskusijas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos straipsnių komentaruose. Vokietijos naujienų portalas „Horizont“ netgi pakvietė skaitytojus išreikšti nuomonę apie Vilniaus reklamą, ir absoliuti dauguma (86 proc.) skaitytojų balsavo, kad Lietuvos sostinės reklama nėra pernelyg provokuojanti.
„Lonely Planet“ Vilnių pavadino viena geriausių Europos kelionių krypčių 2018-aisiais ir tai, kartu su dėmesiu, kurį greičiausiai pritrauks naujoji kampanija, garantuoja, kad miesto turizmo industrijos ateitis yra šviesi“, – rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Independent“.
„Lietuvos sostinė pataiko į dešimtuką, – teigė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų „Stern“. – Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.“
- 5 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSportininkai daro daug reklamos ir galima būtų išnaudoti juos labiau. Kaip, pvz., Sabonis išnaudojamas Lidlo reklamai . Kaip tik vyksta lengvosios atletikos čempionatas, pilna atlečių, kurios nors ir nėra labai žinomos pasaulyje, bet pakankamai simpatiškos, kad reklaminiuose klipuose gerai atrodytų. Aišku, tai kainuotų brangiau nei paimti kokį studentišką darbelį. Nors jos nėra išlepintos didelių honorarų.
- 1 patinka
Comment
-
Tai ar nutuoki, kiek tavo 'genialios' reklamos su niekam nežinomomis ir neįdomiomis sportininkėmis rodymas per pasaulines TV kainuotų? Spėju neturi žalio supratimo, nes pagal tave brangiausiai kainuotų toms sportininkėms atlygį sumokėti Kai iš tiesų tas sportininkių atlyginimas net nelygintinas su tais pinigais, kuriuos už reklaminį eterį tektų suploti.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAišku, tai kainuotų brangiau nei paimti kokį studentišką darbelį. Nors jos nėra išlepintos didelių honorarų.
- 1 patinka
Comment
Comment