Aha, kas ten kasdien keltais iš Helsinkio į Taliną ar priešinga kryptimi dirbti keliasi? Žodžiu, niekaip tikri turistai nuo vykstančių darbo ir verslo reikalais (į komandiruotes) neatskiriami. Vadinasi tokia statistika nieko nepasako apie turistų skaičių. Nes važinėjantys dirbti NĖRA turistai. Dar visai galimas dalykas, kad statistikoje neatskiriami vietiniai, apsistojantys viešbučiuose. Tai gaunasi, kad kokia Palanga, Druskininkai užkelia statistiką...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, kas ten kasdien keltais iš Helsinkio į Taliną ar priešinga kryptimi dirbti keliasi? Žodžiu, niekaip tikri turistai nuo vykstančių darbo ir verslo reikalais (į komandiruotes) neatskiriami. Vadinasi tokia statistika nieko nepasako apie turistų skaičių. Nes važinėjantys dirbti NĖRA turistai. Dar visai galimas dalykas, kad statistikoje neatskiriami vietiniai, apsistojantys viešbučiuose. Tai gaunasi, kad kokia Palanga, Druskininkai užkelia statistiką...
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąIr mano supratimu Vilniaus potencialas čia yra daug didesnis, nei Talino ir žinoma visų pirma dėl trigubai didesnio senamiesčio ir atitinkamai didesnio skaičiaus monumentinių pastatų - pvz. Talino pagrindinė aikštė gal ir gali lygintis su Vilniaus rotušės aikšte, tačiau nieko panašaus į Katedros aikštę ten nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, kas ten kasdien keltais iš Helsinkio į Taliną ar priešinga kryptimi dirbti keliasi? ...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Talinas.. neturi nieko panašaus į Užupį, stoties rajoną.
https://tickettoadventures.wordpress...t-of-kalamaja/
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Lyg tais nebūtų estų dirbančių Helsinkyje. O kaip jie keliasi per įlanką, nuosava valtele? Kasdien gi paprastesni darbuotojai nepriskraidys.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jie nėra turistai.
Parašė lukass Rodyti pranešimą...keltas kelia ne tik turistus, bet ir dirbančiuosius kaimyninėse sostinėse. Taip pat didžioji dauguma "turistų" tėra pigesnio alkoholio keliaujantys suomiai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet kasdien beiskeliančių dėl darbo tikrai nėra daug. Nes kėlimasis trunka 2 valandas ir kasdien prarasti kelionei į darbą po 6 val. minimum (nes dar reikia atvykti į uostą ir iš jo). Ar daug važinėjančių į darbą iš Klaipėdos į Kauną kasdien? Kelionė trunka 2,5 val., jei mašina.
Apie dirbančius galima pasiskaityt:
Are people living in Tallinn and working in Helsinki?
Estonia provides Finland with good, cheap labour
Estonian entrepreneurship in Finland has doubled in last four yearsPaskutinis taisė lukass; 2018.08.08, 19:42.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Naaa .. Šį kartą Užkalnis teisus, apie tai kalbu beveik 10 metų. Bet ar kas nors išgirs?
Užkalnis. Lietuvos turizmo šūkis: Telefonų nekeliame. Į klausimus neatsakome. Šiandien nedirbame
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=78777415
Comment
-
nuostabusis G.
Bedė į piktžaizdę: turistus Lietuvos vietoje, kuria garsėjame užsienyje, pasitinka šiukšlės
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Русский военный корабль, иди нахуй!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sorry, Eidvi, man tokia pozicija atrodo visiškai delusional. Pasistatom Gedimino pilį ir darom visus konkurentus regione? It's just not gonna happen. Tai padidintų srautą keliais papildomais %, bet tai ir viskas. Reiktų ŽYMIAI daugiau indėlio, kad bent jau priartėtume prie Rygos ar Talino. Nekalbant apie jokias Prahas.
Mano supratimu katedros aikštė ir jos prieigos Vilniaus turizmui yra ypatingos svarbos. Dažniausiai turistiniai miestai turi kažkokį simbolį, kažkokią vizitinę kortelę, su kuria prisistato - Londonas su Big Benu, Paryžius su Eifelio bokštu, Berlynas su Branderburgo vartais, Roma su kolizėjum, Barselona su Sagrada Familia. Kai kada, kai miestas neturi nieko super ypatingo ir galingo, jų somboliais gali tapti koks myžantį berniukas, kaip Briuselyje, ar undinėlė, kaip Kopenhagoje. Bet Vilniaus atveju kas turėtų būti pagrindinis simbolis daugiau nei aišku - katedros aikštė. Yra tik vienas niuansas, kad jinai galėtų būti dvigubai įspūdingesnė, nei kad yra dabar. Tam reikėtų atstatyti Gedimino pilį ir nukirsti kelis medžius prie valdovų rūmų, kurie ją užstoja. Kai viskas pasimatytų vienoje nuotraukoje - varpinė, katedra, pilis ir valdovų rūmai - tai neabejotinai taptų Vilniaus (o ir Lietuvos) simboliu, kuris būtų pagrindinis vaizdas įvedus į google vaizdų paiešką žodį 'Vilnius', tai būtų vaizdas, kurį dėtų ne tik ant magnetukų ir suvenyrų, bet ir ant daugumo pasaulio žiniasklaidos rašomų straipsnių apie Lietuvą. Tokiam įspūdingam pastatų ansambliui nieko prieš neturėtų ką pastatyti ne tik Talinas ir Ryga, bet ir Krokuva, Budapeštas ar netgi Praha. Galima tik pamėginti įsivaizduoti, kaip vienoje nuotraukoje atrodytų atstatyta Gedimino pilis kartu su Katedra, varpine ir valdovų rūmais ir palyginti su ta pačia Praha:
Mano supratimu tai taptų ne tik Vilniaus ir Lietuvos simboliu, bet ir tam tikru turistiniu magnetu, nes už šitą ansamblį nieko įspūdingesnio nei rytų, nei šiaurės Europoje nebūtų. Ir ištiesų tai sąlyginai labai nedaug kainuotų - 30 mln. eur, tiek Quadrumas, tiek K18b yra brangesni projektai. Ir tai tik pagrindinė ir svarbiausia Vilniaus vieta, o kiek dar mažesnės reikmės vietų, kurios reikalauja pokyčių. Man nelabai suprantama, kodėl nenorima paimti ir kapitaliai sutvarkyti pradžiai bent jau Vilniaus senamiestį ir centrinę dalį. Juk šita investicija per išaugusius turistų srautus ganėtinai sparčiai atsipirktų, bet valstybė užuot investavusi ten, kas neša pelną, geriau liūto dalį valstybės investicijų (t.y. ES pinigų) nukreips į provinciją, kur nauju šaligatviu per dieną 3 žmonės praeis. Procesas turėtų būti atvirkščias: atgaivinam Vilniaus senamiestį -> iš turizmo uždirbam pinigų -> už juos gaivinam provinciją.
- 3 patinka
Comment
-
https://www.planetware.com/tourist-a...t-h-ps-bud.htm
Šiek tiek Budapešto architektūros egzepliorių, asmeniškai. numeris 2 yra žiauriai įspūdingas.
Nereikėtų pamiršti ir fakto, kad tokie miestai kaip Praha ar Budapeštas visada buvo Europai svarbių įvykių epicentre, o tai miestui taip pat suteikia daug svorio turistų tarpe. Būnant ten jaučiasi daugiau europietiškumo ir civilizuotumo, kas taip pat palieka Lietuvos miestus už nugaros. Kaip kažkas teisingai paminėjo, Vilnius ir Bratislava yra LKL, kai tuo tarpu Praha ir Budapeštas yra Eurolyga. Tiek Vilniuje, tiek ir Bratislavoje jau būtų sunku rasti veiklos užsibūnant ilgiau nei vieną dieną, kai tuo tarpu Budapešte jau buvau 4 kartus ir vis dar yra vietų, kuriose nebuvau, bet noriu aplankyti.
Vilnius tikrai gali tapti neblogu turistiniu miestu, bet kaip John minėjo, būtų galima pristatyti save kaip kažkokį ex žydų miestą ar gal net per savo/nesavo virtuvę. Panašiai daro Oslas, kuris, realiai, yra visiškai nieko gero, bet ten tapo gana populiaru nuvaziuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Turistų srautai ir taip didėja, be jokių pilių atstatymo, bet jeigu jinai būtų atstatyta, tai duotų papildomą spyrį tiems turistų srautams sparčiau kilti. Aš pilies nesuabsoliutinu, Vilniuje yra pilna vietų, kurias reikia tvarkyti ir nėra tokios vienos vietos, kurią sutvarkius, viskas pasikeistų iš esmė. Tačiau Gedimino pilis yra arčiausiai to ir turistų srautams tai neabejotinai turėtų pačią didžiausią įtaką.
Realybė yra tokia, kad visi minimi miestai juda į priekį ant daugmaž realistiško savo potencialo ir tai nesikeičia nuo 1990. Kad Vilnius staiga imtų augti žymiai greičiau ir aplenktų kitus, turėtų nutikti kažkoks persilaužimas kažkurioje srityje ir potencialas turėtų būtų išnaudojamas žymiai greičiau, nei konkuruojančių miestų. Jokių indikatorių, rodančių, kad taip yra, nesimato. Nėra prielaidų manyti, kad tai tiesiog ims ir pasikeis. O jeigu yra, tai reiktų kloti faktus ir skaičius ant stalo. O teiginiai, kad teorijoje Vilnius turi didesnį potencialą yra nieko verti, nes jų negalima nei pamatuoti, nei pademonstruoti kokio nors track record'o, nieko. Lygiai taip pat galima sakyti, kad Hararė turi didesnį potencialą už Londoną, bet tai yra tuščios kalbos.Paskutinis taisė John; 2018.08.08, 21:54.
Comment
-
Parašė A.C.A.B. Rodyti pranešimąŠiek tiek Budapešto architektūros egzepliorių, asmeniškai. numeris 2 yra žiauriai įspūdingas.
Parašė John Rodyti pranešimąBet juk ir Rygoje, Taline ir Prahoje "viską sutvarkius" turizmo būtų daugiau, ar ne? Ar tu važiuoji ant asumpcijos, kad potencialo rezervą turi tik Vilnius, o minimi miestai neturi? O jeigu Rygą sutvarkyti ir išblizginti, kaip Vieną? Nėra tokio milžiniško Rygos potencialo?
Jeigu valstybė būtų ūkiška ir suprastų kaip reikia uždirbti pinigus, tai Vilniaus senamiestis jau senų seniausiai būtų buvęs sutvarkytas. Paimkim atstatykim Gedimino pilį, Radvilų rūmus ir didžiąją sinagogą, rekonstruokim gatves ir duokim subsidiją namų renovacijai kartu su bizūnu tiems, kurie to nedaro. Atstatyti įspūdingi pastatai, sutvarkytos gatvės ir pastatai - tai būtų pats didžiausias turizmo skatinimas, koks tik gali būti. Visą tai kainuotų apie 100 mln. eur., palyginimui K18b projekto kaina 40 mln. eur. Tai nors tai būtų ir dideli pinigai, bet žinant kokį tikslą galima pasiekti ir kokius po to dividendus gautumėm- tai ta suma yra labai maža. Tai padarius, įsisuktų spiralė, kada atvažiuotų daugiau turistų, o kartu verslininkai atidarinėtų naujas kavines, viešbučius ir muziejus, kas atitinkamai taip pat prisidėtų prie senamiesčio gaivinimo ir gyvybingumo, nes tos bjaurios Raugyklos gatvės neužtenka vien rekonstruoti ir namus suremontuoti - verslui po to į ja reikia įnešti gyvybės su kavinėmis, barais, viešbučiais ir galerijomis. Spiralė atrodytų maždaug taip -> atstatomi įspūdingi senamiesčio pastatai ir sutvarkomas pats senamiestis -> atvyksta daugiau turistų -> daugiau turistų lemia kavinių, viešbučių ir t.t. plėtrą -> tai atitinkamai lemia, kad vis daugiau senamiesčio gatvių virsta jaukiomis ir turistinėmis -> o tai lemia dar didesnį turizmo augimą -> sutvarkytas senamiestis, atstatyti įspūdingi pastatai ir atgaivintos jo gatvės lemtų dar ir tai, kad turistui Vilniuje nebeužtektų dviejų dienų, o tai atitinkamai dar labiau išaugintų turizmo ir paslaugų sferas.
Didžiulis Vilniaus senamiestis yra esminis raktas į turizmo augimą ir tai nėra spėjimas, o padarytos išvados remiantis analogiškais Europiniais pavyzdžiais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tame ir esmė, kad kituose miestuose jau beveik viskas yra sutvarkyta ir beveik viskas, kas įmanoma buvo atstatyta.
Comment
-
Skaitykit jau anksčiau nurodytą vieną iš geresnių Užkalnio straipsnių, kur užkabinta daug svarbių dalykų.
Ėjom pasiklydę, nerandam atodangos, kuri pažymėta miestelyje kaip lankytinas objektas. Sutinkam vietinę gyventoją. „Tai reikėj nusukti ten į šoną, bet ten nėra jokio ženklo. Mes tai vietiniai žinom. Kas ieško atvažiavę, tie nieks neranda.“ Iš esmės, tai visas lietuviškas turizmo biznis viename sakinyje.
Svaigstama apie visokias strategijas, reklamas ir turbinius objektus, bet iš pradžių reikėtų susitvarkyti elementarius dalykus. G taško reklama į temą ta prasme, kad dėl informacijos ir nuorodų stokos turistai daug ko neranda ir negauna.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Rygoje sutvarkyta? Ar nėra taip, kad nemaža dalis Rygos Art Nouveau pastatų tebėra apleisti ir neatlieka funkcijų, kurias turėtų atlikti: geri viešbučiai, restoranai?
Comment
-
Kaip čia tai Senasnamas pamėgo Užpakalnį paskutiniu metu?
Lankytojams vėl leidžiama kilti į Gedimino kalną
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=78775089
Šalia G taško reklamos tiktų reklaminis šūkis: lipk, kol stovi . Go Vilnius direktorei turėtų patikti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Šalia G taško reklamos tiktų reklaminis šūkis: lipk, kol stovi . Go Vilnius direktorei turėtų patikti.
Comment
Comment