Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąFaina, kai dauguma skaito tik antraštes
Comment
-
Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 16:12.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąkad eks-sovietine tai tiesiog istorinis faktas
Va su kuo ex-soviet vakariečiui asocijuojasi (+degradavusiais žmonėmis):
Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 19:02.
- 4 patinka
Comment
-
Antireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".
"The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.
https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1
"Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
Naujoji Vilniaus reklama sukėlė daug aistrų ir diskusijų. Vieni piktinosi ir šiurpo, o kiti sveikino už drąsą ir humorą. Reklama susidomėjo ir žiniasklaidos pasaulio gigantai, tokie kaip „BBC“ ar „The Times“.
Reklamos kūrėjai sako, kad tikslą pasiekė, bet tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjo. (...)
Plačiau apie daug dėmesio sulaukusią reklamą kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. (...)
-Kurių šalių turistams reklama skirta? Kas ta tikslinė auditorija?
– Didžioji Britanija ir Vokietija. Tai dvi iš penkių didžiausių rinkų, kurios atvyksta į Vilnių. Šiemet tikimės ketvirtadaliu didesnio augimo. Matome kitą dalyką, kad Vilniaus žinomumas tose rinkose, deja, nėra toks didelis
https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...tikejo-1169111
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAntireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".
Diena.lt / LNK 2024.04.10
"Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Romai, ar pats skaitei tą The Times straipsnį? Ten rašoma, kad problemą su tuo klipu mato locals t.y. iš esmės tu. Na jie tiesiog aprašo vietinių reakciją. Reklama nėra skirta vietiniams, ji yra skirta britams ir vokiečiams. O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
- 5 patinka
Comment
-
Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąTokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąnes 80proc Europos slyvos ir obelys yra. Ekssovietine praeitis yra egzotika labai daug zmoniu
Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.
Ta reklama yra šimtaprocentinis debilizmas.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Aš nuo vaikystės užaugau užsienio šalyje ir "ekssovietinė praeitis yra egzotika" yra datempinėjimas. Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.
Ta reklama yra šimtaprocentinis debilizmas.Paskutinis taisė TIME; 2024.04.11, 14:43.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąI tokias vietas daug kam skamba kaip i kokia Indija vaziuoti - jau per daug egzotiska, baudu ir brangu (tisku yra kas aplanke Lietuva ir susidomeje ex sovietinemis salamis vaziuoja ir giliau kitoje kelioneje), Lietuva - zymiai lengviau pasiekiama egzotika ju akyse
Surask realių žmonių kuriem Lietuva skamba kaip lankytina sovietinės egzotikos šalis. Good luck. Rasi, bet nebus lengva.
Ta reklama labai stipriai prašovė.
Idea, target audience, execution, ... they got nothing right. Rimtai, kas su ta reklama gerai? Name one thing. I'll wait.
Žmonių kuriem sovietinė egzotika įdomi yra nedaug. Žmonių kurie mato LT kaip myžančius ant pastatų yra nedaug. Esminė mintis kad "LT is not what you expect" galėjo būti išreikšta 10x geriau. Žmonių kuriuos ta reklama užkabins atvažiuoti į LT yra nedaug. Ir t.t.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.04.11, 11:10.
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Skamba kaip kažkokia paralelinė realybė.
Surask realių žmonių kuriem Lietuva skamba kaip lankytina sovietinės egzotikos šalis. Good luck. Rasi, bet nebus lengva.
Ta reklama labai stipriai prašovė.
Idea, target audience, executions, almost fucking everything.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
daug tokiu esu sutikes, kai kurie net i akis sake, kad esu is "egzotines salies"
Kai jie sakė kad esi iš egzotinės šalies greičiausiai turėjo omenyje tą pirmą variantą.
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąKlikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O po to norim, kad vakarų šalys mus gintų ir nevadintų post sovietais po tokių "reklamų".
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
T. Ramanauskas:
Būkite atsargūs: internete plinta Vilniaus savireklama apsimetęs video. Jame mūsų sostinė pristatoma į pirmąją "Borato" dalį nepatekusių kadrų kratiniu (atmesti kaip per mažai atitinkantys atsilikusios šalies 90-ųjų realybę), kuris vėliau pakeičiamas į "Shutterstock" nepatekusių kadrų kratiniu (atmesti kaip pernelyg klišiniai Vilniui).
Šią melagiena lengva atpažinti iš tragiškos atlikimo kokybės, begėdiško miesto ir jo potencialių žinių pasauliui neišmanymo, absoliutaus komunikacinio analfabetizmo. Tačiau lieka neaiškūs apsimetėlių motyvai — kenkti, tyčiotis, ar suklaidinti?
Klipe naudojamas Go Vilnius logotipas akivaizdžiai patalpintas be organizacijos žinios.
Įspėkite savo užsienio draugus, kad situacija yra tiriama ir apsimetėliai tuoj bus suimti, o video pašalintas. Nuolat atnaujinama!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąTai va, rašomos skambios antraštės, kurių teksto mažai kas skaito, ypač kai kalbama apie mažai pažystamą kraštą, užkampį, kuris be sovietio paveldo nieko daugiau neturi, nemažos užsieniečių dalies akyse.
Comment
Comment