Gsl iki pirmadienio jiems "dašils", kad besišlapinantys ant tvorų bomžai nėra pati geriausia Vilniuas reklama.
Na, net jei Bajarūnas su panele avimi ar ožka sako kad jiems patiko, tai bus matyti, kokia bus apmokėtos antireklamos tikslinės auditorijos reakcija.
Ta prasme, gi aiškiai reklama vaizduoja Vilnių ne
kaip pilną besišlapinančių ant tvorų bomžų, o priešingai, paneigia tokį įsivaizdavimą.
Kaip taip nesuprast reklamos idėjos? Nepilnavertiškumo kompleksas visu gražumu išlenda pas kritikuojančius šią reklamą, kai bet koks neigiamas vaizdinys šalia Vilniaus ar Lietuvos pavadinimo kelia pyktį ir nusivylimą.
Juk tu gyveni čia, žinai kaip yra iš tikrųjų, žinai tau čia gerai ar blogai, tai ko suki galvą ką pagalvos kiti?
Tai ir nesuprantama, kam reikia grįžti į Vagnoriaus laikus ir po to įrodinėti, kad pas mus geriau nei kokiais 1993 metais.
Jokiam vokiečiui neateitų į galvą filmuke 2/3 laiko rodyti Auschwitzą su esesininkais, o paskutinėse 10 sekundžių visa tai paneigti.
Pati antireklama padaryta gana šlykščiai ir dalis žiūrovų nesulauks antrosios dalies.
tik aisku viskas pateikta subtiliau, trumpiau, su gera ironija ir tie stereotipai neisreiksti taip grubiai: vietoj naciu, ss, Ausvico - laikrodziai su gegute, alus ir futbolas.
tik aisku viskas pateikta subtiliau, trumpiau, su gera ironija ir tie stereotipai neisreiksti taip grubiai: vietoj naciu, ss, Ausvico - laikrodziai su gegute, alus ir futbolas.
Čia visiškai kitokio stiliaus reklama. Tiek dėl pačių stereotipų (alus/futbolas/gegutė nieko negatyvaus), tiek dėl jų neigimo nebuvimo. Jei pas mus rodytų cepelinus su alum taršantį krepšinio faną tai irgi visai nieko būtų.
Ta prasme, gi aiškiai reklama vaizduoja Vilnių ne
kaip pilną besišlapinančių ant tvorų bomžų, o priešingai, paneigia tokį įsivaizdavimą.
Kaip taip nesuprast reklamos idėjos? Nepilnavertiškumo kompleksas visu gražumu išlenda pas kritikuojančius šią reklamą, kai bet koks neigiamas vaizdinys šalia Vilniaus ar Lietuvos pavadinimo kelia pyktį ir nusivylimą.
Juk tu gyveni čia, žinai kaip yra iš tikrųjų, žinai tau čia gerai ar blogai, tai ko suki galvą ką pagalvos kiti?
Taigi jau automatiškai fail'as yra, jei prirodai krūva neigiamos informacijos ir po to bandai neigti ir teisintis. Suprasti idėją tai aš suprantu, bet ji nebent vietos rinkai tiktų kaip kažkoks medinis bajeris, bet negalima šito rodyti kitiems kaip reklamos, nes čia žiauri anti-reklama.
https://m.youtube.com/watch?v=fOBVCG...Z2VybWFucyA%3D
tik aisku viskas pateikta subtiliau, trumpiau, su gera ironija ir tie stereotipai neisreiksti taip grubiai: vietoj naciu, ss, Ausvico - laikrodziai su gegute, alus ir futbolas.
Taigi jau automatiškai fail'as yra, jei prirodai krūva neigiamos informacijos ir po to bandai neigti ir teisintis.
Suprasti idėją tai aš suprantu, bet ji nebent vietos rinkai tiktų kaip kažkoks medinis bajeris, bet negalima šito rodyti kitiems kaip reklamos, nes čia žiauri anti-reklama.
Na, su esesininkais tai gal per stipriai palyginta. Toje antireklamoje nebuvo pasakojama apie juodžiausius Lietuvos istorijos puslapius po to "viliojant" Izraelio gyventojus atvykti pailsėti į Druskininkus.
Labiau tiktų palyginimas su tuo, kaip Boratas tyčiojosi iš Transilvanijos čigonų. Jei kokia Rumunijos turizmo skatinimo agentūra 2/3 laiko filmuke rodytų Borato stiliaus čigonų lušnynus (tas vežimas 99% pasiskolintas iš ten) ir tik paskutines 10 sekundžių rodytų Brašovą, Sibiu ir Sigišoarą, tai dar 10 metų nesinorėtų važiuoti į tą puikią šalį.
Vilniaus naujosios antireklamos pirmos dalies (Šnipiškių bomžynas) idėja idiotiška, bet techninis įgyvendinimas geresnis nei vidutiniškas.
Tuo tarpu antros dalies (senamiestis iš drono) idėja gana vidutiniška, o įgyvendinimas idiotiškas - ta super garsi kakafonija už kadro permuša visus teigiamų emocijų likučius labiau nei kečupo dozė lietuviško miestelio kavinėje.
Reklama kurta kazkokio ne lietuvio nesusidurusio su tais stereotipais apskritai ir greiciausiai net negyvenusio cia, kai tie stereotipai bent kazkoki rysi turejo su tikrove.
Per pastaruosius metus Lietuva gavo tiek pasaulines ziniasklaidos demesio, kokio niekada nera gavusi. Irodinejimo laikai, kad mes nebe kazkas baigesi.
Ta prasme, gi aiškiai reklama vaizduoja Vilnių ne
kaip pilną besišlapinančių ant tvorų bomžų, o priešingai, paneigia tokį įsivaizdavimą.
Kaip taip nesuprast reklamos idėjos? Nepilnavertiškumo kompleksas visu gražumu išlenda pas kritikuojančius šią reklamą, kai bet koks neigiamas vaizdinys šalia Vilniaus ar Lietuvos pavadinimo kelia pyktį ir nusivylimą.
Juk tu gyveni čia, žinai kaip yra iš tikrųjų, žinai tau čia gerai ar blogai, tai ko suki galvą ką pagalvos kiti?
Kai nori save arba kitus kaźkuo įtikinti, motyvuoti, daug geriau yra tai daryti pozityviais teiginiais, be ne- žodžių.
Sunkiai tikėtina, kad kas nors, žinantis, kad Lietuva yra ES, įsivaizduoja ją taip baisiai. Na, gal manantys, kad Lietuva Afrikoj.
Šiaip Vilnius tebeturi ir labai nepatrauklių dalykų, turistai sapne neteleportuojami prie Gedimino pilies.
Dar galėjo įdėti subombarduotus šaligatvius, supūvusius troleibusus, medines lūšnas centre (ai, pala, tą įdėjo) ir pilkus komiblokus. Būtų baisiai juokinga.
Iš productiono žiūrint, tai klasika - viskas gražu iš drono. O jei dar vakare/naktį - tai "saldainis" shot'as būna.
Taip. cringe. Ir antireklama. Šūvis į kojas, kaip ir madeinvilnius bajeris apie tramvajaus statybas.
Dažytas "dviračių" takas viduryje šaligatvio ir senas Ford Transit ant keliukoe pievoje ...[/URL]
Uždengtas avarinės būklės balkonas, kreivi pakelti sovietiniai šaligatviai su lietvamzdžių nubėgimu ant šaligatvio ir ...[/URL]
Išbyrėję šaligatviai ir jų borteliai, dar kažkokia šiukšlė (nors tame aspekte Vilnius tikrai švarus miestas, bet...
Nu jo, tam sekundės ilgumo kadre tikrai visi kreipia dėmesį į keturių pixelių dydžio išdaužytą plytelę. Su Wan Kenobiu galėtum įkurti forumo neurotikų būrelį.
Sunkiai tikėtina, kad kas nors, žinantis, kad Lietuva yra ES, įsivaizduoja ją taip baisiai. Na, gal manantys, kad Lietuva Afrikoj.
Paziurejus Statkeviciaus IG vaizdas, jog Paryziuje niekas nezino, kad LT ES. Ai, bet Statkevicius nemoka nei angliskai, nei prancuziskai, gal ne taip supranta...
Nu jo, tam sekundės ilgumo kadre tikrai visi kreipia dėmesį į keturių pixelių dydžio išdaužytą plytelę. Su Wan Kenobiu galėtum įkurti forumo neurotikų būrelį.
Na bl, išskyrus mus pačius, daugiau nei 30-60 s. išvis niekas šio klipo nežiūrės. O parinkti sekundės kadrą su avarinės būklės balkonu, tai aukštasis pilotažas. VMS yra tokia skylė, kad geriausia, ką jie gali daryti, tai tiesiog nieko nedaryti ir neliesti. Prašau, grąžinkite 200x atgal...
Čia visiškai kitokio stiliaus reklama. Tiek dėl pačių stereotipų (alus/futbolas/gegutė nieko negatyvaus), tiek dėl jų neigimo nebuvimo. Jei pas mus rodytų cepelinus su alum taršantį krepšinio faną tai irgi visai nieko būtų.
Siaip cepelinas, alus ir krepsinis ne tokia ir bloga ideja. Nes vien jau tai yra kazkuria prasme idomu ir ne taip toli nuo realybes. Pas vokiecius geguciu, futbolo ir ju savotisku knaipiu apstu, o lederhosen bavarijoj apskritai main stream'as.
Comment