Atsimenat kaip dar prieš kokius 5 metus su gėdos jausmu aptarinėjome kelia iš centro į Oro Uostą kurio važinėja Valstybių vadovai, miesto sveciai?? Kai šiame kelyje dar nebuvo Pirklių klubo, Live Square su Hiltonu, Uptown Verslo centro, Aero city . Dar po poros metų jau turesime ir St.Jacob, Tikiosi NKS, Cyber City. Visai kitas vaizdais.
Atsimenat kaip dar prieš kokius 5 metus su gėdos jausmu aptarinėjome kelia iš centro į Oro Uostą kurio važinėja Valstybių vadovai, miesto sveciai?? Kai šiame kelyje dar nebuvo Pirklių klubo, Live Square su Hiltonu, Uptown Verslo centro, Aero city . Dar po poros metų jau turesime ir St.Jacob, Tikiosi NKS, Cyber City. Visai kitas vaizdais.
Kad manau didžiausia gėda ir prieš 5 metus ir dabar yra visai kitoje šio maršruto atkarpoje, ir kol ta gėda nuo Vaitkaus g. iki Kauno g išnyks, praeis dar mažiausiai 10-15 metų. Na bet dėl šitos dešimtmečiais apleistos pačiame centre esančios teritorijos tai labai smagu. Kažin kada apytiksliai planuoja pabaigą?
Na tai ar niekad nesat važiavę? Tik išsuki iš Vaitkaus gatvės ir iškart prasidėda apleistos gamyklos, infrastruktūra kaip po karo, siaubingi Naujininkai, paskui tik pravažiavus tiltą huge apleisti laukai miesto centre, toliau vėl apleistos sovietinės gamyklos, degalinės, plovyklos, servisai, trobos su lauko WC ir kiti modernaus Šiaurės Europos miesto atributai...
Na tai ar niekad nesat važiavę? Tik išsuki iš Vaitkaus gatvės ir iškart prasidėda apleistos gamyklos, infrastruktūra kaip po karo, siaubingi Naujininkai, paskui tik pravažiavus tiltą huge apleisti laukai miesto centre, toliau vėl apleistos sovietinės gamyklos, degalinės, plovyklos, servisai, trobos su lauko WC ir kiti modernaus Šiaurės Europos miesto atributai...
Indeed - ten Vilniaus "blogiausia, ką turime" maršrutas. Turbūt greičiau oro uostas išsikels nei viskas susitvarkys. Bet bent jau Žiemelio projektai stipriai pagerins vaizdą.
Indeed - ten Vilniaus "blogiausia, ką turime" maršrutas. Turbūt greičiau oro uostas išsikels nei viskas susitvarkys. Bet bent jau Žiemelio projektai stipriai pagerins vaizdą.
Jei tenka važiuoti su užsieniečiais kolegom iš VNO į centrą, tai visada renkuosi Tūkstantmečio - Geležinio g. maršrutą, kad išvengti nuostabių Naujininkų-Naujamiesčio kontrastų.
Na tai ar niekad nesat važiavę? Tik išsuki iš Vaitkaus gatvės ir iškart prasidėda apleistos gamyklos, infrastruktūra kaip po karo, siaubingi Naujininkai, paskui tik pravažiavus tiltą huge apleisti laukai miesto centre, toliau vėl apleistos sovietinės gamyklos, degalinės, plovyklos, servisai, trobos su lauko WC ir kiti modernaus Šiaurės Europos miesto atributai...
Na tai ar niekad nesat važiavę? Tik išsuki iš Vaitkaus gatvės ir iškart prasidėda apleistos gamyklos, infrastruktūra kaip po karo, siaubingi Naujininkai, paskui tik pravažiavus tiltą huge apleisti laukai miesto centre, toliau vėl apleistos sovietinės gamyklos, degalinės, plovyklos, servisai, trobos su lauko WC ir kiti modernaus Šiaurės Europos miesto atributai...
Patarimas ateičiai, nuo Oro Uosto rinktis Oreivių g. mažiau svetimos gėdos jausmo apturėsite
Patarimas ateičiai, nuo Oro Uosto rinktis Oreivių g. mažiau svetimos gėdos jausmo apturėsite
Kartais ir rinkuos, bet visų pirmą taip gaunasi važinėjimas ratais-kvadratais ir naturalu, kad dauguma pasirenka tiesiausią kelią per Dariaus ir Girėno gatvę, o antrą - vistiek atsiduri tuose pačiuose Naujininkuose, arba, dar blogiau, Liepkalnyje.
Kartais ir rinkuos, bet visų pirmą taip gaunasi važinėjimas ratais-kvadratais ir naturalu, kad dauguma pasirenka tiesiausią kelią per Dariaus ir Girėno gatvę, o antrą - vistiek atsiduri tuose pačiuose Naujininkuose, arba, dar blogiau, Liepkalnyje.
Atkarpa tarp dabartinio "Nacionalinio stadiono" ir Žirnių gatvės su savo medinėm lūšnom ir neasfaltuotais įvažiavimais yra viena šlykščiausių vietų Vilniuje. Deja, ta teritorija VMS laikoma neprioritetine teritorija, tai turbūt infrastruktūra greitu metu nepagerės, o ir verslas toje miesto pusėje visiškai nesivysto.
Na Dariaus ir Girėno gatvėje iki Naujininkų dabar atrodo daug geriau, Aviacijos institutas labai pagerino vaizdą. Kaikurios patalpos atnaujintos. Skayčiau šį atkarpa gan neblogai jau atrodo. Dabar dar ir stgato ten nemažai visko.
Sterilių miestų nebūna, kad viskas būtų nuostabu ir gražu. Nėra ko čia bijot, kad svečiai kažką labiau apšiurusio pamatys.
Manau čia kalbama ne apie tai kad visas miestas sterilus, bet bent jau ta atkarpa kur visi svečiai nuo oro uosto važiuoja į miestą turėtu būti tvarkinga.
Manau čia kalbama ne apie tai kad visas miestas sterilus, bet bent jau ta atkarpa kur visi svečiai nuo oro uosto važiuoja į miestą turėtu būti tvarkinga.
Esmė, kad net ir ji daugumoje miestų dažniausiai nebūna sterili ir graži. Kadangi oro uostas dažniausiai užmiestyje tai iki miesto važiuoji per visokius pramoninius ir logistikos centrų rajonus.
Retais atvejais, kai oro uostas pačiame mieste: koks London city, dar Talinui su vieta pasisekė, tada gali būti ir gražiau.
Manau čia kalbama ne apie tai kad visas miestas sterilus, bet bent jau ta atkarpa kur visi svečiai nuo oro uosto važiuoja į miestą turėtu būti tvarkinga.
Paprastai Vakarų miestuose patogių šaligatvių ir kitos infrastruktūros nėra ten, kur ir nepageidaujama, kad žmonės vaikščiotų, kur jie ir neina. O Vilniuje, Kaune. Panevėžyje, Alytuje jų nebūna net ten, kur tikrai eis turistai, atvykę į miestą ne savo transportu, nes “padorus lietuvis viešuoju tranportu nesinaudoja ir pėsčiom nevaikšto, o vargšams viskas sueis, nes jie prie š pripratę”, o turistų Lietuvoj nieks daug nesitiki, nes “ką čia žiūrėt ir kam čia įdomu”.
Niekas nekalba apie ištisų vargingų arba pramoninių rajonų puošimą vien dėl turistų žvilgsnio per autobuso langą.
Esmė, kad tiesiog reikia tvarkytis viską, visur. Tada ir tas pats kelias iš oro uosto pradės atrodyti padoriai. O stengtis dėl turistų iščiustyti ten kur "jie mato", o kitur gerai ir apgriuvę barakai, nes "ai čia užsieniečiai nemato, tai sueis ir taip" yra nesąmonė.
Čia būtų iš esmės rusiškas stiliukas griuvėsius uždengti gražiai nupieštais fasadais.
Comment