Parašė Paukšis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 11:33.
-
Garsioji „Vilniaus – Europos G taško“ reklama sulaukė populiaraus komiko Johno Oliverio dėmesio https://www.madeinvilnius.lt/naujien...verio-demesio/ .
HBO televizijos satyrinėje laidoje J. Oliveris pažymėjo, kad, jo nuomone, ši kampanija jau pavyko, nes, kuriuo kitu atveju „Last Week Tonight“ laidoje tris minutes būtų kalbama apie Lietuvą?
Vilniaus kampanijos aptarimą galite pamatyti įraše (nuo 05:56 min):
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Ši reklama paleista rugpjūčio mėnesį ir tai nėra pats geriausias momentas turistinei reklamai.
Nagrinėjant šią reklamos kampaniją vis nepalieka jausmas, kad „Go Vilniaus“ vadovybė bėga sprintą nuo vienų rinkimų iki kitų. Šios įstaigos vadovai užmiršo, kad darbas su turistais yra ilgas ir sunkus maratono bėgimas, kurio metu turi nagrinėti priešininkų taktikas ir strategijas, rasti naujų idėjų ir sugebėti jas pateikti. Tad norisi atvirai paklausti „Go Vilniaus“ vadovų – kokia Jūsų maratono bėgimo strategija?
Lietuvoje yra stiprių turizmo marketingo žmonių, tačiau, deja, geriausi Lietuvos turizmo reklamų kūrėjai dirba ne Lietuvoje, o Latvijoje, jų kurtos reklamos susižeria daugybę apdovanojimų.
Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 11:07.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimądabar apsiskelbėm, kad dar esam ir Europos p....a.
[/URL]
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Dar trumpas pamąstymas. Skaitydamas šitą diskusiją ir žvelgdamas į reklamą susidariau nuomonę, kad jeigu reklama būtų orientuota kitaip, galbūt tokios kontraversijos neįvyktų (mano kuklia nuomone), nes dabar yra taip:
1) Vilnius, the g-spot of Europe. Nobody knows where it is, bus when you find it it's amazing + fotomontažas. Viską sudėjus gavosi, kad Vilnius reklamuojamas per seksualinę potekstę ir svarbiausia, kad seksualinė potekstė yra svarbiausia reklamos dalis. Ji neprentenzinga, paprasta, pigus juokas. Toks Beavis and Butt-Head lygio pokštas.
2) Galbūt reikėjo per tą patį g-spot pasijuokti iš to, kad mus, eastern europeans, sieja su tokiais dalykais (gražios, lengvai pakabinamos mergos; sekso turizmas), bet mes ta žinome ir norime parodyti, kad maždaug: ok, žinome, mokame iš to pasijuokti, bet čia yra ir geresnių dalykų negu fizinė hedonizmo forma. Turiu omeny, būtų tas pas plakatas su ta pačia megina kaip ir dabar, bet tekstas kitaip sukaltas, orientuotas į ironiją iš savęs ir siekį pasakyti, kad "hey, nesusidarykite tos klaidingos nuomonės, kuri mums taip pat žinoma, mes iš jos galime pasijuokti, bet jums turime pasiūlyti kai ką daugiau". Taigi, seksualinė potekste yra kaip saviironijos dalis, siekiant pasakyti apie tai, kad čia rasite ir daugiau.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą2) Galbūt reikėjo per tą patį g-spot pasijuokti iš to, kad mus, eastern europeans, sieja su tokiais dalykais (gražios, lengvai pakabinamos mergos; sekso turizmas), bet mes ta žinome ir norime parodyti, kad maždaug: ok, žinome, mokame iš to pasijuokti, bet čia yra ir geresnių dalykų negu fizinė hedonizmo forma. Turiu omeny, būtų tas pas plakatas su ta pačia megina kaip ir dabar, bet tekstas kitaip sukaltas, orientuotas į ironiją iš savęs ir siekį pasakyti, kad "hey, nesusidarykite tos klaidingos nuomonės, kuri mums taip pat žinoma, mes iš jos galime pasijuokti, bet jums turime pasiūlyti kai ką daugiau". Taigi, seksualinė potekste yra kaip saviironijos dalis, siekiant pasakyti apie tai, kad čia rasite ir daugiau.
Finale atrodytume kaip Kazachstanas, kuris protestavo prieš Borato personažą
Ir tada vėl grįžtame prie fundamentalaus klausimo, kas yra turizmas, kokia jo esmė, t.y. kas skatina žmones keliauti? O atsakymas labai banalus.Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 11:57.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąTurizmo formų yra įvairių. Kaip antai kultūrinis turizmas, masinis turizmas, maisto turizmas ir t.t. Labai daug skirtingų žmonių ir nuomonių.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tarsi tai būtų blogas dalykasPaskutinis taisė Lettered; 2018.08.13, 12:52.
Comment
-
Oliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė. Tokia humoro laidos paskirtis. Bet aikčiotojai dėl reklamos originalumo turbūt net nesupranta, kad iš reklamos juokiamasi. Juk svarbiausia dėmesys, apie mus kalba net Amerika. Wow, cool, šlovės zenitas!
Baigdamas pasakojimą J. Oliveris pasiūlė ir kitoms šalims pasekti Lietuvos pavyzdžiu ir sukurti suaugusiems skirtus reklamos šūkius. „Tokijas galėtų būti pasaulio prostata: sunku jį pasiekti, bet verta. Las Vegasas – pasaulio išangė: objektyviai nepatrauklu, bet per daug vyrų negali užsičiaupti pasakodami apie tą vienintelį kartą, kai ten pateko. Oslas – Europos klitoris: surasti nėra labai sunku, bet neaišku, ką ten veikti. Šiaurės ašigalis – Žemės gimdos kaklelis: jei jį pasiekei, turbūt nuėjai per toli“, – idėjas siūlė jis.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė. Tokia humoro laidos paskirtis. Bet aikčiotojai dėl reklamos originalumo turbūt net nesupranta, kad iš reklamos juokiamasi. Juk svarbiausia dėmesys, apie mus kalba net Amerika. Wow, cool, šlovės zenitas!
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-s....d?id=78807347
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJovaišą gali kritikuoti nebent tie, kuriems be G taško niekas daugiau nerūpi ir per sudėtinga suvokti. Jei valstybė nesugeba geriau išnaudoti Jovaišos (jis pilnas idėjų), tai labiau valstybės, o ne Jovaišos problema. Jis tiesiog daro tai, ką sugeba ir kas jam patinka.
„Lietuva – dar neregėtesnė“: Lietuvą pasauliui pristatys naujas M.Jovaišos fotoprojektas[/URL]Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.13, 13:34.
Comment
-
Kai iš nevykusių politikų pasišaipoma humoro laidose, šie džiaugiasi, kad apie juos išvis kas nors kalba ir rodo per televiziją, o solidesni politikai tokio dėmesio vengia, nes tai gali atsiliepti jų reitingui ir įvaizdžiui. Tas džiaugsmas, kad mus pastebėjo ir apie mus kalba (nesvarbu ką), ir rodo provincialumą bei kompleksuotumą, kad mūsų niekas nežino ir nevertina. O va dabar tai jau pagaliau sužinos ir įvertins!Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 13:42.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKai iš nevykusių politikų pasišaipoma humoro laidose, šie džiaugiasi, kad apie juos išvis kas nors kalba ir rodo per televiziją, o solidesni politikai tokio dėmesio vengia, nes tai gali atsiliepti jų reitingui ir įvaizdžiui. Tas džiaugsmas, kad mus pastebėjo ir apie mus kalba (nesvarbu ką), ir rodo provincialumą bei kompleksuotumą, kad mūsų niekas nežino ir nevertina. O va dabar tai jau pagaliau sužinos ir įvertins .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOliveris reklamos kampaniją ne pagyrė, o iš jos pažvengė.
- 1 patinka
Comment
-
Dar mintis. Skaitant forumiečių panieką "religiniams fanatikams" ir šiaip kitaminčiams, tvirtinasi aksioma, kad labiausiai neliberaliausi žmonės yra liberalizmo pakraipą priėmę piliečiai. Iš kur tiek pykčio, paniekos ir netolerancijos. Kaip kokie leisgyviai komuniagos su partiniu bilietu rankoje ir Lenino paveikslu ant sienos.
- 2 patinka
Comment
-
Advokatas perspėja dėl „G taško“ reklamos: „Ji balansuoja ant teisėtumo ribos“
https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...ribos-7246931/
„G taško“ reklaminė kampanija – ant teisėtumo ribos. Skandalingoje Vilniaus reklaminėje „G taško“ akcijoje galima įžvelgti nemažai skirtingų epizodų: vienuose vaizduojami vyrai, kituose moterys, kai kuriuose vaizduose jų seksualumas išreikštas labiau, kituose ne taip ryškiai. Todėl ir vertinti reikėtų kiekvieną epizodą atskirai. Kita vertus, kiekvienas epizodas turėtų būti analizuojamas turint omenyje ir kontekstą, t. y. vaizdinį ir žodinį reklamos elementus. Manytina, kad tie reklamos elementai, kuriose vaizduojama moteris, kuri galimai užsiima lytiniu aktu arba patiria lytinį susijaudinimą, yra skirti pirmiausia pritraukti vyrų dėmesį. Pagal aukščiau pateiktus Lygių galimybių kontrolieriaus sprendimus, tokio tikslo siekimas pasinaudojant moters įvaizdžiu, vertinamas kaip jos žeminimas. Be to, reikėtų sutikti, kad reklamos elementai, kuriuose yra pateikiama lytiškai susijaudinusi moteris, ją vaizduoja kaip seksualinio pasitenkinimo ir malonumų objektą, ignoruojant kitas moters žmogiškas, socialines ir intelektualines savybes. Tai pagal aukščiau minėtus Lygių galimybių kontrolieriaus sprendimus taip pat traktuojama kaip moters žeminimas. Galiausiai, atkreiptinas dėmesys ir į tekstinę žinutę, kurią siunčia reklaminė kampanija („Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda – tai nuostabu. Vilnius – Europos G taškas“), kuri taip pat kalba apie Vilniaus miestą pateikiant metaforą, susijusią su moters erogenine zona – G tašku. Šiame yra minima moters kūniška sąvybė, kuri sudaiktinama ir pateikiama, kaip džiaugsmą keliantis objektas („tai nuostabu”). Ar tai nėra moters žeminimas? Bet kokiu atveju dėl šios Vilniaus reklaminės kampanijos teisėtumo galėtų pasisakyti Lygių galimybių kontrolierius, išnagrinėjęs reklama pasipiktinusio asmens pateiktą skundą. Tikėkimės, kad tokiu būdu bus atsakyta į visuomenei kylančius klausimus. Dr. Justas Sakavičius, advokatų kontoros „Sakavičius, Gogolev ir partneriai Prolaw“ seniūnas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąDar mintis. Skaitant forumiečių panieką "religiniams fanatikams" ir šiaip kitaminčiams, tvirtinasi aksioma, kad labiausiai neliberaliausi žmonės yra liberalizmo pakraipą priėmę piliečiai. Iš kur tiek pykčio, paniekos ir netolerancijos. Kaip kokie leisgyviai komuniagos su partiniu bilietu rankoje ir Lenino paveikslu ant sienos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąAdvokatas perspėja dėl „G taško“ reklamos: „Ji balansuoja ant teisėtumo ribos“
https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...ribos-7246931/Paskutinis taisė Perfect; 2018.08.13, 15:43.
- 2 patinka
Comment
Comment