Parašė tomtom
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
-
Oj, vyrai, tiek pridiskutavote apie kažkokią reklamėlę. Juk akivazdu buvo, kad vieniems tai asocijuosis su seksu, kitiems - su drąsiu požiūriu, tretiems - tai, ką vadina "publicity stunt" (nežinau, kaip lietuviškai), ketvirtiems - su humoru. O bendrai iš to išplaukia užprogramuotas konfliktas.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO tai kai Sabonis reklamuoja Lidlą šypsena nesiveržia? Ir tuose kaifuojančių filmukuose nejuokinga, kad pas vieną iš personažų šiek tiek dantų trūksta? Biudžetas, matyt, buvo per mažas rasti geresnių.
Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
Telieka pasikartoti, ką turėjau omeny. Kai esi privatus asmuo, tuomet elkis savo nuožiūra. Atstovaujant visuomenę buldozerio principas netinkamas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nuo kada demokratinėje santvarkoje sprendimai yra priimami gavus 100% sutikimą? Tokioje sistemoje nebūtų priimtas nė vienas sprendimas.
Comment
-
Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
Nereikia 100%. Reikia arba daugumos, arba stengtis priimti sprendimus, jog nekiltų konfliktų, dirginančių juntamai didelę visuomenės dalį.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jeigu tave dirgina vienintelė istorijoje sėkminga Vilniaus reklama - nežiūrėk jos. Jos biudžetas išties yra niekinis palygint su tuo, kokį efektą turėjo.
Comment
-
Ta Lidl Sabonio reklama netgi toje pačioje Lietuvoje beveik nesulaukė didesnio dėmesio, bent jau lyginant su tuo, kiek į ją investuota buvo.
Comment
-
Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
Bergždžias reikalas matau... Įsikibęs savo negirdi, kas sakoma. Nebūtina atsakinėti vien tam, kad tartai paskutinį žodį. Neverta toliau tęsti šios diskusijos.
Comment
-
Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
Telieka pasikartoti, ką turėjau omeny. Kai esi privatus asmuo, tuomet elkis savo nuožiūra. Atstovaujant visuomenę buldozerio principas netinkamas. Turėjom tarybmetį, kuomet specialistai dėliojo visus stabus ir kitas miesto grožybes pagal savo supratimą bei visas tuometines profesionalumo tiesas. Patinka rezultatas?
Dabar buvo iškelta idėja praktiškai iš šalies, ji susilaukė palaikymo, nes dar ačiū popiežiui, turim bent šiek tiek protingų žmonių, kurie kažką supranta ir valdžioje.
Vėlgi, čia tik reklama, kurios auditorija nei aš, nei tu, nesam.
Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
Nereikia 100%. Reikia arba daugumos, arba stengtis priimti sprendimus, jog nekiltų konfliktų, dirginančių juntamai didelę visuomenės dalį.Paskutinis taisė tomtom; 2018.08.12, 23:40.
- 1 patinka
Comment
-
M.Jovaiša apie Vilniaus „G taško“ reklamą: tai primityvus priėjimas
https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...as-642-1014192
„Išvis gal reikėtų vengti tokių primityvių, per „aną galą“ priėjimų prie komunikacijos. Manau, ta klaida gimė iš nepatyrimo, vienas dalykas, nes tikrai turėjo tai įveikti filtrą pačių kūrėjų, taip sakant. Ir turėjo įveikti filtrą užsakovo, kuris irgi blaiviai turėjo pasižiūrėti. Žinot, kaip anekdotas smagu draugų rate, bet tu ne kiekvieną anekdotą atsistojęs gali LRT eteryje per „Panoramą“ pasakoti“, – sako M.Jovaiša
M.Jovaiša klausia, kokia reklaminės kampanijos žinutė? Ar joje yra pažadas? Ar ji turi tęstinumą? Ar ji galės būti plėtojama ateityje? „Jeigu taip paėmus paprastai, pamatys šitas reklamas Londone, pamatys Vokietijoje, tai tik sustiprins jau egzistuojantį stereotipą, kad Lietuva yra Rytų Europos šalis, kurioje lengvai prieinamas seksas, ir tokių mes konotacijų, kad šaltas alus, karštos merginos, mes turėtumėme jų vengti, o ne patys kurstyti tą ugnį“, – svarsto M. Jovaiša.
- 2 patinka
Comment
-
Nežinau kas tas Jovaiša, bet kai jis klausia "kokia reklaminės kampanijos žinutė?" tai man kyla klausimas - o jis tą reklamą matė? Ar matė, kad ten parašyta "niekas nežino kur tai yra, bet kai atranda - tai būna pasakiška". Aš nesuprantu kaip tą perskaičius galima nesuprasti pagrindinės žinutės, kad Vilniuis yra neatrastas kraštas. Jeigu kažkas komentuoja reklamą net neperskaitęs jos žinutės ir po to klausia 'o kokia čia žinutė' - tai ar tikrai tai yra kompetetingas žmogus komentuoti ją?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNežinau kas tas Jovaiša, bet kai jis klausia "kokia reklaminės kampanijos žinutė?" tai man kyla klausimas - o jis tą reklamą matė? Ar matė, kad ten parašyta "niekas nežino kur tai yra, bet kai atranda - tai būna pasakiška". Aš nesuprantu kaip tą perskaičius galima nesuprasti pagrindinės žinutės, kad Vilniuis yra neatrastas kraštas. Jeigu kažkas komentuoja reklamą net neperskaitęs jos žinutės ir po to klausia 'o kokia čia žinutė' - tai ar tikrai tai yra kompetetingas žmogus komentuoti ją?
Realybė yra tokia, kad Lietuvoje, deja, tebėra labai daug labai neprotingų, negudrių, nesofištiškų ir neišsilavinusių žmonių, kurie irgi turi savo pasaulio suvokimą, nuomonę ir poreikius. Jie atitinkamai komentuoja ir šitą reklamą. Nors jiems net į galvą neateina, kad jie nėra tos reklamos tikslinė auditorija. O apie tikslinę reklamos auditoriją (UK ir Vokietijos tam tikras amžiaus grupes) jie supranta tiek pat, kiek ir apie humorą bei mataforas.
- 1 patinka
Comment
-
Jonas pateisins bet kokį šūdą, kuris jam imponuoja ir apkakos bet ką su 0 argumentų, kas jam nepatinka. Nieko, tamsta, naujo.
Apie pačią reklamą norėtųsi tarti kelis žodžius. Man kažkaip nesukė jokių emocijų - nei teigiamų, nei neigiamų. Kažkaip jau senokai nesitikiu, kad protai sugalvos kažką originalaus, tad ir neimu galvon tos prieštaros.
Kažkaip kirba mintis tokia, kad Vilnius - tai miestas su didesne negu 700 metų istorija, pragyvenęs LDK, carizmą, lenkmetį, sovietmetį ir kurio "veide" įspausti amžiaus ženklai, kurie atpažįstami vaikštant per miestą. Miestas garsėjo savo plačia bendruomene, daugelis garsių kūrėjų, meno žmonių, mokslininkų čia dirbo, kūrė, davė įnašą į europinės civilizacijos krepšį. Kurie, beje, yra pažįstami Europoje, galbūt ir pasaulyje. Be to, tai Europos sąjungos valstybės sostinė. Ir štai čia žiūriu į tą reklamą su "g" tašku ir mergina suspaudžiančią žemėlapį. Suprantu ironiją, pokštą, verčia net nusišypsoti. Visgi reklamos simbolis yra orgazmas, malonumas, hedonizmo forma. Žinoma, "Lietuva - drąsi šalis", kuri sau leidžia tokias reklamas kurti, nes šioje dviejų puslapių negebančių perskaityti žmonių epochoje reikia "publicity stunt" efekto, kažko užkabinančio, net šokiruojančio. Gal šiuo požiūriu toks marketingas ir vykęs - tam neprieštarauju. Bet ar su tokiais reklaminiais viražais mes keičiam poziciją, kad esame kažkas ten "eastern european" skylė, kur mergos karštos, alus pigus ir tave neblogai aptarnaus. Tad grįžtant prie pradžios. Ar miestas, turintis tokią gilią istoriją, asmenybes, apskritai kultūrinį klodą, geba save pristatyti per "g" tašką, yra labai protinga? Man asmeniškai (galite turėti kitokią nuomonę, neprieštarauju, nes pati reklama man nekelia labai neigiamų ar teigiamų emocijų) tokia reklamos forma rodo intelektinį skurdą, orientavimąsi į pigų "antro galo" humorą, kurio pilnas internetas. Jeigu tai patrauks kažką - ok, džiugu, bet visiškai nesididžiuoju tokia mano gimtojo miesto reklama. Eidvis sako, kad čia sakoma "Vilnius - netrastas kraštas", bet tai į kokią auditoriją čia orientuojames, išskirtinai į paauglius, išgyvenančius seksualinę frustraciją? Brandžiam žmogui tai sukels šypsėną, gal ir užkabins (neneigiu), bet kas čia "neatrasto"?
Norėčiau dar pridėti, kad M. Jovaišos nuotraukos ir visas albumas tikrai gerai Lietuvą reprezentavo kaip labai gražią šalį. Albumas nuolat buvo įteikiamas užsienio svečiams, diplomatinių misijų dalyviams, nuotraukos eksponuojamos kitose šalyse. Ir tai iš esmės labai paprasta, bet efektyvi žinutė.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąMarius Jovaiša yra tas ponas, kuris sukūrė "Neregėta Lietuva"
Kompetencijos suvokti jūs, matyt, turite daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Didžiąjai daliai šios reklamos auditorijos ta visa istorija ir auros yra labai antraeiliai dalykai. Nesakau, kad visiškai nesvarbu, bet tik tiek svarbu, kiek galima pasidaryti gražią asmenukę senamiesčio gatvėje. Ir galima diskutuoti, kodėl nesiorentuojama į inteligentišką turistą, bet realybė tokia, kad inteligentiškas turistas yra viena koja grabe, o mus pakeičianti karta praleidžia pusę laiko telefone, jiems istorija įdomi tik paviršutiniškai.
Gal netyčia vienas hipsteris aprašys savo kelionių bloge apie nepakartojamą atmosferą, kurioje susipina skirtingų amžių dvasios, bet jis taip rašys tikėdamasis pasirodyti labai išraiškingu ir surinkti daugiau laikų, o ne dėl to kad išties išgyveno transcendentinę patirtį eidamas Pilies gatve.
Tad jeigu Vilniaus nebus ant žemėlapio, tai daryk, ką nori, nieks čia nevažiuos, nes tiesiog tokių turistų, kurių norėtumėt jau nebebus šiam pasauly.
Galbūt ateities turistai gali kažkam nepatikti, galima net piktintis, kad geriau jokių nei tokie, bet dauguma dabartinių turistų Vilniuje irgi yra pagrinde konsiumeriniai, valgo ir fotografuoja ir tik vienetai žino, ko čia atvažiavo, arba sugeba atrasti kažką savo.
O Jovaiša irgi kaip pilypas iš kanapių, kažką kažkur girdėjo, tai taip ir suspjovė komentarą. Norėčiau dar pridėti, kad tas jo albumas beveik niekuo neprisidėjo prie masinio turizmo skatinimo. Keli įtakingi dėdės pasikeičia albumais per oficialius priėmimus, padaro Jovaišai biznį ir tuo pasibaigia ši graži istorija. Labiau neefektyvaus dalyko nei nepopuliari knyga šiais laikais turbūt sunku surasti. Ir apskritai čia skonio reikalas, bet man jį gražu pažiūrėti tiek kiek dokumentikos anonsą. Žmogus ne paukšis, oro balionais irgi ne visi mėgsta paskraidyti ir įprastų peizažų nutoraukos yra daug tikresnės, natūralesnės ir artimesnės žmogui, nors ir netokios super mega įspūdingos ir išlaižytos kaip tuose albumuose.Paskutinis taisė tomtom; 2018.08.13, 01:56.
Comment
-
Parašė john Rodyti pranešimą
lietuviai pasižymi išskirtiniu ir fenomenaliu negebėjimu priimti/suprasti humorą, metaforas ir panašius dalykus. Ką jau matėm net šitame forume, kuris, šiaip, matyt yra gerokai civilizuotesnis ir turi gerokai aukštesnį iq, nei vidutinė lietuva.
Realybė yra tokia, kad lietuvoje, deja, tebėra labai daug labai neprotingų, negudrių, nesofištiškų ir neišsilavinusių žmonių, kurie irgi turi savo pasaulio suvokimą, nuomonę ir poreikius. Jie atitinkamai komentuoja ir šitą reklamą. Nors jiems net į galvą neateina, kad jie nėra tos reklamos tikslinė auditorija. O apie tikslinę reklamos auditoriją (uk ir vokietijos tam tikras amžiaus grupes) jie supranta tiek pat, kiek ir apie humorą bei mataforas.
Paskutinis taisė Eikantas X; 2018.08.13, 03:34.
- 1 patinka
Comment
-
Ir dar, kad kažkas esą ne taip supranta metaforas, kaip reikia, tai sveiki atvykę į naują pasaulį, paskaitykit tą straipsnį apie rinkodarą, kurį anksčiau įmečiau:
Rinkos tyrinėtojai Wendy Gordonas ir Virginia Valentine rašo: "Prekių ženklų realybė yra tokia, kad žmonės sukuria jų prasmę. Prekių ženklų savininkai to negali padaryti. Žinoma, jie atsakingi už tai, kad tam tikri signalai apie ženklą būtų skleidžiami, tačiau tie signalai yra interpretuojami dažnai visai ne taip, kaip norėjo patys kūrėjai. Prekių ženklai įsišaknija žmonių širdyse ir galvose".
Comment
-
O Jovaiša irgi kaip pilypas iš kanapių, kažką kažkur girdėjo, tai taip ir suspjovė komentarą. Norėčiau dar pridėti, kad tas jo albumas beveik niekuo neprisidėjo prie masinio turizmo skatinimo. Keli įtakingi dėdės pasikeičia albumais per oficialius priėmimus, padaro Jovaišai biznį ir tuo pasibaigia ši graži istorija. Labiau neefektyvaus dalyko nei nepopuliari knyga šiais laikais turbūt sunku surasti.
„Lietuva – dar neregėtesnė“: Lietuvą pasauliui pristatys naujas M.Jovaišos fotoprojektas
Naujas „Neregėtos Lietuvos“ albumas skaitytojus turėtų pasiekti rudenį. Pirmajam „Neregėtos Lietuvos“ fotoalbumui – jau dešimt metų, knyga išleista 11 kalbų. „O ji perkama lyg būtų išleista vakar, tai nuostabu“, – sakė M.Jovaiša. Knyga tapo ir gera Lietuvos reklama – daugiau nei trisdešimtyje pasaulio valstybių buvo surengta daugiau nei 100 susitikimų.
Eilinį kartą peršasi palyginimai su muzika: jaunam ir nežinomam atlikėjui pakankamai sudėtinga išgarsėti nuosekliai kuriant ir tobulėjant. Norint greitesnio dėmesio reikia iškrėsti ką nors skandalinga. Aišku, jei atlikėjas "tuščias", tai tas dėmesys bet kokiu atveju bus trumpalaikis. Pvz., Minedą visi žino, jis net albumą išleidęs (apie tai svajoja daug jaunų atlikėjų), bet ar kam nors jis patinka kaip atlikėjas?
Kai miestas (ir net šalis) eina pigaus skandalingo dėmesio keliu, yra nesolidu. Seniau būdavo savikritiškai kalbama (kai kas tebekalba), kad esame Europos šikna (pagal atsilikimo ir pragyvenimo lygį), dabar apsiskelbėm, kad dar esam ir Europos p....a. Tikrai originalu.
Reklamos kūrėjas savo svarstymais mąsto dar toliau. „Būtų labai įdomu išgirsti popiežiaus reakciją į tai (reklamą – LRT.lt)“, – sako J.Ramanauskas.
Mes gavome rimtų signalų iš Jungtinės Karalystės vyriausybės komunikacijos komandos, kad tai gali įnešti nereikalingą šurmulį ir gali šiek tiek išbalansuoti šį vizitą.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1014192?copiedPaskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 09:46.
- 2 patinka
Comment
Comment