Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    Nepainiokit reklamos su įvaizdžio kūrimu. Jeigu jums čia atrodo, kad vyksta įvaizdžio (blogo) kūrimas, tai dar kartą pasižiūrėkite į reklamą ir pagalvokite, ar kas nors po pusmečio ją atsimins. Jeigu ir atsimins, tai greičiausiai mūsų pensininkai, nes jie dauguma neturi ką veikti.
    O reklama ir skverų projektavimu turi užsiimti to dalyko specialistai, čia demokratijos nereikia kaip ir nereikia, kad iš šiluminių elektrinių kaminų rūktų kvepalai, nes kažkokia blondinė sugalvojo, kad tai puiki mintis.
    Telieka pasikartoti, ką turėjau omeny. Kai esi privatus asmuo, tuomet elkis savo nuožiūra. Atstovaujant visuomenę buldozerio principas netinkamas. Turėjom tarybmetį, kuomet specialistai dėliojo visus stabus ir kitas miesto grožybes pagal savo supratimą bei visas tuometines profesionalumo tiesas. Patinka rezultatas?

    Comment


      Oj, vyrai, tiek pridiskutavote apie kažkokią reklamėlę. Juk akivazdu buvo, kad vieniems tai asocijuosis su seksu, kitiems - su drąsiu požiūriu, tretiems - tai, ką vadina "publicity stunt" (nežinau, kaip lietuviškai), ketvirtiems - su humoru. O bendrai iš to išplaukia užprogramuotas konfliktas.

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        O tai kai Sabonis reklamuoja Lidlą šypsena nesiveržia? Ir tuose kaifuojančių filmukuose nejuokinga, kad pas vieną iš personažų šiek tiek dantų trūksta? Biudžetas, matyt, buvo per mažas rasti geresnių.
        Sabonis gal ir kažkiek tinkamas būti reklaminiu veidu Lietuvoje, bet užsienyje jis būtų niekas, ten ne tik kad kažkada buvusio žymesnio krepšininko Sabonio nelabai kas žino, bet apskritai netgi savo šalies dabartinių kiečiausių krepšininkų nė vieno negalėtų įvardinti. Ir tu tikrai manai, kad kažkokia tokia reklama galėtų sulaukti pasaulinio dėmesio? Ta Lidl Sabonio reklama netgi toje pačioje Lietuvoje beveik nesulaukė didesnio dėmesio, bent jau lyginant su tuo, kiek į ją investuota buvo.

        Parašė Paukšis Rodyti pranešimą

        Telieka pasikartoti, ką turėjau omeny. Kai esi privatus asmuo, tuomet elkis savo nuožiūra. Atstovaujant visuomenę buldozerio principas netinkamas.
        Nuo kada demokratinėje santvarkoje sprendimai yra priimami gavus 100% sutikimą? Tokioje sistemoje nebūtų priimtas nė vienas sprendimas.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

          Nuo kada demokratinėje santvarkoje sprendimai yra priimami gavus 100% sutikimą? Tokioje sistemoje nebūtų priimtas nė vienas sprendimas.
          Nereikia 100%. Reikia arba daugumos, arba stengtis priimti sprendimus, jog nekiltų konfliktų, dirginančių juntamai didelę visuomenės dalį.

          Comment


            Parašė Paukšis Rodyti pranešimą

            Nereikia 100%. Reikia arba daugumos, arba stengtis priimti sprendimus, jog nekiltų konfliktų, dirginančių juntamai didelę visuomenės dalį.
            Jeigu tave dirgina vienintelė istorijoje sėkminga Vilniaus reklama - nežiūrėk jos. Jos biudžetas išties yra niekinis ir tau tai nieko nekainavo.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Jeigu tave dirgina vienintelė istorijoje sėkminga Vilniaus reklama - nežiūrėk jos. Jos biudžetas išties yra niekinis palygint su tuo, kokį efektą turėjo.
              Bergždžias reikalas matau... Įsikibęs savo negirdi, kas sakoma. Nebūtina atsakinėti vien tam, kad tartai paskutinį žodį. Neverta toliau tęsti šios diskusijos.

              Comment


                Ta Lidl Sabonio reklama netgi toje pačioje Lietuvoje beveik nesulaukė didesnio dėmesio, bent jau lyginant su tuo, kiek į ją investuota buvo.
                Tai reklama ir neturi sulaukti dėmesio - dėmesio turi sulaukti Lidlas. Ir sulaukia . Daugiau dėmesio gal sulaukė Lidlo reklaminės nuotraukos be bažnyčių kryžių. Bet nemanau, kad Lidlui toks dėmesys labai patiko ar davė naudos.

                Comment


                  Parašė Paukšis Rodyti pranešimą

                  Bergždžias reikalas matau... Įsikibęs savo negirdi, kas sakoma. Nebūtina atsakinėti vien tam, kad tartai paskutinį žodį. Neverta toliau tęsti šios diskusijos.
                  Palieku tau paskutinį žodį. Amen.

                  Comment


                    Parašė Paukšis Rodyti pranešimą

                    Telieka pasikartoti, ką turėjau omeny. Kai esi privatus asmuo, tuomet elkis savo nuožiūra. Atstovaujant visuomenę buldozerio principas netinkamas. Turėjom tarybmetį, kuomet specialistai dėliojo visus stabus ir kitas miesto grožybes pagal savo supratimą bei visas tuometines profesionalumo tiesas. Patinka rezultatas?
                    Aš suprantu, kad praeities šešėliai kai kuriuos persekioja visą gyvenimą, bet per kurią čia vietą tu matai tarybmetį? Jeigu valdžia būtų pati sugalvojusi idėją ir tada liepę specialistams ją įgyvendinti nepaisant to ar ji gera ar ne, tuomet gal ir būtų panašumo.
                    Dabar buvo iškelta idėja praktiškai iš šalies, ji susilaukė palaikymo, nes dar ačiū popiežiui, turim bent šiek tiek protingų žmonių, kurie kažką supranta ir valdžioje.
                    Vėlgi, čia tik reklama, kurios auditorija nei aš, nei tu, nesam.

                    Parašė Paukšis Rodyti pranešimą

                    Nereikia 100%. Reikia arba daugumos, arba stengtis priimti sprendimus, jog nekiltų konfliktų, dirginančių juntamai didelę visuomenės dalį.
                    Tai dauguma yra. Demokratiškai daugumos išrinkta Vilniaus valdžia palaiko šią reklamą. Va ir viskas. Nieks dėl turizmo reklamos strategijos referendumų nerengs.
                    Paskutinis taisė tomtom; 2018.08.12, 23:40.

                    Comment


                      Bet visad atsirand kažkas iš Telšē, katrie nouri paburdkout vilnieč vardu.
                      Paskutinis taisė Eidvis; 2018.08.12, 23:38.

                      Comment


                        M.Jovaiša apie Vilniaus „G taško“ reklamą: tai primityvus priėjimas
                        https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...as-642-1014192

                        „Išvis gal reikėtų vengti tokių primityvių, per „aną galą“ priėjimų prie komunikacijos. Manau, ta klaida gimė iš nepatyrimo, vienas dalykas, nes tikrai turėjo tai įveikti filtrą pačių kūrėjų, taip sakant. Ir turėjo įveikti filtrą užsakovo, kuris irgi blaiviai turėjo pasižiūrėti. Žinot, kaip anekdotas smagu draugų rate, bet tu ne kiekvieną anekdotą atsistojęs gali LRT eteryje per „Panoramą“ pasakoti“, – sako M.Jovaiša

                        M.Jovaiša klausia, kokia reklaminės kampanijos žinutė? Ar joje yra pažadas? Ar ji turi tęstinumą? Ar ji galės būti plėtojama ateityje? „Jeigu taip paėmus paprastai, pamatys šitas reklamas Londone, pamatys Vokietijoje, tai tik sustiprins jau egzistuojantį stereotipą, kad Lietuva yra Rytų Europos šalis, kurioje lengvai prieinamas seksas, ir tokių mes konotacijų, kad šaltas alus, karštos merginos, mes turėtumėme jų vengti, o ne patys kurstyti tą ugnį“, – svarsto M. Jovaiša.
                        Algirdas Igorius, LRT TELEVIZIJOS laida „Savaitė“, LRT.lt

                        Comment


                          Nežinau kas tas Jovaiša, bet kai jis klausia "kokia reklaminės kampanijos žinutė?" tai man kyla klausimas - o jis tą reklamą matė? Ar matė, kad ten parašyta "niekas nežino kur tai yra, bet kai atranda - tai būna pasakiška". Aš nesuprantu kaip tą perskaičius galima nesuprasti pagrindinės žinutės, kad Vilniuis yra neatrastas kraštas. Jeigu kažkas komentuoja reklamą net neperskaitęs jos žinutės ir po to klausia 'o kokia čia žinutė' - tai ar tikrai tai yra kompetetingas žmogus komentuoti ją?

                          Comment


                            Marius Jovaiša yra tas ponas, kuris sukūrė "Neregėta Lietuva"
                            Kompetencijos suvokti jūs, matyt, turite daugiau.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Nežinau kas tas Jovaiša, bet kai jis klausia "kokia reklaminės kampanijos žinutė?" tai man kyla klausimas - o jis tą reklamą matė? Ar matė, kad ten parašyta "niekas nežino kur tai yra, bet kai atranda - tai būna pasakiška". Aš nesuprantu kaip tą perskaičius galima nesuprasti pagrindinės žinutės, kad Vilniuis yra neatrastas kraštas. Jeigu kažkas komentuoja reklamą net neperskaitęs jos žinutės ir po to klausia 'o kokia čia žinutė' - tai ar tikrai tai yra kompetetingas žmogus komentuoti ją?
                              Lietuviai pasižymi išskirtiniu ir fenomenaliu negebėjimu priimti/suprasti humorą, metaforas ir panašius dalykus. Ką jau matėm net šitame forume, kuris, šiaip, matyt yra gerokai civilizuotesnis ir turi gerokai aukštesnį IQ, nei vidutinė Lietuva.

                              Realybė yra tokia, kad Lietuvoje, deja, tebėra labai daug labai neprotingų, negudrių, nesofištiškų ir neišsilavinusių žmonių, kurie irgi turi savo pasaulio suvokimą, nuomonę ir poreikius. Jie atitinkamai komentuoja ir šitą reklamą. Nors jiems net į galvą neateina, kad jie nėra tos reklamos tikslinė auditorija. O apie tikslinę reklamos auditoriją (UK ir Vokietijos tam tikras amžiaus grupes) jie supranta tiek pat, kiek ir apie humorą bei mataforas.

                              Comment


                                Jonas pateisins bet kokį šūdą, kuris jam imponuoja ir apkakos bet ką su 0 argumentų, kas jam nepatinka. Nieko, tamsta, naujo.

                                Apie pačią reklamą norėtųsi tarti kelis žodžius. Man kažkaip nesukė jokių emocijų - nei teigiamų, nei neigiamų. Kažkaip jau senokai nesitikiu, kad protai sugalvos kažką originalaus, tad ir neimu galvon tos prieštaros.
                                Kažkaip kirba mintis tokia, kad Vilnius - tai miestas su didesne negu 700 metų istorija, pragyvenęs LDK, carizmą, lenkmetį, sovietmetį ir kurio "veide" įspausti amžiaus ženklai, kurie atpažįstami vaikštant per miestą. Miestas garsėjo savo plačia bendruomene, daugelis garsių kūrėjų, meno žmonių, mokslininkų čia dirbo, kūrė, davė įnašą į europinės civilizacijos krepšį. Kurie, beje, yra pažįstami Europoje, galbūt ir pasaulyje. Be to, tai Europos sąjungos valstybės sostinė. Ir štai čia žiūriu į tą reklamą su "g" tašku ir mergina suspaudžiančią žemėlapį. Suprantu ironiją, pokštą, verčia net nusišypsoti. Visgi reklamos simbolis yra orgazmas, malonumas, hedonizmo forma. Žinoma, "Lietuva - drąsi šalis", kuri sau leidžia tokias reklamas kurti, nes šioje dviejų puslapių negebančių perskaityti žmonių epochoje reikia "publicity stunt" efekto, kažko užkabinančio, net šokiruojančio. Gal šiuo požiūriu toks marketingas ir vykęs - tam neprieštarauju. Bet ar su tokiais reklaminiais viražais mes keičiam poziciją, kad esame kažkas ten "eastern european" skylė, kur mergos karštos, alus pigus ir tave neblogai aptarnaus. Tad grįžtant prie pradžios. Ar miestas, turintis tokią gilią istoriją, asmenybes, apskritai kultūrinį klodą, geba save pristatyti per "g" tašką, yra labai protinga? Man asmeniškai (galite turėti kitokią nuomonę, neprieštarauju, nes pati reklama man nekelia labai neigiamų ar teigiamų emocijų) tokia reklamos forma rodo intelektinį skurdą, orientavimąsi į pigų "antro galo" humorą, kurio pilnas internetas. Jeigu tai patrauks kažką - ok, džiugu, bet visiškai nesididžiuoju tokia mano gimtojo miesto reklama. Eidvis sako, kad čia sakoma "Vilnius - netrastas kraštas", bet tai į kokią auditoriją čia orientuojames, išskirtinai į paauglius, išgyvenančius seksualinę frustraciją? Brandžiam žmogui tai sukels šypsėną, gal ir užkabins (neneigiu), bet kas čia "neatrasto"?
                                Norėčiau dar pridėti, kad M. Jovaišos nuotraukos ir visas albumas tikrai gerai Lietuvą reprezentavo kaip labai gražią šalį. Albumas nuolat buvo įteikiamas užsienio svečiams, diplomatinių misijų dalyviams, nuotraukos eksponuojamos kitose šalyse. Ir tai iš esmės labai paprasta, bet efektyvi žinutė.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Marius Jovaiša yra tas ponas, kuris sukūrė "Neregėta Lietuva"
                                  Kompetencijos suvokti jūs, matyt, turite daugiau.
                                  Tada kyla dar didesnis klausimas - kokią pagrindinę žinutę jis siunčia su savo fotografijomis? Ir jeigu jis savose fotografijose sugeba įžvelgti 'žinutę', tai kodėl jos nesugeba įžvelgti ten, kur jinai realiai parašyta juodu ant balto.

                                  Comment


                                    Didžiąjai daliai šios reklamos auditorijos ta visa istorija ir auros yra labai antraeiliai dalykai. Nesakau, kad visiškai nesvarbu, bet tik tiek svarbu, kiek galima pasidaryti gražią asmenukę senamiesčio gatvėje. Ir galima diskutuoti, kodėl nesiorentuojama į inteligentišką turistą, bet realybė tokia, kad inteligentiškas turistas yra viena koja grabe, o mus pakeičianti karta praleidžia pusę laiko telefone, jiems istorija įdomi tik paviršutiniškai.
                                    Gal netyčia vienas hipsteris aprašys savo kelionių bloge apie nepakartojamą atmosferą, kurioje susipina skirtingų amžių dvasios, bet jis taip rašys tikėdamasis pasirodyti labai išraiškingu ir surinkti daugiau laikų, o ne dėl to kad išties išgyveno transcendentinę patirtį eidamas Pilies gatve.
                                    Tad jeigu Vilniaus nebus ant žemėlapio, tai daryk, ką nori, nieks čia nevažiuos, nes tiesiog tokių turistų, kurių norėtumėt jau nebebus šiam pasauly.
                                    Galbūt ateities turistai gali kažkam nepatikti, galima net piktintis, kad geriau jokių nei tokie, bet dauguma dabartinių turistų Vilniuje irgi yra pagrinde konsiumeriniai, valgo ir fotografuoja ir tik vienetai žino, ko čia atvažiavo, arba sugeba atrasti kažką savo.

                                    O Jovaiša irgi kaip pilypas iš kanapių, kažką kažkur girdėjo, tai taip ir suspjovė komentarą. Norėčiau dar pridėti, kad tas jo albumas beveik niekuo neprisidėjo prie masinio turizmo skatinimo. Keli įtakingi dėdės pasikeičia albumais per oficialius priėmimus, padaro Jovaišai biznį ir tuo pasibaigia ši graži istorija. Labiau neefektyvaus dalyko nei nepopuliari knyga šiais laikais turbūt sunku surasti. Ir apskritai čia skonio reikalas, bet man jį gražu pažiūrėti tiek kiek dokumentikos anonsą. Žmogus ne paukšis, oro balionais irgi ne visi mėgsta paskraidyti ir įprastų peizažų nutoraukos yra daug tikresnės, natūralesnės ir artimesnės žmogui, nors ir netokios super mega įspūdingos ir išlaižytos kaip tuose albumuose.
                                    Paskutinis taisė tomtom; 2018.08.13, 01:56.

                                    Comment


                                      Parašė john Rodyti pranešimą

                                      lietuviai pasižymi išskirtiniu ir fenomenaliu negebėjimu priimti/suprasti humorą, metaforas ir panašius dalykus. Ką jau matėm net šitame forume, kuris, šiaip, matyt yra gerokai civilizuotesnis ir turi gerokai aukštesnį iq, nei vidutinė lietuva.

                                      Realybė yra tokia, kad lietuvoje, deja, tebėra labai daug labai neprotingų, negudrių, nesofištiškų ir neišsilavinusių žmonių, kurie irgi turi savo pasaulio suvokimą, nuomonę ir poreikius. Jie atitinkamai komentuoja ir šitą reklamą. Nors jiems net į galvą neateina, kad jie nėra tos reklamos tikslinė auditorija. O apie tikslinę reklamos auditoriją (uk ir vokietijos tam tikras amžiaus grupes) jie supranta tiek pat, kiek ir apie humorą bei mataforas.
                                      ok Jonai such civilized gentleman much sophisticated much ironic metaphoric such educated such enlightened

                                      Paskutinis taisė Eikantas X; 2018.08.13, 03:34.

                                      Comment


                                        Ir dar, kad kažkas esą ne taip supranta metaforas, kaip reikia, tai sveiki atvykę į naują pasaulį, paskaitykit tą straipsnį apie rinkodarą, kurį anksčiau įmečiau:

                                        Rinkos tyrinėtojai Wendy Gordonas ir Virginia Valentine rašo: "Prekių ženklų realybė yra tokia, kad žmonės sukuria jų prasmę. Prekių ženklų savininkai to negali padaryti. Žinoma, jie atsakingi už tai, kad tam tikri signalai apie ženklą būtų skleidžiami, tačiau tie signalai yra interpretuojami dažnai visai ne taip, kaip norėjo patys kūrėjai. Prekių ženklai įsišaknija žmonių širdyse ir galvose".

                                        Comment


                                          O Jovaiša irgi kaip pilypas iš kanapių, kažką kažkur girdėjo, tai taip ir suspjovė komentarą. Norėčiau dar pridėti, kad tas jo albumas beveik niekuo neprisidėjo prie masinio turizmo skatinimo. Keli įtakingi dėdės pasikeičia albumais per oficialius priėmimus, padaro Jovaišai biznį ir tuo pasibaigia ši graži istorija. Labiau neefektyvaus dalyko nei nepopuliari knyga šiais laikais turbūt sunku surasti.
                                          Jovaišą gali kritikuoti nebent tie, kuriems be G taško niekas daugiau nerūpi ir per sudėtinga suvokti. Jei valstybė nesugeba geriau išnaudoti Jovaišos (jis pilnas idėjų), tai labiau valstybės, o ne Jovaišos problema. Jis tiesiog daro tai, ką sugeba ir kas jam patinka.

                                          „Lietuva – dar neregėtesnė“: Lietuvą pasauliui pristatys naujas M.Jovaišos fotoprojektas

                                          Naujas „Neregėtos Lietuvos“ albumas skaitytojus turėtų pasiekti rudenį. Pirmajam „Neregėtos Lietuvos“ fotoalbumui – jau dešimt metų, knyga išleista 11 kalbų. „O ji perkama lyg būtų išleista vakar, tai nuostabu“, – sakė M.Jovaiša. Knyga tapo ir gera Lietuvos reklama – daugiau nei trisdešimtyje pasaulio valstybių buvo surengta daugiau nei 100 susitikimų.
                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...-950706?copied

                                          Eilinį kartą peršasi palyginimai su muzika: jaunam ir nežinomam atlikėjui pakankamai sudėtinga išgarsėti nuosekliai kuriant ir tobulėjant. Norint greitesnio dėmesio reikia iškrėsti ką nors skandalinga. Aišku, jei atlikėjas "tuščias", tai tas dėmesys bet kokiu atveju bus trumpalaikis. Pvz., Minedą visi žino, jis net albumą išleidęs (apie tai svajoja daug jaunų atlikėjų), bet ar kam nors jis patinka kaip atlikėjas?
                                          Kai miestas (ir net šalis) eina pigaus skandalingo dėmesio keliu, yra nesolidu. Seniau būdavo savikritiškai kalbama (kai kas tebekalba), kad esame Europos šikna (pagal atsilikimo ir pragyvenimo lygį), dabar apsiskelbėm, kad dar esam ir Europos p....a. Tikrai originalu.

                                          Reklamos kūrėjas savo svarstymais mąsto dar toliau. „Būtų labai įdomu išgirsti popiežiaus reakciją į tai (reklamą – LRT.lt)“, – sako J.Ramanauskas.
                                          Čia gal kokia slapta liberastinė svajonė, kad popiežius išvis neatvyktų? Popiežiaus vizitas reklama šaliai ar ne reklama?

                                          Mes gavome rimtų signalų iš Jungtinės Karalystės vyriausybės komunikacijos komandos, kad tai gali įnešti nereikalingą šurmulį ir gali šiek tiek išbalansuoti šį vizitą.
                                          Britų komunikacijos ekspertai turbūt irgi nesupranta nei reklamų, nei metaforų? Romanovskienė juk galėtų jiems paaiškinti, kad reklama baigsis iki popiežiaus vizito ir popiežius nieko apie ją nesužinos.

                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1014192?copied
                                          Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.13, 09:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X