ttttt: Jei yra kažkokie teiginiai kad Benkunskas sakė tą ar aną, atrodė taip ar anaip, būtų gerai gauti ir šaltinius, nes dabar gaunasi toks per savo prizmę perleistas turinys kuris tiesiog nėra tiesa. Pavyzdžiui:
Parkavimas/infrastruktūra - siūlo naikinti kiemų žaliuosius plotus ir statyti 4800 vietų iš korių (čia tas pats bičas, kuris sako sieksime, kad Vilnius būtų labiau panašus į Briuselį ir mažiau į Minską ), kai Zuoko pagrindinis pasiūlymas yra požeminiai/antžeminiai parkingai (kas yra visiškai europietiškas sprendimas, kurio Vilniaus sovietiniams rajonams jau seniausiai reikia)
Gražiai čia viską sutirštinom 4800 vietų koriais, Minskas, bičas, veidukai ir t.t., o kitoj pusėj europietiškas gražus Zuoko pasiūlymas požeminiai/antžeminiai parkingai. O kaip yra iš tiesų?
Parašė Benkunskas
4800 vietų galime įrengti dviem būdais:
1. Įrenginėjant kiemuose korinę dangą ten kur galima, nepanaikinant vaikų žaidimų aikštelių ir kitos reikiamos infrastruktūros
2. Statant daugiaaukštes parkavimo vietas
Tuo tarpu Zuoko atsakymas neblogas, nesiginčysiu, tik jis dar ir paminėjo "karą prieš vairuotoją"... Bičas su anot ttttt "europietišku" požiūriu kalba apie Vilniuje vykdomą karą prieš vairuotoją. Vajė, vajė...
ttttt: Jei yra kažkokie teiginiai kad Benkunskas sakė tą ar aną, atrodė taip ar anaip, būtų gerai gauti ir šaltinius, nes dabar gaunasi toks per savo prizmę perleistas turinys kuris tiesiog nėra tiesa. Pavyzdžiui:
Gražiai čia viską sutirštinom 4800 vietų koriais, Minskas, bičas, veidukai ir t.t., o kitoj pusėj europietiškas gražus Zuoko pasiūlymas požeminiai/antžeminiai parkingai. O kaip yra iš tiesų?
Kaip suprantu iš "centro prieigose" buvo kalbama ne apie daugiabučių kiemus, o apie seniausiai diskutuojamus potencialius požeminius parkingus à la po Operos ir baleto teatro dabartine stovėjimo aikštele ir t.t.
Tuo tarpu Zuoko atsakymas neblogas, nesiginčysiu, tik jis dar ir paminėjo "karą prieš vairuotoją"... Bičas su anot ttttt "europietišku" požiūriu kalba apie Vilniuje vykdomą karą prieš vairuotoją. Vajė, vajė...
Nope, nereikia kraipyti mano žodžių, "europietiškas" yra sprendimas dėl požeminių/daugiaaukščių parkingų, o tas Zuoko kursas į automobilizaciją yra kursas į Minską, lygiai kaip ir Benkunsko, ir visų kitų liaudžiai bandančių įtikti kandidatų, apart Raskevičiaus, kuris vienintelis drąsiai stovejo už "kursą į Europą".
Bet jeigu rinktis tarp automobilizacijos su koriais vietoje žalumos arba automobilizacijos su požeminiais/antžeminiais daugiaaukščiais parkingais daugiabučių kiemuose, tai asmeniškai man kaip ir aišku kas yra mažesnis blogis.
ttttt Korius jau buvo pradėjusi vykdyti buvusi valdžia, aš sutinku kad tai prastenis sprendimas, tačiau greitesnis ir pigesnis, ir manau atsirastų vietų kur toks sprendimas yra galimas. Daugiaaukščiai parkingai yra geresnis sprendimas ir jis apie juos taip pat šneka. Ne, jis kalba apie seniūnijas ir prieigas prie centro, o ne tik centro prieigose. Prieš tai irgi pasakė kad seniūnijose kur nėra vietų (koriams).
Kitas teiginys yra tas kad tu suvienodinai Zuoko ir Benkunsko požiūrį į gatvių siaurinimą. Ne visai tiesa. Zuokas aiškiai sako kad reikia platinti gatves ir peržiūrės jau susiaurintas gatves nes ten galimai ir pažeistas STR. Benkunskas sakė kad jis nesiaurins bet šiaip ne prieš siaurinimą, jam patinka tarkim kas padaryta su Konstitucijos pr. tik prioritetas šiuo metu turi būti ne ten, pirmiausia gatvių higiena. Ir tiesą pasakius turbūt reiktų sutikti, kai Vilniuje daug kur net centre nudrengti, suskilinėję šaligatviai ir duobėtos gatvės, galbūt tikrai protingiau prioritetus reiktų dėlioti.
salia Naujojo Antakalnio yra Mazuju Pupoju kapines. Kiek is jusu jas zino? O valdas zino, pro jas i servisa padangu pasikeisti varo. Ko rimtam bachurui, atvykusiam i Vilniu ir gavusiam silta vietele vaziuoti,po kazkokias griuvenas i ta Uzupi (senienu gali ir pas save namie Siluteje pasiziureti), kur nei masinos normaliai nepasiparkuosi, nei is viso ta istorija tik kazkokiems senos kartos lochams kaip Zuokas idomi, o jis rimtas vyras, savo BMW nerizikuos siauruose Uzupio gatvelese nubrozdinti
ttttt Korius jau buvo pradėjusi vykdyti buvusi valdžia, aš sutinku kad tai prastenis sprendimas, tačiau greitesnis ir pigesnis, ir manau atsirastų vietų kur toks sprendimas yra galimas. Daugiaaukščiai parkingai yra geresnis sprendimas ir jis apie juos taip pat šneka. Ne, jis kalba apie seniūnijas ir prieigas prie centro, o ne tik centro prieigose. Prieš tai irgi pasakė kad seniūnijose kur nėra vietų (koriams).
Dėl "greitesnis" tai jau tik ne su VMS darbų sparta... Bet be abejo kai kur jie yra labai geras sprendimas, pavyzdžiui taupant brangesnį asfaltą arba vietose, kur jau kokius 20-30 metų yra de facto parkingas be jokių užuominų į žaliasias erdves. Tačiau jis pabrežia, kad nori įrenginėti juos vietoje kiemuose esančių žaliųjų erdvių, kas asmeniškai man yra didžiulė raudonoji vėliava.
Kitas teiginys yra tas kad tu suvienodinai Zuoko ir Benkunsko požiūrį į gatvių siaurinimą. Ne visai tiesa. Zuokas aiškiai sako kad reikia platinti gatves ir peržiūrės jau susiaurintas gatves nes ten galimai ir pažeistas STR. Benkunskas sakė kad jis nesiaurins bet šiaip ne prieš siaurinimą, jam patinka tarkim kas padaryta su Konstitucijos pr. tik prioritetas šiuo metu turi būti ne ten, pirmiausia gatvių higiena. Ir tiesą pasakius turbūt reiktų sutikti, kai Vilniuje daug kur net centre nudrengti, suskilinėję šaligatviai ir duobėtos gatvės, galbūt tikrai protingiau prioritetus reiktų dėlioti.
Nežinau, aš iš jo pasisakymų suprantu, kad jis yra lygiai taip pat prieš gatvių siaurinimą kaip ir Zuokas, tik kad Zuokas apie tai pasisako užtikrinčiau ir aiškiau. Tai šiuo aspektu man tai didžiulis minusas ir vienam ir kitam.
tik prioritetas šiuo metu turi būti ne ten, pirmiausia gatvių higiena. Ir tiesą pasakius turbūt reiktų sutikti, kai Vilniuje daug kur net centre nudrengti, suskilinėję šaligatviai ir duobėtos gatvės, galbūt tikrai protingiau prioritetus reiktų dėlioti.
Kažkaip per 10, ar 12, ar kiek jis jau ten metų sėdi VMS (ir dar ne vienas, o su solidžiu kiekiu bendrapartiečiu ir valdančiojoj koalicijoj) jis kažkaip negalvojo apie prioritetų perdėliojimą ir viskas jam buvo ok
Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).
Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui
O ar atsimeni, kad Zuoko valdymo laikais važinėjo tie patys troleibusai kaip ir dabar? T.Y. nuo tada vis dar nesugebėjo atnaujinti?
Šimašius padarė kažkiek bazinės higienos su autobusais, ir tai tik dalinai. T.y. net tai kas turėtu vykti savaime nesugebėjo padaryti. Taigi taip, šimašius nieko nepadarė VT. VT prie šimašiaus merdėjo.
Nėra jokio draudimo bankams skolinti pusės milijardo ir daugiau paskolas tramvajaus linijoms, o kurie iš jų galėtų paskolinti - čia jau derybų klausimas, tikrai būtų ne vienas ir Lietuvoje veikiantis, kuris galėtų tai padaryti. Bet kam mes čia į lankas važiuojam, gi Zuokas ieškodamas kvailių pavartojo žodį ne 'finansavimas', o 'tramvajaus kofinansavimas', kofinansavimas yra vartojamas, kai kalbama apie finansavimą, o ne paskolas ir tu už to užsikabinai, o dabar bandai apsimesti, kad neva Zuoko pasakymą apie kofinansavimą tu supratai kaip kažkokią paskolą tramvajaus įgyvendinimui.
Čia kartais ne tu 'nepagrįstais vafliais' mėteisi?
Kofinansavimas, nes EIB tikriausiai nebūtų vienintelis finansavimo šaltinis. Viskas čia ok ir be reikalo kabinėjiesi prie žodžių.
O ar atsimeni, kad Zuoko valdymo laikais važinėjo tie patys troleibusai kaip ir dabar? T.Y. nuo tada vis dar nesugebėjo atnaujinti?
Šimašius padarė kažkiek bazinės higienos su autobusais, ir tai tik dalinai. T.y. net tai kas turėtu vykti savaime nesugebėjo padaryti. Taigi taip, šimašius nieko nepadarė VT. VT prie šimašiaus merdėjo.
O dabar mus jau ir Afrikos šalys lenkia
Įdomu, kad tie "nauji" autobusai, dėl kurių iš laimės vis dar katučių ploja Eidvis ir kai kurie kiti, jau yra iki 5 metų amžiaus t.y. jau reiktų pradėti planuoti, kaip ir kuo juos reiks keisti už dar kelių metų.
Benkunskas sakė kad jis nesiaurins bet šiaip ne prieš siaurinimą, jam patinka tarkim kas padaryta su Konstitucijos pr. tik prioritetas šiuo metu turi būti ne ten, pirmiausia gatvių higiena.
Konstitucijos pr. važiuojamoji dalis juk nesusiaurėjo nei milimetru. Medžiai pasodinti šonuose ir nukreipimo salelėse dar ir paliekant pločio iš šonų.
Įdomu, kad tie "nauji" autobusai, dėl kurių iš laimės vis dar katučių ploja Eidvis ir kai kurie kiti, jau yra iki 5 metų amžiaus t.y. jau reiktų pradėti planuoti, kaip ir kuo juos reiks keisti už dar kelių metų.
Benkunskas vakar Dienos temoje sakė, kad autobusų resursas 7–8 m. Juos keis elektrobusais.
ttttt Kitas teiginys yra tas kad tu suvienodinai Zuoko ir Benkunsko požiūrį į gatvių siaurinimą. Ne visai tiesa. Zuokas aiškiai sako kad reikia platinti gatves ir peržiūrės jau susiaurintas gatves nes ten galimai ir pažeistas STR. Benkunskas sakė kad jis nesiaurins bet šiaip ne prieš siaurinimą, jam patinka tarkim kas padaryta su Konstitucijos pr. tik prioritetas šiuo metu turi būti ne ten, pirmiausia gatvių higiena. Ir tiesą pasakius turbūt reiktų sutikti, kai Vilniuje daug kur net centre nudrengti, suskilinėję šaligatviai ir duobėtos gatvės, galbūt tikrai protingiau prioritetus reiktų dėlioti.
Su ta higiena tai viena baisiausių miesto turistinių vietų yra maironio Užupio link Bernardinų sodo. Nei šaligatvio (gal 70 cm) už perėjos nei normalaus tako palei Vilnelę https://www.google.com/maps/@54.6804...7i16384!8i8192
Benkunskas jau turi laimejima kiseneje. Raskeviciaus rinkejas NIEKADA nebalsuos uz Zuoka.
Tad Benkunskas is esmes jau turi 40%+, belieka pora procentu nuo Majaskausko ir is misraus rinkeju puodo.
Absoliutus laimejimas nusimato TS-LKD, taryboje daugumai uztenka tik su LP koalicijos.
Su ta higiena tai viena baisiausių miesto turistinių vietų yra maironio Užupio link Bernardinų sodo. Nei šaligatvio (gal 70 cm) už perėjos nei normalaus tako palei Vilnelę https://www.google.com/maps/@54.6804...7i16384!8i8192
Spėju pagrindinis pasiteisinimas yra Kultūros paveldo departamentas prieštarauja bet kokiem darbam. O dar baisiau atrodo Maironio ir Aukštaičių sankryža už kelių šimtų metrų. Per 8 metus turistinės vietos nesutvarkytos. Baisūs šaligatviai stoties prieigose. Apie Basanavičiaus, Trakų ir kitas gatves senamiestyje neverta net kalbėti. Trakų rekonstrukcija kažkodėl atidėta, o Vilniaus gatvės rekonstrukcija trūko turbūt panašiai kiek Lazdynų baseino statybos
Spėju pagrindinis pasiteisinimas yra Kultūros paveldo departamentas prieštarauja bet kokiem darbam. O dar baisiau atrodo sankryža Maironio ir Aukštaičius sankryža už kelių šimtų metrų. Per 8 metus turistinės vietos nesutvarkytos.
Comment