Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei visi iš centro galės į naktinio gyvenimo vietas ir 6 stadionus už miesto ribų patogiai ir greitai nuvažiuoti su monorelsu, tai kur problema? Visi laimi.

    Comment


      Kolegos iš gretimo skyrelio iškasė. Seimą maitino ir kandidatą į merus M. Majauską parėmė galimai su Rusija susiję verslai?

      "„iLunch“ yra pietų restoranų tinklas, rinkoje veikiantis trejus metus ir šiuo metu valdantis 7 restoranus Vilniaus mieste bei 3 restoranus pagal franšizės sutartį Rusijoje, Maskvoje."
      https://galio.lt/lt/naujienos/restor...erslo-centrus/

      Vyriausiosios rinkimų komisijos skelbiamame jo aukotojų sąraše matyti, kad M.Majausko kampaniją parėmė ir žmonės, susiję su maitinimo sektoriumi. Tai – restoranų tinklą „iLunch“ valdančios įmonės „Inovatyvūs restoranai“ vadovas Aurelijus Jasevičius,
      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1988820?copied

      Išvadas darykitės patys

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Bet apie humanizavimą nusišnekėjo ir akivaizdžiai matosi, kad neturi žalio suvokimo kas tas humanizavimas, kas yra gatvių pertvarka ir kokia apskritai problema su Vilniaus gatvėmis.
        Labai gerai parašė apie "humanizavimą", ypač Saulėtekio alėjos.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          Labai gerai parašė apie "humanizavimą", ypač Saulėtekio alėjos.
          Ir ką "gero" parašė? Keturios juostos buvo, keturios liko. Gatvė dabar atitinka pločių standartus, taigi nebuvo išleisti vėjais pinigai asfaltuojant pločius, kurie nebus naudojami. Taip pat čia forume buvo rašyt, kad gatvėje yra buvęs ne vienas skaudus eismo įvykis, dabar situacija turėtų gerėt.

          Comment


            Čia gerai H. Mackevičius man rodos buvo pasakęs, kad per sniegą va tik kelios pėdos ant šaligatvio, tai gal išdeliojam po kelias šaligatvio plyteles ir užteks? Kam ten tiek plytelių nereikalingų sudėliotą? Oho kiek sutaupys. Tai praeidamas ant dviračių tako irgi esu pastebėjęs, kad kai pasnigo, buvo tik vienos vėžės, nu ten gal 20 cm pločio, tai kam tada ten 2 m pločio dvirtakis?? Siaurinam davai viską. Iki centimetro paklaidos. Davai pirmyn siauragalviai.
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              Čia gerai H. Mackevičius man rodos buvo pasakęs, kad per sniegą va tik kelios pėdos ant šaligatvio, tai gal išdeliojam po kelias šaligatvio plyteles ir užteks? Kam ten tiek plytelių nereikalingų sudėliotą? Oho kiek sutaupys. Tai praeidamas ant dviračių tako irgi esu pastebėjęs, kad kai pasnigo, buvo tik vienos vėžės, nu ten gal 20 cm pločio, tai kam tada ten 2 m pločio dvirtakis?? Siaurinam davai viską. Iki centimetro paklaidos. Davai pirmyn siauragalviai.
              Gerai. Tada kelius susiaurinam irgi iki padangų storio. Bus tokios dvi juostos, o persirikiuot tik tam skirtose vietose, nu kaip traukiniai rikiuojasi. Davai pirmyn plačiagalviai.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Gerai. Tada kelius susiaurinam irgi iki padangų storio. Bus tokios dvi juostos, o persirikiuot tik tam skirtose vietose, nu kaip traukiniai rikiuojasi. Davai pirmyn plačiagalviai.
                tai jau ir susiaurinta iki tiek, kad duobės neapvažiuosi, o realiai ir bus provėžos padangų storio siauruk
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...vicius?video=1

                  19:43 min.

                  Per ziniu radija i klausima atsakyti ar Vilniuje reikia tramvajaus tiek T V Raskevcius, tiek Majauskas, tiek Benkusnkas atsake vienu zodziu "ne"

                  Comment


                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...vicius?video=1

                    19:43 min.

                    Per ziniu radija i klausima atsakyti ar Vilniuje reikia tramvajaus tiek T V Raskevcius, tiek Majauskas, tiek Benkusnkas atsake vienu zodziu "ne"
                    Raskevičius sako: "šitame etape - ne".

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Raskevičius sako: "šitame etape - ne".
                      Tramvajus nebuvimas Vilniuje yra panašaus lygio nesusipratimas, kaip lauko tualetų buvimas centrinėse ar aplinkui jas esančiose miesto dalyse. Būtų panašiai, jei dalis kandidatų sakytų, kad lauko tualetų į normalų vandentiekį ir kanalizaciją keisti nereikia, o Raskevičius atsakytų "šitame etape ne". Jei ką, tai reikėjo dar praėjusiame etape.

                      Comment


                        - Ar statytumėt tramvajų Vilniuje?
                        - Šiame etape ne
                        Niekas per šią kadenciją tramvajaus statyt nepradės, nepriklausomai nuo to, kas bus išrinktas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Niekas per šią kadenciją tramvajaus statyt nepradės, nepriklausomai nuo to, kas bus išrinktas.
                          Kodėl taip manot? Iki 2027 pakankamai laiko bent vieną liniją pradėti tiesti. Pvz. nutiesti nuo pilaitės iki Panoramos žiedo ar nuo Santariškių iki Konstitucijos pr. apskritai nebūtų labai sudėtinga. Sutinku nebent dėl to, kad požeminė dalis centre gal tik vėliau būtų pradėta (jei tokia bus numatyta).
                          Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.28, 13:16.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kodėl taip manot?
                            Todėl, kad daug realaus (t.y. ne klerkinio) darbo. Na, kaip su nac. stadionu.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kodėl taip manot? Iki 2027 pakankamai laiko bent vieną liniją pradėti tiesti. Pvz. nutiesti nuo pilaitės iki Panoramos žiedo ar nuo Santariškių iki Konstitucijos pr. apskritai nebūtų labai sudėtinga.
                              Va checklistas:
                              - gauti tarybos pritarimą - bent 2 mėnesiai;
                              - projektinių pasiūlymų rengimo konkursas - bent 3-4 mėnesiai;
                              - parengti projektinius pasiūlymus - bent 6 mėnesiai;
                              - atlikti viešinimo procedūrą - bent 1 mėnesis;
                              - parengti techninį projektą - bent 6-8 mėnesiai;
                              - suderinti su visomis institucijomis ir gauti pritarimus - bent 3 mėnesiai;
                              - rangos darbų konkursas - bent 6 mėnesiai;
                              - darbo projekto parengimas bent 2-3 mėnesiai;

                              Va tau bent 2.5 metų pirmos linijos visam projektui parengti. Čia tik apie projektavimo ir organizavimo dalį eina kalba. Dar pridėk tokius klausimus, kaip:
                              - iš kur gauti finansavimą linijos statybai;
                              - kokią liniją pirmiausia tiesti ir kokia apimtimi;
                              - ar reikės daryti archeologinius tyrimus;
                              - kaip reikės keisti VT eismo organizavimą ir ypač kaip jį reikės keisti jeigu bus tiesiama tik pusė maršruto;

                              Koks būtų pavyzdys tarkim? Daugiafunkcis kompleksas:
                              - koncesijos sutartis pasirašyta 2021 m. kažkur spalį;
                              - projektiniai pasiūlymai viešinti 2022 m. gegužę - maždaug 7 mėn. po sutarties pasirašymo;
                              - statybos leidimas turėtų būti gautas š. m. kovą - maždaug 10 mėn. po projektinių pasiūlymų pritarimo.

                              Tai čia turim 1,5 metų nuo sutarties iki leidimo. Tai čia net nereikia rangovo konkurso skelbt, ieškot finansavimo ir pan. - kai kurie tie dalykai praeiti dar pačioje pradžioje. O kiek ta pradžia užtruko irgi nepamirškim.

                              Taip, jeigu 100% viskas tobulai sukrenta, niekas neturi pastabų, niekam nekyla klausimų dėl reikalingumo, finansavimo ar techninio įgyvendinimo, jeigu niekas neskundžia nei vieno iš skelbtinų konkursų ir neįvyksta kažkoks kitoks krachas - tai jo, kadencijos pabaigoje yra įmanoma pradėti darbus. Bet realybėje taip tiesiog nebus.

                              Comment


                                Esmė ne tame ar tramvajaus įgyvendinimas spės pasiekti realių statybos darbų stadiją, o tame ar išvis kandidatai mato poreikį per artimiausią kadenciją vystyti tramvajaus projektą. Manau jau senokai aišku kad šie kandidatai nemato. Tai šių kandidatų atveju nebent lieka viltis kad požiūris pasikeis.

                                Comment


                                  Edd, jeigu ne paskutinis sakinys, tai būč paspaudęs „Patinka“. Vilties nėra ir nebus, kol vargingai augę ir svajonėmis gyvenę žmonės, t.y. dabartiniai vairuotojai, neatsidžiaugs kone pamatiniu žmogaus statuso simboliu – mašina. Viltis rasis po 5-10 metų, kuomet užaugęs dabartinis jaunimas pravėdins šį siaubingai kvailą (ne)supratimą.

                                  Comment


                                    Aš suprantu kad ta viltis yra toks "šiaudas", bet nieko kito nelieka, reikia kažką rinkti. Zuoko kažkaip nesinori. Monoreilas... gal irgi tiek jau to.

                                    Comment


                                      Tarybos nariai svarbiau, nei meras.

                                      Comment


                                        Jeigu norit tą kvapelį pravėdint, tai yra tik vienas kandidatas, kuris žada ir toliau atidarinėt langus. T. V. R.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Raskevičius sako: "šitame etape - ne".
                                          Na taip, reikėjo kokiu 300 000 tūkstnačių gyventoojų atgal.
                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Niekas per šią kadenciją tramvajaus statyt nepradės, nepriklausomai nuo to, kas bus išrinktas.
                                          Vadinasi lieka tik sugadinti biliotenį tokiu kiekiu, kad rinkimai būtų paskelbti neįvykę, tada gal atsiras kandidatas naudojantis galvą.
                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Va tau bent 2.5 metų pirmos linijos visam projektui parengti. Čia tik apie projektavimo ir organizavimo dalį eina kalba. Dar pridėk tokius klausimus, kaip:
                                          - iš kur gauti finansavimą linijos statybai;
                                          - kokią liniją pirmiausia tiesti ir kokia apimtimi;
                                          - ar reikės daryti archeologinius tyrimus;
                                          - kaip reikės keisti VT eismo organizavimą ir ypač kaip jį reikės keisti jeigu bus tiesiama tik pusė maršruto;
                                          O per tuos 2,5 metų negalima rasti atsakymo tiems klausimams?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X