Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    14 balsų tikrai nėra reprezantatyvi imtis, bet taip, vis tiek liūdna, kad žmonėms plačios gatvės yra vertybė...
    Taip ir neradau kaip ir kur ten galima prabalsuoti už idėją?
    Plačios gatvės savaime nėra vertybė. Bet kam reikėjo perdarinėt neseniai remontuotą Saulėtekio alėją kai yra krūva apverktinos būklės gatvių?

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

      Klausyk, gatvių yra visokių ir nereikia čia suplakti visko į vieną vietą. Čia tas gatvių siaurinimas suvestas į politiką ir nebepasiduoda loginiams aiškinimams. Kas už Laisvės partiją, tas automatiškai už siaurinimą, kas prieš - už platinimą. O turėtų būti elementarus naudingumas.
      Taip, yra teisingos gatvės visiems eismo dalyviams, ir yra gatvės avtomobilistams, kuris kaip suprantu ir būsite. Būtent pastarosios gatvės yra blogis mieste.
      Beje, aš nesu už laisvės partiją, bet aš už gatvių tvarkymą siaurinant perteklinius asfalto klodus automobilių eismui ir vietoj to atiduodant tą dalį parkavimui, dviračiams ir pėstiesiems.

      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Plačios gatvės savaime nėra vertybė. Bet kam reikėjo perdarinėt neseniai remontuotą Saulėtekio alėją kai yra krūva apverktinos būklės gatvių?
      Nežinau kodėl, bet turbūt šis klausimas turėtų būti ne man? Palaikantys plačių gatvių įdėja, kaip suprantu norėtų vėl mesti krūvas lėšų Saulėtekio alėjos išplatinimui, bet turbūt visi sutinkame, kad tai būtų absurdas? Ar ne?

      Comment


        Parašė Agas Rodyti pranešimą
        Nežinau kodėl, bet turbūt šis klausimas turėtų būti ne man? Palaikantys plačių gatvių įdėja, kaip suprantu norėtų vėl mesti krūvas lėšų Saulėtekio alėjos išplatinimui, bet turbūt visi sutinkame, kad tai būtų absurdas? Ar ne?
        Antisiaurintojai nėra tolygu platintojams iki begalybės.

        Pavyzdžiui Saulėtekio alėja buvo šviežiai perasfaltuota ir galėjo tokia stovėt n metų. Vietoj jos siaurinimo buvo galima sutvarkyti ryškiai blogesnes gatves. Galbūt jas ta pačia proga ir siaurinant, jei toje vietoje tai reikalinga.

        Comment


          Šiaip ta apklausa tai gryna automobilistinė urbanistinė svajonė.
          Platinam gatvę, o VT kažkur po žeme būtinai (nors tinka ir monorail), kad netrukdytų.

          Viskas būtų ok, jei išlaidos transportui neaugtų iki begalybės, nes neturim begalybės JAV dolerių Turiu nuliūdinti kas dar užstrigę 195x m. JAV pasaulėvokoje.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Antisiaurintojai nėra tolygu platintojams iki begalybės.

            Pavyzdžiui Saulėtekio alėja buvo šviežiai perasfaltuota ir galėjo tokia stovėt n metų. Vietoj jos siaurinimo buvo galima sutvarkyti ryškiai blogesnes gatves. Galbūt jas ta pačia proga ir siaurinant, jei toje vietoje tai reikalinga.
            Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą
              Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
              Jeigu kažkas moka važinėti tik "gazas-dugnas", jis ir susiaurintoje gatvėje viršys leistiną greitį.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Jeigu kažkas moka važinėti tik "gazas-dugnas", jis ir susiaurintoje gatvėje viršys leistiną greitį.
                Ne, neviršys, viena iš priežasčių kodėl gatvės yra siaurinamos yra tai, kad net labiausiai psichiniams gazo iki dugno spaudėjams būtų psichologiškai neįmanoma spausti

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Jeigu kažkas moka važinėti tik "gazas-dugnas", jis ir susiaurintoje gatvėje viršys leistiną greitį.
                  Nors gerb. ir visada esate teisus, bet aš gyvendamas vienoje iš „susiaurintų“ gatvių, galiu patvirtinti, kad esate neteisus, lakstančių sumažėjo radikaliai, praktiškai nebėra.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Pavyzdžiui Saulėtekio alėja buvo šviežiai perasfaltuota ir galėjo tokia stovėt n metų. Vietoj jos siaurinimo buvo galima sutvarkyti ryškiai blogesnes gatves. Galbūt jas ta pačia proga ir siaurinant, jei toje vietoje tai reikalinga.
                    Kam tas kelias gyvybes saugoti, geriau pinigus investuoti į kitas, blogesnes gatves, taip?
                    Parašė rmss Rodyti pranešimą
                    Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.

                    Comment


                      Dėl Saulėtėkio gatvės, tai tiesiog keista, kad gatvę su pakankamai gera danga vėl drasko. Visiškai neaiški prioritetinių gatvių remonto tvarka. Sutinku kad palaipsniui visas gatves galima pertvarkyti pagal pageidaujamą funkciją, bet lupti tvarkingą asfaltą ir sodinti medžius per vidurį gatvės, kai šalia miškelis, irgi keista.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Kam tas kelias gyvybes saugoti, geriau pinigus investuoti į kitas, blogesnes gatves, taip?
                        Už visos gatvės pertvarkymo sumą turbūt buvo galima kelioliką probleminių perėjų sutvarkyti.

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                          Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
                          Būtent. Ta gatve beveik kasdien tenka važiuoti jau virš dvidešimt metų ir eismo saugumas yra stipriai išaugęs. Ne taip seniai ten apskritai nebuvo nei vieno šviesoforo, o pėstieji būdavo numušami tiek prie degalinės, tiek prie Senosios Plytinės žiedo. Bandė situaciją taisyti su perėjų apšvietimu, uždėjo mirksinčius elementus ant perėjos ženklų, bet situaciją sutvarkė tik šviesoforai. Dabartinis gatvės sutvarkymas gal ir nebuvo degantis projektas, bet turint omenyje kiek ten gatvę kerta studentų kasdien, tai priemonės greičiui riboti yra gerai.
                          Vienintelis keistas niunsas tai kaip suorganizuotas eismas ties sankryža su nusukimu link barakų, turi rikiuotis iš antros juostos į pirmą, kada VT rikiuojasi iš pirmos į antrą, užprogramuota avarijoms.
                          Paskutinis taisė neoplan; 2023.01.26, 21:25.

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą

                            Kai gyvenau Saulėtekyje, toje perėjoje prie degalinės dažniau ką nors užmušdavo, nei kas pro balkoną išsokdavo.
                            Bet tvarkė ne tik perėją

                            Comment


                              Parašė Elis Rodyti pranešimą

                              Ne, neviršys, viena iš priežasčių kodėl gatvės yra siaurinamos yra tai, kad net labiausiai psichiniams gazo iki dugno spaudėjams būtų psichologiškai neįmanoma spausti
                              Tai kad viršyja (ar čia buvo ironija?).

                              Comment


                                Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                Būtent. Ta gatve beveik kasdien tenka važiuoti jau virš dvidešimt metų ir eismo saugumas yra stipriai išaugęs. Ne taip seniai ten apskritai nebuvo nei vieno šviesoforo, o pėstieji būdavo numušami tiek prie degalinės, tiek prie Senosios Plytinės žiedo. Bandė situaciją taisyti su perėjų apšvietimu, uždėjo mirksinčius elementus ant perėjos ženklų, bet situaciją sutvarkė tik šviesoforai. Dabartinis gatvės sutvarkymas gal ir nebuvo degantis projektas, bet turint omenyje kiek ten gatvę kerta studentų kasdien, tai priemonės greičiui riboti yra gerai.
                                Mane patį šioje gatvėje pirmame kurse buvo numušusi mašina. Labai gerai, kad ją susiaurino.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Nors gerb. ir visada esate teisus, bet aš gyvendamas vienoje iš „susiaurintų“ gatvių, galiu patvirtinti, kad esate neteisus, lakstančių sumažėjo radikaliai, praktiškai nebėra.
                                  Aš taip pat gyvenu susiaurintoje gatvėje - lakstančių nesumažėjo, nes jų ir anksčiau tiesiog nebuvo. Taip kad aš esu teisus, o tu esi neteisus. Greitį labiausiai mažina ne siaurinimas, o dirbtiniai nelygumai (t.y. nesutvarkyta gatvės danga).
                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2023.01.26, 23:35.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Čia tiems verkiantiems , kad iš ES lėšų negalima gauti pinigų tramvajui. Galima. Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje surinkinės tramvajus. Projekto vertė 7,5 mln eur. Lėšos iš ES fondų.

                                    https://nasha.la.lv/v-marte-nachnut-...XR6fUvOJYnkyog
                                    Viena yra surinkinet kita statyt, bet cia reikia klaust kurie ismano reglamentavima.
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                      Viena yra surinkinet kita statyt, bet cia reikia klaust kurie ismano reglamentavima.
                                      Druskininkai net gondolas pasistatė už ES pinigus.
                                      ES šiaip labai remia tokius projektus, kurie skatina auto atsisakymą, ekologiją ir pan. Tik dabartinė VMS vadovybė net nebandė gauti finansavimo.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Kaip tik yra kvietimas, gal pagaliau įsisavins daugiau nei prieš tai:

                                        Gerinti susisiekimą kelių transportu (2021-2027 m. ES fondų investicijų programos veiklos)

                                        https://2021.esinvesticijos.lt/kviet...gramos-veiklos

                                        Comment


                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                          Kaip tik yra kvietimas, gal pagaliau įsisavins daugiau nei prieš tai:

                                          Gerinti susisiekimą kelių transportu (2021-2027 m. ES fondų investicijų programos veiklos)

                                          https://2021.esinvesticijos.lt/kviet...gramos-veiklos
                                          Nu, ka jus. Baikit cia. Kiek cia tas 1mlrd., Vilniuj gi gyventoju tiek nera. Nesusirenka i ta VT, geriau visiem po bmx dvirati arba rieduciu pora nupirkim. Ir sveikiau bus ir miestui maziau kainuos, is vis uzarkim kelius, nera tiek gyventoju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X