Parašė DeSadas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Man atrodo yra šiek tiek neteisinga teigti kad bėginis VT pirmiausia orientuotas į nepasiturinčius ir transportu atskirtus nuo integracijos ir galimybių. Didžioji dalis nepasiturinčiųjų Vilniuje gyvena rajonuose, kurie jau dabar turi dažną susisiekimą su didžiąja dalimi darbo vietų - Naujininkuose, Karoliniškėse, Šeškinėje, Naujoje Vilnioje ir panašiai. Jiems bėginis VT reikš sutaupytas kelias minutes, bet tuo pačiu brangesnius bilietus, ir gal net sudėtingesnę kelionę jei vietoje tiesioginio maršruto reikės persėsti iš privežamojo reiso į tramvajų ar toliau paeiti iki stotelės. Kalbant apie nepasiturinčiuosius gyvenančius toliau - jiems mažai kas pasikeis susisiekimo prasme, gal tik tas kad net ir senas turimas automobilis tikrai nebebus įperkamas variantas keliauti į miestą, o su tokiu gyventojų tankumu kokį turim, nepasiturintiems yra pigiau subsidijuoti gyvenimą miegamuosiuose rajonuose Vilniuje nei juos patogiu tvarkaraščiu vežioti.
Reikia nemeluoti sau ir pripažinti kad bėginio VT sistema pirmiausia orientuota į vidurinę klasę ir jos gyvenimo kokybės gerinimą, į kokybišką alternatyvą automobiliui, įgalinimą augti miesto gyventojų skaičiui neplečiant kelių ir su jais susijusių neigiamų reiškinių, vartojimo augimą ir į vertės didinimą NT vystytojams vystyti projektus naujai tapusiose patraukliomis vietose aplink bėgius.
- 4 patinka
Comment
-
As, kaip gyvenantis Karoliniskese mielai vaziuociau is darbo Konstitucijos pr. tramvajumi, ir nuo Pilaites pr. keleia minuciu paeiciau pesciomis. Keliones automobiliu kasdien i darba tiesiog nervuoja, geriau tas 30 minuciu praleisciau sedint telefone ir rasant cia postus i sita foruma nei vairuociau. Ir tuo pat metu as nenoriu važiuoti nei troleibusais nei autobusais, asmeniskai man tai yra tiesiog nekomfortiska, man atrodo jie perstaigiai suka, pergreit stabdo ir isibegeja, nenoriu buti malka.
- 4 patinka
Comment
-
Po ilgo laikotarpio užvakar teko senu truliku važiuoti, tai atsidėdęs ant viengubos sėdynės pasijaučiau kaip sėdintis kažkokioje žiauriai nepatogioje 90 laipsnių dėžėje. Tai kas buvo priimtina prieš 30 metų dabar yra kažkoks š gabalas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Jo, atidavinesim. Zinai, principas paprastas, pinigai daro pinigus, pirma reik investuot, kad uzdirbtum. Jei nedarysim mega projektu, vien del to, kad "daug kainuoja" ar "tai gi skolintis reiks", tai gyvensim taip pat, o gal net ir klimpsim i didesni suda, nes infrastruktura sensta.
ant kiek reikia but nupususiam, kad nesuprast jei tai laaabai atsiperkantis projektas butu, tai jis butu seniai padarytas.Paskutinis taisė DeSadas; 2023.01.22, 21:59."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPo ilgo laikotarpio užvakar teko senu truliku važiuoti, tai atsidėdęs ant viengubos sėdynės pasijaučiau kaip sėdintis kažkokioje žiauriai nepatogioje 90 laipsnių dėžėje. Tai kas buvo priimtina prieš 30 metų dabar yra kažkoks š gabalas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
taip pi nigai daro pinigus, bet turi but iskomunikuota, kad bus lendama i didziules skolas kad sitas reikalas butu padarytas. Taipogi net nematau ir negirdziu ar vyriausybe prisides, taipogi reikia dokumentu apie atsiperkamuma (jei jau sakai kad pinigai daro pinigus) , kas mano manymu siuo atveju su dabartine diskonto norma sis dalykas yra visiskai neatsiperkantis. Vienintelis variantas , kad vyriausybe paskelbia nacionalines svarbos projektu ir duospinigu, ar lysim i milziniskas skolas su PPI.
ant kiek reikia but nupususiam, kad nesuprast jei tai laaabai atsiperkantis projektas butu, tai jis butu seniai padarytas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai as manau, kad rimta VT tinklo prletra sostinej tureti but pripazinta nacionalines svarbos objektu. Tokia pletra yra pilnai atisperkanti ir nekainuotu zverisku pinigu. Tuo paciu butu tvarkomos ir gatves, saligatviai, sankryzos, tiltai, butu tiesiamos ir gatviu atkarpos naujos. Iprastai tokie dideli projektai nesa didziule nauda miestui, nes ju metu buna is pagrindu atnaujinama miesto infrastruktura is paciu pagrindu. Kaip jau anksciau jums rasiau, kad tokiu projektu kastai pasidengia per ilga laika, kaip, kad pvz. tunelio tarp Danijos ir Vokietijos (kuris yra vienas is sudetingiausiu dabar statomu pasaulio inzineriniu statiniu) kastai pasidengs po 60 metu. Jo kaina, 7.5 milijardo ir jis planuojama atsipirks per 60 metu. Tuo tarpu Vilniaus VT ir gatviu atnaujinimas, net su visais "navarotais" nekainuotu daugiau 1mlrd. , bet uztat miestas igautu teik didesni konkurencini pransuma pries kitus regiono miestus, leistu taupyt pinigus ir laika miestieciams, bei pritrauktu daugiau investiciju ir net gyventoju, ko pasekoje, deka sumoketu didesniu mokesciu, uztikrintu didesnes pajamas miestui. Taijei skaiciuosim vien grynais skaiciais, pilnas atsipirkimas manau uztruktu 30-40metu, bet jei skaiciuosim isplestinai su visa sukuriama nauda, tai pilnas tasiperkamumas galetu but laisvai pasiektas per 15-20 metu, net ir ziurint pakankamai pesimistiskai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Tarkime nauji autobusai labai sklandžiai važiuoja, tik yra dvi bėdos: kaip valdiškas transportas ir nėra kaip išvengti, jie be gailesčio ratus (principe pakabas) daužo į šulinius, kurie pas mus yra Zimbabvės technologijų raidos lygyje ir nežiūri visai duobių, bet ilgam autobusui sunku jų iš išvengti. O nesmagus žmogiškas faktorius, kad kai kurie vairuotojai labai staigiai stabdo ir apskritai "aštriai" vairuoja.
Comment
-
Raskevičius vs Zuokas Žinių Radijo eteryje
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...zuokas?video=1
Gerai laikosi Raskevičius. Matyt geriausiai eteryje besilaikantis ir kalbėti mokantis Lietuvos politikas šiuo metu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRaskevičius vs Zuokas Žinių Radijo eteryje
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...zuokas?video=1
Gerai laikosi Raskevičius. Matyt geriausiai eteryje besilaikantis ir kalbėti mokantis Lietuvos politikas šiuo metu.
Comment
-
Čia tiems verkiantiems , kad iš ES lėšų negalima gauti pinigų tramvajui. Galima. Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje surinkinės tramvajus. Projekto vertė 7,5 mln eur. Lėšos iš ES fondų.
https://nasha.la.lv/v-marte-nachnut-...XR6fUvOJYnkyog
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia ES pinigai skirti regionam stiprinti, kadangi Daugpilis žiaurus užkampis, lokomotyvų gamykla ant bankroto ribos, gera naujiena, kad ištraukė šį laimingą bilietą.
Comment
-
Lietuvos rytas suorganizavo projektą: "700 idėjų Vilniui". Šiuo metu daugiausiai balsų sulaukusi idėja, pažymėta nr 1 yra:
Laisvę plačioms gatvėms
Grąžinkit sostinei plačias gatves ir patogų eismą. Tiek centre, tiek užmiestyje su baime važinėja žmonės, nes nuolat prasilenkti tenka centrimetrų-milimetrų tikslumu.
Edit: vistik yra dar viena idėja, "Lygumų slidinėjimo trasa" kuri surinko šiek tiek daugiau balsų, bet vistiek linksma. Aišku šita iniciatyva tokia nepopuliari kad mažai kas teikia tas idėjas ir mažai kas balsuoja.Paskutinis taisė Edd; 2023.01.26, 11:23.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąFenomenalu kaip "susiaurintos" Algirdo, Ševčenkos, Gerosios Vilties, Geležinkelio, Didlaukio g. ir Saulėtekio alėja sugriovė visą Vilniaus eismą ir įvarė PTSD vadeliotojams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą14 balsų tikrai nėra reprezantatyvi imtis, bet taip, vis tiek liūdna, kad žmonėms plačios gatvės yra vertybė...
Taip ir neradau kaip ir kur ten galima prabalsuoti už idėją?Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
Comment