Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Apie koki badavima tu cia pini. Pinigu uztenka, Bet tik ne tokiem mega projektam. Tai turi but vyriausybes sprendimas , plius i skola miestas lyst. Ka paskui patys ir atidavinesit.
    Jo, atidavinesim. Zinai, principas paprastas, pinigai daro pinigus, pirma reik investuot, kad uzdirbtum. Jei nedarysim mega projektu, vien del to, kad "daug kainuoja" ar "tai gi skolintis reiks", tai gyvensim taip pat, o gal net ir klimpsim i didesni suda, nes infrastruktura sensta.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Man atrodo yra šiek tiek neteisinga teigti kad bėginis VT pirmiausia orientuotas į nepasiturinčius ir transportu atskirtus nuo integracijos ir galimybių. Didžioji dalis nepasiturinčiųjų Vilniuje gyvena rajonuose, kurie jau dabar turi dažną susisiekimą su didžiąja dalimi darbo vietų - Naujininkuose, Karoliniškėse, Šeškinėje, Naujoje Vilnioje ir panašiai. Jiems bėginis VT reikš sutaupytas kelias minutes, bet tuo pačiu brangesnius bilietus, ir gal net sudėtingesnę kelionę jei vietoje tiesioginio maršruto reikės persėsti iš privežamojo reiso į tramvajų ar toliau paeiti iki stotelės. Kalbant apie nepasiturinčiuosius gyvenančius toliau - jiems mažai kas pasikeis susisiekimo prasme, gal tik tas kad net ir senas turimas automobilis tikrai nebebus įperkamas variantas keliauti į miestą, o su tokiu gyventojų tankumu kokį turim, nepasiturintiems yra pigiau subsidijuoti gyvenimą miegamuosiuose rajonuose Vilniuje nei juos patogiu tvarkaraščiu vežioti.

      Reikia nemeluoti sau ir pripažinti kad bėginio VT sistema pirmiausia orientuota į vidurinę klasę ir jos gyvenimo kokybės gerinimą, į kokybišką alternatyvą automobiliui, įgalinimą augti miesto gyventojų skaičiui neplečiant kelių ir su jais susijusių neigiamų reiškinių, vartojimo augimą ir į vertės didinimą NT vystytojams vystyti projektus naujai tapusiose patraukliomis vietose aplink bėgius.
      Nepasiturinits nereikia skurdziaus ar kazkokio bomzo. Jei yra seima su dviem vaikais ir jos menesines pajamos yra tarkim 3-4k, as sakyciau, kad jau formuojas pinigu trukumas, nes tevam reik islaikyt vaikus. Kad vaikai visur spetu reik 2 automobiliu, tam reikia kuro, automobilius reik priziuret. Idealiu atveju, jei VT butu normlus, tokia seima turetu turet 1 automobili, vaikai galetu patys nuvaziuot i ir is mokyklos ar darzeliu, nes VT butu greitas ir saugus, o vienas is tevu galetu keliaut VT, nes spetu i darba centre ar uz miesto ribu. Tai dabar pagalvokim, kuri seima daugiau pinigu sutaupytu ir jos gerbuvis butu geresnis, as sakaum, kad tos antrosios seimos, kuri gyvena Vilniuj su geru VT. Jei jau kalbam apie skurdziausius, daznai zmoniu su maza darbo kvalifikacija darbo vietos randasi darbovietese uz miesto, kur yra fabrikai, logistikos sandeliai ir kitos, ranku darbo reikalaujancios firmos. Dabar sakykit, bandet is tu paciu Naujininku nuvaziuot i kokias nors Grigiskes, Skaidiskes ar tarkimi Moletu plenta? Varytumet minimum 1,5h. Tai klausimas, ar tokiam zmogui apsimoka dirbt, jei tau vaziuot iki darbo yra tiesiog kancia? Aisku ne, geriau sedet namie, rinktis pasalpeles ir pachalturint kazka, jei pinigu reik dasidurt. Tuo tarpu jei yra geras VT zmogus labiau butu motyvuotas keliaut i darba, nes keliones patirtis nebutu tragiska. Jei jau kalbam apie kaina, zmones yra linke moket daugiau pinigu uz VT, jei VT yra geras. Jei tarkim dabar pakeltu VT kainas, daug zmoniu spjautu, nes jie mato VT kaip bomzatransporta, kuris negali kainuot daugiau. Taciau, jeigu Vt butu normalus, juo galima butu keliaut greit ir patogiai, zmones jau pradetu suvokt, kad didesne kaina reiskia ir geresne paslaugu kokybe ir patirti.

      Comment


        As, kaip gyvenantis Karoliniskese mielai vaziuociau is darbo Konstitucijos pr. tramvajumi, ir nuo Pilaites pr. keleia minuciu paeiciau pesciomis. Keliones automobiliu kasdien i darba tiesiog nervuoja, geriau tas 30 minuciu praleisciau sedint telefone ir rasant cia postus i sita foruma nei vairuociau. Ir tuo pat metu as nenoriu važiuoti nei troleibusais nei autobusais, asmeniskai man tai yra tiesiog nekomfortiska, man atrodo jie perstaigiai suka, pergreit stabdo ir isibegeja, nenoriu buti malka.

        Comment


          Po ilgo laikotarpio užvakar teko senu truliku važiuoti, tai atsidėdęs ant viengubos sėdynės pasijaučiau kaip sėdintis kažkokioje žiauriai nepatogioje 90 laipsnių dėžėje. Tai kas buvo priimtina prieš 30 metų dabar yra kažkoks š gabalas.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

            Jo, atidavinesim. Zinai, principas paprastas, pinigai daro pinigus, pirma reik investuot, kad uzdirbtum. Jei nedarysim mega projektu, vien del to, kad "daug kainuoja" ar "tai gi skolintis reiks", tai gyvensim taip pat, o gal net ir klimpsim i didesni suda, nes infrastruktura sensta.
            taip pi nigai daro pinigus, bet turi but iskomunikuota, kad bus lendama i didziules skolas kad sitas reikalas butu padarytas. Taipogi net nematau ir negirdziu ar vyriausybe prisides, taipogi reikia dokumentu apie atsiperkamuma (jei jau sakai kad pinigai daro pinigus) , kas mano manymu siuo atveju su dabartine diskonto norma sis dalykas yra visiskai neatsiperkantis. Vienintelis variantas , kad vyriausybe paskelbia nacionalines svarbos projektu ir duospinigu, ar lysim i milziniskas skolas su PPI.

            ant kiek reikia but nupususiam, kad nesuprast jei tai laaabai atsiperkantis projektas butu, tai jis butu seniai padarytas.
            Paskutinis taisė DeSadas; 2023.01.22, 21:59.
            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


            - George W. Bush President of the USA

            Comment


              Edit: nesvarbu.
              Paskutinis taisė VLR; 2023.01.22, 22:51.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Po ilgo laikotarpio užvakar teko senu truliku važiuoti, tai atsidėdęs ant viengubos sėdynės pasijaučiau kaip sėdintis kažkokioje žiauriai nepatogioje 90 laipsnių dėžėje. Tai kas buvo priimtina prieš 30 metų dabar yra kažkoks š gabalas.
                Tarkime nauji autobusai labai sklandžiai važiuoja, tik yra dvi bėdos: kaip valdiškas transportas ir nėra kaip išvengti, jie be gailesčio ratus (principe pakabas) daužo į šulinius, kurie pas mus yra Zimbabvės technologijų raidos lygyje ir nežiūri visai duobių, bet ilgam autobusui sunku jų iš išvengti. O nesmagus žmogiškas faktorius, kad kai kurie vairuotojai labai staigiai stabdo ir apskritai "aštriai" vairuoja.

                Comment


                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                  taip pi nigai daro pinigus, bet turi but iskomunikuota, kad bus lendama i didziules skolas kad sitas reikalas butu padarytas. Taipogi net nematau ir negirdziu ar vyriausybe prisides, taipogi reikia dokumentu apie atsiperkamuma (jei jau sakai kad pinigai daro pinigus) , kas mano manymu siuo atveju su dabartine diskonto norma sis dalykas yra visiskai neatsiperkantis. Vienintelis variantas , kad vyriausybe paskelbia nacionalines svarbos projektu ir duospinigu, ar lysim i milziniskas skolas su PPI.

                  ant kiek reikia but nupususiam, kad nesuprast jei tai laaabai atsiperkantis projektas butu, tai jis butu seniai padarytas.
                  Tai as manau, kad rimta VT tinklo prletra sostinej tureti but pripazinta nacionalines svarbos objektu. Tokia pletra yra pilnai atisperkanti ir nekainuotu zverisku pinigu. Tuo paciu butu tvarkomos ir gatves, saligatviai, sankryzos, tiltai, butu tiesiamos ir gatviu atkarpos naujos. Iprastai tokie dideli projektai nesa didziule nauda miestui, nes ju metu buna is pagrindu atnaujinama miesto infrastruktura is paciu pagrindu. Kaip jau anksciau jums rasiau, kad tokiu projektu kastai pasidengia per ilga laika, kaip, kad pvz. tunelio tarp Danijos ir Vokietijos (kuris yra vienas is sudetingiausiu dabar statomu pasaulio inzineriniu statiniu) kastai pasidengs po 60 metu. Jo kaina, 7.5 milijardo ir jis planuojama atsipirks per 60 metu. Tuo tarpu Vilniaus VT ir gatviu atnaujinimas, net su visais "navarotais" nekainuotu daugiau 1mlrd. , bet uztat miestas igautu teik didesni konkurencini pransuma pries kitus regiono miestus, leistu taupyt pinigus ir laika miestieciams, bei pritrauktu daugiau investiciju ir net gyventoju, ko pasekoje, deka sumoketu didesniu mokesciu, uztikrintu didesnes pajamas miestui. Taijei skaiciuosim vien grynais skaiciais, pilnas atsipirkimas manau uztruktu 30-40metu, bet jei skaiciuosim isplestinai su visa sukuriama nauda, tai pilnas tasiperkamumas galetu but laisvai pasiektas per 15-20 metu, net ir ziurint pakankamai pesimistiskai.

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                    Tai as manau, kad rimta VT tinklo prletra sostinej tureti but pripazinta nacionalines svarbos objektu. Tokia pletra yra pilnai atisperkanti ir nekainuotu zverisku pinigu. Tuo paciu butu tvarkomos ir gatves, saligatviai, sankryzos, tiltai, butu tiesiamos ir gatviu atkarpos naujos. Iprastai tokie dideli projektai nesa didziule nauda miestui, nes ju metu buna is pagrindu atnaujinama miesto infrastruktura is paciu pagrindu. Kaip jau anksciau jums rasiau, kad tokiu projektu kastai pasidengia per ilga laika, kaip, kad pvz. tunelio tarp Danijos ir Vokietijos (kuris yra vienas is sudetingiausiu dabar statomu pasaulio inzineriniu statiniu) kastai pasidengs po 60 metu. Jo kaina, 7.5 milijardo ir jis planuojama atsipirks per 60 metu. Tuo tarpu Vilniaus VT ir gatviu atnaujinimas, net su visais "navarotais" nekainuotu daugiau 1mlrd. , bet uztat miestas igautu teik didesni konkurencini pransuma pries kitus regiono miestus, leistu taupyt pinigus ir laika miestieciams, bei pritrauktu daugiau investiciju ir net gyventoju, ko pasekoje, deka sumoketu didesniu mokesciu, uztikrintu didesnes pajamas miestui. Taijei skaiciuosim vien grynais skaiciais, pilnas atsipirkimas manau uztruktu 30-40metu, bet jei skaiciuosim isplestinai su visa sukuriama nauda, tai pilnas tasiperkamumas galetu but laisvai pasiektas per 15-20 metu, net ir ziurint pakankamai pesimistiskai.
                    vienintelis budas padidint gmp tenkanti vilniui, PPI arba lyst i skolas arba kazkokia tiksline dotacija ir valstybes biudzeto metro statybai. (pataisykit kaz zino geriau, bet ES fondai sio dalyko nefinanasuoja).
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                      Tarkime nauji autobusai labai sklandžiai važiuoja, tik yra dvi bėdos: kaip valdiškas transportas ir nėra kaip išvengti, jie be gailesčio ratus (principe pakabas) daužo į šulinius, kurie pas mus yra Zimbabvės technologijų raidos lygyje ir nežiūri visai duobių, bet ilgam autobusui sunku jų iš išvengti. O nesmagus žmogiškas faktorius, kad kai kurie vairuotojai labai staigiai stabdo ir apskritai "aštriai" vairuoja.
                      Kaip jau anksciau kalbeta, tam trui but statomos visiakai atskiros linijos gatvese, kur yra tam skirta vieta (Svanoriu pr., Justiniskiu g. ir t.t), o kur neimano, turi but rekonstruojamos gatves ir naukinami kiek imanoma daugiau suliniu. Is islaikymo perspektyvos, visokiu suliniai vidury gatves=daugiau problemu=daugiau remontu=didesni islaikymo kastai. O del vairuotoju kulturos, problema yra ta, kad ilga laika nebuvo mokami adekvatus pinigai ir uztikrinamos geros darbo salygos, ko pasekoje turim pikta, nejautru vairuotoja, kuriam ant darbo kokybes yra nusisvilpt, nes jo pastangos dirbti gerai nevirs i jokia pinigine israiska.

                      Comment


                        Raskevičius vs Zuokas Žinių Radijo eteryje

                        https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...zuokas?video=1

                        Gerai laikosi Raskevičius. Matyt geriausiai eteryje besilaikantis ir kalbėti mokantis Lietuvos politikas šiuo metu.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Raskevičius vs Zuokas Žinių Radijo eteryje

                          https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...zuokas?video=1

                          Gerai laikosi Raskevičius. Matyt geriausiai eteryje besilaikantis ir kalbėti mokantis Lietuvos politikas šiuo metu.
                          Gaila neliko laiko pakalbėti normaliai apie transportą. Bet jo, Raskevičius atrodo gerai.

                          Comment


                            Čia tiems verkiantiems , kad iš ES lėšų negalima gauti pinigų tramvajui. Galima. Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje surinkinės tramvajus. Projekto vertė 7,5 mln eur. Lėšos iš ES fondų.

                            https://nasha.la.lv/v-marte-nachnut-...XR6fUvOJYnkyog

                            Comment


                              Čia ES pinigai skirti regionam stiprinti, kadangi Daugpilis žiaurus užkampis, lokomotyvų gamykla ant bankroto ribos, gera naujiena, kad ištraukė šį laimingą bilietą.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Čia ES pinigai skirti regionam stiprinti, kadangi Daugpilis žiaurus užkampis, lokomotyvų gamykla ant bankroto ribos, gera naujiena, kad ištraukė šį laimingą bilietą.
                                ar žinai kiek skirta okiologiniam ir žaliajam transportui vystyti artimiausiam ketvirčiui iš ES lėšų Lietuvai? Na pasidomėk

                                Comment


                                  Lietuvos rytas suorganizavo projektą: "700 idėjų Vilniui". Šiuo metu daugiausiai balsų sulaukusi idėja, pažymėta nr 1 yra:

                                  Laisvę plačioms gatvėms

                                  Grąžinkit sostinei plačias gatves ir patogų eismą. Tiek centre, tiek užmiestyje su baime važinėja žmonės, nes nuolat prasilenkti tenka centrimetrų-milimetrų tikslumu.
                                  https://plus.lrytas.lt/wow-vilnius-7...-ideju-vilniui

                                  Edit: vistik yra dar viena idėja, "Lygumų slidinėjimo trasa" kuri surinko šiek tiek daugiau balsų, bet vistiek linksma. Aišku šita iniciatyva tokia nepopuliari kad mažai kas teikia tas idėjas ir mažai kas balsuoja.
                                  Paskutinis taisė Edd; 2023.01.26, 11:23.

                                  Comment


                                    14 balsų tikrai nėra reprezantatyvi imtis, bet taip, vis tiek liūdna, kad žmonėms plačios gatvės yra vertybė...
                                    Taip ir neradau kaip ir kur ten galima prabalsuoti už idėją?

                                    Comment


                                      Fenomenalu kaip "susiaurintos" Algirdo, Ševčenkos, Gerosios Vilties, Geležinkelio, Didlaukio g. ir Saulėtekio alėja sugriovė visą Vilniaus eismą ir įvarė PTSD vadeliotojams.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                        Fenomenalu kaip "susiaurintos" Algirdo, Ševčenkos, Gerosios Vilties, Geležinkelio, Didlaukio g. ir Saulėtekio alėja sugriovė visą Vilniaus eismą ir įvarė PTSD vadeliotojams.
                                        Gatvių maršas laukia.

                                        Comment


                                          Parašė Agas Rodyti pranešimą
                                          14 balsų tikrai nėra reprezantatyvi imtis, bet taip, vis tiek liūdna, kad žmonėms plačios gatvės yra vertybė...
                                          Taip ir neradau kaip ir kur ten galima prabalsuoti už idėją?
                                          Klausyk, gatvių yra visokių ir nereikia čia suplakti visko į vieną vietą. Čia tas gatvių siaurinimas suvestas į politiką ir nebepasiduoda loginiams aiškinimams. Kas už Laisvės partiją, tas automatiškai už siaurinimą, kas prieš - už platinimą. O turėtų būti elementarus naudingumas.
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X