JKL jaunikliai gavo užduotį savo kandidatą ginti internetinėje erdvėje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
O jūs vairuojate automobilį? tas pats klausimas ir kitiems tramvajaus gerbėjams.
Gatvių tinklas Vilniuje turi būti plečiamas ir tobulinamas, nes pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
Gatvių tinklas Vilniuje turi būti plečiamas ir tobulinamas, nes pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
TOKIU ES PINIGU! finasavimo reglamentas 2021-2027 nenumato, kad parama Vilniaus regionui dingsta is viso, ji sumazeja. Taip pat mes turim COVID atsigavimo pinigus ir t.t. Yra ir dar toks principas, kaip ES pinigu perskirstymas valstybes viduj tarp projektu. Siap tingiu as rasinet apie tai kiek ir kokiu finansavimo galimybiu is EU galima gaut, nuo tiesioginiu piniginiu investiciju iki lenkgvatiniu investiciniu paskolu. https://www.uitp.org/eu-funding-oppo...lic-transport/ va prasau pasivartykit ir pamatysist, kad dalinai prasifinansuot projekta (manau iki 20-30% laisvai ) galima."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
zmogau supranti kad sumazeja, jei bus metro ar tramvajaus linijos, tai absoliuciai nieko KITO nebus.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
zmogau supranti kad sumazeja, jei bus metro ar tramvajaus linijos, tai absoliuciai nieko KITO nebus. Nezinau ar cia jau skaiciuot nemokina mokyklose. Vienintele iseitis tai sprendimas vyriausybes lygiu.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pabraukiau esminę komentaro dalį, dėl kurios kitas Vilniaus meras nepradės tiesti tramvajaus per pirmus 3 savo kadencijos metus. Yra tikimybė darbus pradėti paskutiniais kadencijos metais.
Parašė jan Rodyti pranešimą
Pamiršot metą kai Z buvo meru? Z žada arba kenkia.
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
siaip nesuprantu ka viena tramvajaus linija pakeistu... reikia bent triju.. uz kokius pinigus....
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
Pilnai sutinku. Manau, kad Vilnius turi ambicijos, toliaregiškumo ir smarvės vystyti automobilizmo mintį iki jos loginės 'konkliuzijos'. Miestas yra tam, kad jame būtų greitkeliai nuo Avulio Dubingio Terasų iki Panerių Mėsos ir Stambiagabaričių Betono Plokščių Kombinato.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
Pilnai sutinku. Manau, kad Vilnius turi ambicijos, toliaregiškumo ir smarvės vystyti automobilizmo mintį iki jos loginės 'konkliuzijos'. Miestas yra tam, kad jame būtų greitkeliai nuo Avulio Dubingio Terasų iki Panerių Mėsos ir Stambiagabaričių Betono Plokščių Kombinato.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šiaip tas paveiksliukas idomus truputi kitu aspektu - įrengus normalią daugiaaukštę aikštelę, visos tos parkovkės virstu viena buda kurios iš paukščio skrydžio net neatskirtum nuo aplinkinių pastatų.
https://goo.gl/maps/tdya4eTAsav2W1K48
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Taip, pinigu tam nera. Is vis niekam nera pinigu. Vaikai Lietuvoj badauja. Esam biendi, kaip Somalis. Diskusija uzdaryta. Paskutinis, kuris emigruosit, nepamirskit isjungt sviesa.
Dar ir esamą paslaugų lygį užtikrinti kainuos brangiau, nes dabar didžioji dalis paslaugas teikiančių darbuotojų yra baby boomeriai kurie tenkinasi mažesniu atlyginimu, nes ir nėra nei labai didelės konkurencijos darbo rinkoje, nei įgūdžiai suteikia galimybes turėti alternatyvą, o ir būstas kainuoja pigiau nes gautas dar societmečiu. O juos pakeis karta, kuri yra mažesnė, smarkiai labiau išsilavinusi ir dirbs Vilniuje tik jei po atlyginimo užteks pinigų ir kokybiškam būstui. Tai smarkiai sukels darbo jėgos kainą, ir jau pirmas to pasekmės matėm praeitais metais - VT darbuotojų streikas ir nemažai padidėjusi VT kaina vienam kilometrui.
Aišku, šita demografinė ir darbo jėgos problema reiškia ir tai kad ir dabartinė VT sistema paremta autobusais bus sunkiai išlaikoma ilgalaikėje perspektyvoje. Turbūt Light Rail reikėtų mažiau darbuotojų, bet vairuotojų vis tiek reikėtų. O 1000 vairuotojų per metus už 50 000 eur metinę darbuotojo kainą - jau 50 mln per metus. Gal Vilniuje kol dar yra darbingų žmonių ir įmanoma pigi imigracija, reikėtų geriau investuoti į mažą automatinį metro kaip Kopenhagoje?Paskutinis taisė Kristisz; 2023.01.22, 12:51.
- 2 patinka
Comment
-
Dar dėl kainos tai reiktų turėti omeny ir tai, kad jei mes neleidžiam pinigų geram transportui, mes brėžiame principą, kad žmonės turi pirkti savo automobilius. Tai paskaičiuokime: Vilniuje dirbančiųjų yra kiek? 300 tūkstančių? Paėmus iš vieno dirbančiojo po penkis tūkstančius (už kuriuos nenusipirksi nei sukežusios geldos), surenkame pusantro milijardo, už kurį jau galime sukalti neblogą LRT tinklą. Pridedame dar ES lėšas ir jau gaunasi du ar trys milijardai, galime pradėti žaisti Vokietiją. Siūlymas žmonėms pirkti automobilius ir važinėti jais į darbą (kaip ilgalaikės strategijos dalis) gali būti teikiamas tik visiškų analfabetų ir automarozų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDar dėl kainos tai reiktų turėti omeny ir tai, kad jei mes neleidžiam pinigų geram transportui, mes brėžiame principą, kad žmonės turi pirkti savo automobilius. Tai paskaičiuokime: Vilniuje dirbančiųjų yra kiek? 300 tūkstančių? Paėmus iš vieno dirbančiojo po penkis tūkstančius (už kuriuos nenusipirksi nei sukežusios geldos), surenkame pusantro milijardo, už kurį jau galime sukalti neblogą LRT tinklą. Pridedame dar ES lėšas ir jau gaunasi du ar trys milijardai, galime pradėti žaisti Vokietiją. Siūlymas žmonėms pirkti automobilius ir važinėti jais į darbą (kaip ilgalaikės strategijos dalis) gali būti teikiamas tik visiškų analfabetų ir automarozų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Žmonės perka automobilius nepriklausomai nuo to ar juos naudoja kasdieniam važiavimui į darbą. Tai jei skaičiuoti kiek sutaupytų jiems geras VT, realiai galima skaičiuoti tik kintamus kaštus - kuro kaina ir parkingo kaina.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Pridėsiu, kad parkingo ne prie namų kainą, nes pagrindinę automobilio saugojimo vietą irgi perka. Na gerai, turėtų pirkti, kol kas nemažai kas naudojasi "nėra kur parkoci" argumentais numesdami belenkur. Bet tą bent jau įmanoma norint sutvarkyti. Tačiau taip, VT padeda stipriai sumažinti standartinių kelionių kiekį, tačiau žymiai mažiau - paties automobilio turėjimo faktą, nes yra daug panaudojimo atvejų, kurių VT nepadengia ir net neapsimoka, kad padenginėtų. Aišku, kartais tokius atvejus sprendžia taksi arba auto-sharingas, bet vėlgi ne visus.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Žmonės perka automobilius nepriklausomai nuo to ar juos naudoja kasdieniam važiavimui į darbą. Tai jei skaičiuoti kiek sutaupytų jiems geras VT, realiai galima skaičiuoti tik kintamus kaštus - kuro kaina ir parkingo kaina.
Tai dabar įsivaizduokim naująjį Akropolio kvartalą ar šiaip kokį naują perkūnkiemio terasų kvartalą su 1000 butų. Miestui tikrai yra skirtumas, ar ten gyventojai turės 2000, ar 1000 automobilių.
Jeigu pro kvartalą eitų tramvajaus linija ar bent A juosta važiuojantys trigubi troleibusai, jeigu mokykla bus savarankiškai pasiekiama, tai automobilių skaičius greičiausiai būtų apie 1000, o jeigu išbezdės tik kažkokį ratais kvadratais vinguriuojantį autobuso maršrutą su persėdimu norint važiuoti link centro (žemiausia įmanoma VT kokybė), tai skaičius artės link 2000.
Tai tas skirtumas (net jeigu jis būtų ne 1000, o 500-600 „sutaupytų“ automobilų) vis tiek didžiulis, jei paskaičiuosime, kokį plotą tie automobiliai užimtų.Paskutinis taisė taccido; 2023.01.22, 15:28.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Žmonės perka automobilius nepriklausomai nuo to ar juos naudoja kasdieniam važiavimui į darbą. Tai jei skaičiuoti kiek sutaupytų jiems geras VT, realiai galima skaičiuoti tik kintamus kaštus - kuro kaina ir parkingo kaina.
Dėl kokybiško VT trūkumo, daugybėje Vilniaus ir regiono vietų šiuo metu automobilis yra būtinybė žmonėms, norintiems gerai integruotis į darbo, švietimo, socialinę ir komercinę rinkas. Tai yra milžiniškas praradimas Vilniaus konkurencingumui ir visai šaliai, nes automobilis (ir važinėjimas į miestą juo) paprasčiausiai nėra įperkamas daugybei žmonių (jį turi tik pusė gyventojų) ir nėra įperkamas būtent tai grupei, kuriai tokia integracija yra labiausiai reikalinga. Valstybės ir savivaldybės politika yra kartojimas, kad didesni VT projektai yra utopijos ir smarkiai per brangūs, kad žmones vietoje to turi pirkti automobilį ir važinėti juo, bet kietų VT sistemų pastatymas vienam žmogui kainuotų gerokai mažiau, nei automobilis praranda vertės per minutę vos po išvažiavimo iš salono. Dėl to tokie siūlymai ir krokodilo ašaros dėl pinigų tariamo nebuvimo (kai šalis yra turtingiausia istorijoje) tik parodo, kad esame ciniškų automarozų ir debilų visuomenė, daugiau nieko.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, nes Lenkijos, Rumunijos, Slovakijos ir kt. regiono šalių, kuriose yra statomos bėginio transporto linijos, miestuose daugiau absoliučiai NIEKO KITO nėRa iR nEGaLi BūTi žmOGau11!!!!!"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
1,2 milijardo biudžetas ir auga.
kartais stebiuosi zmonemis kurie nesupranta elementarios aritmetikos, Kad miesto biudzetas to nepaves, reikia vyriausybes isikisimo ir finansavimo tokiam dalykui."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Taip, pinigu tam nera. Is vis niekam nera pinigu. Vaikai Lietuvoj badauja. Esam biendi, kaip Somalis. Diskusija uzdaryta. Paskutinis, kuris emigruosit, nepamirskit isjungt sviesa."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, automobilis liktų populiariu ir pastačius gerą VT tinklą, tačiau jis turi likti prabangos preke, o ne visiška būtinybe. Panašiu principu naudojantis - niekas nesupyks, jei nusipirksi asmeninį lėktuvą, tačiau, jei asmeninio lėktuvo turėjimas taps būtinybe skrendant iš Lietuvos dėl apsileidimo oro transporto srityje, tai jau taps visos šalies problema, kurią reikės spręsti visiems.
Dėl kokybiško VT trūkumo, daugybėje Vilniaus ir regiono vietų šiuo metu automobilis yra būtinybė žmonėms, norintiems gerai integruotis į darbo, švietimo, socialinę ir komercinę rinkas. Tai yra milžiniškas praradimas Vilniaus konkurencingumui ir visai šaliai, nes automobilis (ir važinėjimas į miestą juo) paprasčiausiai nėra įperkamas daugybei žmonių (jį turi tik pusė gyventojų) ir nėra įperkamas būtent tai grupei, kuriai tokia integracija yra labiausiai reikalinga. Valstybės ir savivaldybės politika yra kartojimas, kad didesni VT projektai yra utopijos ir smarkiai per brangūs, kad žmones vietoje to turi pirkti automobilį ir važinėti juo, bet kietų VT sistemų pastatymas vienam žmogui kainuotų gerokai mažiau, nei automobilis praranda vertės per minutę vos po išvažiavimo iš salono. Dėl to tokie siūlymai ir krokodilo ašaros dėl pinigų tariamo nebuvimo (kai šalis yra turtingiausia istorijoje) tik parodo, kad esame ciniškų automarozų ir debilų visuomenė, daugiau nieko.
Reikia nemeluoti sau ir pripažinti kad bėginio VT sistema pirmiausia orientuota į vidurinę klasę ir jos gyvenimo kokybės gerinimą, į kokybišką alternatyvą automobiliui, įgalinimą augti miesto gyventojų skaičiui neplečiant kelių ir su jais susijusių neigiamų reiškinių, vartojimo augimą ir į vertės didinimą NT vystytojams vystyti projektus naujai tapusiose patraukliomis vietose aplink bėgius.
Comment
Comment