Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš absurdų srities:
    A.Zuokas: "įrengti šildymą viešojo transporto stotelėse"
    Turbūt reikia pastatyti po metalinę bačką su skylėmis, šalia būtų malkų krūva, kur galėtum įmesti visokius nereikalingus popierius, popierinius puodukus nuo kavos ir t.t. Ar elektra šildytų?
    Kita Zuoko nesąmonė tai geltoni autobusiukai iki mokyklų. Reikia tiesiog statyti mokyklas kur žmonės gyvena kaip siūlo Majauskas, bet Zuokui tai nėra košerinis pasiūlymas, bet kas pasakys kad neįgyvendinsi staigiai.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.20, 08:28.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Iš absurdų srities:
      Kita Zuoko nesąmonė tai geltoni autobusiukai iki mokyklų. Reikia tiesiog statyti mokyklas kur žmonės gyvena kaip siūlo Majauskas, bet Zuokui tai nėra košerinis pasiūlymas, bet kas pasakys kad neįgyvendinsi staigiai.
      Tai kad kai kurios pakraščių mokyklos turi autobusiukus (tik dabar jau gal ne geltonus) mokinių iš priemesčių/kaimų pavežėjimui.
      Pačiame mieste yra VT, dukra 10 metų pravažinėjo autobusu.

      Comment


        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
        Apie ~2000 dar buvo ir tokie troleibusai Vilniuje, dabar lyg nebėra.
        Tai kažkiek juda į priekį.
        Šitas troleibusas toje nuotraukoje atrodo geriau nei daugiau neu puse šiandien važiuojančių gatvėmis.
        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Yra susisteminta lentelė pagal kandidatą/pažadus.
        Pagal tą lentelę deja neįmanoma nebalsuotu už zuoką

        Comment


          Parašė TIME Rodyti pranešimą

          Negaliima taip aklai lyginti - buvo kiti laikai, tie trulai buvo naujesni. Galima paimti dar senesne nuotrauka ir sakyt gi pagerejo televizoriai, troleibusai ir panasiai, buvo tieisog kiti laikai, pagerejo technologijos.

          Lyginti reikia pagal troleibusu amziu (1987m cekoslovakiskas troleibusas 2001m; 2012. ir 2023m nera tas pats troleibusas), liniju daznuma, ju ilgi ir skaiciu, troleibusu prigrudima ir troleibusu skaiciu. Vienintelis dalykas, kuris kazkiek pagerejo nuo 199x tai troleibusu prigrudimas, bet tai atsitiko ne visuose marsrutuose ir del padidejusio automobilizmo.

          Kazkokio esminio skirtumo nuo sito 1995m reportazo nematau - seni 20+ metu troleibusai, didelis prigrudimas, letas greitis. Vienintelis skirtumas,kuris krenta i akis, tai vairuotuoju teisiu ir salygu bloginimas, nebeliko tos 2 valandu pietu petraukos, apie kuria cia kalba:

          https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...busai-vilniuje

          (uzbegant kalusimui, atsakau, taip: troleibusai pasikeite, bet ju amzius ne)
          Įdomu, koks požiūris į VT 50+ asmenų, kurie prieš 30 metų važinėdavo tais pačiais Škodų troleibusais, bet jie palyginus su asmeniniais automobiliais kaip Moskvyčius atrodė kaip labai moderni ir patogi transporto priemonė. Dabar jie važinėja visokiais RAV4, Passatais, X5, bet vis dar yra aiškinančių, kad tie troleibusai labai geri ir jokio tramvajaus nereikia.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Įdomu, koks požiūris į VT 50+ asmenų, kurie prieš 30 metų važinėdavo tais pačiais Škodų troleibusais, bet jie palyginus su asmeniniais automobiliais kaip Moskvyčius atrodė kaip labai moderni ir patogi transporto priemonė. Dabar jie važinėja visokiais RAV4, Passatais, X5, bet vis dar yra aiškinančių, kad tie troleibusai labai geri ir jokio tramvajaus nereikia.
            Klausimas, koks požiūris 18-35+ asmenų, kurie teigia, kad esami troleibusai geri, bet gal jų net nereikia, ir jokio tramvajaus nereikia, nes yra dviratis/paspirtukas.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Įdomu, koks požiūris į VT 50+ asmenų, kurie prieš 30 metų važinėdavo tais pačiais Škodų troleibusais, bet jie palyginus su asmeniniais automobiliais kaip Moskvyčius atrodė kaip labai moderni ir patogi transporto priemonė. Dabar jie važinėja visokiais RAV4, Passatais, X5, bet vis dar yra aiškinančių, kad tie troleibusai labai geri ir jokio tramvajaus nereikia.
              50 + grupėje yra visiškas kognityvinis disonansas. Gyvena kur name su Velux stoglangiais, šildosi Bosch katilu, važinėja Toyota RAV4.
              Bet kai kalba užeina apie lėtą Lietuvos progresą tam tikrose srityse (švietimas, sveikatos apsauga) pradeda aiškint “nu ko čia norėt, mes dar tik neseniai išsivadavom iš Sovietų, reik suprast kad žinote, viskas taip greit nesikeičia”.

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                50 + grupėje yra visiškas kognityvinis disonansas. Gyvena kur name su Velux stoglangiais, šildosi Bosch katilu, važinėja Toyota RAV4.
                Bet kai kalba užeina apie lėtą Lietuvos progresą tam tikrose srityse (švietimas, sveikatos apsauga) pradeda aiškint “nu ko čia norėt, mes dar tik neseniai išsivadavom iš Sovietų, reik suprast kad žinote, viskas taip greit nesikeičia”.
                Čia gal labiau ne disonansas, o spartaus augimo pasekmė. Mes savęs jau nebelyginam su Ispanija ar Prancūzija, o su kokia Danija. Tiesa, nors asmeninė gerovė praktiškai jau yra vakarų Europos lygmens, kai kurie dalykai, kaip VT vis dar Rusijos provincijos lygio.
                Flickr

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Čia į pagalbą rinkėjams :

                  https://www.zinaukarenku.lt/

                  Vilniaus meras įvykdė tik 50 proc pažadų
                  Cia parasyta, kad tas beveik ivykdytas pazadas tai miegamuju rajonu atgaivinimas, drisciau labai stipriai abejoti tuo (yra keletas isimciu Zirmunuose, dar keletoje vietu, bet dauguma miegamuju rajonu yra apleisti kaip niekad)

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Įdomu, koks požiūris į VT 50+ asmenų, kurie prieš 30 metų važinėdavo tais pačiais Škodų troleibusais, bet jie palyginus su asmeniniais automobiliais kaip Moskvyčius atrodė kaip labai moderni ir patogi transporto priemonė. Dabar jie važinėja visokiais RAV4, Passatais, X5, bet vis dar yra aiškinančių, kad tie troleibusai labai geri ir jokio tramvajaus nereikia.
                    Pats Simasius su SUV vazineja, ne su ziguliu, itariu, kad automobili keicia kas kelis metus, nes dabartinis tikrai labai naujas, o VT ziguliu atitikmuo jam viskas ok, nes "nuveza kir reikia"

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Čia gal labiau ne disonansas, o spartaus augimo pasekmė. Mes savęs jau nebelyginam su Ispanija ar Prancūzija, o su kokia Danija. Tiesa, nors asmeninė gerovė praktiškai jau yra vakarų Europos lygmens, kai kurie dalykai, kaip VT vis dar Rusijos provincijos lygio.
                      O aš tai norėčiau lygintis su atsilikusia Ispanija ir turėti tokį priemestinių traukinių servisą. Taip pat norėčiau, kad mus pasivytų atsilikusi Prancūzija su savo atsilikusiu TGV.

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                        Pats Simasius su SUV vazineja, ne su ziguliu, itariu, kad automobili keicia kas kelis metus, nes dabartinis tikrai labai naujas, o VT ziguliu atitikmuo jam viskas ok, nes "nuveza kir reikia"
                        Su kuo dabar neaišku, bet pirmos kadencijos metu tai buvo su senu Subaru pagautas ant žolės parkuojantis.
                        Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.01.20, 14:00.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Su kuo dabar neaišku, bet pirmos kadencijos metu tai buvo su senu VW pagautas ant žolės parkuojantis.
                          Yra fotkių kaip naują jo parketniką traukė iš griovo kažkokiam kaime. Seniau subariką parkavo ant žolės.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Yra fotkių kaip naują jo parketniką traukė iš griovo kažkokiam kaime. Seniau subariką parkavo ant žolės.
                            Teisingai, ten subaru buvo, pataisiau komentarą.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              Bet kas man nepatinka, tai Raskevičiaus pozicija, kad maždaug "kadangi per vieną kadenciją nepastatysim, tai nėr čia ko apie tai išvis kalbėt". Dar jaučiasi tas šimašiško VMS'o flegmatiškumo tradicijų tąsa - "per 4 metus galima tik pasiruošti". Ee... o kodėl? Na ok, pusė metų ar metai studijai, pusė metų ar metai parengti pirmosios linijos projektą, dar sakykim tiek pat statybų rangovo konkursui - kodėl jeigu padaryti šitą projektą svarbiausiu prioritetu (kas mano manymu Vilniui ir būtų svarbiausias amžiaus, ar bent jau 50 metų projektas), po 3, na max 4 metų negali prasidėti statybos? Suprantu, kad dabartinė VMS per 8 metus flegmatiškumo ir praktiškai ant vienos rankos pirštų galimus suskaičiuoti projektus, kurie buvo baigti laiku kaip ir buvo planuota, pripratino prie to, kad tai nėra realu, bet kodėl kitur tokie dalykai yra įmanomi?
                              Tramvajaus projektas Vilniuje su dabartiniu Vilniaus biudžetu yra sunkiai įmanomas, jis įmanomas tik su dideliu nacionalinės valdžios prisidėjimu. Iš TS-LKD to sunku tikėtis, nes jie ir taip ganėtinai populiarūs Vilniuje, o tokio projekto finansavimas supykdytų regionus, tai turbūt nromalu kai nei Raskevičius, nei Benkunskas to nežada, nes žino kad tikrai nebus.

                              Tad iš dabartinių kandidatų vienintelis kas turi teorinių šansų Vilniui pramušti tramvajų tai yra nebent Zuokas, jei ateityje nacionalinėje valdžioje būtų Skvernelis ar socdemai, nes galėtų liaudžiai parduoti tai kaip konservų ir laisviečių nuvarytos Sostinės gaivinimą. Bet nemanau, kad jis nuoširdžiai nori įgyvendinti tramvajaus projektą, nes vertinant pagal ankstesnius darbus, tramvajus yra tik būdas prikurti etatų savivaldybėje saviems ir naudojantis biudžeto pinigais paremti draugiškus verslus Prancūzijoje perkant galimybių studijas, ar net dar blogiau pasirašant kokią nors finansiškai nenaudingą privatizavimo sutartį: pvz parduoti VVT prancūzams su įsipareigojimu iš savivaldybės mokėti milžiniškus kilometro įkainius, o prancūzams įpareigojimu pastatyti tramvajų. Panašiai kaip šilumos tinklai buvo parduoti prancūzams su įpareigojimu juos modernizuoti.

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Tramvajaus projektas Vilniuje su dabartiniu Vilniaus biudžetu yra sunkiai įmanomas, jis įmanomas tik su dideliu nacionalinės valdžios prisidėjimu. Iš TS-LKD to sunku tikėtis, nes jie ir taip ganėtinai populiarūs Vilniuje, o tokio projekto finansavimas supykdytų regionus, tai turbūt nromalu kai nei Raskevičius, nei Benkunskas to nežada, nes žino kad tikrai nebus.

                                Tad iš dabartinių kandidatų vienintelis kas turi teorinių šansų Vilniui pramušti tramvajų tai yra nebent Zuokas, jei ateityje nacionalinėje valdžioje būtų Skvernelis ar socdemai, nes galėtų liaudžiai parduoti tai kaip konservų ir laisviečių nuvarytos Sostinės gaivinimą. Bet nemanau, kad jis nuoširdžiai nori įgyvendinti tramvajaus projektą, nes vertinant pagal ankstesnius darbus, tramvajus yra tik būdas prikurti etatų savivaldybėje saviems ir naudojantis biudžeto pinigais paremti draugiškus verslus Prancūzijoje perkant galimybių studijas, ar net dar blogiau pasirašant kokią nors finansiškai nenaudingą privatizavimo sutartį: pvz parduoti VVT prancūzams su įsipareigojimu iš savivaldybės mokėti milžiniškus kilometro įkainius, o prancūzams įpareigojimu pastatyti tramvajų. Panašiai kaip šilumos tinklai buvo parduoti prancūzams su įpareigojimu juos modernizuoti.
                                Ne finansavime yra prolem, o strateginiam planavime, kurio viesojo transporto srity tiesiog nera. Normalus tramvajus Vilniuj net ir su sudetingesiais inzineriniasi sprendimais kainuotu iki 800-900mln, nemaza dalis sumos butu dengiama is ES pinigu, taip pat prisisdetu ir valstybei, bei savivaldybe. Tai finansine nasta yra pakeliama. Problema, kad nemazai tiek politiku, tiek karjeros biurokraru renkas nieko nedaryt, nes taip galvos tiesiog neskauda, o jei, kazka ir reik daryt, tai daroma trumpam periodui, kad trumpiau gava uztu. Galima aiskint, akd dauguma Europos miestu jau seniau turejo tramvaju/metro ir t.t., bet fun-fact, dauguma tramvaju Europoj yra 15-20m. senumo, nes dauguma ju buvo panaikinti, akip neefektyvu 60-asiais-70-asiais. Ir dauguma tramvaju buvo statomi per 4-7 metus, kiti net ir 10m. Ir taip pat niekas ju atspiperkamumo nesitiki per 10-15m., kaip Lietuvoj, 50-60m yra normalus terminas, nes tokia infrastruktura yra ilgalaike. Taip pat vien pinigine israiska visko nepaskaiciuosi, todel realus bendras atiperkamuma, jei neimant visko vien buhalteriniais terminasi sutrumpeja iki 20-30m. Taigi faktas nesikeicia, norint igyvendint rimtesni projekta reik strateginio ir plataus mastymo, vidutinio ir ilgalaikio planavimo, ambicijos ir suvokimo, kad pacios problemos neiissipres, kad norint patogiai gyvent turi gerai pirma galva paskaudet.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  Ne finansavime yra prolem, o strateginiam planavime, kurio viesojo transporto srity tiesiog nera. Normalus tramvajus Vilniuj net ir su sudetingesiais inzineriniasi sprendimais kainuotu iki 800-900mln, nemaza dalis sumos butu dengiama is ES pinigu, taip pat prisisdetu ir valstybei, bei savivaldybe. Tai finansine nasta yra pakeliama. Problema, kad nemazai tiek politiku, tiek karjeros biurokraru renkas nieko nedaryt, nes taip galvos tiesiog neskauda, o jei, kazka ir reik daryt, tai daroma trumpam periodui, kad trumpiau gava uztu. Galima aiskint, akd dauguma Europos miestu jau seniau turejo tramvaju/metro ir t.t., bet fun-fact, dauguma tramvaju Europoj yra 15-20m. senumo, nes dauguma ju buvo panaikinti, akip neefektyvu 60-asiais-70-asiais. Ir dauguma tramvaju buvo statomi per 4-7 metus, kiti net ir 10m. Ir taip pat niekas ju atspiperkamumo nesitiki per 10-15m., kaip Lietuvoj, 50-60m yra normalus terminas, nes tokia infrastruktura yra ilgalaike. Taip pat vien pinigine israiska visko nepaskaiciuosi, todel realus bendras atiperkamuma, jei neimant visko vien buhalteriniais terminasi sutrumpeja iki 20-30m. Taigi faktas nesikeicia, norint igyvendint rimtesni projekta reik strateginio ir plataus mastymo, vidutinio ir ilgalaikio planavimo, ambicijos ir suvokimo, kad pacios problemos neiissipres, kad norint patogiai gyvent turi gerai pirma galva paskaudet.
                                  Nu tai pilnai sutinku, reikia strateginio mąstymo valstybės mastu kad arba finansuotum tramvajaus projektą arba pakeistum požiūrį į Vilniaus miesto biudžetą ir jo perskirstymą (ir net atsakomybes iš esamo biudžeto, kaip pvz Vilniaus mieste einantys tarpmiestiniai keliai yra VMS atsakomybė kaip už gatves, kai rajoninėse savivaldybėse su mažiau gyventojų kelius tvarko valstybinė kelių direkcija nes jie tada jau kaip tarpmiestiniai gaunasi). Apie europinius pinigus Vilniaus projektams jau metas pamiršti nes naujoje finansavimo perspektyvoje Vilniaus regionas yra skaitomas jau išsivysčiusiu ir didžioji dalis Lietuvai skirtų pinigų turi būti įsisavinti Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione (viskas. kas ne Vilniaus apskritis).

                                  Comment


                                    Kam 1,2 milijardo per metus yra nepakankamas biudžetas suknistam tramvajui, tiems ir 1,2 trilijono būtų nepakankamas biudžetas. Tiesiog reikia keisti žmones VMS ir tiek. Ir taip, Raskevičiaus A juostos tebūtų paguodos prizas ir absoliutus minimumas - čia jei sugebėtų jas prastumti, aišku, nes reikalų būtų labai daug.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Kam 1,2 milijardo per metus yra nepakankamas biudžetas suknistam tramvajui, tiems ir 1,2 trilijono būtų nepakankamas biudžetas. Tiesiog reikia keisti žmones VMS ir tiek. Ir taip, Raskevičiaus A juostos tebūtų paguodos prizas ir absoliutus minimumas - čia jei sugebėtų jas prastumti, aišku, nes reikalų būtų labai daug.
                                      Žmogau, ar tu suvoki, kad 1,2 milijardo yra bendras biudžetas visam miestui?

                                      Vien per 2022 buvo skirta 400 mln. švietimui.

                                      Raunam lauk mokyklas vardan tramvajaus?

                                      Raskevičius yra teisus, A juostos viduryje gatvės būtų gera dirva tramvajui ateičiai.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        Žmogau, ar tu suvoki, kad 1,2 milijardo yra bendras biudžetas visam miestui?

                                        Vien per 2022 buvo skirta 400 mln. švietimui.

                                        Raunam lauk mokyklas vardan tramvajaus?

                                        Raskevičius yra teisus, A juostos viduryje gatvės būtų gera dirva tramvajui ateičiai.
                                        A juostos viduryje gatvės su mintimi, kad tenais Kažkada kloti tramvajaus bėgius? Kodėl? Vilnius yra Vagadugu ir Krasnojarsko lygio skurdumo miestas, todėl viskas, kas daroma, yra daroma vieną kartą ir tas kartas turi tarnauti amžiams. Net ir visos popierinės Šimašmečio trinkelės mėtysis artimiausius 30 metų.

                                        Nesu ekspertas šituose dalykuose, bet pvz. kodėl Liepoja turi pinigų bent kažką nuveikti (net neminint Daugpilio ir Rygos)? Kuri čia grandis mūsuose neveikia?

                                        Comment


                                          Man vienam yra labai įtartina, kad būtent prieš rinkimų atsirado keletas naujų narių, kurių vieninteliai postai yra ''reik tramvajaus''?

                                          Dievaži, niekas čia nėra prieš tramvajų. Tik daug kas nenori eilinių Zuoko aferų.

                                          Tuo labiau, kad Zuokas pasisakė prieš kilpinį eismą ir gatvių humanizavimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X