Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąParadoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti kitų miestų jau nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimas'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas. Man tik įdomu kodėl Zuokas nepažadėjo metro? Ar tai jau būtų buvę perakivaizdus populizmas net juo tikintiems?
O šiaip, tiek Šimašius, tiek Zuokas VT plėtros ir gerinimo atžvilgio nuveikė absoliutų minimumą. Kaip kažkas iš forumiečių rašė, transporto parko atnaujinimas yra tas pats kas miesto vamzdynų keitimas, tokius darbus tiesiog reikia atlikti bet kuriuo atveju atėjus laikui. Pateikti tai kaip kadencijos nuopelną yra nesolidu. Tuo pačiu galima prisiminti, jog dar iki pat 2019 metų mieste vaidenosi nuomoti naudoti autobusai, o nupirktos naujos Škodos be autonominės eigos taip pat neblogai iliustruoja savivaldybės požiūrį į kažkokią VT strategiją.
Comment
-
Eidvis yra teisus pastebėdamas, kad įvardinti kriziniai metai ir kriziniai biudžetai - nereikėtų jų vertinti visiškai atskirai. Nepamirškit, kad Vilnius per Zuoko kadenciją buvo praskolintas ir ant bankroto ribos, o išlaidos buvo visiškai nesutvarkytos, investuojama buvo į visiško abejotino reikalingumo projektus.
Comment
-
Beje, biškį nušokant nuo "Zuokas blogas" temos (sorry, Eidvi). Benkunskas savo kliedesiuose apie VT ir tariamą tramvajaus poreikio nebuvimą vis cituoja kažkokią dalba**bišką 2021 JUDU "studiją", kurioje prirašyta pezalų apie keleivių srautus ir kitus dalykus. Toje studijoje teigiama, kad "remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą". Man įdomu, koks imbecilas galėjo sugalvoti tokią nesąmonę ir kokioje pasaulio šalyje pasiekiami tokie srautai naudojant vien autobusus, kur teisinamas tramvajaus įrengimas pagal tuos srautus?
Bet kitas, ne mažiau komiškas, dalykas toje studijoje yra pezalas apie Vilniaus 2030 gyventojų skaičiaus prognozę. Jie prognozuoja, kad Vilniuje 2030 bus 533 tūkstančiai gyventojų. Jep, penki šimtai trisdešimt trys tūkstančiai. Priminsiu, kad šiuo metu, pagal Vilniaus miesto savivaldybę, Vilniaus populiacija yra 625 tūkstančiai. Kitaip tariant, Benkunskas galvoja, kad iki 2030 Vilniaus populiacija kris beveik 15%! Jis, kaip suprantu, tikisi, kad ant Vilniaus kaip minimum bus numesta termobranduolinė bomba ir išsiverš iki šiol nežinotas vulkanas
Bet I mean how? Kaip? Iš kur atsiranda tokių beviltiškų durnių kandidatuose į merus? Kaip tai įmanoma?Paskutinis taisė John; 2022.12.17, 21:30.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, biškį nušokant nuo "Zuokas blogas" temos (sorry, Eidvi). Benkunskas
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Kodėl man atrodo, kad visa tavo neapykanta Benkunskui, tai yra atvirkščiai proporcinga meilė Zuokui?
Nors jei Raskevičius ar net pats Zuokas ims cituoti šitą "studiją" ar daryti panašiai imbeciliskus teiginius, gaus per galvą nuo manęs lygiai taip pat.
Beje, Eidvi, ką pats manai apie tą JUDU studiją? Gal norėtum pakomentuoti? Prie Zuoko dar tikrai grįšim, gali nesijaudinti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tai tikrai nėra niekaip susiję su liguista meile Zuokui nuo senų laikų?
Priežastis, kodėl aš biškiuką mėgstu pakibinti tokius užsispyrusius Zuoko nekentėjus, nes tai yra gana entertaining. Čia labai panaši situacija su Kaunu ir grynais kauniečiais. Tai tu šiuo metu atlieki to gryni kauniečio vaidmenį tik su Zuoku
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš, man atrodo, net visai neseniai rašiau, kad Zuokas yra vagis, svolačius ir galbūt galimai netgi psichopatas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Retorinis klausimas. Kodėl tu agituoji už vagį, 'svolačių' ir psichopatą?
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąZuoko kadencijos metu įvyko didelis VT transporto priemonių atnaujinimas (Volvo autobusai ir Solaris troleibusai).
O šiaip, tiek Šimašius, tiek Zuokas VT plėtros ir gerinimo atžvilgio nuveikė absoliutų minimumą. Kaip kažkas iš forumiečių rašė, transporto parko atnaujinimas yra tas pats kas miesto vamzdynų keitimas, tokius darbus tiesiog reikia atlikti bet kuriuo atveju atėjus laikui.
Comment
-
Troleibusai 2011 gruodžio pradžioje (be 2 Amberių):
1982: 1
1983: 5
1984: 9
1985: 14
1986: 14
1987: 30
1988: 29
1989: 27
1990: 13
1991: 24
1992: 0
1993: 2
1994: 0
1995: 9
1996: 20
1997: 30
1998: 0
1999: 23
2000: 0
2001: 0
2002: 0
2003: 0
2004: 15
2005: 15
2006: 15
2007: 0
2008: 0
2009: 0
2010: 0
Troleibusų amžiaus vidurkis 2011 gruodį: 18,9 metų
Troleibusai 2022 gruodį:
1984: 1
1985: 3
1986: 5
1987: 8
1988: 10
1989: 20
1990: 13
1991: 23
1992: 0
1993: 2
1994: 0
1995: 9
1996: 20
1997: 30
1998: 0
1999: 23
2000: 0
2001: 0
2002: 0
2003: 0
2004: 15
2005: 15
2006: 15
2007: 0
2008: 0
2009: 0
2010: 0
2011: 2
2012: 0
2013: 0
2014: 0
2015: 0
2016: 0
2017: 0
2018: 41
2019: 0
Troleibusų amžiaus vidurkis 2022 gruodį: 22,7 metų
Nors 2018 gautas 41 naujas troleibusas, senųjų nurašyta tik 18. Apie 20 troleibusų šiai dienai eisme beveik nedalyvauja (yra ''šaltajame'' rezerve), bet dar nėra nurašyti. Jie yra įskaityti šioje statistikoje, kuri dėl to šiek tiek išsikraipiusi.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTroleibusai 2011 gruodžio pradžioje (be 2 Amberių):
Troleibusų amžiaus vidurkis 2011 gruodį: 18,9 metų
Troleibusai 2022 gruodį:
Troleibusų amžiaus vidurkis 2022 gruodį: 22,7 metų
Nors 2018 gautas 41 naujas troleibusas, senųjų nurašyta tik 18. Apie 20 troleibusų šiai dienai eisme beveik nedalyvauja (yra ''šaltajame'' rezerve), bet dar nėra nurašyti. Jie yra įskaityti šioje statistikoje, kuri dėl to šiek tiek išsikraipiusi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTroleibusų amžiaus vidurkis 2011 gruodį: 18,9 metų
Troleibusų amžiaus vidurkis 2022 gruodį: 22,7 metų
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąO ko apie Majauska nieko nekalbat? Kiek skaitau is jo FB - tai viska pagerins, o kas blogai - panaikins.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar visai neblogai, tikėjausi bus blogiau - per 11 metų vidurkis paaugo 4 metais, kai žinome, kad nauji autobusai buvo perkami, bet troleibusai beveik ne. Be to, troleibusai ilgiau tarnauja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDeja, bet čia didžiąja dalimi ''kaltas'' Zuokas - per 2013 reformą jo dėka troleibusų piko meto išleidimas sumažėjo nuo maždaug 220-230 iki 185, todėl daug senų troleibusų buvo nurašyta, jų nekeičiant. 2019 rudenį tas išleidimas nežymiai padidėjo iki 190.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, bet naujų troleibusų irgi kažkiek buvo nupirkta. Anyway, manau neverta šios (troleibusų) temos vystyti Zuokas vs Šimašius prasme.Paskutinis taisė VLR; 2022.12.18, 18:09.
- 8 patinka
Comment
Comment