Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Taip, Šimašius taip pat kažkokią studiją buvo užsakęs dėl BRT. Tuo tarpu Zuoko studija - ar tik ne SYSTRA savo produktą bandė įkišti ir tiek. Norėtųsi normalios, nepriklausomų specialistų studijos, jei tai įmanoma.

    Systra yra viena kiečiausių nepriklausomas VT studijas darančių kompanijų pasaulyje. Savo produkto jie neturi.

    https://www.systra.com/en/type-market/rail/

    Comment


      Įdomi taktika, kad Benkunsko visa diskusinė kampanija kol kas susitelkusi tiesiog prieš Zuoką. Panašu, kad realiai jam ir viskas ką Šimašius darė tinka, ypač iki 2019m. Jis tik užsisėdo ant humanizavimui skirtų lėšų, nes jam piarinis "sutvarkytų" kilometrų skaičius svarbesnis, nei "piariniai" inovatyvesni kompleksiniai eksperimentai (atitinkamai vertina ir Zuoko kompleksinį VT piarą kaip pinigų skylę aukojant visą kita).

      Idėja, kad visur autobusai turėtų važiuoti dažnai net ir periferijoj kaip Kalnėnai ir tiesiai į reikiamas vietas gal ir graži (aš apie naujas rūšis dar nesvajoju), bet klausimas kaip tai nesuvalgytų viso to humanizavimo ir kito biudžeto, kurį nori naudoti "higienai". Jau ir dabar vežėjų kompensavimas yra bene didžiausia kasmetinė transporto biudžeto skylė atmetus ES pinigus. Ką jis dar ruošiasi aukoti? Ir A juostas visur tęs, bet jei tai blogins auto srautą tai netęs. Tai būsim šešiajuosčių gatvių miestas?

      Taip pat panašu, kad jau ir kalvotoj Lisabonoj geriau dvirtakiai išvystyti, ir Kopenhagos oras nuostabus. Ir visi rinksis eiti, minti, važiuoti VT vietoj automobilių jei tik bus infrastruktūra. Jau senamiestyje išplatins visus šaligatvius mamom, neįgaliesiems, ties dvirtakius ir espirtukai bus geri. Nu bet automobiliams vis tiek bus pilna iš kažkur ploto. Nu bet ir parkingo labai reikia prie senamiesčio, nu tik labai brangaus eiliniam, kad turtuoliai nesiskųstų. Nu bet ir įspėsim kaip viskas keisis, duosim poros metų pereinamąjį laikotarpį. Turbūt kadencijos pabaigoje. Na nebent kam nors nepatiks pokyčiai, tada nieko nedarysim.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        John VLR
        Tramvajų siūlys ne tik Zuokas?

        Video: Benkunskas, Lupschitz ir Ramanauskas

        Pasisakymai apie transportą. Atrinkau svarbiausius su laiko kodais, įkeliu apačioje po video.
        Apibendrinant galima pažymėti, kad Benkunskas yra užkietėjęs automobilistas ir šiomis temomis vaflinėja. Pagal Benkunską, platų dviračių taką tiesti galima tik kai yra pakankamai dideli dviračių srautai, traukinius dažninti galima piko metu JEIGU į juos nesutelpa keleiviai. Buvo vienas žiūrovų klausimas, kad išvažiavimas iš berods Kudirkos a. požeminio parkingo yra pavojingas dėl pėsčiųjų, tai Benkunskas pavarė, kad čia gal to klausiančio žmogaus vairavimo įgūdžių stoka.

        Lupschitz irgi matosi truputį automobilistas, bet jis, skirtingai nuo Benkunsko, bent jau supranta problemą ir jos mastą. Sako, kad mes esam kamščių įkaitai, kad kiekvienas namų ūkis turi po 2-3 mašinas, kad reikia tramvajaus. Taip pat kalbėjo apie miesto decentralizaciją, kuri leistų spręsti ir transporto problemas. Kaip suprantu, čia mintys iš Eglės Radvilės (Liberalų sąjūdžio kandidatės į merus) programos. Bet nei gūglėj, nei Liberalų sąjūdžio svetainėje nepavyksta nieko rasti apie Eglės Radvilės programą. Yra tik pusantro mėnesio senumo LRT straipsnis, kad Eglė iškeliama į kandidates, bet ten nieko konkretaus. Tai kaip čia suprasti, kai iškeliama kandidatė ir pusantro mėnesio absoliuti tyla, kai tuo metu forume žmonės rašo, kad mieste ir internete nuolatos šmėžuoja Benkunsko atvaizdas, jau yra internetinė svetainė. Ar Liberalų sąjūdis jau susitaikęs, kad nelaimės, ir net nesistengia?




        0:56:07 Apie Mindaugo ir Naugarduko g. humanizavimą. Benkunskas: ten, kur nesugadinta, tvarkyti nereikia

        0:57:45 Benkunskas: ar Algirdo gatvės dviratininkų srautai tikrai buvo tokie, kad ten tikrai buvo verta aukoti... [automobilių juostą]? Tuo labiau, kad tai gan intensyvi gatvė Naujamiestyje

        1:23:23 Lupshitz apie miesto decentralizaciją

        1:24:50 Lupshitz – troleibusams reikia alternatyvos. Vilnius – milijoninis miestas

        1:25:12 Vilnius yra milijoninis miestas, neturintis tramvajaus ir metro

        1:26:20 Benkunskas Lupshitzui: tai siūlot metro arba tramvajų statyti? Lupschitz: „Mes nesiūlom, jo reikia“

        1:26:53 Benkunskas: kodėl nešneku apie metro ar tramvajų

        1:27:19 Benkunsko „6000 keleivių per valandą“ argumentas prieš tramvajų

        1:28:04 Benkunskas: mūsų tankumas per mažas, gal vieną dieną iki to [tramvajaus/metro] prieisim. Lupschitz: mes negyvenam patogiai, mes gyvenam pastoviuose kamščiuose, mes gyvenam kaip įkaitai

        1:28:52 Benkunskas: reikia išmesti škodas. Dėl troleibusų laidų vibracijų žmonės sunkiai gali arbatą atsigert. Galime padaryti visišką elektrinį transportą

        1:29:30 Lupschitz apie automobilizaciją: namų ūkiai turi po 2-3 mašinas, kiekvienais metais dvyliktokai nusiperka po automobilį

        1:37:51 Benkunskas: gatvių humanizavimas turi būti, kai sutvarkysime nesutvarkytas gatves

        1:51:53 VT rinkos atvėrimas privatiems operatoriams. Benkunskas: labai gera idėja

        1:58:53 Ar galima susitarti su LTG, kad tarp Vilniaus ir Kauno traukiniai kursuotų kas 30 min. Benkuskas: ar intensyvesnis dažnis reikalingas, negaliu pasakyti. Jei geležinkeliai mato, kad rytiniu ar vakariniu laikotarpiu reikia papildomų traukinių, jie tą gali padaryti, čia yra skaičiai.

        Super. Man kol kas patinka ką aš matau. Noriu pamatyti pačią Eglę Radvilę kalbančią apie tai - jei ji aktyviau siūlys tramvajaus idėja, būtinai už ją balsuosiu. Trumpai ja pasidomėjau - atrodo gana solidžiai. Be to, visada smagu matyti kažką, kas reprezentuoja tavo interesus rinkimuose. Galvojau, kad tokių variantų šiais rinkimais nebus (praeitais buvo Kreivys).

        Dėl Lupshitzo - nelabai suprantu, ką jis veikia kalbėdamas ir lįsdamas visur aktyviau nei pati kandidatė. Bet kodėl gi ne

        Benkunskas, tuo tarpu, panašu, yra žmonėms sąmoningai meluojantis šlykštukas. Mane maloniai nustebino daugybė labai gerų komentarų prie jo VT programos reklamos FB, kur žmones aktyviai kalbėjo apie tą ‘6000 žmonių’ teiginį ir kodėl jis yra nesąmonė. Jis tikrai skaitė tuos pranešimus ir, jei pradžioje kampanijos jis ir galėjo nuoširdžiai galvoti, kad tie Šimašiaus konsultantų išgalvoti skaičiai yra teisingi, dabar taip galvoti jis nebegali - jis žino, kad ten prirašyta mėšlo. Tad cituodamas tuos skaičius, jis sąmoningai meluoja - jei kas nors iš kitų kandidatų jį ‘prigaus’, jo taktika bus tiesiog pirštu parodyti į tą ‘studiją’. Tai rodo, kad jis yra suknistas savanaudis cinikas ir miesto gerovė jam yra paskutinėje vietoje.

        Comment


          šviežiena bet neaiški, su senais draugais viskas aišku.
          turėtų vrk reikalauti kandidatams į tarybos narius atsakyti į standartinį klausimyną kuris atrodytų taip

          ar naudojatės viešuoju transportu
          ar teko važiuoti tikru tramvajumi
          ar žinote kodėl monoreilo tramvajų stato tik prancūzai ir Medelinas
          ar žinote kas pakišo Z monoreilo tramvajaus idėją
          ar monoreilo kabalas egizstuoja
          kuriuos objektus turėtų Vilniuje sujungti pirmoji tramvajaus trasa
          kuriuos objektus turėtų Vilniuje sujungti antroji tramvajaus trasa
          ar turite patologinę baimę laidams kaip Z ir Š ir didžioji dalis politikų nevažinėjančių viešuoju transportu
          ar gali tramvajaus ir troleibuso laidai eiti šalia ir kirstis
          ar girdėjote apie inžinerinius sprendimus kurie padeda išvengti vibracijų nuo laidų
          dviračio vieta ant šaligatvio kur jis kelia pavojų pėstiesiems ar gatvėje kur kelia nepatogumus automobiliams
          ar žinote kurį įmonė padovanojo apelsininius dviračius Vilniaus miestui ir ką už tai gavo mainais
          ar naudojatės dabartiniais apelsininiais dviračiais ir kaip dažnai
          ar turite savo miesto dviratį kurį naudojate judėjimui mieste ir kur prisipučiate ratus
          ar reikia naujų daugiauaukščių ar požeminių parkingo aikštelių centre ir kur jas statyti ir kas už jas sumokės
          ar reikia naujų daugiauaukščių parkingo aikštelių miegamuosiuose rajonuose ir kur jas statyti ir kas už jas sumokės
          ar teko skristi Vilniaus avialinijomis
          ar Vilniaus avialinijos būtų konkurencingos šiandien ir ar buvo kada nors konkurencingos
          ar matant investicijų pritraukimą į miestą gyvuojant avialinijoms ir joms nutraukus veiklą galima teigti jog avialinijos nešė bent šalutinę naudą pritraukiant investicijas
          kodėl reikėjo mokėti tiek brangiai už šildymą kai meru buvo Z
          kas bus jeigu veolia pinigų išvaistymas bus pripažintas įvykusiu
          ar senoji ponia Z buvo gera tarybos narė
          Niūjorkas ar Dubajus
          Paskutinis taisė jan; 2022.12.11, 12:34.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą

            Raskevičius užsiminė ir apie bėginį transportą. Aš taip supratau, kad jis ne prieš, jei tai pasirodytų kaip racionaliausias sprendimas.
            Čia kaip sakyti, kad gal ir vertėtų svarstyti normalius tualetus vietoj medinių lauko tualetų, jeigu tai pasirodytų kaip racionaliausias sprendimas.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Benkunskas, tuo tarpu, panašu, yra žmonėms sąmoningai meluojantis šlykštukas. Mane maloniai nustebino daugybė labai gerų komentarų prie jo VT programos reklamos FB, kur žmones aktyviai kalbėjo apie tą ‘6000 žmonių’ teiginį ir kodėl jis yra nesąmonė. Jis tikrai skaitė tuos pranešimus ir, jei pradžioje kampanijos jis ir galėjo nuoširdžiai galvoti, kad tie Šimašiaus konsultantų išgalvoti skaičiai yra teisingi, dabar taip galvoti jis nebegali - jis žino, kad ten prirašyta mėšlo. Tad cituodamas tuos skaičius, jis sąmoningai meluoja - jei kas nors iš kitų kandidatų jį ‘prigaus’, jo taktika bus tiesiog pirštu parodyti į tą ‘studiją’. Tai rodo, kad jis yra suknistas savanaudis cinikas ir miesto gerovė jam yra paskutinėje vietoje.
              Net nesu tikras, kad Benkunskas tyčia meluoja. Man atrodo aš daugmaž įsivaizduoju tokį žmonių tipą. Jis nebūtinai supranta, kad meluoja, nes apskritai nesupranta, apie ką jis pats kalba, kas apskritai tas VT, tramvajai, autobusai ir kaip ten viskas turi veikti. Panašiai, kaip absoliuti dauguma žurnalistų ar politikų ar net šito forumo narių neturi supratimo, kas yra Rail Baltica ir kodel RB1 buvo akivaizdi afera.

              Benkunskui tiesiog kažkas užrašė ant lapelio kažkokius random skaičius ir teiginius, liepė išmokti atmintinai ir juos kartoti prie progos. Jis maždaug tai ir daro. Tiesiog žmogus nėra labai aštrus, gudrus ir turintis kokį nors kritinį mastymą. IQ kažkur apie 90-100, tipiška pilka biurokratinio aparato vidutinybė, kuri perprato darbo valdiškose įstaigose rutiną, dėl ko subega išlikti sistemoje daugybę metų, bet niekas negalėtų nieko apie jį papasakoti, paaiškinti, ką jis nuveikė, ar kokias miestui naudingas idėjas pasiūlė.

              Comment


                Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                Šiaip svarbus pastebėjimas - mažai kas žino, kad Benkunskas VMS "dirba" jau 10 metų. Tokius primityvinius, gatvinio lygio vėjus po tiek laiko, praleisto svarbiausioje miesto savivaldos institucijoje gali kalbėti tik visiškai žemo intelekto ir gebėjimų žmogus.
                Absoliučiai tai nieko nereiškia. savivaldybė kuruoja labai daug sričių, objektyviai visko išmanyti negali, visų precesų nesuvaldysi. Čia arčiausiai koks nors admin. direktorius suvokia procesus, bet kiekvienas dirba savo srityje. O toks Benkunskas, kuris realiai jokio projekto nevystė per savo darbą, o buvo skirtas tik kaip sarginis šuniukas paloti, nieko ir apie viešąjį transportą nesuvokia.
                Bet jis jau bent neslepia to, nes tas akivazdu, bet mane visad stebina kandidatai "iš šono", kurie iš vis 0 supratimo, kaip jie įsivazduoja savo darbą... bet mūsų rinkėjas nėra labai išrankus, svarbu daugiau parkingo ir platesnių gatvių.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą


                  Systra yra viena kiečiausių nepriklausomas VT studijas darančių kompanijų pasaulyje. Savo produkto jie neturi.

                  https://www.systra.com/en/type-market/rail/
                  Tai ir tavo įdėtam linke prie projektų surašyta ką jie daro, tikrai ne tik studijas, pvz. "project management, site supervision", "design contract for line 1" ir t.t., šalia studijų tai ir yra jų "produktas".

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                    Tai ir tavo įdėtam linke prie projektų surašyta ką jie daro, tikrai ne tik studijas, pvz. "project management, site supervision", "design contract for line 1" ir t.t., šalia studijų tai ir yra jų "produktas".
                    O tai iš ko siūlytum užsakyti studiją? Gal VGTU? Kas tokias studijas įprastai daro, pavyzdžiui, kokiam Londone, Rhein-Ruhr ar panašiose vietose, kur statomos rimtos VT sistemos?

                    Comment


                      Parašė Edd Rodyti pranešimą

                      Tai ir tavo įdėtam linke prie projektų surašyta ką jie daro, tikrai ne tik studijas, pvz. "project management, site supervision", "design contract for line 1" ir t.t., šalia studijų tai ir yra jų "produktas".
                      Nežinau ar kalbame apie tą patį. Kiek atsimenu, po Zuoko užsakytos Systros studijos, buvo prasidėjusios kalbos, kad Alstom dalyvaus konkurse tiekti tramvajus. Vietiniai boratai tada, aišku, pradėjo žviegti, kad Zuokas padarė studiją 'pas prancūzus' ir dabar pirks tramvajus 'iš prancūzų', lyg 'prancūzai' būtų kažkokia viena, šališka kompanija, kuri pataria pirkti savo produktus konsultacijų metu. Realybė yra ta, kad Systra (ir kitų panašių kompanijų) paslaugų spektras yra didelis, bet jis apsiriboja know-how. Pačių tramvajų jie negamina, gamintojų nepropaguoja, infrastruktūros nestato. Vilniaus studijos atveju, kokius tramvajus pirkti ir iš kur Vilnius galėjo nuspręsti pats, nes tai nebuvo užsakytos studijos apimtyje. Tramvajams tiekti buvo planuojamas konkursas - tai galima rasti ir senuose straipsniuose. Pvz. šiame buvo kalbama, kad Vilniaus riedmenų pirkimo konkurse ruošėsi dalyvauti ir Solaris (yra atstovo interviu):

                      https://www.lrytas.lt/verslas/energe...jinta--4793827

                      Vėlgi - Systra yra labai kieta kompanija ir aš būčiau labai laimingas, jei jie vėl būtų pajungti į Vilniaus VT plėtrą. Beje, naujausia tramvajų sistema, kuriai jie darys dizainą yra Uppsala Švedijoje:

                      https://www.consultancy.eu/news/5568...ramway-project

                      Ar yra kažkas, ko švedai nežino apie šią kompaniją?
                      Paskutinis taisė VLR; 2022.12.11, 22:33.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        O tai iš ko siūlytum užsakyti studiją? Gal VGTU? Kas tokias studijas įprastai daro, pavyzdžiui, kokiam Londone, Rhein-Ruhr ar panašiose vietose, kur statomos rimtos VT sistemos?
                        Ne, įtariu kad už VGTU ekspertus SYSTRA yra geriau. Aš rašiau, citata: "jei tai įmanoma", bet gal tai ir neįmanoma kad nebūtų jokių interesų ir kaip VLR rašo SYSTRA yra labai gerai.

                        Pažiūrėjau tą Lupshitz ir Benkunsko interviu, pasirodė kad Ramanauskas kiek šališkas, trukdo pasireikšti Lupshitz ir daugiau pritaria bei leidžia reikštis Benkunskui. Benkunskas netaip ir blogai pasirodė kaip tikėjausi iš komentarų forume ir tos frazės apie troleibusus.

                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Dar nežiūrėjau to interviu, bet tai vargelis, troleibusų laidų vibracijos neleidžia žmogui ramiai gerti arbatos...
                        Turbūt reiktų atsiimti tą "vargelis", iš pradžių buvau supratęs kad vibracijas jis apskritai įvardijo kaip priežastį kodėl troleibusai yra blogai. Pasirodo kalba ėjo apie troleibusų parko naujinimą ir kad nauji troleibusai atkarpas senamiestyje galės važiuoti be kontaktinio tinklo, kur buvo tokių atvejų kai vibruodavo sienos dėl to kad kontaktinio tinklo atramos buvo pastatų sienos. False alarm, iš esmės nieko blogo čia nepasakė.

                        Comment


                          Mūsų visų viltys išklausytos, Astra Genovaitė Astrauskaitė nusprendė kandidatuoti į Vilniaus meres!

                          Comment


                            Kaunas turejo Sustauska, tai kodel Vilnius negali? Geriau veliau megu niekada.

                            Comment


                              Bet... O ką ji mano apie tramvajų?

                              Comment


                                tas tramvajus jau tampa forumo 'cargo cultu'. dar šiek tiek klejonių ir prasidės atnašavimas 'bėgių dievui'. Šitoj koncepcijoj viskas gaunasi idealiai logiška: net tas Šliupcicas pasąmoningai suvokiamas kaip 'dangiškųjų dovanų laiduotojas/svetimšalis'. Tiesa, malanezijiečiams materialinį išganymą bent jau audrino baltadančiai WASP'ai su parašiutais, na o mūsų borealinėj Rytų Europos 'plynšiknėj' imponuoja žydas su šlike. Likusieji 'jauni ir progresyvus', bet nepraktikuojantys 'tramvajaus dievo' kulto, visvien balsuos už patį atsitiktiniausią perėjūną, nes tokio kontingento žmonės vadovaujasi 'superlatyvinio kurioziškumo' principu. Tiesiog kurioziškumo čia nepakanka. Reikia pačio pačiausio... kaip markas haroldas... guogula.... prieš tai zuokula... dabar va,... pats pačiausias kuriozas.

                                Comment


                                  ... imkit vaikai pagaliuką ir užmuškit tą žyduką. Už Astrą!

                                  Comment


                                    Kaip dėl naujos apklausos? Gal jau laikas?

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Mūsų visų viltys išklausytos, Astra Genovaitė Astrauskaitė nusprendė kandidatuoti į Vilniaus meres!
                                      Zuokas šansų neturi

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Tuo tarpu savivaldybėje n metų dirbantys specialistai, merai, vicemerai, vyriausieji miesto architektai ir t.t. - jie to nemato. Kodėl?
                                        Labai paprasta, jie gyvenime nėra važaivę VT, jiems VT yra tik dar vienas dalyvis kamštyje už jo automobilio lango. Na dar kartais pavydas kyla kad A juostos egzistuoja.

                                        Pvz. vis išlendantis argumentas, kad 5 automobiliai pravažiuoja kol troleibusas prasisuka. Nes jie matyt įsiviazduoja kad troleibusai irgi po 1 žmogų veža.
                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Taip, Šimašius taip pat kažkokią studiją buvo užsakęs dėl BRT. Tuo tarpu Zuoko studija - ar tik ne SYSTRA savo produktą bandė įkišti ir tiek. Norėtųsi normalios, nepriklausomų specialistų studijos, jei tai įmanoma.
                                        Kad Systros studija ir buvo nepriklausomų specialistų, o Šimašius tiesiog praplovė pinigėlius su VGTU "ekspertais".
                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Turbūt reiktų atsiimti tą "vargelis", iš pradžių buvau supratęs kad vibracijas jis apskritai įvardijo kaip priežastį kodėl troleibusai yra blogai. Pasirodo kalba ėjo apie troleibusų parko naujinimą ir kad nauji troleibusai atkarpas senamiestyje galės važiuoti be kontaktinio tinklo, kur buvo tokių atvejų kai vibruodavo sienos dėl to kad kontaktinio tinklo atramos buvo pastatų sienos. False alarm, iš esmės nieko blogo čia nepasakė.
                                        Kad pasakė. Va dar kartą pacituosiu:
                                        atkarpas senamiestyje galės važiuoti be kontaktinio tinklo

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          False alarm, iš esmės nieko blogo čia nepasakė.
                                          Kad pasakė. Va dar kartą pacituosiu:

                                          atkarpas senamiestyje galės važiuoti be kontaktinio tinklo
                                          Nelabai suprantu kas čia blogo kad galės senamiestyje važiuoti be kontaktinio tinklo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X