Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mane biškį prajuokino Benkunsko pezalai, koks jis yra estatas ir kaip jam miestas be grafičių sukuria teigiamą emociją ir gerai tvarkomo miesto įspūdį. Turėtų jam be galo geras įspūdis susidaryti Minske. O va Vienoje turbūt Benkunskui jau atrodytų nekažką
    Minske yra hipsteriskas rajonas su visais graficiais tarp visokiu baru ir coffee shoppu, tai ir tas nepatiktu, Pekinu ar Siaures Koreja suzavetas butu

    Comment


      Parašė TIME Rodyti pranešimą

      Minske yra hipsteriskas rajonas su visais graficiais tarp visokiu baru ir coffee shoppu, tai ir tas nepatiktu, Pekinu ar Siaures Koreja suzavetas butu
      Tai Pekine irgi yra ir net ne vienas hipsteriškas rajonas su vietomis, kur "leidžiama" paišyti
      Aš kalbu apie šiaip random miesto vietas. Minske spontaniškų grafičių realiai nėra. Vienoje, kita vertus, jų yra pilna tiek centre, tiek už jo. Anyway, čia labiau pastebėjimas apie benkunską ir jo primityvų kaimietišką bukumą.

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        0:56:07 Apie Mindaugo ir Naugarduko g. humanizavimą. Benkunskas: ten, kur nesugadinta, tvarkyti nereikia

        0:57:45 Benkunskas: ar Algirdo gatvės dviratininkų srautai tikrai buvo tokie, kad ten tikrai buvo verta aukoti... [automobilių juostą]? Tuo labiau, kad tai gan intensyvi gatvė Naujamiestyje

        1:23:23 Lupshitz apie miesto decentralizaciją

        1:24:50 Lupshitz – troleibusams reikia alternatyvos. Vilnius – milijoninis miestas

        1:25:12 Vilnius yra milijoninis miestas, neturintis tramvajaus ir metro

        1:26:20 Benkunskas Lupshitzui: tai siūlot metro arba tramvajų statyti? Lupschitz: „Mes nesiūlom, jo reikia“

        1:26:53 Benkunskas: kodėl nešneku apie metro ar tramvajų

        1:27:19 Benkunsko „6000 keleivių per valandą“ argumentas prieš tramvajų

        1:28:04 Benkunskas: mūsų tankumas per mažas, gal vieną dieną iki to [tramvajaus/metro] prieisim. Lupschitz: mes negyvenam patogiai, mes gyvenam pastoviuose kamščiuose, mes gyvenam kaip įkaitai

        1:28:52 Benkunskas: reikia išmesti škodas. Dėl troleibusų laidų vibracijų žmonės sunkiai gali arbatą atsigert. Galime padaryti visišką elektrinį transportą

        1:29:30 Lupschitz apie automobilizaciją: namų ūkiai turi po 2-3 mašinas, kiekvienais metais dvyliktokai nusiperka po automobilį

        1:37:51 Benkunskas: gatvių humanizavimas turi būti, kai sutvarkysime nesutvarkytas gatves

        1:51:53 VT rinkos atvėrimas privatiems operatoriams. Benkunskas: labai gera idėja

        Eina sau kaip blogai. Nemaniau, kad jis toks populistas. Realiai tai nėra už ką balsuoti.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Eina sau kaip blogai. Nemaniau, kad jis toks populistas. Realiai tai nėra už ką balsuoti.
          Šiaip su juo blogai manau yra tai, kad, skirtingai, nei Zuokas, kuris irgi populistas, Benkunskas yra visiškai nepasiruošęs, nesupranta apie ką kalba ir kaip koks papūga kartoja iš kažkur išgirstus teiginius. Buko ir negabaus žmogaus atributai. Viską amplifikuoja tas faktas, kad jis jau 2 kadencijas yra tarp VMS valdančiųjų ir turėtų viską žinoti ir suprasti in and out, bet matyt dėl savo bukumo nežino, nesupranta ir, panašu, net nesidomi. Tai, kad TSLKD su tokia vidutinybe bando eiti į Vilniaus mero rinkimus, rodo nepagarbą Vilniaus gyventojams.

          Comment


            Jei nėra gerų kandidatų tuomet teks balsuoti už tarybą.
            Su Laisvės partijos atstovais viskas aišku.
            Kur pamatyti kokį numerį ponas Z šįkart bandys atvesti į tarybą? Ar senąją ponią Z pakeis naujoji?
            Ką Benkunskas? Ta pati chebra kas dabar yra?

            Comment


              Parašė jan Rodyti pranešimą
              Jei nėra gerų kandidatų tuomet teks balsuoti už tarybą.
              Su Laisvės partijos atstovais viskas aišku.
              Kur pamatyti kokį numerį ponas Z šįkart bandys atvesti į tarybą? Ar senąją ponią Z pakeis naujoji?
              Ką Benkunskas? Ta pati chebra kas dabar yra?
              Lyg yra kelios pavardės
              https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...ales-kamscius/

              Comment


                Jei Agroliberalai siūlo tramvajų, tai partijų rinkimuose mano balsą jie jau kaip ir gavo.

                Comment


                  Meras be cirkų tai katastrofa, visiškai atitrūkęs nuo realybės ir elementaraus suvokimo kaip turėtų atrodyti patogus gyventi miestas.

                  Comment


                    Dar nežiūrėjau to interviu, bet tai vargelis, troleibusų laidų vibracijos neleidžia žmogui ramiai gerti arbatos...

                    Šiaip man jau seniai kažkaip sunku suvokti kas darosi. T.y. būtent viešojo transporto srityje. Šiame forume kas ilgiau dalyvauja, visi daugmaž įsitikinę kad tramvajus yra išeitis ir kad VT išvis yra vos ne didžiausia Vilniaus problema. Tuo tarpu savivaldybėje n metų dirbantys specialistai, merai, vicemerai, vyriausieji miesto architektai ir t.t. - jie to nemato. Kodėl? Tarkim vicemeras kuruoja visai nesusijusias su VT sritis, bet neturėtų jis kažkiek daugiau būti apsišvietęs nei eilinis miestai.net forumietis, ypač prieš taikydamas į mero postą? Tą patį galima pasakyti apie praktiškai visus dabartinius kandidatus, išskyrus galbūt Zuoką, nors ir jis kažką kliedi apie troleibusus. Išvis ar toks svarbus klausimas neturėtų būti patikėtas ne politikams kurie šneka ką tik nori (nelabai kažką suprasdami), o nešališkiems specialistams (jei tai įmanoma)?

                    Comment


                      Tai Zuokas ir remiasi studija užsakyta pas užsienio specialistus. Sako reikia tramvajaus. Visgi ką apie trūlikus tie specai sakė? Arbatą su laidais ar be jų gert?
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Pakeiskime senas "soovietines" Škodas va, nu ir ... nu irr.. daugiau nieko. Proga buvo pasakyt kažką, nu bet čia, matyt, jau pilnai viskas ką gali pasakyt kandidatas. Nu ok, t.y. gal tiek to tam kartui
                        Paskutinis taisė evvt; 2022.12.10, 20:10.

                        Comment


                          Žandai pailsėjus įtikinamai įraudę tai supraskime ir mieste kamčius naikint mokės:
                          https://youtu.be/7UdvVzESZuA

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Žandai pailsėjus įtikinamai įraudę tai supraskime ir mieste kamčius naikint mokės:
                            https://youtu.be/7UdvVzESZuA

                            idomu, negi vilniui tokia reklama (nors nezinau kas cia yra) praeis? nediskutuosiu kontento, bet rezisura, vaidyna, aktorius, tekstas.. man labai pigiai kazkaip atrodo.
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Dar nežiūrėjau to interviu, bet tai vargelis, troleibusų laidų vibracijos neleidžia žmogui ramiai gerti arbatos...

                              Šiaip man jau seniai kažkaip sunku suvokti kas darosi. T.y. būtent viešojo transporto srityje. Šiame forume kas ilgiau dalyvauja, visi daugmaž įsitikinę kad tramvajus yra išeitis ir kad VT išvis yra vos ne didžiausia Vilniaus problema. Tuo tarpu savivaldybėje n metų dirbantys specialistai, merai, vicemerai, vyriausieji miesto architektai ir t.t. - jie to nemato. Kodėl? Tarkim vicemeras kuruoja visai nesusijusias su VT sritis, bet neturėtų jis kažkiek daugiau būti apsišvietęs nei eilinis miestai.net forumietis, ypač prieš taikydamas į mero postą? Tą patį galima pasakyti apie praktiškai visus dabartinius kandidatus, išskyrus galbūt Zuoką, nors ir jis kažką kliedi apie troleibusus. Išvis ar toks svarbus klausimas neturėtų būti patikėtas ne politikams kurie šneka ką tik nori (nelabai kažką suprasdami), o nešališkiems specialistams (jei tai įmanoma)?
                              Šiap nereiktų taip nepagarbiai atsiliepti "nei eilinis miestai.net forumietis". Esu gana tikras, kad eilinis forumietis apie VT čia supranta geriau, nei apskritai bet kuris savivaldybės ar su ja susijusios įmonės darbuotojas. Ir ne tik Vilniuje, bet visoje Lietuvoje, įskaitant LTG. Mes čia realiai žinome tiek, kad galėtume realiai kurti savivaldybių strategijas toje srityje, o kai kurie forumiečiai apskritai yra turbūt daugiausiai toje srityje susigaudantys ekspertai Lietuvoje.

                              Comment


                                Pažiūrėjau Raskevičiaus naujausią video, kur jis darė live važiuodamas autobusu ir kalbėjo apie VT. Geriau nei Benkunskas tuo požiūriu, kad bent jau neskaito kažkokių melų ir kitokių pezalų iš lapelio ir bent jau pats supranta, ką kalba ir ką bando pasakyti. Bet tik tiek. Generinės frazės, kaip "VT turi būti patogus, malonus, miestietiškas" ir panašias beprasmybės. Dar kažką pradėjo meluoti apie tai, kad Vilniuje neva "toliau" bus daromas BRT t.y. suprask A juostų paišymas yra BRT ir jos bus toliau paišomos. Jei žmogus net nežino, kas yra BRT, tai nelabai geras ženklas.

                                Aišku jeigu išties kažkas judėtų ta linkme, kaip jis sako ir VT tikrai taptų patogesnis, biškiuką greitesnis ir biškiuką geresnis, tai gerai, nes už dabartinę VT situaciją Vilniuje bet kas yra geriau, bet jokios ambicijos, jokio noro kažką gerinti iš esmės. Taip pat jokių konkrečių sprendimų įvardinimo. Matosi, kad į VT temą gilinosi paviršutiniškai ir nelaiko to labai svarbia miesto identiteto ir ateities dalimi. Gaila

                                Comment


                                  BRT šiuo metu Vilniaus atveju turbūt antras pagal gerumą pasirinkimas (nors ir gerokai prastesnis nei tramvajus) ir nuo jo ateityje galima pereiti prie tramvajaus, tai taip, nebūtų labai blogas variantas. Ypač kai didelė dalis kitų kandidatų nekalba net apie tai.

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Tai Zuokas ir remiasi studija užsakyta pas užsienio specialistus. Sako reikia tramvajaus. Visgi ką apie trūlikus tie specai sakė? Arbatą su laidais ar be jų gert?
                                  Taip, Šimašius taip pat kažkokią studiją buvo užsakęs dėl BRT. Tuo tarpu Zuoko studija - ar tik ne SYSTRA savo produktą bandė įkišti ir tiek. Norėtųsi normalios, nepriklausomų specialistų studijos, jei tai įmanoma.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Šiaip su juo blogai manau yra tai, kad, skirtingai, nei Zuokas, kuris irgi populistas, Benkunskas yra visiškai nepasiruošęs, nesupranta apie ką kalba ir kaip koks papūga kartoja iš kažkur išgirstus teiginius. Buko ir negabaus žmogaus atributai. Viską amplifikuoja tas faktas, kad jis jau 2 kadencijas yra tarp VMS valdančiųjų ir turėtų viską žinoti ir suprasti in and out, bet matyt dėl savo bukumo nežino, nesupranta ir, panašu, net nesidomi. Tai, kad TSLKD su tokia vidutinybe bando eiti į Vilniaus mero rinkimus, rodo nepagarbą Vilniaus gyventojams.
                                    Šiaip svarbus pastebėjimas - mažai kas žino, kad Benkunskas VMS "dirba" jau 10 metų. Tokius primityvinius, gatvinio lygio vėjus po tiek laiko, praleisto svarbiausioje miesto savivaldos institucijoje gali kalbėti tik visiškai žemo intelekto ir gebėjimų žmogus.

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      BRT šiuo metu Vilniaus atveju turbūt antras pagal gerumą pasirinkimas (nors ir gerokai prastesnis nei tramvajus) ir nuo jo ateityje galima pereiti prie tramvajaus, tai taip, nebūtų labai blogas variantas. Ypač kai didelė dalis kitų kandidatų nekalba net apie tai.



                                      Taip, Šimašius taip pat kažkokią studiją buvo užsakęs dėl BRT. Tuo tarpu Zuoko studija - ar tik ne SYSTRA savo produktą bandė įkišti ir tiek. Norėtųsi normalios, nepriklausomų specialistų studijos, jei tai įmanoma.
                                      BRT tikrai neblogai ir tai gali būti efektyvi ir gera VT sistema Vilniaus dydžio miestui, dėl kurios nebūtų baisiai gėda. Visgi Vilniuje niekada nebus BRT dėl labai paprastos priežasties: Normalus BRT kainuoja daug. Iš esmės panašiai, kaip ir tramvajus. Tai vos tik bus paminėta kelių šimtų milijonų Eur suma už pirmą BRT etapą, iškart pasigirs prunkščiantys skeptikai, kurie sakys "x šimtų milijonų už autobusus? O tai kuo dabartiniai blogi? Tai tada geriau tramvajų statykim".

                                      Comment


                                        Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                                        Šiaip svarbus pastebėjimas - mažai kas žino, kad Benkunskas VMS "dirba" jau 10 metų. Tokius primityvinius, gatvinio lygio vėjus po tiek laiko, praleisto svarbiausioje miesto savivaldos institucijoje gali kalbėti tik visiškai žemo intelekto ir gebėjimų žmogus.
                                        10 metų VMS administracijoje ir gali dirbti pagrinde tik visiškai žemo intelekto ir gebėjimų žmogus. Negi dar tai nėra aišku?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Pažiūrėjau Raskevičiaus naujausią video, kur jis darė live važiuodamas autobusu ir kalbėjo apie VT. Geriau nei Benkunskas tuo požiūriu, kad bent jau neskaito kažkokių melų ir kitokių pezalų iš lapelio ir bent jau pats supranta, ką kalba ir ką bando pasakyti. Bet tik tiek. Generinės frazės, kaip "VT turi būti patogus, malonus, miestietiškas" ir panašias beprasmybės. Dar kažką pradėjo meluoti apie tai, kad Vilniuje neva "toliau" bus daromas BRT t.y. suprask A juostų paišymas yra BRT ir jos bus toliau paišomos. Jei žmogus net nežino, kas yra BRT, tai nelabai geras ženklas.

                                          Aišku jeigu išties kažkas judėtų ta linkme, kaip jis sako ir VT tikrai taptų patogesnis, biškiuką greitesnis ir biškiuką geresnis, tai gerai, nes už dabartinę VT situaciją Vilniuje bet kas yra geriau, bet jokios ambicijos, jokio noro kažką gerinti iš esmės. Taip pat jokių konkrečių sprendimų įvardinimo. Matosi, kad į VT temą gilinosi paviršutiniškai ir nelaiko to labai svarbia miesto identiteto ir ateities dalimi. Gaila
                                          Raskevičius užsiminė ir apie bėginį transportą. Aš taip supratau, kad jis ne prieš, jei tai pasirodytų kaip racionaliausias sprendimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X