Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Visų pirma Zuoko charizma ir sugebėjimas kalbėti apie planus ir projektus su pasitikėjimu savim ir aiškiai neblogu įsigilinimu ir pasiruošimu. Kiti kandidatai apie tuos dalykus kalba arba labai abstrakčiai ("transportas tueri būti geras ir patogus") arba taip lyg būtų antrokai, kurie dieną prieš atmintinai išmoko deklamuoti eilėraštuką ir akivaizdžiai neturi jokio supratimo, apie ką kalba (pavyzdys: Benkunskas apie transportą).
- 2 patinka
Comment
-
Raskevičius išstenėjo metrobusus, tai nežinau ar dar galima kažko kitko sulaukti, nors visko gali būti.
Parašė VLR Rodyti pranešimąGalėtų būti jau minėtas G Autobusų kėlimas į vidurį kelio pagal naujai sukurtą standartą
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Kiti kandidatai bent jau nebando žadėti to, dėl ko galimybės įgyvendinti nėra įsitikinę. Tuo tarpu Zuokas išties gerai plaka liežuviu, bet čia visos jo geros savybės ir pasibaigia. Nebent miesto meras irgi turi būti Aukštas Ir Gražus, o kad vidus tuščia šiaudinė baidyklė, tai nieko tokio.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dar ir kaip bando. Pavyzdžiui, Benkunskas žada vandeniliu (!) varomus autobusus
Kol kas iš visų kandidatų labiausiai safe choice, vertinant ne tik VT, o visą programą, būtų Savickas ir gal Raskevičius.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Būtų įdomu išgirsti kokie privalumai būtent A juostų kelio viduryje vs to kaip daroma dabar.
Perkėlus A juostas į vidurį taip pat atsiranda daugiau galimybių humanizuoti gatvę padidinant įvažiavimų į ją ir išvažiavimų iš jos skaičių. Tai nepaveikia autobusų viduryje, kurie toliau gali važinėti greitai. Tuo tarpu jei kamieninėje autobusų linijoje, kur A juostos yra dešinėje, padidinsi įvažiavimų ar išvažiavimų skaičių, autobusų eismas smarkiai sulėtės, tad humanizuoti tokias gatves yra gerokai sunkiau.
Perkėlus A juostas į vidurį taip pat galima daryti tik VT skirtus tunelius po sankryžomis. Šone einančioms juostoms reiktų kasti du, mažesnius tunelius, kas yra žymiai brangiau ir labai nepraktiška. Va pavyzdys tokio VT tunelio iš Utrechto:
https://www.google.com/maps/@52.0732...192?shorturl=1
Miestuose su geromis transporto sistemomis, autobusai paprastai yra skirti trumpoms kelionėms ar kelionėms vietose, kurios nėra labai tankiai apgyvendintos ir prioriteto formavimas nėra toks svarbus. Viduriu kelių ten dėl to važinėja tik tramvajai. Bet miestai, kurie yra pakankamai trumparegiški, kad naudotų autobusą ir kamieno formavimui statydami nepasiteisinusią nesąmonę BRT (dažniausiai VT srityje atsilikusiose valstybėse), autobusus perkelia į vidurio kelio tam, kad jie atliktų tramvajaus vaidmenį mieste. Vilnius aišku nesugeba net to, nes matyt labai nori turėti ne tik blogiausią VT sistemą ES, bet ir visame pasaulyje.Paskutinis taisė VLR; 2022.11.28, 23:11.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Manau šita vieta neblogai apibendrina, kodėl tiek daug vilniečių planuoja balsuoti už Zuoką ir kodėl Zuokas tikriausiai bus vėl išrinktas Vilniaus meru. Edvi, perskaityk ir pabandyk suprasti.
- 2 patinka
Comment
-
Turbūt kažką praleidau, nes dabar raskevicius.lt meta ne į jo asmeninį, bet į Laisvės Partijos puslapį, kur papunkčiui surašyta jo vizija Vilniui.
Iš to kas ten parašyta skamba jog planas yra tiesiog tęsti Šimašiaus darbus ir tiek.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąTurbūt kažką praleidau, nes dabar raskevicius.lt meta ne į jo asmeninį, bet į Laisvės Partijos puslapį, kur papunkčiui surašyta jo vizija Vilniui.
Iš to kas ten parašyta skamba jog planas yra tiesiog tęsti Šimašiaus darbus ir tiek.
Bet šiaip jo, panašu, kad iš esmės nieko naujo ir tuščias bla bla bla.Paskutinis taisė John; 2022.11.29, 00:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jau buvau perskaitęs ir dar seniau supratęs, kad yra dalis žmonių ir visai nemažai, kurie balsuoja už populistines pasakas, taip yra visose demokratinėse šalyse, dėl to populistai ir egzistuoja, dėl to Zuokas ir žada tramvajų. Jeigu jis nesupranta, kad to neišeis įgyvendinti iš savivaldybės biudžeto ir kad tos centrinės valdžios politinės partijos, iš nemažai kurių jis buvo išmestas už korupciją, jam tokio finansavimo neskirs - tai jis nekompetetingas kvailys, o jeigu supranta ir vis tiek žada tramvajų - tai jis populistas, tikintis patekti į valdžią apgaudinėjant naivius rinkėjus, kurie ir už Osamą Bin Ladeną balsuotų, jei tik jis tramvajų pažadėtų, nes jei vilniečiai, norintys normalaus VT Vilniuje vadovaujasi ne populistiniais pažadais, o faktais, jie gerai prisimena, kad Vilniaus VT pačioje blogiausioje padėtyje buvo būtent prie Zuoko.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Viduryje kelio esančios A juostos turi žymiai geresnį prioritetą, nes nesimaišo su į dešine ir iš dešinės sukančiu eismu. Kai A juostos eina šone kelio, jos nutrūksta ties posūkiais į dešinę ar įvažiavimais į pagrindinį kelią iš dešinės, dėl ko jos yra lėtos ir tinkamos tik trumpesnėms kelionėms.
Perkėlus A juostas į vidurį taip pat atsiranda daugiau galimybių humanizuoti gatvę padidinant įvažiavimų į ją ir išvažiavimų iš jos skaičių. Tai nepaveikia autobusų viduryje, kurie toliau gali važinėti greitai. Tuo tarpu jei kamieninėje autobusų linijoje, kur A juostos yra dešinėje, padidinsi įvažiavimų ar išvažiavimų skaičių, autobusų eismas smarkiai sulėtės, tad humanizuoti tokias gatves yra gerokai sunkiau.
Perkėlus A juostas į vidurį taip pat galima daryti tik VT skirtus tunelius po sankryžomis. Šone einančioms juostoms reiktų kasti du, mažesnius tunelius, kas yra žymiai brangiau ir labai nepraktiška. Va pavyzdys tokio VT tunelio iš Utrechto:
https://www.google.com/maps/@52.0732...192?shorturl=1
Miestuose su geromis transporto sistemomis, autobusai paprastai yra skirti trumpoms kelionėms ar kelionėms vietose, kurios nėra labai tankiai apgyvendintos ir prioriteto formavimas nėra toks svarbus. Viduriu kelių ten dėl to važinėja tik tramvajai. Bet miestai, kurie yra pakankamai trumparegiški, kad naudotų autobusą ir kamieno formavimui statydami nepasiteisinusią nesąmonę BRT (dažniausiai VT srityje atsilikusiose valstybėse), autobusus perkelia į vidurio kelio tam, kad jie atliktų tramvajaus vaidmenį mieste. Vilnius aišku nesugeba net to, nes matyt labai nori turėti ne tik blogiausią VT sistemą ES, bet ir visame pasaulyje.
Aišku, šiek tiek dar pasidomėjau, privalumai kaip ir aiškūs, iš esmės dar didesnis prioritetas VT, deja kažkaip sunkiai įsivaizduoju kad ryšis taip daryti. Kartu su tramvajaus diegimu galbūt, tačiau mano spėjimas kad artimiausią kadenciją nieko gero nebus. Sparti A juostų plėtra ir troleibusų/autobusų pirkimas, įskaitant didesnės talpos - tai turbūt ko geriausiu atveju galima tikėtis.
Dar yra nelabai aiškių kandidatų, pvz., Eglė Radvilė - kolkas nieko gero nerandu apie ją šioje srityje. Benkunskas visur lenda, tačiau kiti kandidatai kolkas labai nesireklamuoja, nors ir nelabai kas liko. Raskevičius, Zuokas, Benkunskas ir Savickas - viskas su jais daugmaž jau aišku ir turbūt nemaža tikimybė kad vienas iš jų taps meru.
Comment
-
Daniel Lupshitz buvo pas liberalų sąjūdį?
Gal taikys bent miesto tarybon.
P.S. blyn pasirodo sąrašo lyderis. Pas Ramanauską pokalbis su juo ir merubecirkų.
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąDaniel Lupshitz buvo pas liberalų sąjūdį?
Gal taikys bent miesto tarybon.
P.S. blyn pasirodo sąrašo lyderis. Pas Ramanauską pokalbis su juo ir merubecirkų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Kiek ramanuskas per pokalbį pakartojo, kad kaimetis meras žlugdo jo miestą, nes važiojant į Salininkus yra provėžos?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jau buvau perskaitęs ir dar seniau supratęs, kad yra dalis žmonių ir visai nemažai, kurie balsuoja už populistines pasakas, taip yra visose demokratinėse šalyse, dėl to populistai ir egzistuoja, dėl to Zuokas ir žada tramvajų. Jeigu jis nesupranta, kad to neišeis įgyvendinti iš savivaldybės biudžeto ir kad tos centrinės valdžios politinės partijos, iš nemažai kurių jis buvo išmestas už korupciją, jam tokio finansavimo neskirs - tai jis nekompetetingas kvailys, o jeigu supranta ir vis tiek žada tramvajų - tai jis populistas, tikintis patekti į valdžią apgaudinėjant naivius rinkėjus, kurie ir už Osamą Bin Ladeną balsuotų, jei tik jis tramvajų pažadėtų, nes jei vilniečiai, norintys normalaus VT Vilniuje vadovaujasi ne populistiniais pažadais, o faktais, jie gerai prisimena, kad Vilniaus VT pačioje blogiausioje padėtyje buvo būtent prie Zuoko.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Speju jums tas tramvajus kaip kosmosas skamba, nes jo niekada Lietuvoje nebuvo. Siaip tai visiskai elementarus dalykas, esantis absoliucioje daugumoje panasiu i Vilniu miestuose. Cia kaip nebutu puseje miesto vandens tiekimo ir kazkas galiausiai pasakytu, kad reikia igyvendint pagaliau ir padaryt ji, nes tai visiskai elementaru. Taciau, oponentai sakytu, kad tai nesamone, galima ir irengti vandens kaloneles kirkviename rajone, iki ju paeit ne taip toli, jos gali ir vandeniliu ar heat pumps buti varomos, taip ekologiskiau (niekas del to nesigincija, ir taip aisku), be to, puse ju nebe surudijusios, o paprastos, bet apynaujes ir galiausiai argumentas : "gal dar kosmodroma pastatykime". Skamba juokingai, bet kol vandens tiekimas Vilniuje veikia neblogai, situacija su VT yra grynai mano aprasytos situacijos atitikmuo, beginis transportas tai nera kosmosas, tai paprasta higiena, be kurios miestas negali pilnai isnaudoti savo potencialo, taip sukuriant ir ekonomines problemas.
- 4 patinka
Comment
-
Turime turbūt didžiausią miestą ES (bei Europoje apskritai) be bėginio transporto, na bet, kaip komentuoja Benkunskas savo FB, "jo komanda mato efektyvesnę alternatyvą". Kaip laikinas sprendimas tie greitieji autobusai (aka BRT su nupaišytomis esamuose keliuose A juostomis) galėtų veikti, bet realiai miestui reikalinga esminė didelė reforma, kurios vizijos nelabai matyti pas kandidatus.
- 4 patinka
Comment
Comment