Parašė felar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Taip, kamščiuose stovintys EV yra geriau nei kamščiuose stovintys ne EV ir EV skatinimas iš esmės yra gerai. Tik prioritetas turėtų būti nukreiptas į viešąjį transportą, ne EV. Ir beje, taip pat ne į dviračius. Dviračių infrastruktūra kuriai daugiausiai dėmėsio skyrė Šimašius kažkaip nelabai pasiteisina. Žiemą be kelių entuziastų praktiškai niekas nevažiuoja.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąToks jausmas, kad Vilniuje vienintelė problema - viešasis transportas Ir būtent pagal tai miestiečiai rinks merą Na tada ok
- 3 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąToks jausmas, kad Vilniuje vienintelė problema - viešasis transportas Ir būtent pagal tai miestiečiai rinks merą Na tada ok
Jausmas toks, kad gyvenam dangoraižyje, kuriame nėra lifto ir patekt namo galima tik statybiniais keltuvais arba laiptais. Statybiniai keltuvai rytais ir vakarais pilni ir atvažiuoja ne visada, nes visi nusipirko po asmeninį parasparnį ir namo skrenda. Dabar investuojam į e-parasparnius, nes tipo bus geriau.
- 15 patinka
Comment
-
Man patinka, kaip zuokininkai pasiklausę Zuoko propagandinių kalbų buvo įsitikinę, kad tereikia išrinkti Zuoką, kad Vilniuje atsirastų tramvajus. Kai suprato, kad to padaryti iš miesto biudžeto neišeis ir kai dešimt kartų buvo pakartota, kad tą padaryti galima tik iš ES fondų ar valstybės biudžeto - sugalvojo naują idėją, kad pasirodo ateis Zuokas ir pastatys tramvajų iš ES pinigų, nes niekam prieš tai tokia mintis nebuvo šovusi.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBūtent, suprasčiau, jei meras būtų daręs investicinius projektus, važinėjęs į Briuselį, vyriausybę finansavimo lobinti ir tada būtų nepavykę. Bet dabar iš principo nieko nedarė iš keršto, nes tramvajus Zuoko idėja.
Parašė John Rodyti pranešimąSakyk geriau už kokius kandidatus siūlytum balsuoti ir pavardink jų programų ir asmenybių stipriąsias puses, kurios leistų pagrįsti tokį pasirinkimą
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEidvi, o tu ir naktimis sapnuoji Zuoką, kuris tau grasina pastatyti tramvajų? Ar tik forume taip aistringai rašai paklodes Zuoko tema, kurių jau turbūt niekas iki galo nebeskaito?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEidvi, o tu ir naktimis sapnuoji Zuoką, kuris tau grasina pastatyti tramvajų? Ar tik forume taip aistringai rašai paklodes Zuoko tema, kurių jau turbūt niekas iki galo nebeskaito?Paskutinis taisė Eidvis; 2022.11.28, 18:56.
- 5 patinka
Comment
-
Eidvis , gal egzistuoja kažkoks paralelinis Vilnius, paralelinėje dimensijoje, bet tame Vilniuje, kuriame gyvenu aš - susisiekimas, visų pirma VT, YRA pagrindinė ir vis auganti miesto problema. Ir čia joks ne burbulas, nes, kaip rodo pasikartojantys skirtingų apklausų rezultatai, susisiekimą miesto problema NR. 1 laiko dauguma vilniečių:
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tines-problema
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/n...iu-beda-415577
https://www.delfi.lt/bustas/rajonai/....d?id=85582399
Turime rytų Europos miestą, kur vyrauja amerikietiško tipo susisiekimo koncepcija ir mentalitetas, dažnai be automobilio sunku nusigauti iki kito miesto mikrorajono, vis dar kursuoja Čekoslovakiški 50 m. senumo supuvę trantai - piko valandomis miestas skendi spūstyse. Nuo mano darbo miesto centre iki namų šalia miesto centro yra 2 km atstumas, pagal stops.lt greičiausias VT maršrutas mane iki darbo nuvežtų per 25 minutes (2 km atstumas), t.y. maždaug 4 minutėmis greičiau nei einant pėsčiomis. Tokia yra realybė.
Pasiklausius tamstos atrodo, kad Lietuva kažkoks lūzerių kraštas, kur elementarus 150 m. senumo technologijos įdiegimas yra neįmanoma misija. Priminsiu, kad tramvajus nereikalauja sudėtingų kasimosi po žeme darbų, bėgiai eina ant žemės. Tramvajus sėkmingai egzistuoja šimtuose Europos miestų, įskaitant 3 kartus mažesnius nei Vilnius (pvz. Košice Slovakijoje su 200 tūkst. gyventojų), kai kurie iš tų miestų - ekonomiškai silpnesnėse nei Lietuva šalyse, pvz. Bulgarijoje, Graikijoje, Slovakijoje.
Gal jau gana apie tramvajaus "nerealumą" Vilniuje svaigti? Tramvajus Vilniuje ne tik realu, bet ir būtina - ir jis bus pastatytas. Jei tai siūlo padaryti vienintelis Zuokas - dauguma balsuos už Zuoką. Manau greitai ateis diena, kai vilniečiai išrinktų nors ir Osama bin Ladeną, jei jis pasiūlytų ir įgyvendintų normalią, šiuolaikinę europietišką viešojo transporto reformą Vilniuje.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąEidvis , gal egzistuoja kažkoks paralelinis Vilnius, paralelinėje dimensijoje, bet tame Vilniuje, kuriame gyvenu aš - susisiekimas, visų pirma VT, YRA pagrindinė ir vis auganti miesto problema.
Tramvajus Vilniuje ne tik realu, bet ir būtina - ir jis bus pastatytas. Jei tai siūlo padaryti vienintelis Zuokas - dauguma balsuos už Zuoką
Comment
-
Vilniaus VT asmeniskai yra toks Srodingerio transportas. Man iki centro nueit ar nuvaziuot su VT uztrunka panasiai - apie 25-30 minuciu. Iki darbo net nevaziuoja. Todel kiekvienas normalus vilnietis su VT nevaziuoja ir turi automobili.
Tiesa nesuprantu kaip sita sudina susisiekima issprestu tramvajaus linija.
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąVilniaus VT asmeniskai yra toks Srodingerio transportas. Man iki centro nueit ar nuvaziuot su VT uztrunka panasiai - apie 25-30 minuciu. Iki darbo net nevaziuoja. Todel kiekvienas normalus vilnietis su VT nevaziuoja ir turi automobili.
Tiesa nesuprantu kaip sita sudina susisiekima issprestu tramvajaus linija.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Lietuvoje ir Vilniuje yra daugybė problemų. Tai ir maži atlyginimai ir emigracija,
Prie ko čia atlyginimai? Tai verslo ir valstybės tarnybų reikalas. Nebent savivaldybės įmonėse.
Emigracija - juo labiau, o Vilniui tai ir nėra aktualiausia.
- 2 patinka
Comment
-
Dėl to ir parašiau, kad Lietuvoje ir Vilniuje yra įvairių didelių problemų. Galima dar pridėti, kad ir pasaulyje. Ir visur, kur yra demokratija, yra ir populistai, kuriems tas problemas spręsti sekasi prasčiausiai, bet jie jomis naudojasi, kad pritrauktų lengvatikį elektoratą ir patektų į valdžią. Zuoko pažadai dėl tramvajus yra vadovėlinis to pavyzdys, nes dar kartą galiu pakartoti, kad ar Vilnius turės tramvajų priklauso ne nuo jo, o nuo centrinės valdžios. Vilniaus tramvajus būtų antras didžiausių Lietuvos projektų per nepriklausomybę po Rail Balticos. Kad ir kas būtų centrinėje valdžioje - niekas neprisiims tokios atsakomybės, kad tokio milžiniško projekto įgyvendinimą atiduotų Zuokui, kuris pasižymi ne tik korupcija, bet dar ir talentu organizuoti nesėkmingus projektus (AirLituanica, Vilnius veža, 2001 m. oranžiniai dviračiai ir t.t.). Zuoko paskyrimas įgyvendinti tokį projektą būtų tolygu pedofilo paskyrimui darželio auklėtoju. To nebus, o kadangi tai nebus - tai tie jo pažadai yra ne kas kita, kaip populizmas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąTramvajus Vilniuje ne tik realu, bet ir būtina - ir jis bus pastatytas. Jei tai siūlo padaryti vienintelis Zuokas - dauguma balsuos už Zuoką. Manau greitai ateis diena, kai vilniečiai išrinktų nors ir Osama bin Ladeną, jei jis pasiūlytų ir įgyvendintų normalią, šiuolaikinę europietišką viešojo transporto reformą Vilniuje.
- 4 patinka
Comment
-
Aiškėja kad Z palaikytojams didžiausias Z privalumas yra tramvajus.
bet Vilniaus laivas be tramvajaus skęsta labai iš lėto.
Gali dar 50 metų skęsti.
situacija nėra kritinė kad už tramvajaus pažadaus galimai 2 kartą atiduoti šilumos ūkį interesantams ir miesto skolą vėl iki beveik pusės milijardo išpūsti.
įtartiniausia yra kad Z mintys apie tramvajų labai aptakios ir adaptyvios.
Parodykite kur jis konkrečiai pasakytų jog tramvajus bus ir bus iš patikrintos technologijos.
girdėjau kur jis kalba aukštom materijom ir kai pradeda vapėti apie vienbėgius ir tunelius senamiestyje supranti jog žmogus nerimtas ir galimai veikiamas tamsiųjų monoreilo kabalo jėgų.
atrodo rūpi tik idėja ir o detalės paliekamos spręsti kažkam kas siūlo translohr tipo daiktus kas yra 60s monoreilo aferisto projektas tik vargingesniems korumpuotiems miestams kuriems tikro monoreilo neįpirštum.
kaip galima 2022 kalbėti apie sistemą kurią paskutiniu metu statė tik prancūzai palaikyti vietines darbo vietas ir Medelinas iš Kolumbijos.
Nansi ir Kanas ruošiasi konvertuoti vienbėgius į normalų tramvajų.
Beveik neabejotina kad kažkas iš monoreilo aferistų kabalo turėjo pakišti būtent šitą idėją per kažkokius bendrus visų aferistų tinklo kontaktus.
Nėra kito loginio paaiškinimo.
Negali kandidatas kalbėti apie tramvajų ir nė iš šio nei iš to išsitraukti vienbėgio tramvajaus kortą. Kodėl ne tiesiog tramvajus koks yra visose kaimyninėse šalyse ir kaimynių kaimynėse?
Labai norėčiau sužinoti kas buvo tas pilkasis kardinolas pakišęs šią idėją.
Neaišku už ką reikės balsuoti bet aišku prieš ką reikės balsuoti.
Eisim spausdinti skrajučių su informacija apie šildymo kainas prie Z kad visiems pensininkams su prastesne atmintimi priminti kad tik sušiktas monoreilas neatsirastų Vilniuje.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąEidvis
Gal jau gana apie tramvajaus "nerealumą" Vilniuje svaigti? Tramvajus Vilniuje ne tik realu, bet ir būtina - ir jis bus pastatytas. Jei tai siūlo padaryti vienintelis Zuokas - dauguma balsuos už Zuoką. Manau greitai ateis diena, kai vilniečiai išrinktų nors ir Osama bin Ladeną, jei jis pasiūlytų ir įgyvendintų normalią, šiuolaikinę europietišką viešojo transporto reformą Vilniuje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimąAiškėja kad Z palaikytojams didžiausias Z privalumas yra tramvajus.
bet Vilniaus laivas be tramvajaus skęsta labai iš lėto.
- 1 patinka
Comment
-
Už Zuoką nenoriu balsuoti. Vis dar tikiuosi, kad Raskevičius išstenės kažką, kas nėra tie abstraktūs, nekonkretūs šūdai apie 'visiems patogų viešąjį transportą'. Galėtų būti jau minėtas G Autobusų kėlimas į vidurį kelio pagal naujai sukurtą standartą, galėtų būti koks 30km. A juostų (vietoje 7km., kuriuos planuoja Benkunskas), galėtų būti dar kas nors apčiuopiamo ir rodančio bent menkiausią ambiciją ir jis gauna mano balsą. Deja, esu nusiteikęs pesimistiškai, nes esame šalis, be gyvenimo mieste tradicijų, kur žmonės žiūri į Liepojos naujus projektus kaip į pasaulio stebuklą.
Parašė jan Rodyti pranešimą
įtartiniausia yra kad Z mintys apie tramvajų labai aptakios ir adaptyvios.
Parodykite kur jis konkrečiai pasakytų jog tramvajus bus ir bus iš patikrintos technologijos.
girdėjau kur jis kalba aukštom materijom ir kai pradeda vapėti apie vienbėgius ir tunelius senamiestyje supranti jog žmogus nerimtas ir galimai veikiamas tamsiųjų monoreilo kabalo jėgų.
atrodo rūpi tik idėja ir o detalės paliekamos spręsti kažkam kas siūlo translohr tipo daiktus kas yra 60s monoreilo aferisto projektas tik vargingesniems korumpuotiems miestams kuriems tikro monoreilo neįpirštum.
kaip galima 2022 kalbėti apie sistemą kurią paskutiniu metu statė tik prancūzai palaikyti vietines darbo vietas ir Medelinas iš Kolumbijos.
Nansi ir Kanas ruošiasi konvertuoti vienbėgius į normalų tramvajų.
Beveik neabejotina kad kažkas iš monoreilo aferistų kabalo turėjo pakišti būtent šitą idėją per kažkokius bendrus visų aferistų tinklo kontaktus.
Nėra kito loginio paaiškinimo.
Negali kandidatas kalbėti apie tramvajų ir nė iš šio nei iš to išsitraukti vienbėgio tramvajaus kortą. Kodėl ne tiesiog tramvajus koks yra visose kaimyninėse šalyse ir kaimynių kaimynėse?
Labai norėčiau sužinoti kas buvo tas pilkasis kardinolas pakišęs šią idėją.
- 1 patinka
Comment
Comment