Šiaip manau nei vienas norintis laimėti kandidatas nesiūlys tramvajaus. Net pats Zuokas, jo nesiūlo, kalba, kad dabar VT nesusitarko su srautais, reikia diskusijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąŠiaip Zuokas neseniai vykusioje jo transliacijoje nemažai laiko skyrė tramvajaus idėjai
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip ir be to gana išsamiai kalbėjo apie VT apskritai. Akivaizdu, kad kur kas geriau įsigilinęs ir supranta šitą temą, nei visi kiti kandidatai, bent jau kol kas. Žiūrėsim, ką Raskevičius apie VT ir transportą kalbės. Bet kol kas, neskaitant Zuoko, vaizdas niūrus.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip ir be to gana išsamiai kalbėjo apie VT apskritai. Akivaizdu, kad kur kas geriau įsigilinęs ir supranta šitą temą, nei visi kiti kandidatai, bent jau kol kas. <...>
Net Benkunskas jau 180° apsuko ir netikėtai
Daugeliu atvejų dviračiai nėra pakankamai išnaudojami ne dėl reljefo ar atšiauresnio klimato, bet dėl nepakankamos infrastruktūros ir pavojingų sąlygų“, – aiškina V. Benkunskas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Zuokas tiesiog ką tik miesto plėtros komitete kišo automobilizmą (viadukus, magistrales ir kitus greitai neįgyvendinamus dalykus bei parkavimo vietų plėtrą visam mieste) į Darnaus Judumo veiksmų planą iki 2024m. tai prie progos paskaitinėjo ir skyrių apie VT.
Net Benkunskas jau 180° apsuko ir netikėtai
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPaskutinis taisė DeSadas; 2022.11.23, 01:26."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Bijau, kad su tokiu taikliu piaru - didelė vilniečių dalis pamirš jo ''darbus'' ir miestas vėl paskęs skolų ir ''iniciatyvų'' liūne.
- 1 patinka
Comment
-
Beje, grįžtant prie Zuoko tramvajaus, manau verta prisiminti ir senus planus:
Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-289857?copiedSavivaldybės teigimu, tai bus šiuolaikiškas ir modernus tramvajus, varomas arba guminiais ratais, arba važiuosiantis vienabėgiu. Vilniaus meras Artūras Zuokas žada, kad darbai galėtų būti pradėti jau 2014 metais, o pirmoji linija paleista 2016 metais. (...) „Tramvajus negalės būti dviejų bėgių. Tai bus šiuolaikinis tramvajus, bet ne dviejų bėgių. Jis galės būti arba vienabėgis, arba su guminiais ratais ir be bėgių. Nuo kitų metų bus pradėtas ruošti techninis projektas pirmosios linijos įgyvendinimui: Santariškės–Geležinkelio stotis“, – įsivaizdavo sostinės meras.
http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...-nuo-2016-metu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Piarinis slykstukas, kur buvo tas jo viesas interesas kai buvo ji privatizuota. O dabar ka nori ta ir daro, dar reikia dziaugtis kad toki varianta padarys.
Šiaip Zuokas žymiai stipriau atrodo už likusius kandidatus, kur kas geriau supranta miestą. Atsidariau FB, tai pasakoja, kokius Europos miestus mato pavyzdžiu Vilniui ir dėl ko (užsiminė apie Trevizą, Vieną, Bilbao), dabar sėdi Singapūre ir pasakoja, kodėl jis tapo kuom yra ir ko galim pasimokyti, tuo tarpu pagrindinis konkurentas Raskevičius su Armonaite dalina skrajutes su savo atvaizdu.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBeje, grįžtant prie Zuoko tramvajaus, manau verta prisiminti ir senus planus:
Galit kažkas priminti, kodėl, priimus naujų VT įvedimo planą 2012 gruodį ir žadėjus pradėti tramvajaus statybą 2014, jos taip ir neprasidėjo?
Zuokas teigia, kad laukė naujo ES finansavimo periodo, bet nauja VMS staigiai palaidojo projektą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKažkaip gėdos jausmas klausantis kaip keli diletantai sumeta į krūvą tiek tramvajų tiek metro, įvardina kaip cirką, kad reikia milijono ir kitus totalius blėnius. Po to kalba apie kokybišką transportą, mini vakarų Europos miestus Amsterdamą Hamburgą ir tt bet pamiršta kad Europoje visi miestai kurie turi gerą viešąjį transportą turi bėginį transportą. Nežinau nei vieno miesto kuris tik su autobusais ar troleibusais būtų minimas kaip turintis gerą sistema.
Taip pat sutinku, kad kad ir kaip nemalonu būtų pripažinti, Zuokas šiuo metu atrodo visa galva aukščiau už kitus kandidatus, tiek programinių punktų, tiek informacijos/argumentų/duomenų apie miestą valdymo prasme. Vien tramvajaus projekto įgyvendinimas kitų kandidatų kontekste atrodo kaip kosmiškai progresyvus ir vizionieriškas dalykas.Paskutinis taisė Saliamonas; 2022.11.23, 13:55.
- 7 patinka
Comment
-
Bėda tik kad Zuokas neturės taryboje daugumos ir palaikymo iš vyriausybės/seimo.
Aišku, kai Liepojos pavyzdys su 60 tūkst. minimas, tai tuomet suprask visuose Lietuvos top 5 miestuose galima būtų tiest tramvajaus bėgius?
Tai gal reiktų kokio tramvajaus departamento LT mastu susisiekimo ministerijoje ir važiuojam su visais projektais pirmyn.
Comment
-
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...tadu-jonauskiu
Idomi gana laida. Yra ir atsakymy ir del tokio visisko neprofesionalumo susisiekimo srityje. Vilniuje nere atsakingu asmenu, vyr.architektas aiskiai sako, kad jam transportas neidomu, VGTU nebeparengia specialistu, o mieste sprendimus priemineja zmones, pabaige logistika, is tokiu dalyku ir gaunasi tokios nesamones, kad tramvajus tik nuo milijono gyventoju ir pan.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąBėda tik kad Zuokas neturės taryboje daugumos ir palaikymo iš vyriausybės/seimo.
Aišku, kai Liepojos pavyzdys su 60 tūkst. minimas, tai tuomet suprask visuose Lietuvos top 5 miestuose galima būtų tiest tramvajaus bėgius?
Tai gal reiktų kokio tramvajaus departamento LT mastu susisiekimo ministerijoje ir važiuojam su visais projektais pirmyn.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
nematau jokios problemos but Zokui koalicijoj. O vyriausybė tai gi tik iki 2024 rudens.
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Koalicija? Valdančioji? Su konservatoriais ir laisvės partija? Ar tiesiog kelių asmenų, nevaldančioji?
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąTaip pat sutinku, kad kad ir kaip nemalonu būtų pripažinti, Zuokas šiuo metu atrodo visa galva aukščiau už kitus kandidatus, tiek programinių punktų, tiek informacijos/argumentų/duomenų apie miestą valdymo prasme.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Kaip galima politikus vertinti pagal kažkokius 'programinius punktus', o ne pagal jų darbus? Zuokas gali prifantazuoti bet kokių programinių punktų, pripaišyti bet kokių vizualizacijų, problema, kad praktikoje tai neveikia. Praktikoje jis užsiima aferomis ir utopiniais projektais, kurie galiausiai bankrutuoja ir viskas kas iš jų lieka, tai tik milžiniška finansinė žala miestui ir tuščias biudžetas. Vienas iš nedaugelio Zuoko nuveiktų darbų per paskutinę savo kadenciją - pastatyti viadukas Goštauto gatvėje. Problema ta, kad jo reikalingumas abejotinas ir buvo žymiai daugiau vietų, kur dideli pinigai galėjo būti panaudoti efektyviau, problema buvo ta, kad toje vietoje reikėjo sutvarkyti požemines komunikacijas, o miesto pinigus Zuokas buvo ištaškęs savo utopiniams projektams, tai buvo investuoti milžiniški ES pinigai į menkos vertės objektą vien tam, kad sutvarkyti požemines komunikacijas toje vietoje. Tai viskas, ką reikia žinoti apie Zuoko 'ūkiškumą', o tokių aferų per jo valdymo laikotarpį buvo pilna. Nėra kito žmogaus, kuris Vilniui būtų padaręs didesnių nuostolių, nuo Zuokas, bet mes pasvarstykim jo 'programinius punktus', nes ten gal visai neblogų jų yra ir gal visai verta būtų duoti dar vieną šansą Zuokui nustekenti Vilnių.
Beje, pasakymas, kad vienintelis Zuoko nuveiktas darbas - tai viadukas per Goštauto g. - yra tiesiog neobjektyvus. Nepaisant visų Zuoko nesąmonių (oranžiniai dviračiai, butaforinaii nupiešti "dviračių takai", katastrofiška Gedimino pr. rekonstrukcijos kokybė, subankrutavusios "Vilnius veža" ir Air Lituanica ir t.t.), nereikia pamiršti ir sėkmingų Zuoko meravimo laikų projektų:
- Savivaldybės perkėlimas į Dešinį Neries krantą, kuris atgaivino šią vietą ir paskatino jos plėtrą;
- Mindaugo tilto statyba;
- Požeminė automobilių aikštelė po Gedo pr.
- Greitieji autobusai, kurie nors ir neišsprendė, bet labai pagerino viešojo transporto situaciją Vilniuje.
- Zuoko iniciatyva Sapiegų rūmų parke įkurtas Vilniaus technologijų parkas;
- Tikrai sėkminga Bernardinų sodo rekonstrukcija.
- 2012 m. Zuoko iniciatyva VMS kreipėsi į Konstitucinį teismą dėl savivaldybių biudžetų apskaičiavimo metodikos. Priimtas Vilniui palankus teismo sprendimas, dėl kurio Vilniaus biudžetas pasipilė šimtais milijonų eurų.
Reikia vertinti objektyviai - ir padarytas nesąmones, ir nuveiktus darbus, ir programinius punktus, kurie rodo problemų supratimo lygį. Zuokui nejaučiu simpatijos nei kaip politikui, nei kaip asmenybei, nežinau kokia jo maralinė-dvasinė būsena, ar jis tikrai ketina pasinaudoti turimomis žiniomis miesto naudai, tik konstatuojau, kad šiuo metu jo miesto problemų supratimo lygis ir programa yra gerokai aukštesniame lygyje nei kitų kandidatų į Vilniaus merus.Paskutinis taisė Saliamonas; 2022.11.25, 11:41.
- 9 patinka
Comment
Comment