Nezinau kodel taip, gal kad kitoje temoje apie Zuoka dalinaus forumas sugliucino
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąNezinau kodel taip, gal kad kitoje temoje apie Zuoka dalinaus forumas sugliucinoNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000242086
kad jau sudominau, dalinuos linku is naujo, nuo 48min. Cia gaunuos jau kaip Pakalnio agentu buciau jei jo interviu dalinuos. Jau geriau Zuoko agentu but nei sito neoliberalo ir melagio ;D
Comment
-
Va jums jaunas, užsienyje studijavęs ir t.t. Savickas bei jo pagrindiniai siūlomi pokyčiai susisiekimo infrastruktūroje, viešąjame transporte:
Citata iš programos:
Gėdinga, kad vilniečiai, gyvenantys sodų bendrijose, savivaldybės vis dar nėra
laikomi pilnaverčiais vilniečiais. Užtikrinsime, kad sodų bendrijų infrastruktūros
klausimų sprendimui būtų teikiamas prioritetas.
- 2 patinka
Comment
-
Tikrai prastai su VT kandidatų programose. Kai kurių net programų dar nėra arba nepavyksta jų rasti. O paklausti apie VT išlemena ką nors iš serijos "reikia, kad VT būtų patogus ir greitas", lyg kas nors kada nors būtų sakęs kitaip. Vienintelis Zuokas aiškiai sako, kad autobusai nesusitvarko ir reikia naujos VT rūšies.
- 7 patinka
Comment
-
Vakaru Europos valstybes kaip tik garseja kaip zmoniu respublikos, kuriose labai didele lygybe tarp zmoniu. Kodel galvojate, kad ten zmones skirstomi i pirmarusius ir antrarusius? Net toje pacioje Olandijoje, kurioje jis buvo studijaves, pagrindinis skirtumas, kad gyvenimo kokybe tarp miesto centru, ju priemiesciu ir mazu miesteliu skiriasi labai mazai. Jei tarp Vilniaus ir kokio Utrechto centru gyvenimo kokybe is esmes nesiskiria, tai jo priemiestyje ar mazuose miesteliuose bus ir saligtaviai, ir apsvietimas ir traukiniu stotis ir komercijos kaip kad koks Starbucksas ar kita kavinuke.
Daznai pastebiu, kad daug lietuviu, niekada negyvenusiu Vakaruose, turi kazkoki labai neteisinga supratima kas tie Vakarai ir kokios ten vertybes vyrauja. Jie ten paaiskinsi kazkam, kad tau priemiesciuose gyvenanciu ubagu problemos neidomios, nes pasirinkai gyventi centre, tirkai busi cancellintas. Net turtingieji ten bando neissiskirt ir is kukliu automobiliu ar panasiai atrodanciu namu daznai net neatskirsi kas priklauso top 10% o kas priklauso bottom 20%Paskutinis taisė TIME; 2022.11.16, 17:00.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąVakaru Europos valstybes kaip tik garseja kaip zmoniu respublikos, kuriose labai didele lygybe tarp zmoniu. Kodel galvojate, kad ten zmones skirstomi i pirmarusius ir antrarusius? Net toje pacioje Olandijoje, kurioje jis buvo, pagridninis skirtumas, kad gyvenimo kokybe tarp miesto centru, ju priemiesciu ir mazu miesteliu skiriasi labai mazai. Jie tarp Vilniaus ir kokio Utrechto centro gyvenimo kokybe is esmes nesiskiria, tai jo priemiestyje ar mazuose miesteliuose bus ir saligtaviai, ir apsvietimas ir traukiniu stotis ir komercijos kaip kad koks Starbucksas ar kita kavinuke
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąVa jums jaunas, užsienyje studijavęs ir t.t. Savickas bei jo pagrindiniai siūlomi pokyčiai susisiekimo infrastruktūroje, viešąjame transporte:
Citata iš programos:
https://www.rinkisnauja.lt/
Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.16, 16:44.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Aš neteigiu kad visai nereikia kreipti dėmėsio, bet programoje įrašyta ne šiaip sau - sodų bendrijų infrastruktūros klausimų sprendimui turi būti teikiamas prioritetas. Nusipirkau sklypelį kažkur pievose kur veda šunkelis ir laimingai gyvenu kartu net su visais 10 kaimynų ir šitas šunkeliukas dabar turėtų būti prioritetas? Ar prioritetas vistik turėtų būti infrastruktūros projektai kurie lemia mažiausiai keliasdešimties tūkstančių žmonių susisiekimą? Kur manai turi būti tas prioritetas? Ar jau rimtai viskas ok Vilniuje, iki pilnos laimės beliko tik sodų bendrijų keliukus išasfaltuoti todėl tam teiksime prioritetą. Čia tokia logika? Tuo pačiu nepamirškim ir po autobuso stotelę prie kiekvieno individualaus namo pastatyti.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąVakaru Europos valstybes kaip tik garseja kaip zmoniu respublikos, kuriose labai didele lygybe tarp zmoniu. Kodel galvojate, kad ten zmones skirstomi i pirmarusius ir antrarusius? Net toje pacioje Olandijoje, kurioje jis buvo studijaves, pagrindinis skirtumas, kad gyvenimo kokybe tarp miesto centru, ju priemiesciu ir mazu miesteliu skiriasi labai mazai. Jei tarp Vilniaus ir kokio Utrechto centru gyvenimo kokybe is esmes nesiskiria, tai jo priemiestyje ar mazuose miesteliuose bus ir saligtaviai, ir apsvietimas ir traukiniu stotis ir komercijos kaip kad koks Starbucksas ar kita kavinuke.
Edit: čia https://www.google.com/maps/@57.6333...7i13312!8i6656Paskutinis taisė digital; 2022.11.16, 18:03.
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPaskutinis taisė DeSadas; 2022.11.16, 20:24."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kas VISA SI REIKALA apmokes? praskolinsim biudzeta vienai linijai?? vien tik kiek kainuos kasimasis po zeme Vilniaus centre. O as manau reikia A juostu ir talpesniu troleibusu bei autobusu. Pasiekus riba galima galvot apie metro linija. Tris keturis kart pigiau o rezultatas geresnis.
O šiaip gaila, jog nei vienas kitas kandidatas rimtai apie VT plėtrą nekalba.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Metro linija pigiau už tramvajų/LRT?
O šiaip gaila, jog nei vienas kitas kandidatas rimtai apie VT plėtrą nekalba.Paskutinis taisė DeSadas; 2022.11.16, 21:07."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Tu skaityt moki? pirma A juostos ir pleciamas esmas parkas, didesni autobusai ir troleibusai su baterijomis, gerinamas kontaktinis tinklas, normalus interchangai, ivazu naikinimas, normalios stoteles (netgi sildomos ziema kur daug zmoniu) normalus stoties(gelezinkelio, autobusu bei miesto sustojimu) ir aerouosto hubas ... pasiekus riba iskart beginis transportas, kur pietiniam vilniui tinklas JAU YRA reikia tik igyvendint (zinoma gaila kad gyventojai yra siaurineje dalyje). Tramvajus miesto centre yra nisinis dalykas. (zuoko papaisytas per gedimino prospekta... visi norit kad nevbutu kaviniu savaitgali? )
- 7 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
A juostų tiesimas prieš tiesiant tramvajaus liniją yra pinigų iššvaistymas, nes nei šone kelio esančių A juostų, nei autobusų stotelių panaudoti tramvajui nėra įmanoma. Dėl to ta 'pirma A juostos, po to tramvajus' idėja, apie kurią vis kalba vietiniai nevykėliai, yra grynas populizmas. Įsivaizduok - turime situaciją, kur šone kelio yra pastatoma šildoma stotelė autobusams, į kurią investuojama nemažai pinigų. Tada, po kelių metų, ten nusprendžiama statyti tramvajaus liniją, kuri turi daugiau prioriteto, tad yra tiesiama vidury kelio (kitaip nelabai ir būna). Kas tada atsitinka su ta nauja, šildoma autobusų stotele? Ją reikia nugriauti. Keista, kad apie tokį neatsakingą elgesį su mokesčių mokėtojų pinigais kalba tas pats žmogus, kuris vis pabrėžia taupymo svarbą. Tramvajaus kamieną reikia statyti prieš dvidešimt metų, keleivių jau dabar yra per akis.
Vienintele galimybe matau stotis - santariskes, pakisus centre si reikala po zeme. Specifiskas dalykas del sveikatos apsaugos."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kas VISA SI REIKALA apmokes? praskolinsim biudzeta vienai linijai?? vien tik kiek kainuos kasimasis po zeme Vilniaus centre. O as manau reikia A juostu ir talpesniu troleibusu bei autobusu. Pasiekus riba galima galvot apie metro linija. Tris keturis kart pigiau o rezultatas geresnis.
Nėra taip pasakiškai brangu, kaip bandoma vazduoti, ypač linijos per naujus rajonus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jau šimtą kartų aptarinėta Vilniaus tramvajaus temoje. Pvz.: keturis kartus mažesniame mieste jau projektuojama 5-ią (!) linija: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
Nėra taip pasakiškai brangu, kaip bandoma vazduoti, ypač linijos per naujus rajonus.
Kaip suprantu iš kandidatų Zuokas vienintelis nori tramvajų prastumti?
- 1 patinka
Comment
Comment