Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    ir mane stebina šiame forume pastaruoju metu vyraujanti nuomonę kad Vilniui žūtbūt tramvajaus. ir šią mintį skleidžia nauji šio forumo nariai.

    reikia turėti omenyje, kad nei per ateinančią 4 m. kadenciją, nei per sekančią neįmanoma būtų įgyvendinti tokio dydžio projekto.
    nes tam reikia politinės valios tiek nacionaliniu tiek savivavldybės lygiu, o to nebus.
    plius nesuvokiamo dydžio (beprecedenčių) investicijų (aukščiau rašė apie 900 mln), kas niekaip neatitinka kaštų ir naudos santykio.
    siaip nesuprantu ka viena tramvajaus linija pakeistu... reikia bent triju.. uz kokius pinigus.... O autobusu atskiros juostos ir nauji talpesni troleibusai ir autobusai tikrai pagerintu padeti ir GREITAI.

    As netgi noreciau kad butu vystomas beginis transportas pietu vilniuje , jau esamoje bazeje, Tai velgi butu daug pigiau ir efektyviau.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

      Ne finansavime yra prolem, o strateginiam planavime, kurio viesojo transporto srity tiesiog nera. Normalus tramvajus Vilniuj net ir su sudetingesiais inzineriniasi sprendimais kainuotu iki 800-900mln, nemaza dalis sumos butu dengiama is ES pinigu, taip pat prisisdetu ir valstybei, bei savivaldybe. Tai finansine nasta yra pakeliama. Problema, kad nemazai tiek politiku, tiek karjeros biurokraru renkas nieko nedaryt, nes taip galvos tiesiog neskauda, o jei, kazka ir reik daryt, tai daroma trumpam periodui, kad trumpiau gava uztu. Galima aiskint, akd dauguma Europos miestu jau seniau turejo tramvaju/metro ir t.t., bet fun-fact, dauguma tramvaju Europoj yra 15-20m. senumo, nes dauguma ju buvo panaikinti, akip neefektyvu 60-asiais-70-asiais. Ir dauguma tramvaju buvo statomi per 4-7 metus, kiti net ir 10m. Ir taip pat niekas ju atspiperkamumo nesitiki per 10-15m., kaip Lietuvoj, 50-60m yra normalus terminas, nes tokia infrastruktura yra ilgalaike. Taip pat vien pinigine israiska visko nepaskaiciuosi, todel realus bendras atiperkamuma, jei neimant visko vien buhalteriniais terminasi sutrumpeja iki 20-30m. Taigi faktas nesikeicia, norint igyvendint rimtesni projekta reik strateginio ir plataus mastymo, vidutinio ir ilgalaikio planavimo, ambicijos ir suvokimo, kad pacios problemos neiissipres, kad norint patogiai gyvent turi gerai pirma galva paskaudet.
      KOKIU ES PINIGU? pasiskaityk finansavimo reglamentavima... to VILNIUI NEBUS.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        Būtų įdomu iš paties Zuoko išgirsti, kodėl jam nepavyko įgyvendinti tramvajaus. Įdomu, ar jam kada buvo užduotas toks klausimas.
        Tai jis per vienus paskutinių debatų yra sakęs, kad išeidamas neva tai paliko savivaldybėje "paruoštą" tramvajaus projektą Santariškės - Stotis ir neva buvo likę tik darbus pradėt. Kas yra melas, nes jokio leidimo statybai nėra, nebuvo jokių PP viešinimų. Spėčiau, kad iki PP stadijos projektas nebuvo nuėjęs net, nes būtų tikrai buvę išlindę kažkas.

        Negana to, per tas dvi Šimašiaus kadencijas, Zuokas nekėlė klausimo dėl tramvajaus statymo.

        Comment


          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

          KOKIU ES PINIGU? pasiskaityk finansavimo reglamentavima... to VILNIUI NEBUS.
          TOKIU ES PINIGU! finasavimo reglamentas 2021-2027 nenumato, kad parama Vilniaus regionui dingsta is viso, ji sumazeja. Taip pat mes turim COVID atsigavimo pinigus ir t.t. Yra ir dar toks principas, kaip ES pinigu perskirstymas valstybes viduj tarp projektu. Siap tingiu as rasinet apie tai kiek ir kokiu finansavimo galimybiu is EU galima gaut, nuo tiesioginiu piniginiu investiciju iki lenkgvatiniu investiciniu paskolu. https://www.uitp.org/eu-funding-oppo...lic-transport/ va prasau pasivartykit ir pamatysist, kad dalinai prasifinansuot projekta (manau iki 20-30% laisvai ) galima.

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

            siaip nesuprantu ka viena tramvajaus linija pakeistu... reikia bent triju.. uz kokius pinigus.... O autobusu atskiros juostos ir nauji talpesni troleibusai ir autobusai tikrai pagerintu padeti ir GREITAI.

            As netgi noreciau kad butu vystomas beginis transportas pietu vilniuje , jau esamoje bazeje, Tai velgi butu daug pigiau ir efektyviau.
            Koks bėginis transportas pietuose? Paneriai, Oro uostas, Juodšiliai? Ten tikrai galėtų kursuoti kokios intra-miestinės motrisės ar kažkas tokio. Kodėl neišnaudoti bėgių ten, kur jie jau yra, yra geras klausimas mūsų transporto genijams.
            Bet iš esmės tai vis tiek nieko nekeistų. Tuo labiau, kad Vilnius kaip auglėtas sifilitikas labai nesimetriškai vystosi ir plečiasi į Šiaurę. Natūraliai gaunasi problema, kaip iš kraštų (Pilaitės, Avulmiesčių Fabuose, Santariškių) žmones pervežti į centrą, o tolesnė problema - kaip iš centro pervežti per Senamiestį į Stotį.

            Ir Vilniui reikia ne tik bent trijų tramvajaus linijų, bet ir radikaliai naujinti trūlų parką ir tinklą, dažninti esamus reisus, susitvarkyti šaligatvius, renovuoti komiblokus ir Sena-/Naujamiestyje bent perdažyti fasadus, kad nekristų balkonai ant galvų. Galima gal ištrinti tą Vilnių ir pradėti iš naujo? Kažkaip sudėtingai čia gaunasi.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą

              Nežinau, ką jie galvoja. Mane labiau stebina vilniečių toks žemas norų, ambicijų lygis. Tarsi gi jau 2023 m., dauguma sostinės (ir ne tik) gyventojų buvę užsieniuose, turstavę, dirbę, bet grįžę atgal ar tai būtų savo sodžius, ar Vilniaus centras jokių ambicijų neturi, kylančių iš to, ką jie matė išvykę, o užtenka tik plačių gatvių ir daugiau parkavimo vietų. Nežinau net ką ir sakyti.
              nes Lietuvio ideali vieta yra ne Viena ar Kopenhaga, o vaizdas iš JAV sitcomo (dabartinė 25-40mečių karta ant jų užaugo), t.y. suburbas kur gyveni ir ofisinas kur važioji su savo mašina dirbt.

              Comment


                Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                Koks bėginis transportas pietuose? Paneriai, Oro uostas, Juodšiliai? Ten tikrai galėtų kursuoti kokios intra-miestinės motrisės ar kažkas tokio. Kodėl neišnaudoti bėgių ten, kur jie jau yra, yra geras klausimas mūsų transporto genijams.
                Bet iš esmės tai vis tiek nieko nekeistų. Tuo labiau, kad Vilnius kaip auglėtas sifilitikas labai nesimetriškai vystosi ir plečiasi į Šiaurę. Natūraliai gaunasi problema, kaip iš kraštų (Pilaitės, Avulmiesčių Fabuose, Santariškių) žmones pervežti į centrą, o tolesnė problema - kaip iš centro pervežti per Senamiestį į Stotį.

                Ir Vilniui reikia ne tik bent trijų tramvajaus linijų, bet ir radikaliai naujinti trūlų parką ir tinklą, dažninti esamus reisus, susitvarkyti šaligatvius, renovuoti komiblokus ir Sena-/Naujamiestyje bent perdažyti fasadus, kad nekristų balkonai ant galvų. Galima gal ištrinti tą Vilnių ir pradėti iš naujo? Kažkaip sudėtingai čia gaunasi.
                Tai esamas gelezinkelis jau yra tarsi dovana miestui, nes jungia N.Vilnias, Pavilni, Rasas, Centra, Savanoriu pr., Zemuosius ir Aukstuosius Panerius, Salininkus, Juodsilius, Lentvari, Traku Voke, Grigiskes ir galu gale, nors ir ne miesto dalis, bet daug Vilniuj dirbanciu ten gyvena, Trakus. Man iki dabar nesuprantama, kaip tiek laiko niekam i galva nesove vystyt Viesojo transporto gelezinkeliais, kaip, kad Londone yra su Overrail'u, kur esamus begius pajunge i miesto sistema. Ir cia investiciju daug nereiktu ir viska galima butu palaipsniui daryt. Bet ne, neisnesa protas. Siaip kuo toliau, tuo labiau Vilniaus nenora daryt apibuda O.Bnderio pasakymas is 12 kedziu, "Kam jums pinigai, jei fantazijos neturit".

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                  Tai esamas gelezinkelis jau yra tarsi dovana miestui, nes jungia N.Vilnias, Pavilni, Rasas, Centra, Savanoriu pr., Zemuosius ir Aukstuosius Panerius, Salininkus, Juodsilius, Lentvari, Traku Voke, Grigiskes ir galu gale, nors ir ne miesto dalis, bet daug Vilniuj dirbanciu ten gyvena, Trakus. Man iki dabar nesuprantama, kaip tiek laiko niekam i galva nesove vystyt Viesojo transporto gelezinkeliais, kaip, kad Londone yra su Overrail'u, kur esamus begius pajunge i miesto sistema. Ir cia investiciju daug nereiktu ir viska galima butu palaipsniui daryt. Bet ne, neisnesa protas. Siaip kuo toliau, tuo labiau Vilniaus nenora daryt apibuda O.Bnderio pasakymas is 12 kedziu, "Kam jums pinigai, jei fantazijos neturit".
                  Kadangi jau yra proga, tai pareklamuosiu šitą priemiestinių traukinių idėją, jeigu kas dar neskaitėt:

                  Traukiniai Vilniuje: kam jų reikia?

                  Click image for larger version  Name:	vrt-marsrutu-schema.png Views:	3 Size:	1,24 MB ID:	2025038

                  Priemiestiniai traukiniai kai kurios miesto dalyse kelionės trukmę viešuoju transportu sumažintų net 2-3 kartus (pvz. Grigiškėse ar Ž. Paneriuose) ir sukurtų tiesioginį susisiekimą su Vilniaus centru ir kitais miestais, kurio iki šiol nebuvo.

                  Naujos geležinkelio stotelės, įrengtos sankirtose su esamu VT tinklu, sukurtų naujus persėdimo mazgus, kurie sutrumpintų daugeliui keleivių kelionės laiką (pvz. Vilkpėdės stotis sukuria greitesnę VT jungtį iš Naujamiesčio į Lentvarį, Trakus, Kauną).

                  Priemiestiniai traukiniai – ne vien keleivių patogumui skirtas projektas, bet ir viso regiono vystymąsi sveikąja kryptimi nukreipiantis projektas. Patogus pasiekiamumas traukiniu skatina miesto/regiono vystymąsi palei geležinkelį, o nauji projektai šalia stočių didina traukinių populiarumą. Įsisuka užburtas ratas (teigiama reikšme!) – didelio galingumo VT linijos ir miesto intensyvėjimas palei jas vienas kitą palaiko. Tai tvari plėtra.
                  Bet, savaime suprantama, tai tik viena transporto sistemos dalis. Kita dalis, netgi svarbesnė, yra transportas šiaurinėje miesto dalyje (kur nėra geležinkelio bėgių). Tačiau abi dalys gali viena kitą papildyti.
                  .
                  Paskutinis taisė taccido; 2023.01.21, 16:27.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                    Tai esamas gelezinkelis jau yra tarsi dovana miestui, nes jungia N.Vilnias, Pavilni, Rasas, Centra, Savanoriu pr., Zemuosius ir Aukstuosius Panerius, Salininkus, Juodsilius, Lentvari, Traku Voke, Grigiskes ir galu gale, nors ir ne miesto dalis, bet daug Vilniuj dirbanciu ten gyvena, Trakus. Man iki dabar nesuprantama, kaip tiek laiko niekam i galva nesove vystyt Viesojo transporto gelezinkeliais, kaip, kad Londone yra su Overrail'u, kur esamus begius pajunge i miesto sistema. Ir cia investiciju daug nereiktu ir viska galima butu palaipsniui daryt. Bet ne, neisnesa protas. Siaip kuo toliau, tuo labiau Vilniaus nenora daryt apibuda O.Bnderio pasakymas is 12 kedziu, "Kam jums pinigai, jei fantazijos neturit".
                    Vien geležinkelio fakto neužtenka, turi būti kur tuo geležinkeliu nuvažiuoti. Pavyzdžiui kas naudosis geležinkeliu keliaujant iš Naujosios Vilnios, kai darbo vietos yra koncetruotos aplink Konstitucijos prospektą ir jį pasiekti yra greičiau tiesioginiu 6G autobusu reisu nei geležinkeliu per Vilniaus stotį ir 1G. Ateities Vilnius Connect abi dalys, jau vykstanti sparti Naujamiesčio konversija, ir ateities Vilkpėdės konversija yra dalykai kurie turi būti padaryti pirmiausia, kad būtų kur važiuoti tuo geležinkeliu, tada bus galima tik miesto rimtus maršrutus galvoti. Ir dar reikia ir rajonus aplink geležinkelį gyvenamus padaryti, kad tos stotelės būtų patogiai prieinamos gyventojams.

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Bet, savaime suprantama, tai tik viena transporto sistemos dalis. Kita dalis, netgi svarbesnė, yra transportas šiaurinėje miesto dalyje (kur nėra geležinkelio bėgių). Tačiau abi dalys gali viena kitą papildyti.
                      .
                      Tai, pvz., Romoje, yra lengvieji traukiniai, kurie kursuoja nuo stoties "Piramide" iki Ostijos, kuri realiai yra didelis Romos priemiestis prie viduržemio jūros. Tai iš Ostijos galima stoti "EUR" "Ostia Antica" ir "Piramide" (ir dar kažkas ir galiu pasakyti, kad labai labai patogu, stabilus ir greitas važiavimas), o tada renkiesi toje pačioje tarpinėje stotyje persesti į metro, kur į centrą nugabens, arba tramvajų ar ką nors dar, t.y. hub'as, nes neįmanoma sujungti viską su viskuo. Galiu pasakyti, kad toks principas yra patogus, kad ir persėsti tenka, bet persedimų minimaliai, jie nėra sudėtingi, lauke mažai būni.
                      Dar toks reikalas dėl tramvajaus. Teko Romoje pataikyti, kai tamvajus negalėjo važiuoti, tai juo maršrutu paleido autobusus ir jie be jokių problemų tuo pačiu maršrutu nuvažiavo, tik kratė gerokai. Labai lanksti sistema išeina.
                      Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.21, 16:38.

                      Comment


                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                        Man iki dabar nesuprantama, kaip tiek laiko niekam i galva nesove vystyt Viesojo transporto gelezinkeliais, kaip, kad Londone yra su Overrail'u, kur esamus begius pajunge i miesto sistema.
                        Kur tu į traukinį mašiną įsidėsi? Iš vienos pusės, pėsčiomis (t.y., ne automašina) juda tik bomžai ir pensininkai. Iš kitos pusės, yra daug fetišistų, kurie gauna malonumą būdami pririšti prie savo automašinos.

                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                        Tai, pvz., Romoje, yra lengvieji traukiniai, kurie kursuoja nuo stoties "Piramide" iki Ostijos, kuri realiai yra didelis Romos priemiestis prie viduržemio jūros. Tai iš Ostijos galima stoti "EUR" "Ostia Antica" ir "Piramide" (ir dar kažkas ir galiu pasakyti, kad labai labai patogu, stabilus ir greitas važiavimas), o tada renkiesi toje pačioje tarpinėje stotyje persesti į metro, kur į centrą nugabens, arba tramvajų ar ką nors dar, t.y. hub'as, nes neįmanoma sujungti viską su viskuo. Galiu pasakyti, kad toks principas yra patogus, kad ir persėsti tenka, bet persedimų minimaliai, jie nėra sudėtingi, lauke mažai būni.
                        Dar toks reikalas dėl tramvajaus. Teko Romoje pataikyti, kai tamvajus negalėjo važiuoti, tai juo maršrutu paleido autobusus ir jie be jokių problemų tuo pačiu maršrutu nuvažiavo, tik kratė gerokai. Labai lanksti sistema išeina.
                        Reikėtų pradėti derinti maršrutus tarpusavyje, ir miesto VT, ir gelžkelius, ir rajonines mikrūškes. Deja, bet turbūt ir čia yra misija neįmanoma ateinančius x-dešimt metų.

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                          Kadangi jau yra proga, tai pareklamuosiu šitą priemiestinių traukinių idėją, jeigu kas dar neskaitėt:

                          Traukiniai Vilniuje: kam jų reikia?

                          Click image for larger version Name:	vrt-marsrutu-schema.png Views:	3 Size:	1,24 MB ID:	2025038


                          Bet, savaime suprantama, tai tik viena transporto sistemos dalis. Kita dalis, netgi svarbesnė, yra transportas šiaurinėje miesto dalyje (kur nėra geležinkelio bėgių). Tačiau abi dalys gali viena kitą papildyti.
                          .
                          super planas, siulyciau pabraizyt elektrifikavima i rudiskiu, pabrades ir linija link baltarusijos sienos.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą

                            Bet, savaime suprantama, tai tik viena transporto sistemos dalis. Kita dalis, netgi svarbesnė, yra transportas šiaurinėje miesto dalyje (kur nėra geležinkelio bėgių). Tačiau abi dalys gali viena kitą papildyti.
                            .
                            Tame ir esme, nera Vilniuj sistemini-strateginio mastymo, daugiausia viskas uzsibaigia taktiniam lygmeny, bet neretai net ir iki jo nera daeinama. Jei normaliai snekant, tai Vilniaus VT transportas, turetu staytis pirma, ant Vilnietis overrail'o liniju is rytus i vakarus ir nuo stotoes i pietus bei 3 tramvajaus liniju is siaures i pietus (Tarande-Stotis,per Ukmerges g., Gulbinai-stotis-oro uostas per Kalvariju. ir ale ziedas nuo Sauletekio, per Kareiviu g.-Siaurine g.-Laives pr.-Gerosios Viltiesg.-Paneriu g.-Stotis ir gal net iki Markuciu-Pavilnio apsisukant per Olandu zieda, bet cia reiktu daugiau planvimo ir info)(pridesiu plana is senos savivaldybes studijos). Antras, lygmuo troleibusai ir trolleybus rapid transport. Jei mes trum tinkla, tai kokio velnio ji naikint. Troleibusai yra geriau uz autobusus, nes yra greitesni efektyvesni ir reikalauja maziau prieziuros. Kadangi trmavajus visum negales but nutiestas, tai ten reiktu pravesti troleibusu linijas. Tarkim Troleibusu linija Taikos g- Narbuto g.-Zverynas- Centras-Stotis (7 troleibusas) arba tas pats marsrutas tik vietoj Taikos g.- Pilaite. Del Trolleybus rapid transit. Toks dalykas yra realus ir gaunas pigesne tramo alternatyva, kur tramo vystyt neiseina arba neapsimoka. Tarkim ta pati Taikos g. Yra per viduri linija, palikta begiams. Vietoj to padarom atskiras linija tik trulikams, kontaktinis tinklas jau yra, et voila., turim labai gera alternatyva tramui, kuri yra elektrine ir gali but pakanakamai talpi (pvz. nauji Solaris troleibusai su dviem armonikom arba ir su viena, vis tiek daug talpos). Ta galima padaryt ir Savanoriu pr.- Pilaites pr, ir t.t. Zirmunai ir antaklanis irgi butu aptarnaujami troleibusu marsrutais, nes Antakalnio ir Zirmunu g. jau ir taip pasiekusios savo limita ir nera kur jose plestis, galima troleibusus butu pravest ir iki Pavilnio ir Markuciu jei tramvajus neapsimoketu. Ir galu gale- trecias lygmuo atobusai ir mikriukai. ne visur pavykls ir troleibusus paleist, tai ten geriau tegul buna autobusai. Yapc tinka nestandartiniams marsrutams ar privezamiesiams. Taip pat, centre, kur atskiru juostu istiesitniu neiseitu padaryt vidury kelio ar joms nebutu poreikio, kaip, kad Narbuto g. Seiminiskiu g. arba dar kitose gatvese (you name it), tolaiu vystyt A juostu ruozus. Aisku cia pamastymai, kurie nebutinai yra 100% teisingi, bet manau daugelis esme pagaus.

                            Comment


                              Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                              Reikėtų pradėti derinti maršrutus tarpusavyje, ir miesto VT, ir gelžkelius, ir rajonines mikrūškes. Deja, bet turbūt ir čia yra misija neįmanoma ateinančius x-dešimt metų.
                              Tai čia ir yra bėda, kaip juos derinti, jeigu jie tiesiog niekur nesiliečia viens su kitu. T.y. nėra normalių persėdimo mazgų. Todėl ir sakyčiau, kad reikia įrengti stoteles Naujininkuose, Vilkpėdėje, Ž. Paneriuose virš Savanorių prospekto, prie Žarijų g. po plentu ir t. t. Kartu įrengiant visokias dviračių stogines, nuomas ir kt.

                              O naujas stiprus miesto VT savo ruožtu tuose taškuose remtųsi į stiprų priemiestinį ir tarpmiestinį transportą. Pagal mano siūlymą, miesto tramvajaus sistema ir priemiesčio-tarpmiesčio geležinkelių sistema jungtųsi bent 3-4 taškuose: Ž. Paneriuose, Vilkpėdėje, Naujininkuose ir centrinėje stotyje. Tai sukurtų nemažai persėdimo galimybių.

                              Dabar galvoju, kaip koks nors kandidatas į merus galėtų kažką panašaus įgyvendinti, bent jau programą „minimum“ (bent jau mažą dalelytę), ir tuo pačiu sulaukti rinkėjų balsų.
                              Įsivaizduoju taip. Kandidatas sako: mieli Lazdynų, Karoliniškių ir Pilaitės gyventojai, aš jums suteiksiu greitą ir ekologišką būdą nukeliauti į Vilniaus centrą IR Kauną BE KAMŠČIŲ T. y. padarysiu greitųjų autobusų maršrutą Pilaitė - Laisvės pr. - Tūkstantmečio g. - Panerių g. - Stotis. Ties geležinkelio ir Tūkstantmečio gatve įrengsime traukinių stotelę, kurioje stos tas greitasis autobusas ir ten galėsite persėsti į Kauno, Trakų ar Varėnos traukinį. (Savaitgalio išvykai, epizodiniam verslo susitikimui ar kasdieniam darbui).

                              Aišku, sudėtingiausia dalis būtų priversti LTG įrengti gel. stotelę ir priversti stoti bent kai kuriuos traukinius. Bet aš manau, kad visuomenėje būtų pritariama tokiai papildomai stotelei, autofilai irgi gal neprieštarautų, nes būtų nauja P+R automobilių aikštelė (kurią turbūt bet kokiu atveju vertėtų įrengti).
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                Tame ir esme, nera Vilniuj sistemini-strateginio mastymo, daugiausia viskas uzsibaigia taktiniam lygmeny, bet neretai net ir iki jo nera daeinama. Jei normaliai snekant, tai Vilniaus VT transportas, turetu staytis pirma, ant Vilnietis overrail'o liniju is rytus i vakarus ir nuo stotoes i pietus bei 3 tramvajaus liniju is siaures i pietus (Tarande-Stotis,per Ukmerges g., Gulbinai-stotis-oro uostas per Kalvariju. ir ale ziedas nuo Sauletekio, per Kareiviu g.-Siaurine g.-Laives pr.-Gerosios Viltiesg.-Paneriu g.-Stotis ir gal net iki Markuciu-Pavilnio apsisukant per Olandu zieda, bet cia reiktu daugiau planvimo ir info)(pridesiu plana is senos savivaldybes studijos). Antras, lygmuo troleibusai ir trolleybus rapid transport. Jei mes trum tinkla, tai kokio velnio ji naikint. Troleibusai yra geriau uz autobusus, nes yra greitesni efektyvesni ir reikalauja maziau prieziuros. Kadangi trmavajus visum negales but nutiestas, tai ten reiktu pravesti troleibusu linijas. Tarkim Troleibusu linija Taikos g- Narbuto g.-Zverynas- Centras-Stotis (7 troleibusas) arba tas pats marsrutas tik vietoj Taikos g.- Pilaite. Del Trolleybus rapid transit. Toks dalykas yra realus ir gaunas pigesne tramo alternatyva, kur tramo vystyt neiseina arba neapsimoka. Tarkim ta pati Taikos g. Yra per viduri linija, palikta begiams. Vietoj to padarom atskiras linija tik trulikams, kontaktinis tinklas jau yra, et voila., turim labai gera alternatyva tramui, kuri yra elektrine ir gali but pakanakamai talpi (pvz. nauji Solaris troleibusai su dviem armonikom arba ir su viena, vis tiek daug talpos). Ta galima padaryt ir Savanoriu pr.- Pilaites pr, ir t.t. Zirmunai ir antaklanis irgi butu aptarnaujami troleibusu marsrutais, nes Antakalnio ir Zirmunu g. jau ir taip pasiekusios savo limita ir nera kur jose plestis, galima troleibusus butu pravest ir iki Pavilnio ir Markuciu jei tramvajus neapsimoketu. Ir galu gale- trecias lygmuo atobusai ir mikriukai. ne visur pavykls ir troleibusus paleist, tai ten geriau tegul buna autobusai. Yapc tinka nestandartiniams marsrutams ar privezamiesiams. Taip pat, centre, kur atskiru juostu istiesitniu neiseitu padaryt vidury kelio ar joms nebutu poreikio, kaip, kad Narbuto g. Seiminiskiu g. arba dar kitose gatvese (you name it), tolaiu vystyt A juostu ruozus. Aisku cia pamastymai, kurie nebutinai yra 100% teisingi, bet manau daugelis esme pagaus.
                                Tai kad net šitame paveiksliuke matosi, kad nėra strateginio mąstymo. Pvz. kaip galima planuoti 3 tramvajaus liniją, kuri taip ilgai tęsiasi į pietus lygiagrečiai geležinkeliui, bet visiškai su juo nesiliečia. Pažiūrėjus į bet kokias Vokietijos ar Šveicarijos VT schemas iškart matosi, kad nebūna tokių nesąmonių.
                                O šiaip labai pritariu pranešimui, mano vizija panaši, planuoju šiek tiek vėliau detaliau pabraižyti.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą

                                  Sudarius puikias sąlygas važinėt automobiliais kelio atgal nėra arba jis labai sudėtingas.
                                  po to ir metro niekaip neprivers rinktis vt vietoje automobilio
                                  https://en.wikipedia.org/wiki/Downs%...homson_paradox
                                  parodoksas galioja tikriems nesanatoriniams miestams.
                                  Mažesni miestai kurie turi tramvajus neturi tiek daug keturių eismo juostų gatvių kaip Vilnius.
                                  Vilniui su puse mil gyventojų ir daug plačių gatvių parodoksas reiškia automobilistinės mekos likimą.
                                  Jei gyventojų skaičius augs link miljono tuomet vėl atsiras sąlygos kito lygio vt.
                                  Bet reikės atsispirti pagundom tiesti naujas greitgatves ir platinti esamas.
                                  .​
                                  O jūs vairuojate automobilį? tas pats klausimas ir kitiems tramvajaus gerbėjams.
                                  Gatvių tinklas Vilniuje turi būti plečiamas ir tobulinamas, nes pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.

                                  Comment


                                    Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                    O jūs vairuojate automobilį? tas pats klausimas ir kitiems tramvajaus gerbėjams.
                                    Gatvių tinklas Vilniuje turi būti plečiamas ir tobulinamas, nes pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.
                                    Click image for larger version

Name:	brace-yourself-there-8yflij.jpg
Views:	375
Size:	54,6 kB
ID:	2025071

                                    Comment


                                      Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                      pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.

                                      Comment


                                        Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                        O jūs vairuojate automobilį? tas pats klausimas ir kitiems tramvajaus gerbėjams.
                                        Gatvių tinklas Vilniuje turi būti plečiamas ir tobulinamas, nes pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.
                                        Pilnai sutinku. Manau, kad Vilnius turi ambicijos, toliaregiškumo ir smarvės vystyti automobilizmo mintį iki jos loginės 'konkliuzijos'. Miestas yra tam, kad jame būtų greitkeliai nuo Avulio Dubingio Terasų iki Panerių Mėsos ir Stambiagabaričių Betono Plokščių Kombinato.

                                        Comment


                                          Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                          O jūs vairuojate automobilį? tas pats klausimas ir kitiems tramvajaus gerbėjams.
                                          Gatvių tinklas Vilniuje turi būti plečiamas ir tobulinamas, nes pagrindinis transportas buvo ir bus tik automobiliai, o VT skirtas tik vaikams, pensininkams ir bomžams.
                                          Tie bomžai tuos pora šimtų eurų kurių neišleidžia automobilio išlaikymui, sudės į pensijų fondus ir pensijoje sveiki po pasaulį keliaus, kai automobilistai galės su savo antsvoriais ir diabetais galės laukti eilėse pas gydytojus kad kompensuojamų vaistų skirtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X