Parašė Dundorfas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Už ką specifiškai siūlai balsuoti?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriminkit man, kodėl daugiau požeminių parkingų Vilniaus centre yra gerai, kai įvažiavimas į tą zoną iš esmės turėtų būti (ir bus) ribojamas?
Ir kodėl yra gerai leisti tranzitinį eismą Senamiestyje, bet prašyt už tai susimokėt?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Už ką specifiškai siūlai balsuoti?
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Na Zuokas vs Benkunskas jau geriau Benkunskas, Laisvės partija gerai su idėjom, bet su realizacija taip sau ir reikia turėti kažką priešpastatyti konservatyvioms populistinėms jėgoms, tai ir Raškevičius gerai, net Majauskas, nors ma nepatinka, bet valdžia turi keistis, negerai užsisėdėja.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Bijau, kad gali tekti taip daryti ir man. Man patiko Radvilė, bet panašu, kad be Lupshitzko kažkokio užsiminimo, tramvajaus idėjos ji nestums, tai balso išmesti jai nebeketinu. Bandysiu naudotis Bluefox patarimu ir paprotinti Raskevičių Facebook. Antrame ture, jei bus Zuokas prieš Majauską ar Benkunską tai reikės, turbūt, balsuoti už jį. Tiek, kiek pinigų Benkunskas nori išmesti tuneliams ir automobilizmo skatinimui, Zuokas vis tiek nepraknis su savo schemomis ir su juo bent yra šansas tramvajui (nors ir mažas). Majausko prioritetai irgi yra panašūs kaip Benkunsko ir apskritai nuo jo sklinda kažkokia kerštingo menkystos atmosfera, nepatinka jis man. Apskritai tas faktas, kad net galime turėti tokį pasirinkimą antrame ture Vilniuje 2023 metais man varo rimtą depresiją. Aš tuo vis dar sunkiai galiu patikėti.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O pirmame ture už ką geriausia balsuoti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPažiūrėjau Zuoko reklamą. Keli jo išsakyti punktai (bold) ir mano pastebėjimai
- Toliau skatins car share, Spark, Citybee ir pan. Nelabai aišku, ką ten galima skatinti, kai ir taip visur Sparkai ir CityBee užima neįgaliųjų vietas, nors kažkokios problemos (kamščių, pavyzdžiui) neišsprendė ir tikriausiai neišspręs. Imho, nepasiteisinęs dalykas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Už Nacionalinį susivienijimą - užkonservuos Vilnių į viduramžius, gražins 30% аškenazių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar gali būti, kad balsuosi už Benkunską, bet tiesiog bijai prisipažinti, kad nebūtum išjuoktas? Atspėjau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriminkit man, kodėl daugiau požeminių parkingų Vilniaus centre yra gerai, kai įvažiavimas į tą zoną iš esmės turėtų būti (ir bus) ribojamas?
Ir kodėl yra gerai leisti tranzitinį eismą Senamiestyje, bet prašyt už tai susimokėt?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilių per capita Olandijoje daugiau nei Lietuvoje, tai parkingo infrastruktūra turbūt irgi atitinkamai geresnė, kažin, ar laiko savo automobilius dumblynuose prie daugiabučių ar ofisų. Va Hagoje parkofkės ne tik šiaip prie pat jūros, bet net kopose:
Žodžiu Šimašius ar koks talibų "kovotojas" prieš auto Kriščiūnas nuvažiavęs į Hagą tikrai gautų infarktą.
https://goo.gl/maps/vtSGNbj6NEV8zTN1A
O dar turint omeny jų automobilių registracijos mokesčius, tai ten tikras automobilių kultas.
Pvz. PukiS turėtų susimokėti apie 60.000 eur registracijos mokestį už savo naujo žaislo CO2.
https://www.belastingdienst.nl/wps/w...-passenger-carPaskutinis taisė gerietis; 2023.01.12, 17:05.-
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Atrodo, kad dauguma kandidatų elementariai nėra negirdėję ir nežino kitų idėjų ir sprendimų viešajam transportui negu tai, kas yra Lietuvoje dabar. Todėl dažniausiai nesigauna pasiūlyti iki galo rišlios ir šiuolaikškos VT (ir realiai keliavimo mieste įvairiais būdais) vizijos. Aš pats prieš porą metų nelabai nesupratau, koks tas viešasis transportas turi ir gali būti, tramvajus atrodė lyg kaip kažkas cool, bet nelabai galėjau pagrįsti, kodėl Vilniui tai būtų reikalinga, ypač, kai nuolat girdėjau apie milijoną gyventojų, kosmodromą, per retą miestą, iš kur pinigai ir t.t. Šio forumo ir turbūt labiausiai VLR dėka ir supratau apie realų poreikį ir naudą Vilniui, kurią suteiktų bėginio transporto rūšis. Kiek dabar kalbu su draugais ir artimaisiais apie keliavimą mieste dažniausiai netenka ilgai trukti, kol jie akivaizdžiai prededa keisti savo mąstymą apie VT, kad skiriant deramą dėmėsį viešajam transportui, tai gali jiems tapti patogi alternatyva automobiliui. Vakar mano diskusija prasidėjo nuo to, kad per daug susiaurino Saulėtėkio alėją ir baigėsi diskutuojant kaip spręsti klausimą, kad gyvenant Saulėtėkyje su automobiliu iki Stoties galima nuvažiuoti per 15-20 min, o viešuoju kelionės truks 40min, o ir iki centro net su dviračiu gaunasi greičiau nei troleibusu. Ir kalbant apie tramvajaus poreikį lengvai šokiravo šitas žemėlapis: UrbanRail.Net > Europe - Metros, Light Rail & Trams. Todėl ir tikiu, kad reikia bandyti kalbėti su kandidatais, jų sąrašų nariais ir mažais žingsneliais didinti supratimą, kaip turi ir gali atrodyti VT Vilniuje. Panašiai kaip supratimas palaipsniui ateina ir kitais klausimais, naujoms visuomenei idėjoms.
Irgi lyg bandau sukt, kad dažnai ir automobiliams tas eismo organizavimas durnas, visi stringa, nervuojasi, įskaitant VT. Pvz. per plačios eismo juostos (3,5 m<) ir chaotiškas parkavimas. Pėsčiom jei vaikštai, irgi jauti, kad kažkur perėjose reik pasisaugot, auto per dideliu greičiu įsuks/išsuks ir pan. Tokiu atveju kaip ir pavyksta parduot tą mintį, kad status quo ir apie 197x m. statytos infrastruktūros kapitaliniai remontai yra tikrai blogas sprendimas miestui daugiau nei 60-70% gatvių.
Not just bikes paradoksalų video kartą sukūrė. Kuri geriausia šalis pasaulyje automobiliui? Jūs galvojate, kad JAV/Kanada? Pasirodo, Nyderlandai.
Kam nepatinka vairuoti, sėda į traukinį važiuojantį kas 10-30 min. Kam patinka vairuoti, pasaka, stroad'ų minimaliai, sankryžos logiškos, visur intuityvūs saugumo sprendimai kitais būdais nei auto judančiais žmonėmis.
Nors sunkiausia įtikint tuos, kurie užmiesty gyvena, kurie vaikystėje nusivylė gyvenimu neitin nusisekusiuose komiblokų projektuose (kaip erdvių išnaudojimas, kvailas chaotiškas gamtos imitavimas) kurie mato miestą tik kaip paveiksliuką su keletu reikalingų taškų, ir niekaip neįtikinsi, aišku kai kuriems iš vis miesto idėja svetima, norėtų miške/laukuos ir taip gyventi, tik kad jose nėra parduotuvių, kavinių, barų, koncertų salių, etc.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.12, 17:20.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar gali būti, kad balsuosi už Benkunską, bet tiesiog bijai prisipažinti, kad nebūtum išjuoktas? Atspėjau?Paskutinis taisė Edd; 2023.01.12, 17:17.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Jei finale bus Benkunskas vs Zuokas, teks rinktis Benkunską.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Išdavikas
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, gatvių tinklas nepalyginamai tankesnis, pvz. 6 eismų juostų gatvė mažo užstatymo rajonuose:
https://www.google.com/maps/@52.0912...7i16384!8i8192
Tokios sankryžos miesto teritorijoje:
https://www.google.com/maps/@52.0630...7i16384!8i8192
Greitkelis pačiame Hagos centre:
https://www.google.com/maps/@52.0806...7i16384!8i8192
Automobilių per capita Olandijoje daugiau nei Lietuvoje, tai parkingo infrastruktūra turbūt irgi atitinkamai geresnė, kažin, ar laiko savo automobilius dumblynuose prie daugiabučių ar ofisų. Va Hagoje parkofkės ne tik šiaip prie pat jūros, bet net kopose:
https://www.google.com/maps/@52.0691.../data=!3m1!1e3
https://www.google.com/maps/@52.1019.../data=!3m1!1e3
Žodžiu Šimašius ar koks talibų "kovotojas" prieš auto Kriščiūnas nuvažiavęs į Hagą tikrai gautų infarktą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Na taip, Zuokas matyt jau pakankamai prakniso.
Automobilizmo skatinimo projektai, įgyvendinti/pradėti per Zuoko kadencijas (2000-2007, 2011-2015, viso - 12 metų):- Ateities g. išplatinimas (iš 1+1 tapo 2+2) - 2002
- Viadukas prie Spaudos rūmų - 2003
- Viadukas GV/Ukmergės g. sankryžoje - 2006
- Ateities g. pratęsimas ir dviejų lygių sankryža su Ukmergės g. - 2007
- Pilaitės pr. statybos - 2003 ir 2007
- GV pratęsimas iki Santariškių - 2008
- Pietinio aplinkkelio atidarymas (Tūkstantmečio g.) - 2008
- Goštauto viaduko pastatymas - 2014
- Vakarinio aplinkkelio 2 ir 3 etapai - 2013 ir 2016
Analogiški projektai, įgyvendinti prie Šimašiaus (2015-2023, viso - 8 metai):- Oslo g. išplatinimas prie VA - 2017
- GV/Ukmergės/Žalgirio g. išplatinimas - 2017/19
- Liepkalnio g. tunelis - 2021
- Taurupės ir M. Lietuvio asfaltavimas - 2019 ir 2022
Papildykit, jei kažką praleidau. Lokalių gatvių (kaip Kernavės arba Lukšio) netraukiau sąmoningai.
Parašė Zuokas„Vilnius susigrąžins lyderystę, kurią iš jo bandyta atimti. Jis ir toliau diktuos inovatyvaus miesto valdymo standartus, kamščių ir judėjimo problematiką spręs pasitelkęs DI sprendimus, apimančius tiek judėjimą, tiek parkavimą sostinėje. Jis tikrai taps pirmuoju miestu Lietuvoje, kurio viešasis transportas bus visiškai elektrifikuotas, o gyventojai rinksis tvaresnį susisiekimą. Todėl plane numatyti ilgalaikiai strateginiai sprendimai, kurie augančiam miestui ir ateityje užtikrins kamščių prevenciją.“, - sako jis.
A.Zuoko ir jo komandos parengto plano Vilniui „Be kamščių gatvėse“ įgyvendinimo strategijoje bus rekonstruotas ir įrengtas naujas trūkstamų gatvių tinklas šiose sostinės vietose: nutiesta Šiaurinės g. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Žirmūnų g., įrengta reguliuojama sankryža prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, rekonstruoti transporto mazgai: prie Operos ir baleto teatro, prie Konstitucijos prospekto ir T. Narbuto gatvės žiedo ir prie būsimo Nacionalinio stadiono, įrengtas dviejų lygių viadukas prie Gariūnų ir 2 juostų išvažiavimas į Kauno autostradą, rekonstruotas Nemenčinės kelias, įrengiant 4 juostas iki pat Vilniaus miesto ribos.
Bus įrengtas 4 juostų kelias Taurupės g. nuo Vakarinio aplinkkelio į Pilaitę, rekonstruotas Baltasis tiltas, pakeliant jį virš Goštauto ir Upės g., Mykolo Lietuvio gatvė nuo Vakarinio aplinkkelio/Ukmergės g. iki Molėtų plento, pastatytas pėsčiųjų ir viešojo transporto tiltas iš Lazdynų į Vingio parką (iki 2024 m.). Išplatinta Žaliųjų ežerų g. ir pradėtas projektuoti tiltas ties Ožkinių g. per Nerį į Nemenčinės pl., rekonstruotas Eišiškių plentas, įrengiant 4 juostas ir jungtis su Pietiniu aplinkkeliu, įrengtas transporto ir dviračių tunelis Ukmergės g., posūkyje į Tarandę, pastatytas dviejų lygių viadukas Minsko plento ir Gurių sankryžoje, sutvarkytas Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių mazgas. Tarandės, Pavilnionių gatvės bus rekonstruotos į gatves su 4 juostomis ir trūkstamomis jungtimis su gretimomis gatvėmis, rekonstruotaŠešuolių gatvė, įrengiant viaduką per Vakarinį aplinkkelį sujungiant su Pilaitės prospektu, užbaigti eksperimentai su Valakampių tiltu, jį kapitaliai suremontuojant.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Šio forumo ir turbūt labiausiai VLR dėka ir supratau apie realų poreikį ir naudą Vilniui, kurią suteiktų bėginio transporto rūšis.
Paskutinis taisė VLR; 2023.01.12, 19:16.
- 10 patinka
Comment
Comment