Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip dėl naujos apklausos? Gal jau laikas?
    Kur dingo: palaukim kol Majauskas programą parengs? Ar po Astros jau kiti kandidatai neįdomūs?

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą

      Kur dingo: palaukim kol Majauskas programą parengs? Ar po Astros jau kiti kandidatai neįdomūs?
      Madeinvilnius:
      Iš darbo Vilniaus „Juventos“ gimnazijoje atleista mokytoja Astra Genovaitė Astrauskaitė sieks Vilniaus mero posto.

      Apie tai A. G. Astrauskaitė pranešė savo feisbuko paskyroje.
      Gal kas turit jos FB url? Ieškojau ir prie žmonių ir prie puslapių, bet nerandu. Kas įdomu, kad aš per metus turbūt ne daugiau FB 10 komentarų parašau ir nepamenu, kad kada nors kokioj jos/su ja/apie ją diskusijoj. Būtų įdomu jei surado priežastį užblokuoti

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Madeinvilnius:


        Gal kas turit jos FB url? Ieškojau ir prie žmonių ir prie puslapių, bet nerandu. Kas įdomu, kad aš per metus turbūt ne daugiau FB 10 komentarų parašau ir nepamenu, kad kada nors kokioj jos/su ja/apie ją diskusijoj. Būtų įdomu jei surado priežastį užblokuoti
        čia gal šita? https://www.facebook.com/astra.genovaite5817 .

        Comment


          Nu veikia, pasirodo FB algoritmas užtildė, nes paieška nemetė. Va tau ir free speech.

          Bet contentas nuvylė, tikėjaus ko stipresnio

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą

            Kur dingo: palaukim kol Majauskas programą parengs? Ar po Astros jau kiti kandidatai neįdomūs?
            Kažkaip nujaučiu, kad Majausko programos net nebus. Išvis kažkaip su programomis sunkiai sekasi visiems, išskyrus Benkunską it Savicką. Kitų arba nėra arba jos taip paslėptos, kad su žiburiu nerasi.

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą

              Ne, įtariu kad už VGTU ekspertus SYSTRA yra geriau. Aš rašiau, citata: "jei tai įmanoma", bet gal tai ir neįmanoma kad nebūtų jokių interesų ir kaip VLR rašo SYSTRA yra labai gerai.
              Dėl tų konsultacijų kompanijų - nebūtinai turi būti Systra, tokių kompanijų yra ne viena. Pvz. Lietuvoje ofisus turi Cowi, kurie irgi užsiima tokiais dalykais. Va jų puslapio kad ir transporto hub'ų sekcija:

              https://www.cowi.com/tags/transport-hubs

              Esmė ta, kad tokios tarptautinės konsultantų kompanijos turi daugiausia patirties ir yra nusamdžiusios kiečiausias VT planavimo galvas pasaulyje. Dėl to tų kompanijų, aišku, labai nemėgsta vietiniai 'ekspertai', kurie urzgia vos išgirdę jų vardus. Be šiaip nuolatinio srutų pylimo, vietiniai jas kritikuoja daugiausia dėl dviejų priežasčių: brangumo ir dėl to, kad jas neva galima nesunkiai paveikti politiniu spaudimu, t.y. kad jos (už didelius pinigus) 'parašys tai, ko paprašysi'. Tačiau kokia yra alternatyva? Samdyti itin prastai apmokamus vietinius 'ekspertus', kurių VT žinios apsiriboja sugebėjimu atskirti 'minkštą' autobusą nuo 'kieto'? Jie yra tie žmonės, kurie nepasiduos politiniam spaudimui, ar lobizmui iš itin lobizme aktyvių kelius statančių kompanijų? Tarptautinės konsultacijų kompanijos turi bent pagalvoti apie savo įvaizdį, ar kad projektą nebūtų gėda įsidėti į portfelį. Kokią atsakomybę turi vietiniai? Kokį rezultatą mes turime dabar, kai buvo nuspręsta nusamdyti juos? Turime studiją, kurioje yra prirašyta akivaizdžių vaflių ir nesąmonių ir prarastus dešimtmečius VT plėtros, prieš kurių nešamą nuostolį miestui nublanksta ir tampa nereikšmingu bet koks konsultanto mokestis. Tikiuosi naujas meras pasimokys iš šitos grubios ir neatleistinos Šimašiaus klaidos.
              Paskutinis taisė VLR; 2022.12.13, 23:11.

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą

                Nelabai suprantu kas čia blogo kad galės senamiestyje važiuoti be kontaktinio tinklo?
                Na tai leis paaiškinsiu - vietoj to kad būtų naudojamas efektyvus kontaktinis tinklas, bus priperkama elektrobusų su laidais kurie bus brangūs, bežiosis sunkias baterijas kurias po 10 metų reikės keisti (o pas mus troleibusai kaip matai dirba 35 metus). Kadangi finansavimas ne begalinis, tai reiškia kad bus daug mažiau troleibusų ir bus brangesnė jų priežiūra. Čia jau nekalbant apie tai kad tokie "troleibusai" garantuotai visi bus trumpi, o dabar trūksta būtent ilgų troleibusų. Ir visą tai dėl to kad kažkam negražūs laidai ar kad įsivaizduojamas kažkoks vibravimas?

                Kontaktinį tinklą reikia plėsti. Jį reikia plėsti 10 metų atgal, dabar yra smarkiai vėluojama ir apie jokį tinklo naikinimą negali būti net kalbos.
                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                Nu veikia, pasirodo FB algoritmas užtildė, nes paieška nemetė. Va tau ir free speech.

                Bet contentas nuvylė, tikėjaus ko stipresnio
                koks free speech? čia gi facebukas. Jie gi atvirai sakė kad kišis į rinkimus kad jų mėgiamas kandatas laimėtų.
                Free speech ten yra nebent arabiškame facebuke. Jie matyt neturi moderatiriu kurie kalba arabiškai, tai ten gali prisiskaityti kaip jie skatina europiečiam visiem galvas nupjauti ir t.t.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                  Nu veikia, pasirodo FB algoritmas užtildė, nes paieška nemetė. Va tau ir free speech.

                  Bet contentas nuvylė, tikėjaus ko stipresnio
                  Nelabai suprantu iš FB, kas ta Astra? Komunistė, fašistė, konservatorė, liberalė?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Nelabai suprantu iš FB, kas ta Astra? Komunistė, fašistė, konservatorė, liberalė?
                    Jei rimčiau ir liūdniau, tai tiesiog žmogus su šizofrenija. Turbūt niekas iš aplinkos nepadeda jai gydytis.

                    Comment


                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                      Jei rimčiau ir liūdniau, tai tiesiog žmogus su šizofrenija. Turbūt niekas iš aplinkos nepadeda jai gydytis.
                      Liūdna kiek šalyje šizofrenikų kurie dar ją palaiko.

                      Comment


                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                        Jei rimčiau ir liūdniau, tai tiesiog žmogus su šizofrenija. Turbūt niekas iš aplinkos nepadeda jai gydytis.
                        Žmogus su šizofrenija dirba mokytoja? Ir, dar geriau - kandidatuoja į Vilniaus merus?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Nelabai suprantu iš FB, kas ta Astra? Komunistė, fašistė, konservatorė, liberalė?
                          Populistė.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Tai dar buvo numatytas KT naikinimas Savanorių pr., Narbuto g. ir, berods, visame centre (aplink Senamiestį ir dalyje Naujamiesčio iki Nėries). Jei norima autobusų iki Pilaitės, kyla klausimas, kur tą akumuliatorių troleibusas spės pasikrauti.

                            Nemanau, kad KT naikinimas ir nesugebėjimas nupirkti naujų yra atsitiktinis. Troleibusų paslaugos neįmanoma privatizuoti (kitaip nei su autobusais Transreviui ir Kautrai), o naujo troleibuso parko statyba užmiestyje būtų per brangi (kitaip nei esamo autobusų parko iškėlimas į Liepkalnį, kad jo žemę būtų galima atiduoti statyti dar vieną Šiaurės miestelio tipo kvartalą). Ir dabartinis meras, ir kiti realūs kandidatai į merus sėdi stambaus NT verslo kišenėje.
                            O tokiu atveju ne paprasčiau tiesiog atvirai atsikratyti troleibusų, praplovus visiems smegenis koks bus modernus autobusų parkas? Nelabai net ir reikia plauti tas smegenis, dauguma troleibusus supranta kaip atgyveną.

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą

                              O tokiu atveju ne paprasčiau tiesiog atvirai atsikratyti troleibusų, praplovus visiems smegenis koks bus modernus autobusų parkas? Nelabai net ir reikia plauti tas smegenis, dauguma troleibusus supranta kaip atgyveną.
                              Tai taip ir daroma, problema tik kad nėra pinigų ir autobusams pirkti, be to, visgi yra šioks toks pasipriešinimas. VT padėčiai dar labiau pablogėjus būtų dar viena priežastis burnoti ant valdžios, tai gal dėl to ir tempia gumą, kol Škodos taps avarinės būklės.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Kodėl Šimašius tada žada metrobusus (trigubus autobusus)?
                                Nieko jis nežada. Nugirdo kažkur kažkokią nesąmonę ir pasakė prie progos, bandydamas atsimušti nuo nepatogių klausimų apie tramvajaus ir šiaip geresnio VT poreikį. Labai gaila, bet dėl kažkokių priežasčių Šimašius nesupranta normalaus VT poreikio mieste ir piktybiškai ignoravo tą sritį abi kadencijas. Pasakyti, kad "diegsim metrobusus" yra tiesiog būdas pasakyti palikit mane ramybėj su tuio VT, nieko aš nežinau ir man neįdomu.

                                Comment


                                  Kaip sakė klasikas: "Po kiek opiumas liaudžiai?"
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Paradoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti kitų miestų jau nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimas'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas. Man tik įdomu kodėl Zuokas nepažadėjo metro? Ar tai jau būtų buvę perakivaizdus populizmas net juo tikintiems?
                                    Paskutinis taisė Eidvis; 2022.12.17, 14:28.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Paradoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti ir kitų miestų nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimu'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas.
                                      Suskaiciavus transport priemoniu amziaus vidurki Vilniaus VT parko 2011 ir 2022, tai jis praktiskai nesiskiria, nepaisant to, kad biudzetas issaugo 3x kartus, skolinimasis buvo beveik nemokamas del minimaliu/neigiamu palukanu, o Simasius zlugde VT, mazindamas marsrutu skaiciu, daznuma, kai kuriuos trumpindamas.

                                      VT, pagristas pergrustais autais ir yra Afrikos BIEDNU saliu lygis. Pazengesniuose Afrikos miestuose yra beginis VT (pvz., Rabatas, Marokas)

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                        Suskaiciavus transport priemoniu amziaus vidurki Vilniaus VT parko 2011 ir 2022, tai jis praktiskai nesiskiria
                                        Tu nori įrodyti, kad Zuoko politika, kada jis Vilniaus VT pirko 20 metų senumo autobusus, buvo protingesnė, nei kada Šimašius iš esmės atnaujino VT autobusų parką naujais autobusais? Gal gali pasidalinti tais skaičiavimais apie VT amžiaus vidurkį?

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Paradoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti kitų miestų jau nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimas'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas. Man tik įdomu kodėl Zuokas nepažadėjo metro? Ar tai jau būtų buvę perakivaizdus populizmas net juo tikintiems?
                                          Aš nežinau, ką reikia rūkyti, kad šiandien Vilniuje matytum ‘atgijusi’ viešąjį transportą. Ir kam kišti visur tą Zuoką? Jo jis irgi VT srity nežibėjo. Tai nepadaro Šimašiaus mažesniu nevykėliu šitoj srity.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X