Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Kur dingo: palaukim kol Majauskas programą parengs? Ar po Astros jau kiti kandidatai neįdomūs?
Iš darbo Vilniaus „Juventos“ gimnazijoje atleista mokytoja Astra Genovaitė Astrauskaitė sieks Vilniaus mero posto.
Apie tai A. G. Astrauskaitė pranešė savo feisbuko paskyroje.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Madeinvilnius:
Gal kas turit jos FB url? Ieškojau ir prie žmonių ir prie puslapių, bet nerandu. Kas įdomu, kad aš per metus turbūt ne daugiau FB 10 komentarų parašau ir nepamenu, kad kada nors kokioj jos/su ja/apie ją diskusijoj. Būtų įdomu jei surado priežastį užblokuoti
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
čia gal šita? https://www.facebook.com/astra.genovaite5817 .
Bet contentas nuvylė, tikėjaus ko stipresnio
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Kur dingo: palaukim kol Majauskas programą parengs? Ar po Astros jau kiti kandidatai neįdomūs?
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Ne, įtariu kad už VGTU ekspertus SYSTRA yra geriau. Aš rašiau, citata: "jei tai įmanoma", bet gal tai ir neįmanoma kad nebūtų jokių interesų ir kaip VLR rašo SYSTRA yra labai gerai.
https://www.cowi.com/tags/transport-hubs
Esmė ta, kad tokios tarptautinės konsultantų kompanijos turi daugiausia patirties ir yra nusamdžiusios kiečiausias VT planavimo galvas pasaulyje. Dėl to tų kompanijų, aišku, labai nemėgsta vietiniai 'ekspertai', kurie urzgia vos išgirdę jų vardus. Be šiaip nuolatinio srutų pylimo, vietiniai jas kritikuoja daugiausia dėl dviejų priežasčių: brangumo ir dėl to, kad jas neva galima nesunkiai paveikti politiniu spaudimu, t.y. kad jos (už didelius pinigus) 'parašys tai, ko paprašysi'. Tačiau kokia yra alternatyva? Samdyti itin prastai apmokamus vietinius 'ekspertus', kurių VT žinios apsiriboja sugebėjimu atskirti 'minkštą' autobusą nuo 'kieto'? Jie yra tie žmonės, kurie nepasiduos politiniam spaudimui, ar lobizmui iš itin lobizme aktyvių kelius statančių kompanijų? Tarptautinės konsultacijų kompanijos turi bent pagalvoti apie savo įvaizdį, ar kad projektą nebūtų gėda įsidėti į portfelį. Kokią atsakomybę turi vietiniai? Kokį rezultatą mes turime dabar, kai buvo nuspręsta nusamdyti juos? Turime studiją, kurioje yra prirašyta akivaizdžių vaflių ir nesąmonių ir prarastus dešimtmečius VT plėtros, prieš kurių nešamą nuostolį miestui nublanksta ir tampa nereikšmingu bet koks konsultanto mokestis. Tikiuosi naujas meras pasimokys iš šitos grubios ir neatleistinos Šimašiaus klaidos.Paskutinis taisė VLR; 2022.12.13, 23:11.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kas čia blogo kad galės senamiestyje važiuoti be kontaktinio tinklo?
Kontaktinį tinklą reikia plėsti. Jį reikia plėsti 10 metų atgal, dabar yra smarkiai vėluojama ir apie jokį tinklo naikinimą negali būti net kalbos.
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nu veikia, pasirodo FB algoritmas užtildė, nes paieška nemetė. Va tau ir free speech.
Bet contentas nuvylė, tikėjaus ko stipresnio
Free speech ten yra nebent arabiškame facebuke. Jie matyt neturi moderatiriu kurie kalba arabiškai, tai ten gali prisiskaityti kaip jie skatina europiečiam visiem galvas nupjauti ir t.t.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nu veikia, pasirodo FB algoritmas užtildė, nes paieška nemetė. Va tau ir free speech.
Bet contentas nuvylė, tikėjaus ko stipresnio
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu iš FB, kas ta Astra? Komunistė, fašistė, konservatorė, liberalė?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Jei rimčiau ir liūdniau, tai tiesiog žmogus su šizofrenija. Turbūt niekas iš aplinkos nepadeda jai gydytis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Jei rimčiau ir liūdniau, tai tiesiog žmogus su šizofrenija. Turbūt niekas iš aplinkos nepadeda jai gydytis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu iš FB, kas ta Astra? Komunistė, fašistė, konservatorė, liberalė?
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai dar buvo numatytas KT naikinimas Savanorių pr., Narbuto g. ir, berods, visame centre (aplink Senamiestį ir dalyje Naujamiesčio iki Nėries). Jei norima autobusų iki Pilaitės, kyla klausimas, kur tą akumuliatorių troleibusas spės pasikrauti.
Nemanau, kad KT naikinimas ir nesugebėjimas nupirkti naujų yra atsitiktinis. Troleibusų paslaugos neįmanoma privatizuoti (kitaip nei su autobusais Transreviui ir Kautrai), o naujo troleibuso parko statyba užmiestyje būtų per brangi (kitaip nei esamo autobusų parko iškėlimas į Liepkalnį, kad jo žemę būtų galima atiduoti statyti dar vieną Šiaurės miestelio tipo kvartalą). Ir dabartinis meras, ir kiti realūs kandidatai į merus sėdi stambaus NT verslo kišenėje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
O tokiu atveju ne paprasčiau tiesiog atvirai atsikratyti troleibusų, praplovus visiems smegenis koks bus modernus autobusų parkas? Nelabai net ir reikia plauti tas smegenis, dauguma troleibusus supranta kaip atgyveną.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Kodėl Šimašius tada žada metrobusus (trigubus autobusus)?
- 5 patinka
Comment
-
Paradoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti kitų miestų jau nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimas'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas. Man tik įdomu kodėl Zuokas nepažadėjo metro? Ar tai jau būtų buvę perakivaizdus populizmas net juo tikintiems?Paskutinis taisė Eidvis; 2022.12.17, 14:28.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąParadoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti ir kitų miestų nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimu'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas.
VT, pagristas pergrustais autais ir yra Afrikos BIEDNU saliu lygis. Pazengesniuose Afrikos miestuose yra beginis VT (pvz., Rabatas, Marokas)
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Suskaiciavus transport priemoniu amziaus vidurki Vilniaus VT parko 2011 ir 2022, tai jis praktiskai nesiskiria
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąParadoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti kitų miestų jau nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimas'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas. Man tik įdomu kodėl Zuokas nepažadėjo metro? Ar tai jau būtų buvę perakivaizdus populizmas net juo tikintiems?
- 4 patinka
Comment
Comment