Ta prasme Benkunskas siūlo gerinti sąlygas pėsčiųjų ir kitų eismo dalyvių žudymui ir žalojimui. Legit pažadai
Aš tai dar siūlyčiau ir pėsčiųjų takus bei dviračių takus siaurinti, nes pažiūrėkite kaip laksto tie dviratininkai ir paspirtukai, kiek žmonių sužaloję jau yra, ir patys susižaloją.
Kadangi laimės tikras miesto ūkvedys Artūras, kuris atėjo su aiškia artikuliuota programa, tai visos jūsų diskusijos beprasmiškos
Gali būti, arba eilinį kartą laimės kažkas kas bus su Zuoku antram etape. Aš žiūrėsiu kas bus antram etape ir rinksiuos, bet didžiausia tikimybė kad tikrai ne ūkvedį Zuoką.
Tai taip išeina, kad Raskevičius vienintelis už gatvių siaurinimą?
ne, sake specifiskai, kad miestas turi buti patogus "ir automobiliu vairuotuojams". Mane pati nustebino, bet tai turetu reiksti, kad nesiauros gatves turetu buti, nebent galvojo, kad radija klausosi tik masinas vairuojantys zmones, tad taikesi i auditorija
Šimašius pats ne kartą yra sakęs, kad miestas turi būti patogus visiems, įskaitant visus eismo dalyvius ir automobilis yra ir išliks kaip viena iš transporto rūšių.
Tai taip išeina, kad Raskevičius vienintelis už gatvių siaurinimą?
Šituo terminu kandidatai biškį manipuliuoja. Benkunskas iš lapelio skaitydamas vartosi, kad gatvių humanizavimas bus "vėliau", po to, kai bus sutvarkytos "avarinės būklės" gatvės. Tai pagal jį gatvių siaurinimas kaip ir gerai, bet ne dabar, o kažkada vėliau.
Gali būti, arba eilinį kartą laimės kažkas kas bus su Zuoku antram etape. Aš žiūrėsiu kas bus antram etape ir rinksiuos, bet didžiausia tikimybė kad tikrai ne ūkvedį Zuoką.
Įdomu kiek realiai, naujas meras gali įtakuoti tai, kad sustotų dabartiniai jau gal tapę sisteminiai, gatvių humanizavimai?
Juk suprantama čia PR'as, tai bandoma laimėti automobilininkų balsus, kurių nemažai, bet kiek realiai gali užkirsti kelią.
Šiaip gal būtų gerai, jei atsirastų kokių normalių straipsnių, politiškai neutralių apie urbanizmą, kur reailia paaiškintų kam tie siaurninimai skirti, kodėl jie geri, kokios problemos su jomis yra VIlniuje ir pan. Na gal kiek edukuotų žmonės, kurie apie tai nežino.
Šiaip gal būtų gerai, jei atsirastų kokių normalių straipsnių, politiškai neutralių apie urbanizmą, kur reailia paaiškintų kam tie siaurninimai skirti, kodėl jie geri, kokios problemos su jomis yra VIlniuje ir pan. Na gal kiek edukuotų žmonės, kurie apie tai nežino.
Politiškai neuatralių straipsnių nebus, nes jie nesurenka klicbaito auditorijos.
John, kodėl praignoravai mano klausimą? O gal nepastebėjai, tai pakartosiu. Zuoko aferą su Vilniaus šilumos tinklais savivaldybė yra įvertinusi kaip 560 mln. eurų žalą vilniečiams ir juos bando prisiteisti Strasbūro teisme. Ar nemanai, kad jeigu Zuokas taptų meru, jis šitą ieškinį atsiimtų ir vilniečiai netektų galimybės susigražinti milžinišką pinigų sumą? Kam sunku suprasti kiek daug yra 560 mln. eurų, tai didžiausia bauda Lietuvos istorijoje buvo nubaustas Gazpromas už konkurencinius pažeidimus ir ji buvo 35 mln. eurų, čia palyginimui kiek brangiai vilniečiams kainavo Zuoko afera.
John, kodėl praignoravai mano klausimą? O gal nepastebėjai, tai pakartosiu. Zuoko aferą su Vilniaus šilumos tinklais savivaldybė yra įvertinusi kaip 560 mln. eurų žalą vilniečiams ir juos bando prisiteisti Strasbūro teisme. Ar nemanai, kad jeigu Zuokas taptų meru, jis šitą ieškinį atsiimtų ir vilniečiai netektų galimybės susigražinti milžinišką pinigų sumą? Kam sunku suprasti kiek daug yra 560 mln. eurų, tai didžiausia bauda Lietuvos istorijoje buvo nubaustas Gazpromas už konkurencinius pažeidimus ir ji buvo 35 mln. eurų, čia palyginimui kiek brangiai vilniečiams kainavo Zuoko afera.
John, kodėl praignoravai mano klausimą? O gal nepastebėjai, tai pakartosiu. Zuoko aferą su Vilniaus šilumos tinklais savivaldybė yra įvertinusi kaip 560 mln. eurų žalą vilniečiams ir juos bando prisiteisti Strasbūro teisme. Ar nemanai, kad jeigu Zuokas taptų meru, jis šitą ieškinį atsiimtų ir vilniečiai netektų galimybės susigražinti milžinišką pinigų sumą? Kam sunku suprasti kiek daug yra 560 mln. eurų, tai didžiausia bauda Lietuvos istorijoje buvo nubaustas Gazpromas už konkurencinius pažeidimus ir ji buvo 35 mln. eurų, čia palyginimui kiek brangiai vilniečiams kainavo Zuoko afera.
Jei bus tik Zuokas ir Benkunskas tada taip, greičiausiai rinksiuos Benkunską. Didelė tikimybė kad tokiu atveju išliks panaši stipri, stabili koalicija bent kokia yra dabar ir realiai įgyvendins kažkokios darbus, nebus mėtymosi, politinių žaidimų, skandalų ir stagnacijos kaip Zuoko atveju, nes Zuokas paprasčiausiai neturės palaikymo. Ne tik neturės palaikymo bet ir bus nusistatymas prieš jį (laisvės partija, konservatoriai). Tuo labiau Zuokas neturės palaikymo centrinėje valdžioje. Tramvajus tik kabliukas naiviems, Zuokas vienas jo nepatemps, priešingai, galimai padarys tik žalą, po Zuoko sekantys valdžioje iš principo vengs tramvajaus temos. To paties Zuoko komentarai apie troleibusus, kilpinius eismus senamiestyje ir t.t. tokie kad kartais atrodo jog vistik ir jis neitin gaudosi. O blogiausia ir būtent tai dėl ko aš jo vengiu - stambios aferos, deja, kurios jau pridarė daug žalos ir tai gali vėl kartotis (sakyčiau kad didelė tikimybė). Gal kam keistai skamba bet tie kurie nešneka apie tramvajų - kad ir Benkunskas ar Raskevičius, didesnė tikimybė kad jie būtent ir pajudins šį reikalą, kai apšvies ekspertai, ar po kokios nors studijos pvz., nes dabar tiesiog "žali", neįsigilinę, šneka ką girdėjo Šimašiaus aplinkoje (tas akivaizdu ir iš Benkunsko interviu kur nusišnekėjo, bet bent apskritai deklaruoja kad VT prioritetas). Benkunsko teiginiuose kad prioritetas turėtų būti pirmiausia elementariai higienai, o tik paskui gatvių siaurinimui aš irgi nieko blogo nematau. Daug kur Vilnius yra ištrupėjęs ir apleistas, kad ir su baisiais šaligatviais, net centre. Tai tikrai turėtų būti aukštesnis prioritetas nei gatvių siaurinimas. Plius atkreipsiu dėmėsį jog jis nesako kad iš principo siaurinimas blogai, jis įvardijo kad tai gerai, tik ne ten prioritetas. Šiaip net pats Šimašius gyrė Benkunską, manau nebūtų toks jau blogas variantas, bent jau lyg ir nekalba visiškų nesąmonių kaip kad prioritetas - sodo keliukų asfaltavimas. Tiesiog rinkčiausi mažesnę blogybę, bet tikiuosi kad vistik ne Benkunskas bus su Zuoku antram ture.
Prie ko čia Mažeikių nafta? Už kiek pardavė nepamenu, tik jokio kriminalo ten nebuvo, išskyrus tai, kad 90-aisiais bet kokia privatizacija žmonėms atrodė kaip afera ir tais laikais daug kam afera atrodė tai, kad Mažeikių nafta buvo parduota amerikiečiams, o ne Rusijai, kuri gal net didesnę kainą galėjo pasiūlyti.
Man patinka tas Zuoko fanų 'whataboutizmas'. Kai duri pirštu į didžiausią aferą Vilniaus istorijoje, ištraukiamas kažkokia Mažeikių nafta, kur jokio kriminalo nebuvo. Kai duri pirštu į tai, kad prie Zuoko Vilniaus viešasis transportas buvo nuskurdintas iki trečio pasaulio šalių lygio, sugalvojamas paaiškinimas, kad 'o Šimašius ne 100% VT atnaujino', taip bandant įrodyti, kad ne viso miesto VT atnaujinimas yra daug blogiau, nei jokio atnaujinimo.
T.y. tu sutinku, kad Zuoko išnuomoti Rubiconui šilumos tinklai, kada vilniečiai stipriai permokėjo už šildymą, buvo afera ir kad vilniečiams tai turėtų būti kompensuojama ir kad ieškinys iš Strasbūro neturėtų būti atsiimtas?
Comment