Parašė nesekasi
Rodyti pranešimą
Vienintelis dalykas kuris verslui trukdo kelti kainas ar net verčia jas mažinti yra konkurencija, t.y. pirkėjo galimybė rinktis geresnius beigi pigesnius produktus/paslaugas.
Su euro įvedimu konkurencija niekur neprapuola. Reiškia realaus pagrindo kelti kainas nėra.
Realybėje žinoma situacija nėra tokia paprasta kaip kad pasakoja rinkos dėsnių apologetai. Dalis verslo be abejo bandys naudotis žmonių psichologijos netobulumu. Besitikėdami, kad taip pat elgsis ir likęs verslas ir tai taps savaime išsipildančia pranašyste. Todėl kainos gali kai kur laikinai pakilti. Bet kitų šalių patirtis rodo, kad toks verslas galų gale nubaudžiamas ir kainos nusileidžia ten kur buvusios ar net nukrenta žemiau nei buvo. Nemažai atveju verslas po tokių žaidimų pasirašo sau nuosprendį.
Comment