Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą


    Bet norėjau ne apie tai. Įdomūs jūs vis dėlto vyručiai (taikau John ir sankauskas ): aš kandidato Džiugo paprašiau plačiau papasakoti apie jo sumanymą išmėtyti defibriliatorius mieste, o judu man puolėt aiškinti, kad defibriliatoriai yra bais reikalingi ir gelbės visus nešuntuotomis kraujagyslėmis. Priminėt linksmą pastraipą iš tos pačios LD knygos apie tai, kaip dar Renesanso žmonės prisikurdavo baubų ir su jais kovodavo:
    Noriu ne išmėtyti defibriliatorius, o visų pirma juos įrenginėti didžiausiuose daugiabučiuose, kad jie iškart padengtų kiek įmanoma daugiau žmonių. Viešose vietose AEDai įrenginėjami jau visą pastarąjį dešimtmetį.

    Mirtys, kurių galima išvengti, nėra baubai. Tai yra skaudi realybė, su kuria pats dirbu ir dirbsiu.

    Tušti žodžiai (prašau neužsigauti)..
    Šiuo metu lytiškumo ugdymas yra chaotiškas, ir priklauso nuo mokyklų bendruomenių, mokytojų ar iniciatyvesnių mokinių. Nėra bendro kokybės standarto. Jeigu nacionaliniu lygiu Lietuvai neišeina turėti kokybiškos ir nuoseklios comprehensive sexuality education, Kaunas gali pats ją turėti. Pats turiu patirties su tuo, kaip medicinos studentas vesdamas vaikams tokius užsiėmimus.



    Na, nežinau nežinau. Laisvės partija savo elgsena marksistus labiau primena.
    Mes klasių kova neužsiimame ir tikime kapitalizmu, o ne tuo, kad proletariatas iš buržuazijos kažką atiminėtų.


    Įdomu, lauksiu duomenų. Norėčiau plačiau ir apie pavyzdžius, kuomet defibriliatoriai yra panaudojami netinkamai, taip pat apytisklių vietų, kur jie būtų laikomi (žinau, kad visuose Lidl parduotuvėse jie būna). Ir, be abejo, kaip būtų organizuojamas kauniečių mokymas/informavimas šiuo klausimu.
    Automatinio defibriliatoriaus netinkamai nepanaudosi. Jie patys užsirašo kardiogramą ir, esant defibriliuojamam ritmui garsiai balsu įspėja atsitraukti.
    Kaip organizuojamas mokymas – teoriškai kiekvienas vairuotojas turi tą mokėti. Nacionalinės atitinkamos institucijos turėtų tuo pasirūpinti, bet dešimtmečius yra užmerkusios akis. Aš planuoju privalomus pradinio gaivinimo mokymus visiems Kauno mokiniams – savanoriškai tekę apmokyti kelis šimtus Lietuvos vaikų – ir tai turėtų būti ne nevyriausybininkų iniciatyva, o valdžios užtikrinamas dalykas.


    Aš tai matau kaip įrodymą, kad „Laisvės partija“ yra (beveik) apie nieką ir tiesiog neturi tinkamo žmogaus (vienintelį daugmaž tinkamą kaunietį skolina Vilniui). Abejoju, kad pasakomis apie #demokratijosšventę tiki net didžiausi jūsų apologetai...
    Buvo pirminiai rinkimai, kuriuose kandidatavo ir Marius Matijošaitis – Kauno Seimo vienmandatininkas, kartu su Maldeikiu sukūręs lietuvišką Taivano politiką. Kauniečiai nusprendė kitaip, gerbiame tą sprendimą.

    Comment


      Dėkoju už atsakymus. Dar vienas (paskutinis) klausimas: ar nemanote, kad gyvenimiškos patirties nebuvimas (suprantama, dėl jauno jūsų amžiaus) yra didžiausias jūsų, kaip kandidato į Kauno miesto tarybos narius, trūkumas? Jeigu galima, pakomentuokite plačiau.

      Comment


        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą


        Na, nežinau nežinau. Laisvės partija savo elgsena marksistus labiau primena.

        ...
        Prašyčiau neįžeidinėti marksistų vardo šitais neoliberalais, norinčiais visakeriopai sumažinti ir nustekenti valstybę kaip perskirstymo šaltinį Kadangi Fox News žino tik du filosofus - Marxą ir Ayn Rand, tai viską ir kabina ant vargšo Karlo. Kultūrinėje srityje gal ir arčiau progresyvių idėjų, bet Markso dėmesys buvo visai ne ten. Čia jau vėlesnių struktūrialistų kaip Fouceault idėjos. Beje apie moterų emancipaciją rašė ir toks garsus liberalas Locke'as, tai čia Marksas išvis ne prie ko.

        Comment


          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
          Dėkoju už atsakymus. Dar vienas (paskutinis) klausimas: ar nemanote, kad gyvenimiškos patirties nebuvimas (suprantama, dėl jauno jūsų amžiaus) yra didžiausias jūsų, kaip kandidato į Kauno miesto tarybos narius, trūkumas? Jeigu galima, pakomentuokite plačiau.
          Nemanau. Už keleto mėnesių baigsiu vienas konkurencingiausių medicinos studijas. Jų metu tarnavau kariuomenėje, turėjau aukštas pareigas ir savanoriavau Lietuvos jaunimo organizacijose, dalyvavau daug tarptautinių renginių, dirbau ir vienos didžiausių Lietuvos NVO Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos valdyboje; dirbau SAM Privalomojo sveikatos draudimo taryboje, ir šiuo metu esu Kauno regiono plėtros tarybos partnerių grupės narys, taip pat esu vienoje iš Kauno klinikų (didžiausios Lietuvos ligoninės) komisijoje.

          Comment


            Paspaudžiau „patinka“, nes atsakymas puikus. Vis dėlto lieku prie nuomonės, kad žmogus iki daugmaž 50 metų bent kiek svarbesnių postų užimti neturėtų.

            Comment


              Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
              Paspaudžiau „patinka“, nes atsakymas puikus. Vis dėlto lieku prie nuomonės, kad žmogus iki daugmaž 50 metų bent kiek svarbesnių postų užimti neturėtų.
              Manyčiau po šio komentaro jūsų mintys verta ignoruoti.
              Paskutinis taisė Stadionas; 2023.02.14, 15:26.

              Comment


                Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                Paspaudžiau „patinka“, nes atsakymas puikus. Vis dėlto lieku prie nuomonės, kad žmogus iki daugmaž 50 metų bent kiek svarbesnių postų užimti neturėtų.
                Tiesa, kad patirtis ir išmintis paprastai ateina su amžiumi tam tikrais etapais. Bet kai kuriems dėl vienokių ar kitokių priežasčių tuos dalykus pavyksta įgauti anksčiau, nei kitiems. Venas toks žinomesnis pavyzdys Lietuvoje būtų V. Sinkevičius, kuris visai "ne pagal amžių" dabar užima EU komisaro postą, panašu, su asmeniniu von der Leyen palaiminimu ir tikrai netodėl, kad turi senelį su žymia pavarde. Kadangi Džiugą šiek tiek pažįstu asmeniškai, tai galiu užtikrinti, kad čia kalbame būtent apie tokį atvejį, kai jaunas žmogus yra sukaupęs patirties (be kita ko, ir keliavimo) ir žinių, kurios jam ne tik puikiai leidžia eiti į savivaldą, bet, būčiau labai nustebęs, jei po kelių metų nepamatysim jo nacionalinėje politikoje. Taip kad tavo passive agressive ad hominem "gyvenimiškos patirties" argumentas yra pro šalį.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tiesa, kad patirtis ir išmintis paprastai ateina su amžiumi tam tikrais etapais. Bet kai kuriems dėl vienokių ar kitokių priežasčių tuos dalykus pavyksta įgauti anksčiau, nei kitiems. Venas toks žinomesnis pavyzdys Lietuvoje būtų V. Sinkevičius, kuris visai "ne pagal amžių" dabar užima EU komisaro postą, panašu, su asmeniniu von der Leyen palaiminimu ir tikrai netodėl, kad turi senelį su žymia pavarde. Kadangi Džiugą šiek tiek pažįstu asmeniškai, tai galiu užtikrinti, kad čia kalbame būtent apie tokį atvejį, kai jaunas žmogus yra sukaupęs patirties (be kita ko, ir keliavimo) ir žinių, kurios jam ne tik puikiai leidžia eiti į savivaldą, bet, būčiau labai nustebęs, jei po kelių metų nepamatysim jo nacionalinėje politikoje. Taip kad tavo passive agressive ad hominem "gyvenimiškos patirties" argumentas yra pro šalį.
                  Jeigu taip sukonspektavus John pasisakymą:

                  „Pritariu bet nepritariu, nes pažįstu kandidatą ir iš vis čia kažkokia ataka“. Siūlau kelti diskusiją apie politikus į atitinkamą temą (turėčiau ką apie šuolininką nuo karbauskinio tramplino Sinkevičių pakomentuot).

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Tiesa, kad patirtis ir išmintis paprastai ateina su amžiumi tam tikrais etapais. Bet kai kuriems dėl vienokių ar kitokių priežasčių tuos dalykus pavyksta įgauti anksčiau, nei kitiems. Venas toks žinomesnis pavyzdys Lietuvoje būtų V. Sinkevičius, kuris visai "ne pagal amžių" dabar užima EU komisaro postą, panašu, su asmeniniu von der Leyen palaiminimu ir tikrai netodėl, kad turi senelį su žymia pavarde. Kadangi Džiugą šiek tiek pažįstu asmeniškai, tai galiu užtikrinti, kad čia kalbame būtent apie tokį atvejį, kai jaunas žmogus yra sukaupęs patirties (be kita ko, ir keliavimo) ir žinių, kurios jam ne tik puikiai leidžia eiti į savivaldą, bet, būčiau labai nustebęs, jei po kelių metų nepamatysim jo nacionalinėje politikoje. Taip kad tavo passive agressive ad hominem "gyvenimiškos patirties" argumentas yra pro šalį.
                    Kai pats prelegentas savo patirtį apibūdina kaip „dalyvavau daug tarptautinių renginių“ ir „turėjau aukštas pareigas“, o ne kalba apie savo nuveiktus darbus tai skamba įtartinai. Nors gal man trauma nuo jaunystėj praleisto laiko NVO tarp pareigų turėtojų ir renginių dalyvių „Keliavimo patirtis“ (t.y. mokėti nusipirkti Ryanair bilietus?) gal ir darė įspūdį 95ais.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kai pats prelegentas savo patirtį apibūdina kaip „dalyvavau daug tarptautinių renginių“ ir „turėjau aukštas pareigas“, o ne kalba apie savo nuveiktus darbus tai skamba įtartinai. Nors gal man trauma nuo jaunystėj praleisto laiko NVO tarp pareigų turėtojų ir renginių dalyvių „Keliavimo patirtis“ (t.y. mokėti nusipirkti Ryanair bilietus?) gal ir darė įspūdį 95ais.
                      Apmokinau pradinio gaivinimo bent 400 vaikų, vedžiau lytiškumo ugdymo pamokas 5 klasėms. Aplankiau 60 valstybių. Stažavausi Meksikoje. Daviau kraujo 8 kartus (taip, per mažai).
                      Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.02.13, 23:38.

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                        Apmokinau pradinio gaivinimo bent 400 vaikų, vedžiau lytiškumo ugdymo pamokas 5 klasėms. Aplankiau 60 valstybių. Stažavausi Meksikoje. Daviau kraujo 8 kartus (taip, per mažai).
                        Pirmus du užskaitau.

                        Bet „aplankiau X valstybių“ minėjimas šiais masinio turizmo laikais skamba labai liūdnai. Suprasčiau jei sakytum, kad nori padaryti Kaune tramvajų, nes X/Y/Z. Ir tik tarp kitko paminėtum, kad išbandei n+k to pavyzdžių ir galėtum iš asmeninės patirties paminėti gerus ir blogus matytus pavyzdžius. Bet iš tokio „aplankiau 60 valstybių“, tai ką žinau, gal su „viskas įskaičiuota“ varteisi 60 skirtingų pliažų

                        Pasistažavimas egzotiškoje šalyje, kaip neturinčiam daug bendro su medicina, irgi neskamba kaip kažkoks pasiekimas dėl kurio tamsta būtų labiau vertesnis tarybos nario mandato. Nežinau, gal Meksika yra labai toli pažengus medicinoje ir tai skaitosi aukštas pasiekimas. Tada gal tamsta daugiau naudos atneštų ne miesto taryboje, o klinikose Nors pagal bendrą Meksikos įvaizdį, gal tai tiesiog egzotiškas laiko praleidimas tyčia ar netyčia pasitaikius progai. Bet kokiu atveju „stažavausi Meksikoje, todėl miesto taryboje padarysiu daug gero miestui“ skamba kaip argumentas kurio geriau neminėti...

                        Aišku čia mano siauras meritokratinis požiūris. Gal tamstos tiksliniam elektoratui kaip tik patinka toks priėjimas.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Pirmus du užskaitau.

                          Bet „aplankiau X valstybių“ minėjimas šiais masinio turizmo laikais skamba labai liūdnai. Suprasčiau jei sakytum, kad nori padaryti Kaune tramvajų, nes X/Y/Z. Ir tik tarp kitko paminėtum, kad išbandei n+k to pavyzdžių ir galėtum iš asmeninės patirties paminėti gerus ir blogus matytus pavyzdžius. Bet iš tokio „aplankiau 60 valstybių“, tai ką žinau, gal su „viskas įskaičiuota“ varteisi 60 skirtingų pliažų

                          Pasistažavimas egzotiškoje šalyje, kaip neturinčiam daug bendro su medicina, irgi neskamba kaip kažkoks pasiekimas dėl kurio tamsta būtų labiau vertesnis tarybos nario mandato. Nežinau, gal Meksika yra labai toli pažengus medicinoje ir tai skaitosi aukštas pasiekimas. Tada gal tamsta daugiau naudos atneštų ne miesto taryboje, o klinikose Nors pagal bendrą Meksikos įvaizdį, gal tai tiesiog egzotiškas laiko praleidimas tyčia ar netyčia pasitaikius progai. Bet kokiu atveju „stažavausi Meksikoje, todėl miesto taryboje padarysiu daug gero miestui“ skamba kaip argumentas kurio geriau neminėti...

                          Aišku čia mano siauras meritokratinis požiūris. Gal tamstos tiksliniam elektoratui kaip tik patinka toks priėjimas.
                          Kalbant konkrečiai apie Mekksiką, tai Maxico city turi vieną geriausių VT sistemų Šiaurės Amerikoje. Šiaip random fact, kad praplatintum savo siauras žinias.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Pirmus du užskaitau.

                            Bet „aplankiau X valstybių“ minėjimas šiais masinio turizmo laikais skamba labai liūdnai. Suprasčiau jei sakytum, kad nori padaryti Kaune tramvajų, nes X/Y/Z. Ir tik tarp kitko paminėtum, kad išbandei n+k to pavyzdžių ir galėtum iš asmeninės patirties paminėti gerus ir blogus matytus pavyzdžius. Bet iš tokio „aplankiau 60 valstybių“, tai ką žinau, gal su „viskas įskaičiuota“ varteisi 60 skirtingų pliažų
                            Dėl tramvajaus – taryboje dirbčiau, kad būtų užsakyta objektyvi, ne kompleksuotų lietuvių daroma studija.

                            Taip, viešuoju transportu naudojausi kone visose šalyse, ir matau, ko reikia Kaunui – integracijos su kitomis transporto rūšimis, mokėjimo kortele, etc
                            Niekada nesivartau pliažuose ir niekada neimu „viskas įskaičiuota“, mano kelionių formatas labiau įkvėptas šio forumo keliautojų.

                            Važiuodamas naktiniu traukiniu iš Juodkalnijos į Serbiją supratau, kad net ir super lėta RB1 jau dabar be jokios papildomos infrastruktūros tinkama naktiniams traukiniams Kaunas-Varšuva. Savivaldybė galėtų prie to prisidėti iniciatyva ir daliniu dotavimu.
                            Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.02.14, 00:47.

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Mes klasių kova neužsiimame ir tikime kapitalizmu, o ne tuo, kad proletariatas iš buržuazijos kažką atiminėtų.
                              Tikit visomis klasių kovomis, tik išskyrus ekonominių klasių, nors iš tiesų ir ja tikit. Manau apklausus LP narius, dauguma atsakytų kad ekonominė nelygybė (antra didžiausia ES) yra spręstina problema, o tai reiškia kad neproporcingas turtas nėra moralu ar etiška, ir tai kad neįsikišus valdžiai tai tik blogės, kitaip sakant klasių kova. Beje, bet kokia kryptimi pažiūrėsi, LP eina tik valstybės didesnio dalyvavimo ekonomikoje keliu, o ne atvirkščiai.


                              cozzamarra sakė kad LP yra apie nieką. O aš nesutinku. Tai yra viena iš kelių partijų kuri bet kažką atstovauja idėjiškai. Aišku realybė to vaisių nematyti, jos esanti politika niekuo nesiskiria nuo kitų.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                Dėl tramvajaus – taryboje dirbčiau, kad būtų užsakyta objektyvi, ne kompleksuotų lietuvių daroma studija.

                                Taip, viešuoju transportu naudojausi kone visose šalyse, ir matau, ko reikia Kaunui – integracijos su kitomis transporto rūšimis, mokėjimo kortele, etc
                                Niekada nesivartau pliažuose ir niekada neimu „viskas įskaičiuota“, mano kelionių formatas labiau įkvėptas šio forumo keliautojų.

                                Važiuodamas naktiniu traukiniu iš Juodkalnijos į Serbiją supratau, kad net ir super lėta RB1 jau dabar be jokios papildomos infrastruktūros tinkama naktiniams traukiniams Kaunas-Varšuva. Savivaldybė galėtų prie to prisidėti iniciatyva ir daliniu dotavimu.
                                Šaunu, jeigu bent jau pasigirstų mintis apie naktinį traukinį. Kaunas tuo turėtų būti ypač suinteresuotas.

                                Pagal Rail Baltica projektą, naktinis traukinys Varšuva-Vilnius turėtų atsirasti tik po 2036 m. (t.y. praėjus 10 metų po planuoto RB paleidimo). Kaip žinia, Europoje kaip tik vyksta naktinių traukinių renesansas, tai sparčiai populiarėjantis kelionių būdas, todėl visiška kvailystė laukti dar 15 metų. Vilnius ir Kaunas turėtų būti suinteresuoti tokiu maršrutu dėl papildomų turistų, papildomo žinomumo ir šiaip geresnio VT susisiekimo su Europa.
                                LTG Link jau dabar galėtų bandyti ieškoti iš kur nuomotis naktinių vagonų, gal bandyti kažkaip kooperuotis su PKP ir bent po 1-2 metų paleisti traukinį. Aišku, iš pradžių jis būtų tik iki Kauno, bet kelionės laikas 7-8 val. gana tinkamas naktiniam traukiniui, o persėdimas iš/į Vilnių turi būti suderintas.
                                Tai šiuo atveju Kaunas kaip miestas yra netgi labiau suinteresuotas naktiniu traukiniu, nes jis gali būti pasiekiamas be persėdimų (priešingai nei Vilnius, kuriam tiesioginio reiso reikės laukti iki kokių 2028 m.).
                                Tad kol nėra Rail Balticos į Vilnių ir važiavimas Lenkijoje lėtokas, kažkiek metų LTG Link galėtų turėti naktinį maršrutą Varšuva-Kaunas (su suderintu persėdimu iš/į Vln), kurio kokybė dar nebūtų tip-top, nes būtų naudojami naudoti vagonai. Kaip rašė Jon Worth, dauguma miegamųjų/gulimųjų vagonų yra seni ir jų lyg tai sunkoka rasti, bet manau įmanoma. PKP aptarnaujamas EuroNight Viena-Varšuva sudarytas tik iš dviejų vagonų: 1 miegamojo ir 1 sėdimojo (teko važiuoti abiem, nelabai geras aptarnavimas ir vagonai). Iš tiesų tai lokomotyvai tempia kelių maršrutų vagonus, kurie įvairiose stotyse prikabinami ir atkabinami, kas padaro tuos maršrutus pigesniais. Tai aš įsivaizduočiau, kad LTG Link pradžiai turėtų nusipirkti/išsinuomoti bent jau 1-2 miegamuosius vagonus (padoriai aptvarkyti juos) ir 1 sėdimąjį. Turėtume vieną traukinį, kuris maksimaliai galėtų kursuoti kas antrą dieną/tris kartus per savaitę iš atitinkamo miesto – tai būtų minimumas.
                                Pradžioje nepilnavertį senesnių vagonų komfortą galėtų šiek tiek kompensuoti traukinio patikimumas, dažnumas ir geras aptarnavimas/paslaugos.

                                Perspektyvoje, kai po RB užbaigimo kelionė į Varšuvą pagreitės, naktiniais traukiniais jau būtų galima pasiekti tolimesnius ir svarbesnius miestus (3 EU sostines), traukinys galėtų netgi konkuruoti su lėktuvais ir tarnauti kaip puiki transporto priemonė. Bet kuris keliautojas ar šiaip žmogus gali vakare Belyne, Prahoje ar Vienoje įsėsti į naktinį traukinį ir ryte išsimiegojęs išlipti Kaune ar Vilniuje. Būtent tokia paprasta kelionės koncepcija – vienas bilietas, vienas traukinys – galėtų paskatinti daugiau turistų aplankyti Lietuvą, ypač jaunus keliautojus, kurie vėliau skleistų žinią apie Lietuvą ir kitiems. Turbūt galime tik spėlioti, kiek daugiau turistų būtų galėjęs susilaukti Kaunas per kultūros metus, jeigu Berlyno, Prahos ir Vienos gyventojai tiesioginiu naktinio traukiniu reisu galėtų atsidurti Kaune. O lietuviams traukinys galėtų pakeisti dalį skrydžių į šituos miestus/šalis (tai derinasi su ES siekiu mažinti skrydžius). Tik reikėtų ir nusipirkti tokių vagonų kaip naujieji Nightjet, kur yra ir kapsulės miegui: https://www.youtube.com/watch?v=7pZk...TheManinSeat61

                                Tačiau šitokio dalyko nebus, jeigu Lietuva nesiims lyderystės, nevers LTG Link imtis veiksmų, nedotuos naktinių traukinių. Nightjet varo ant nulio, bet yra lyderiai, o Austrija turi labai gerą susisiekimą su daugybe miestų. Lietuva turi būti suinteresuota būti puikiai pasiekiama iš Europos – dėl verslo, turizmo ir pan., todėl ateityje Lietuva galėtų būti savo regiono „mini-Austrija“ naktinių traukinių prasme, galbūt su pratęsimais/persėdimais į aplinkinius miestus/sostines, ypač kai pasikeis geopolitinė situacija.

                                Šita ateities vizija tik tarp kitko, įsivaizdavimui, kas galėtų būti. Politikoje dalyvaujantys 60-mečiai diedai tokio dalyko net negali įsivaizduoti ir pasiūlyti, nes paskutinį kartą važiavo naktiniu traukiniu su apšiktais tualetais prieš 35-45 metus SSRS, per mokyklos ekskursiją į Maskvą. Benkunsko tipo „jaunieji“ politikai išvis gyvenime turbūt traukiniu nevažiavę. Todėl, kas, jeigu ne mūsų amžiaus žmonės tą galėtų pasiūlyti.

                                Beje, kodėl defibriliatoriai negali būti svarbiausiose VT stotelėse? Tai yra žmonių susibūrimo vietos, aiškiai matomos ir žinomos (ne koks eilinis daugiabutis kažkur toliau nuo gatvės). Pvz. Vokietijoje defibriliatoriai būna ir metro stotyse, tai nematau priežasties, kodėl Lietuvoje negalėtų būti stotelėse.
                                Paskutinis taisė taccido; 2023.02.14, 03:04.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kalbant konkrečiai apie Mekksiką, tai Maxico city turi vieną geriausių VT sistemų Šiaurės Amerikoje. Šiaip random fact, kad praplatintum savo siauras žinias.
                                  Aha, su griūvančia metro sistema. Kurios vairuotojai vietoj dažnai neveikiančios signalizacijos per pokalbių programėles derina eismą Aišku pagal šiaurės amerikos standartus gal tai ir nebloga sistema.

                                  Bet kokiu atveju, prelegentas matyt stažavosi ne VT srityje. O rinkiminis šūkis „esu gyvenime važiavęs metro“ parodo nebent apgailėtiną mūsų politikos lygį.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                    Dėl tramvajaus – taryboje dirbčiau, kad būtų užsakyta objektyvi, ne kompleksuotų lietuvių daroma studija.

                                    Taip, viešuoju transportu naudojausi kone visose šalyse, ir matau, ko reikia Kaunui – integracijos su kitomis transporto rūšimis, mokėjimo kortele, etc
                                    Niekada nesivartau pliažuose ir niekada neimu „viskas įskaičiuota“, mano kelionių formatas labiau įkvėptas šio forumo keliautojų.

                                    Važiuodamas naktiniu traukiniu iš Juodkalnijos į Serbiją supratau, kad net ir super lėta RB1 jau dabar be jokios papildomos infrastruktūros tinkama naktiniams traukiniams Kaunas-Varšuva. Savivaldybė galėtų prie to prisidėti iniciatyva ir daliniu dotavimu.
                                    Nu va, po truputi jau judam link kažko panašesnio į politinę agitaciją. Agituojant kitur siūlyčiau nuo to ir pradėti. Tik ant rinkiminio plakato geriau rašyti ne „važiuodamas naktiniu traukiniu supratau...“, o „pramušiu savivaldybės dotaciją naktiniam traukiniui“. Savo asmenines patirtis įtraukiant tik detalesnėse diskusijose.

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      Šaunu, jeigu bent jau pasigirstų mintis apie naktinį traukinį. Kaunas tuo turėtų būti ypač suinteresuotas.

                                      Pagal Rail Baltica projektą, naktinis traukinys Varšuva-Vilnius turėtų atsirasti tik po 2036 m. (t.y. praėjus 10 metų po planuoto RB paleidimo). Kaip žinia, Europoje kaip tik vyksta naktinių traukinių renesansas, tai sparčiai populiarėjantis kelionių būdas, todėl visiška kvailystė laukti dar 15 metų. Vilnius ir Kaunas turėtų būti suinteresuoti tokiu maršrutu dėl papildomų turistų, papildomo žinomumo ir šiaip geresnio VT susisiekimo su Europa.
                                      LTG Link jau dabar galėtų bandyti ieškoti iš kur nuomotis naktinių vagonų, gal bandyti kažkaip kooperuotis su PKP ir bent po 1-2 metų paleisti traukinį. Aišku, iš pradžių jis būtų tik iki Kauno, bet kelionės laikas 7-8 val. gana tinkamas naktiniam traukiniui, o persėdimas iš/į Vilnių turi būti suderintas.
                                      Tai šiuo atveju Kaunas kaip miestas yra netgi labiau suinteresuotas naktiniu traukiniu, nes jis gali būti pasiekiamas be persėdimų (priešingai nei Vilnius, kuriam tiesioginio reiso reikės laukti iki kokių 2028 m.).
                                      Tad kol nėra Rail Balticos į Vilnių ir važiavimas Lenkijoje lėtokas, kažkiek metų LTG Link galėtų turėti naktinį maršrutą Varšuva-Kaunas (su suderintu persėdimu iš/į Vln), kurio kokybė dar nebūtų tip-top, nes būtų naudojami naudoti vagonai. Kaip rašė Jon Worth, dauguma miegamųjų/gulimųjų vagonų yra seni ir jų lyg tai sunkoka rasti, bet manau įmanoma. PKP aptarnaujamas EuroNight Viena-Varšuva sudarytas tik iš dviejų vagonų: 1 miegamojo ir 1 sėdimojo (teko važiuoti abiem, nelabai geras aptarnavimas ir vagonai). Iš tiesų tai lokomotyvai tempia kelių maršrutų vagonus, kurie įvairiose stotyse prikabinami ir atkabinami, kas padaro tuos maršrutus pigesniais. Tai aš įsivaizduočiau, kad LTG Link pradžiai turėtų nusipirkti/išsinuomoti bent jau 1-2 miegamuosius vagonus (padoriai aptvarkyti juos) ir 1 sėdimąjį. Turėtume vieną traukinį, kuris maksimaliai galėtų kursuoti kas antrą dieną/tris kartus per savaitę iš atitinkamo miesto – tai būtų minimumas.
                                      Pradžioje nepilnavertį senesnių vagonų komfortą galėtų šiek tiek kompensuoti traukinio patikimumas, dažnumas ir geras aptarnavimas/paslaugos.

                                      Perspektyvoje, kai po RB užbaigimo kelionė į Varšuvą pagreitės, naktiniais traukiniais jau būtų galima pasiekti tolimesnius ir svarbesnius miestus (3 EU sostines), traukinys galėtų netgi konkuruoti su lėktuvais ir tarnauti kaip puiki transporto priemonė. Bet kuris keliautojas ar šiaip žmogus gali vakare Belyne, Prahoje ar Vienoje įsėsti į naktinį traukinį ir ryte išsimiegojęs išlipti Kaune ar Vilniuje. Būtent tokia paprasta kelionės koncepcija – vienas bilietas, vienas traukinys – galėtų paskatinti daugiau turistų aplankyti Lietuvą, ypač jaunus keliautojus, kurie vėliau skleistų žinią apie Lietuvą ir kitiems. Turbūt galime tik spėlioti, kiek daugiau turistų būtų galėjęs susilaukti Kaunas per kultūros metus, jeigu Berlyno, Prahos ir Vienos gyventojai tiesioginiu naktinio traukiniu reisu galėtų atsidurti Kaune. O lietuviams traukinys galėtų pakeisti dalį skrydžių į šituos miestus/šalis (tai derinasi su ES siekiu mažinti skrydžius). Tik reikėtų ir nusipirkti tokių vagonų kaip naujieji Nightjet, kur yra ir kapsulės miegui: https://www.youtube.com/watch?v=7pZk...TheManinSeat61

                                      Tačiau šitokio dalyko nebus, jeigu Lietuva nesiims lyderystės, nevers LTG Link imtis veiksmų, nedotuos naktinių traukinių. Nightjet varo ant nulio, bet yra lyderiai, o Austrija turi labai gerą susisiekimą su daugybe miestų. Lietuva turi būti suinteresuota būti puikiai pasiekiama iš Europos – dėl verslo, turizmo ir pan., todėl ateityje Lietuva galėtų būti savo regiono „mini-Austrija“ naktinių traukinių prasme, galbūt su pratęsimais/persėdimais į aplinkinius miestus/sostines, ypač kai pasikeis geopolitinė situacija.

                                      Šita ateities vizija tik tarp kitko, įsivaizdavimui, kas galėtų būti. Politikoje dalyvaujantys 60-mečiai diedai tokio dalyko net negali įsivaizduoti ir pasiūlyti, nes paskutinį kartą važiavo naktiniu traukiniu su apšiktais tualetais prieš 35-45 metus SSRS, per mokyklos ekskursiją į Maskvą. Benkunsko tipo „jaunieji“ politikai išvis gyvenime turbūt traukiniu nevažiavę. Todėl, kas, jeigu ne mūsų amžiaus žmonės tą galėtų pasiūlyti.

                                      Beje, kodėl defibriliatoriai negali būti svarbiausiose VT stotelėse? Tai yra žmonių susibūrimo vietos, aiškiai matomos ir žinomos (ne koks eilinis daugiabutis kažkur toliau nuo gatvės). Pvz. Vokietijoje defibriliatoriai būna ir metro stotyse, tai nematau priežasties, kodėl Lietuvoje negalėtų būti stotelėse.


                                      Tai jei ką tai Laisvės partija delegavo susisiekimo ministrą. Tik sunku į jį žiūrėti, kai kažką kalba per ekraną.
                                      Už geležinkelius kaip suprantu Loreta atsakinga.

                                      Klausimas tik kiek jai geležinkeliai įdomūs ir ar LTG ką nors daro ta kryptimi (naktinių traukinių)?


                                      "Susisiekimo viceministre, atsakinga už vandens ir geležinkelių transporto sritis, Europos Sąjungos politiką, tarptautinį bendradarbiavimą, valstybės strateginius projektus, paskirta Loreta Maskaliovienė, ji pareigas pradės eiti sausio 14 d. Būsima viceministrė yra sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį valstybės ir ES investicijų srityje, vertinant bei įgyvendinant įvairias ilgalaikes valstybės strategijas ir investicijų planus. Prieš tai L. Maskaliovienė ėjo finansų viceministrės pareigas. Ji yra baigusi Miestų planavimo ir vadybos magistro studijas Vilniaus Gedimino Technikos universitete.

                                      Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-valdymas/is...#ixzz7tGvs0fyu"

                                      Comment


                                        Balsuosiu uz kita Dziuga , p.s. lp steigejas esu, bet nusivyliau... Uz bertuli tikrai nebalsuosiu
                                        I love INNUENDO!

                                        Comment


                                          Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą



                                          Tai jei ką tai Laisvės partija delegavo susisiekimo ministrą. Tik sunku į jį žiūrėti, kai kažką kalba per ekraną.
                                          Už geležinkelius kaip suprantu Loreta atsakinga.

                                          Klausimas tik kiek jai geležinkeliai įdomūs ir ar LTG ką nors daro ta kryptimi (naktinių traukinių)?


                                          "Susisiekimo viceministre, atsakinga už vandens ir geležinkelių transporto sritis, Europos Sąjungos politiką, tarptautinį bendradarbiavimą, valstybės strateginius projektus, paskirta Loreta Maskaliovienė, ji pareigas pradės eiti sausio 14 d. Būsima viceministrė yra sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį valstybės ir ES investicijų srityje, vertinant bei įgyvendinant įvairias ilgalaikes valstybės strategijas ir investicijų planus. Prieš tai L. Maskaliovienė ėjo finansų viceministrės pareigas. Ji yra baigusi Miestų planavimo ir vadybos magistro studijas Vilniaus Gedimino Technikos universitete.

                                          Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-valdymas/is...#ixzz7tGvs0fyu"
                                          O man Skuodis vienas geresniu ministru, ypatingai del sito:
                                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/12/...ei-i-klaipeda/

                                          taccido, nezinau gal ir darai kazka ta kryptimi, bet skaitant postus manau tau seniai laikas eiti dirbti i ministerija
                                          prie realaus tokiu teisingu minciu igyvendinimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X