Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaliningrado gubernatorius įsitraukia į rinkiminę kampaniją Lietuvoje. Vakar parašė savo X:

    Всех действующих и бывших сотрудников железных дорог Литвы и членов их семей призываю на очередных выборах помнить географию и простую мысль: "Дружба с Россией = процветание литовского народа"

    Visus buvusisu ir esamus LG darbuotojus ir jų šeimų narius kviečiu artimiausiuose rinkimuose prisiminti geografiją ir paprastą mintį: Draugystė su Rusija = lietuvių tautos klestėjimas. Va taip vat

    Comment


      Tai už ką balsuoti sotrudnikams?
      Ir kažkaip niekada nesijautė tos procvetanijos dėl Rusijos per praėjusius 600 metų.

      Comment


        Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą

        Čia kažkoks matyt buhalterinis triukas, kada kokius mokėjimus reikia daryti, gal kuriuos kažkiek nukelti galima. Kitaip tokio stebuklo būti nu niekaip negali.

        Beje mane kitas dalykas domina. Dar 2014 metais po Malaizijos lainerio numušimo rusams buvo įvestos šiokios tokios sektorinės sankcijos. Viena iš svarbiausių buvo draudimas tiekti į Rusiją technologinę įrangą naftos ir dujų gavybai. Tada buvo šnekų ir daug, kad rezultatas čia nėra labai greitas, bet nuo kokių 2019 metų rusai susidurs su rimtomis gavybos problemomis, o nuo kokių 2021 metų Rusijos naftos gavyba pradės byrėti ir susitrauks trečdaliu ir pan. Tą kalbėjo tiek Vakarų kai kurie specialistai, tiek tokie rusų opoziciniai "pseudoekspertai" kaip Krutichinas (ne veltui taip sakau, nes jau ne vienus metus kartais paklausau šio žmogaus pasisakymus ir praktiškai visos jo prognozės neišsipildo).

        Dabar jau galima konstatuoti, kad praėjus 10 metų Rusijos naftos gavyba nepatyrė jokių žymesnių problemų. Niekur nematau jokios analizės kodėl: ar per tą laiką Kinija įvaldė tokios įrangos gamybą ir tapo pakaitalu rusams, ar patys rusai kai ką išmoko pasigaminti, ar įsiveža kontrabanda (nors tokių straipsnių irgi nemačiau ir sunkoka būtų padaryti tokią kontrabandą pvz. per kokią Kirgiziją siunčiant naftos gavybos įrangą). Būtų įdomu pamatyt tokią analizę, nes ji gana indikatyviai rodytų Vakarų galimybių ribas šiuolaikiniame pasaulyje.
        Šiaip jau kritimas yra (ir augimo šiemet neprognozuoja net pati RF vyriausybė). Kitas klausimas dėl jo priežasčių.

        Comment


          Nafta yra gyvybinė prekė, visi jos nori kuo daugiau, tuo pigiau. Sankcijos sunkiai jai sueis, nebent norime visiškos rusijos blokados ir naftos kainų skrydžio į kosmosą (o ten jau garantija, kad visur putinistus-populistus išrinks). Vat jei rusija pardavinėtų masiškai kokius "Hands-bags", "Perfumes", "iphone" ir t.t. - brandines prekes, tada sankcijos veiktų. Žmonės nenorėtų pirkti ir sankcijos lengviau susektų iš kur prekės ateina.

          Kalbant apie "brand'us" - dar kartą įrodo, kad BVP skaičiai kuriuos matome pvz Europoje yra labiau "oriniai" jei eina kalba apie tai, kas gyvybiškai svarbu - karinė pramonė. Už Hermes hand-bags iš pabūklų nepašaudysi.

          Comment


            Grafikai iliustruojantys UK eksportą kai kurių jautrių prekių ir jo dinamiką. Pradėkime - UK eksporto į Rusiją dinamika:

            Click image for larger version

Name:	uk4.jpg
Views:	1121
Size:	75,3 kB
ID:	2112629

            Palyginkime kaip pakito UK eksporto į tokias šiknaskyles kaip Kyrgyzstanas ar Armėnija:

            Click image for larger version

Name:	uk1.jpg
Views:	1122
Size:	86,5 kB
ID:	2112630
            Click image for larger version

Name:	uk2.jpg
Views:	1122
Size:	94,5 kB
ID:	2112631

            Ir apibendrinimas kaip kito eksportas sankcijinių prekių į visą šudyną kaip Uzbekistanas, Sakartvelas, Kyrgyzstanas, Armėnija ir pan:

            Click image for larger version

Name:	uk3.jpg
Views:	1112
Size:	75,9 kB
ID:	2112632

            Comment


              Tie brazilai yra Rusijos pusiau draugai iš BRICS, bet žibalo į lėktuvą neįpylė.

              Delfi. lt 2024.02.23
              Lavrovui – akibrokštas Brazilijoje
              Didžiojo dvidešimtuko viršūnių susitikime Rio de Žaneire dalyvavęs Rusijos užsienio reikalų ministras negalėjo iš karto skristi į šalies sostinę susitikti su Brazilijos prezidentu Lula da Silva. Valstybiniam Il-96, kurio atvyko S. Lavrovas, reikėjo pasipildyti degalų, tačiau viena iš lėktuvus degalais aprūpinančių įmonių atsisakė papildyti Il-96 degalų atsargas, kad jai nebūtų įvesta antrinių Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) sankcijų.
              Remiantis žiniasklaida, brazilai galiausiai S. Lavrovui pasiūlė į susitikimą su Brazilijos prezidentu skristi kaip „eiliniam keliautojui“ Brazilijos užsienio reikalų ministro Mauro Vieira orlaiviu.

              Manoma, kad po susitikimo S. Lavrovas išskris jau savo lėktuvu, kuris pasipildys degalų atsargas kur nors kitur. S. Lavrovas šią savaitę lankosi Lotynų Amerikos šalyse. Prieš tai jis viešėjo Kuboje bei Venesueloje, o vėliau nuvyko į G20 susitikimą Brazilijoje

              https://www.delfi.lt/news/daily/worl...ijoje-95952235

              Comment


                Private company nematė reikalo prarasti biznį dėl vieno šūdino lėktuvo
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Rusai pripažino, kad Boeing ir Airbus lektuvų pakeitimo rusiškais analogais (vad. "importozamieščėnijos") programa užstrigo bent dviem metams.

                  Ir kaip tie apsunkę nuo "tėvyninės gamybos" detalių rusiški lėktuvai primena anų laikų anekdotus apie didžiausias pasaulyje sovietines mikroschemas.

                  Kommersant 2024.03.01
                  Rusijai savo lėktuvus sunku pakelti
                  Visų naujų civilinių orlaivių pristatymo datos buvo atidėtos porai metų.

                  Šimtų milijardų rublių vertės programa vietiniams orlaiviams tiekti atidedama dvejiems metams. Kalbame apie visus civilinius projektus – MS-21, SJ-100, Tu-214, Il-114 ir Baikal.
                  Aviacijos pramonė neturi laiko išbandyti orlaivių per 2022 m. nustatytus terminus, o jų charakteristikos neatitinka iš pradžių planuotų. Taip flagmanas MS-21 tapo beveik 6 tonomis sunkesnis, todėl jo skrydžio nuotolis ir aukštis gerokai sumažėjo. Rusojos pramonės ir prekybos ministerija tikisi, kad atsilikimas nuo tiekimo planų bus kompensuotas ateityje.
                  Nemažai Kommersant šaltinių mano, kad šie lūkesčiai SVO ["spec. karinės operacijos] sąlygomis yra neįmanomi

                  https://www.kommersant.ru/doc/6536154
                  .

                  Comment


                    Tikėsimės, kad su panašiomis problemomis susiduria ir karinių orlaivių gamyba.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tikėsimės, kad su panašiomis problemomis susiduria ir karinių orlaivių gamyba.
                      Deja ne, Rusijos resursai pirmiau skiriami karui. Viena iš vėlavimo priežasčių įvardijamas ir specialistų trūkumas - jie dirba karo pramonei.

                      Dar tame straipsnyje yra svajuko dramblionės, kad po "SVO" (karo Ukrainoje) užbaigimo bus nematytas Rusijos aviacijos pramonės proveržis. Daugiau plėstis neverta - ši tema apie sankcijas, o ne apie šlapius rusų aviatorių sapnus.

                      Comment


                        Dar vienas straipsnis apie Rusijos "aviapromo" problemas

                        Moscow Times 2023.03.01
                        В России провалили начало выпуска импортозамещенных SSJ-100 и МС-21 из-за «технических сложностей»
                        Rusija sužlugdė importuojamus lėktuvus pakeisiančių SSJ-100 ir MS-21 gamybos pradžią dėl „techninių sunkumų“.
                        https://www.moscowtimes.ru/2024/03/0...nostei-a123163
                        ENG - gal bus vėliau

                        Comment


                          Dar gruodį Tatarstano pramonės ir prekybos ministras kliedėjo kad galėtų gaminti po 100 Ту-214 į metus, nors pagal Kompleksinę vystymo programą numatyta pagaminti tik 115 Ту-214 iki 2030 m.


                          -

                          Comment


                            Nors pas juos tokia situacija su civiline aviacija tokia nuo pat sssr žlugimo. Kai kurie konstruktorių biurai per 32 metus nesukūrė nei vieno naujo lėktuvo, kiti po 1 - 2.

                            Click image for larger version  Name:	111fd99b-e396-524f-8ba1-903f658a91d1.jpg Views:	1 Size:	124,8 kB ID:	2114669


                            -

                            Comment


                              O, beje, čia yra sankcijų, kurios įvestos dar 2015 m. šiokia tokia įtaka.

                              Comment


                                Economist publikuoja lenteles, kurios rodo, kad didžiausios pagalbininkės rusams apeiti sankcijas Europoje yra Lenkija , Lietuva, Latvija ir Estija. Ne kokia Vokietija ar dar kas nors. Nugi bet mes valiutą išsiurbiam ...

                                Click image for larger version

Name:	econo.jpg
Views:	558
Size:	176,9 kB
ID:	2115180

                                Comment


                                  Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                                  Economist publikuoja lenteles, kurios rodo, kad didžiausios pagalbininkės rusams apeiti sankcijas Europoje yra Lenkija , Lietuva, Latvija ir Estija. Ne kokia Vokietija ar dar kas nors. Nugi bet mes valiutą išsiurbiam ...
                                  Jeigu anksčiau vokiečiai tiesogiai veždavo mersus į RF, dabar veža per Lietuvą ir Kazachstaną, tai skaitosi, kad vokiečiai sankcijų neapeina, tik mes?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Jeigu anksčiau vokiečiai tiesogiai veždavo mersus į RF, dabar veža per Lietuvą ir Kazachstaną, tai skaitosi, kad vokiečiai sankcijų neapeina, tik mes?
                                    Jeigu kalbėt apie Mersus, tai deja taip - greičiausiai tik mes. Nes jokia statistika nerodo naujų Mersų (kaip ir visų kitų naujų automobilių) anomalaus pardavimų padidėjimo Lietuvoje. Užtat rodo second hand prabangesnių automobilių anomaliai išaugusius pardavimus Lietuvoje. O čia yra ratas "vokiečių turginis" (kuris beje dažniausiai yra turkas, oj atsiprašau turkų kilmės vokietis) - "lietuvių turginis" - "kazachų turginis" - "rusų pirkėjas". Ir įtariu lietuvių turginis, tvarkydamas reikalus su pažįstamu iš Kostanajaus Nurali, beveik visada ir žino, kad iš tikro automobilis keliaus geram žmogui Seriogai iš pamaskvio, o kartais visą ratą ir suka to Seriogos prašymu. Selimas iš Štutgarto tiesiog vykdo eilinį Raimio užsakymą: juk Raimį pažįsta jau 20 metų ir pardavė tam apsukriam Raimiui jau virš 350 automobilių.

                                    Comment


                                      Kovo 7-8 į Austriją vyksta JAV delegacija dėl sankcijų vykdymo, pirmiausia dėl Raiffeisen Bank veiklos chuilostane, kuris lieka paskutinis iš stambesnių užsienio bankų
                                      https://charter97.org/ru/news/2024/3/6/586502/
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Raiffeisen Bank gavo rimtą įspėjimą iš JAV finansų departamento kad bus nukirstas nuo JAV bankinės istemos, bet kas įdomiau tai pasirodo dar ir SEB tebetęsia veiklą su keletų kitų
                                        США пригрозили крупнейшему банку Австрии Raiffeisen Bank санкциями за ведение бизнеса в россии
                                        Об этом сообщает EUOberver со ссылкой на документ Минфина США.
                                        Как следует из него, ведомство предупредило, что Raiffeisen Bank International, рискует "быть отрезанным от финансовой системы США", если тот продолжит обслуживать торговые сделки, связанные с российским военно-промышленным комплексом.
                                        По данным Минобороны Украины, что в 2022 Райффайзен Банк всего заплатил в российскую казну €559 млн налога.
                                        Как пишет ресурс, RBI — один из восьми ведущих банков ЕС, все еще работающих в россии. Остальные: голландский ING, немецкие Commerzbank и Deutsche Bank, венгерский OTP Bank, итальянские Intesa SanPaolo и Unicerdit и шведский SEB.
                                        Для Украины это может быть интересно в ключе возможных и непредсказуемых последствий для украинского Райффайзен Банк.
                                        The SEB Group is represented in Russia by JSC SEB Bank, which operate in St. Petersburg.
                                        https://seb.ru/en/services/private/
                                        Nors buvo pareiškęs SEB iškart 2022.03 kad traukiasi, bet kažkokie galai liko, ne šiaip sau pateko į sąrašą straipsnyje
                                        https://www.delfi.lt/verslas/verslas...sijos-89760387
                                        Paskutinis taisė Arunasx; 2024.03.10, 08:12.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment

                                        Working...
                                        X