Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo karo pradžios kremlius draudė kelti komunalinių tarifų kainas. Be to ir anksčiau tie tarifai buvo keliami labai lėtai, nes viršpelniai gaunami už energetinius išteklius Europoje leido kompanijoms gauti pakankamas pajamas, kad ruskyno kientai būtų praktiškai visai nesvarbūs įmonių balansuose. Bet tačiau jau nebegalima daugiau tverti ir per visą ruskyną prasideda komunalinių tarifų kėlimas. Daugelyje vietų numatyti netgi du komunalinių tarifų kėlimai 2024 metais, kas ten jau daugybę metų buvo neįsivaizduojama, Pažiūrėjau kaip keisis kainos kaimyniniame Kaliningrade. Taigi šildymas brangsta 16 proc., vanduo 22 proc., dujos 11 proc., atskaitymai namų eksploatacijai 29 proc., elektros energija 12 proc., šiukšlių išvežimas 18 proc. Teisybės dėlei mūsų supratimu kai kurios kainos ir po pabrangimo lieka daugiau negu juokingos, pvz. už 1 kWh elektros reikės mokėti 0,051 eur, už kubą dujų 0,08 eur.

    Comment


      Gazpromo sankcijų Europai dėka chuilostano dujų eksportas į Europą krito į 1985 metų lygį
      China nupirko tik 1/8 nuo buvusio eksporto į ES
      https://www.moscowtimes.ru/2023/12/3...5-goda-a117637
      o dujų kaina TTF tik €32. Už tai ir išgerkime!
      Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.31, 22:00.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Įsigaliojo dvyliktas EU sankcijų paketas
        https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...OJ:L_202302878

        Comment


          Smulkmena, bet maloni. Pasaulio šachmatų čempionate Uzbekistane Lenkijos atstovas pasitinka savo varžovą iš rusijos:

          Comment


            The result?
            Chinese carmakers have grabbed 55 percent of the Russian market, according to GlobalData Automotive. They had 8 percent in 2021. “Never before have we seen automakers from a single country gobble up so much market share so quickly — the Chinese came into a windfall,” said Michael Dunne, an Asia automotive consultant in San Diego.

            Originalas: https://www.nytimes.com/2023/12/21/b...sia-trade.html
            Archyvas be paywall: https://archive.vn/1wdoz
            Čia ką John lygtais prognozavo dėl to kaip suformuotos sankcijos Rusijai.

            Comment


              Bet užtat gi labai liūdi rusai, kad negali lengvai nusipirkti mašinų su vakarietiškais prekiniais ženklais. Pergalė!

              Comment


                Eilinį kartą Gator pasirodo kaip vatnikas. Antipergalė!

                Comment


                  Vatnikas siaip neproporcingas epitetas. Na bent rusiska auto pramone nesuklestejo!

                  Comment


                    Parašė Tomizmas
                    Tai tegul turi Kinija tą didžiąją rinkos rusijoje dalį, negi gaila. Lyg Vakarai neturi kur parduoti savo produkcijos. Savaime aišku, kad vienoms markėms pasitraukus, ateis kitos. Nėra čia dėl ko liūdėti ir pergyventi, nėra ta rusija tokia baisiai svarbi rinka, kad ją trūks plyš reiktų išlaikyti. Lyg be jų nėra gyvenimo.
                    Gaila tik, kad kuro kolonėlė užsidarė ir kuras dabar baisiai brangus - net visas 1.40 už litrą benzino

                    Comment


                      Kantrybės ir dar kartą kantrybės. Reikia mums irgi "kiniškumo": nežiūrėti kelių ketvirčių ar vienų metų perspektyvoje. Tai kaip kinai elgiasi dabar rusyne deda labai gerus pamatus Vakarams ateičiai. Kinų elgesys tai ne vakariečių elgesys, kurie ten statė gamyklas, perkėlinėjo technologijas, net neretai RD veiklas organizavo. Tai atvira demonstracija, kad jūs mums reikalingi tik kaip žaliavų tiekėjai ir mūsų second-tier produkcijos pirkėjai. Jau dabar ten į viešą erdvę vis dažniau lenda nepasitenkinimas, kad kinai nestato jokių gamyklų, o tik tiekia savo produkcija nachališkai išsiveždami žaliavas. Švelniai tariant ne paskutinis žmogus tenykščiame elite - Maskvos meras Sobianinas - netgi dababrtinėmis sąlygomis leidžia viešai pareikšti, kad Kinija kariauja ekonominį karą prieš Rusiją ir elgiasi žiauriau nei Vakarai:


                      Собянин: Китай ведет экономическую войну против России
                      ...
                      Он назвал восточные рынки "более жесткими", чем западные, и констатировал, что на Востоке никто не собирается "дарить технологии" после того, как Запад отрезал от них Россию. Также г-н Собянин озвучил, что необходимые комплектующие там готовы продавать в Россию только по "двойной цене". И призвал перестать надеяться на восточных партнеров - ничего "сверхэффективного" мы там не получим.
                      https://dzen.ru/a/ZTC2D0CY6h8nDbe9?experiment=931376

                      He called eastern markets "tougher" than western markets and stated that no one in the East is going to "give technology" after the West cut Russia off from them. Mr. Sobyanin also voiced that the necessary components they are ready to sell to Russia only at "double price". Mr. Sobyanin also urged to stop relying on Eastern partners - we will not get anything "super-efficient" there.


                      Ir tai dabar, kuomet tokie pasakymai yra švelniai pasakius politiškai nekorektiški. Chujlo ir jo kartos elitas po biškį artėja prie biologinės pabaigos. Ateis kiti. O jie prisimins kaip atsiprašau už žodžius bet kinai juos dul ..no per visas skyles. Kai situacija sušvelnės mes ne tokių dalykų išgirsim. Ir ateities rusijos elitams reikės ieškoti išeičių iš tos situacijos į kurią juos dabar įtraukia.

                      Ekonomine prasme didesnė bėda ya ne tai, kad Kinija užvaldė Rusijos auto ar dar kokią rinką, Didesnė bėda, kad titanas, nikelis, paladis ir t.t. (jau nekalbant apie energiją) teka į Kiniją. Ir greičiausiai už kainas well below market level. Bet šiai bėdai sprendimo nelabai kas ir žino.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Eilinį kartą Gator pasirodo kaip vatnikas. Antipergalė!
                        Nee man nepatinka, kad rusų pinigai už mašinas remia CCP (jiems draugiškos šalies), o ne Europos ekonomikas?

                        Comment


                          Parašė Tomizmas
                          Tai tegul turi Kinija tą didžiąją rinkos rusijoje dalį, negi gaila. Lyg Vakarai neturi kur parduoti savo produkcijos. Savaime aišku, kad vienoms markėms pasitraukus, ateis kitos. Nėra čia dėl ko liūdėti ir pergyventi, nėra ta rusija tokia baisiai svarbi rinka, kad ją trūks plyš reiktų išlaikyti. Lyg be jų nėra gyvenimo.
                          Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.
                            Vienas kitas murzius, nusipirkęs kinišką kibirą, tiek daug neprisideda prie CCP augino, kaip prisidėjo visas likęs pasaulis kišdamas į Kiniją pinigus

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              Vienas kitas murzius, nusipirkęs kinišką kibirą, tiek daug neprisideda prie CCP augino, kaip prisidėjo visas likęs pasaulis kišdamas į Kiniją pinigus
                              Lyg aš būčiau sakęs tokį absurdą kad rusai nupirko mašinų už tiek kiek visas pasaulis nupirko bendrai visų prekių iš Kinijos...

                              Ekonominiuise skaičiavimuose svarbios net ir procentinės dalys nuo ekonomikos ir šita procentinė dalis nukeliavo į CCP, o ne į Europos rankas.

                              Tik toos teiginys.

                              Comment


                                Parašė Tomizmas
                                140+ milijonų gyventojų - baisiai svarbi rinka, kuri gali nulemti, dominuos Kinija ar ne Jau vien pačios Kinijos vidinė rinka yra 10 kartų didesnė. O pridėjus likusį pasaulį (netgi be Vakarų)... Maždaug aišku, koks iš tikrųjų menkas rusijos vaidmuo ekonomikoje. Kad užima žemėlapyje didelį (daugiausiai negyvenamą) plotą, tai nereiškia kad kažką lemia.

                                Gal dar ir žaliavas iš jų vėl pirkti, kad tik ne Kinija pirktų?
                                Ne nulemti, o tiesiog papildomas postūmis.

                                Ne tai kad proporcija atitinka, bet čia kaip aš sakyčiau, kad kaip gaila, kad krepšinyje neatkovojo to kamuolio, o tu juoktumeis "lyg tas kamuolys gali lemti laimės ar nelaimės rungtynes" Greičiausiai nelems, bet postūmis yra, kurio maloniau, kad nebūtų.

                                Ekonkmika ir susideda iš tūkstančio dalykų ir aš visada už tai, kad tą 1 prie tūkstančių pridėti į Europos kasą, o ne CCP kasą.
                                Paskutinis taisė Gator; 2024.01.06, 15:29.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.
                                  Tai ir dujų pardavimas po 125 USD/th.cbm irgi padeda CCP ekonomikai.

                                  Comment


                                    Manau kad Gator teisus.
                                    Kad Kinijos autogamintojai dominuoja Rusijoje yra labai didelis stiprumo požymis. Ir dominuoja yra labai teisingas apibūdinimas kai jau turi 55% rinkos ir čia dar ne pabaiga. Čia toks proof-of-concept kurį galės perkelti kitur – nuo Baltarusijos iki Kazachstano iki Brazilijos.

                                    Comment


                                      Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                      Manau kad Gator teisus.
                                      Kad Kinijos autogamintojai dominuoja Rusijoje yra labai didelis stiprumo požymis. Ir dominuoja yra labai teisingas apibūdinimas kai jau turi 55% rinkos ir čia dar ne pabaiga. Čia toks proof-of-concept kurį galės perkelti kitur – nuo Baltarusijos iki Kazachstano iki Brazilijos.
                                      Dominuos ir Europos rinkoje, jei nesustos elektromobilizacija, nes Kinija stipriai pirmauja šioje industrijoje, apskritai dabar be Kinijos tiekimo grandinių net negalima EV gaminti kažkur kitur.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Tomizmas
                                        Tai kad čia toks pasirinikimas, kad nėra gero varianto, tik blogas ir blogesnis.

                                        Blogas - išeiti iš rusijos rinkos, po ko neabejotinai į tą rinką ateis kitos inomarkės ir plės savo ekonominę įtaką.

                                        Blogesnis - niekur neišeiti iš rusijos rinkos, ir toliau savo pinigais ją šerti.

                                        Kai variantai tik tokie, tai jau geriau rinktis blogą, nei blogesnį.
                                        Tai, kad atvirkščiai - jei tu parduodi Rusijai automobilį tai ne tu ją šeri, bet ji tave šeria. Jie sumoka savo pinigus į tavo kišenę.
                                        Rusiją šerti būtų pirkti iš jos.

                                        Galutinio produkto importas valstybei nenaudingas, galutinio produkto eksportas valstybei naudingas.
                                        Juk ne veltui visos valstybės veda importo eksporto balansą ir siekia, kad eksportas kuo daugiau viršytų importą.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tai, kad atvirkščiai - jei tu parduodi Rusijai automobilį tai ne tu ją šeri, bet ji tave šeria. Jie sumoka savo pinigus į tavo kišenę.
                                          Rusiją šerti būtų pirkti iš jos.

                                          Galutinio produkto importas valstybei nenaudingas, galutinio produkto eksportas valstybei naudingas.
                                          Juk ne veltui visos valstybės veda importo eksporto balansą ir siekia, kad eksportas kuo daugiau viršytų importą.
                                          Reikia nagrinėti kitaip. Ar būtų Vakarų pasaulis pasilikęs chuilostane ir gaminęs auto ir tokiu būdu suteikęs darbo vietas ar vis dėlto išėjęs kaip įvyko. Japonai, Korėja taip pat lėčiau bet raukia veiklą.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X