Anot Reuters tik 4 šalys perka naftą. Pagrinde Indija. Bulgarija pagal ES išimtį. Kinija ir Turkija per gruodį tik po 1 tanklaivį 140'000 tonų https://charter97.org/ru/news/2022/12/19/528939/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)
Collapse
X
-
2022 m. naftos ir dujų pajamos garantuos 40% RF biudžeto pajamų - tai būtų visų laikų rekordas. Lapkričio mėn. realios pajamos toliau mažėjo, bet iš "Gazpromo" buvo išimta virš 1,2 trln. RUB dividentų pavidalu, ko anksčiau vidury metų nebūdavo. Matyt reikėjo balansuoti biudžetą.
Kaip bus 2023 m. dar nevisiškai aišku, bet, matyt, RF lengvų pajamų lietus baigsis. Nes tam atsargiai ruošiasi pati valdžia - ryškiai mažinamos investicijos, didinami mokesčiai.
https://rg.ru/2022/12/17/do-poslednej-kapli.html
Comment
-
chuilostanas dejuoja, kad kiniečių bankai pilnai nedirba su sankcionuotais bankais
Китайские банки полностью присоединились к санкциям против России https://www.moscowtimes.ru/2022/12/2...-rossii-a29186
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNaftos eksportas krito per pus po kainų lubų įvedimo:
Grafiką pasižiūrėjus aiškiai matosi, kiek laiko yra prarasta. Gal jau ir karas būtų pasibaigęs be pajamų. Gaila, nes viskas kainuoja labai didelę kainą - gyvus žmones.Snowflakes will attack U <3
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąchuilostanas dejuoja, kad kiniečių bankai pilnai nedirba su sankcionuotais bankais
Китайские банки полностью присоединились к санкциям против России https://www.moscowtimes.ru/2022/12/2...-rossii-a29186
Kiniški bankai pilnai prisijungė prie sankcijų prieš Rusiją.
Jūsų atveju pilnai nedirba asocijuojasi su dirba nepilnai.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąNelabai suprantate rusiškai? Raskite minties skirtumą tarp jūsų ir mano vertimo:
Kiniški bankai pilnai prisijungė prie sankcijų prieš Rusiją.
Jūsų atveju pilnai nedirba asocijuojasi su dirba nepilnai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąGrafiką pasižiūrėjus aiškiai matosi, kiek laiko yra prarasta. Gal jau ir karas būtų pasibaigęs be pajamų. Gaila, nes viskas kainuoja labai didelę kainą - gyvus žmones.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
chuilo prisiujungė prie sankcijų:
V. Putinas pasirašė draudimą eksportuoti naftą į kainas reguliuojančias šalis https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...ojancias-salisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Mhm, įdomi istorija kurią realizavo naujieji kremliaus draugai - ajatolos Teherane. Įdomu ar pvz. ir kremlius nesugalvos taikyti panašių principų siekiant apeiti sankcijas. Vienos iš skaudžiausių rusams sankcijų yra aviacijos sankcijos ir jau kitais metais rusų aviakompanijos turėtų pradėti jausti pasekmes. JAV taiko panašias sankcijas Iranui: negalima parduoti lėktuvų jei juose yra JAV pagamintų detalių arba tos detalės turi būti išimtos. Kas praktiškai reiškia, kad lėktuvas neskraidys. Ir kartu tai reiškia, kad ne tik Boeingu, bet ir Airbusų, Bombardier ar Embraer lėktuvų Iranas įsigyti negali. Bet vat kaip ajatolos apeina sankcijas. Ir nereikia būti naiviems, kad ne be turkų, uzbekų ir kitų veikėjų pagalbos. Nors juridiškai sunku prisiknisti ko gero.
Turkish Airlines turėjo Airbus A340 kelis lėktuvus. jie jiems pasidarė nereikalingi. Tada turkai juos pardavė kažkokiai Afrikos kontorai ir nuskraidino lėktuvus į Johanesburgą, PAR. Naujoji kontora užregistravo skrydį iš Johanesburgo į Taškentą, Uzbekistaną. Ir lėktuvams skrendant virš Irano tos šalies aviacijos valdžia liepė lėktuvams nusileisti saugumo sumetimais. o po kelių dienų tiesiog pranešė, kad nusiperka tuos lėktuvus iš afrikiečių ir perduoda juos Irano aviakompanijoms.
Four Airbus A340s aircraft bound for Uzbekistan departed South Africa last week but diverted to Iran and now the country’s authorities say they have purchased them. Various flight trackers confirmed their whereabouts at Tehran’s Imam Khomeini International Airport during the week until Iranian aviation authorities confirmed the purchase of wide-bodied, long-range four-engine airliners on Wednesday.
The four A340-300 units – namely MSN 115, 180, 270, and 331 – were formerly operated by Turkish Airlines before their retirement in March and April. The planes were bought by a company from Hong Kong -- AVRO Global – and were later transferred and stored at OR Tambo International Airport in Johannesburg until December. There was not much sign of activity until recently, when the planes were re-registered in Burkina Faso with new registration codes. The planes started their journeys out of South Africa apparently headed for Uzbekistan but ended up in Iran. ... Iran is not allowed to buy any aircraft due to the US sanctions, which have prohibited companies from selling planes that include US-made parts. ... Rumor is that these four Airbus A340s were purchased by Mahan Air the company having close links with IRGC and known as the main transporter of Iranian drones to Russia.
- 3 patinka
Comment
-
Tai panašių schemų visada bus įmanoma surasti, tas yra neišvengiama. Bet tokių kreivų kelių ieškojimas jau savaime yra hemorojus, gerokai apsunkinantis visko gavimą - ką kiti gauna greitai ir lengvai, sankcijuotas turi ieškoti visokiais neaiškiais būdais be jokių garantijų kad apskritai pageidaujamus dalykus suras, kad jie bus deramos kokybės ir t. t.
O Turkija ką? Jie pardavė Afrikos valstybei, ne Iranui. O Uzbekistanas? Pas juos tiesiog skrido. Prisiknisti neįmanoma. Aišku, galima įtarti kažkokius sandėrius, bet kas gi įrodys.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąMhm, įdomi istorija kurią realizavo naujieji kremliaus draugai - ajatolos Teherane. Įdomu ar pvz. ir kremlius nesugalvos taikyti panašių principų siekiant apeiti sankcijas. Vienos iš skaudžiausių rusams sankcijų yra aviacijos sankcijos ir jau kitais metais rusų aviakompanijos turėtų pradėti jausti pasekmes. JAV taiko panašias sankcijas Iranui: negalima parduoti lėktuvų jei juose yra JAV pagamintų detalių arba tos detalės turi būti išimtos. Kas praktiškai reiškia, kad lėktuvas neskraidys. Ir kartu tai reiškia, kad ne tik Boeingu, bet ir Airbusų, Bombardier ar Embraer lėktuvų Iranas įsigyti negali. Bet vat kaip ajatolos apeina sankcijas. Ir nereikia būti naiviems, kad ne be turkų, uzbekų ir kitų veikėjų pagalbos. Nors juridiškai sunku prisiknisti ko gero.
Turkish Airlines turėjo Airbus A340 kelis lėktuvus. jie jiems pasidarė nereikalingi. Tada turkai juos pardavė kažkokiai Afrikos kontorai ir nuskraidino lėktuvus į Johanesburgą, PAR. Naujoji kontora užregistravo skrydį iš Johanesburgo į Taškentą, Uzbekistaną. Ir lėktuvams skrendant virš Irano tos šalies aviacijos valdžia liepė lėktuvams nusileisti saugumo sumetimais. o po kelių dienų tiesiog pranešė, kad nusiperka tuos lėktuvus iš afrikiečių ir perduoda juos Irano aviakompanijoms.
Four Airbus A340s aircraft bound for Uzbekistan departed South Africa last week but diverted to Iran and now the country’s authorities say they have purchased them. Various flight trackers confirmed their whereabouts at Tehran’s Imam Khomeini International Airport during the week until Iranian aviation authorities confirmed the purchase of wide-bodied, long-range four-engine airliners on Wednesday.
The four A340-300 units – namely MSN 115, 180, 270, and 331 – were formerly operated by Turkish Airlines before their retirement in March and April. The planes were bought by a company from Hong Kong -- AVRO Global – and were later transferred and stored at OR Tambo International Airport in Johannesburg until December. There was not much sign of activity until recently, when the planes were re-registered in Burkina Faso with new registration codes. The planes started their journeys out of South Africa apparently headed for Uzbekistan but ended up in Iran. ... Iran is not allowed to buy any aircraft due to the US sanctions, which have prohibited companies from selling planes that include US-made parts. ... Rumor is that these four Airbus A340s were purchased by Mahan Air the company having close links with IRGC and known as the main transporter of Iranian drones to Russia."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Augančiai elektromobilių pramonei reikalingam rusiškam nikeliui netaikomos ES sankcijos, tačiau nuo Naujųjų metų jo tiekimas gali atsidurti aklavietėje. Valstybinis Estijos geležinkelių operatorius „Operail“ nuo 2023 m. sausio 1 d. nebeveš krovinių, kurių kilmės šalis Baltarusija arba Rusija. Toks sprendimas priimtas dar 2022 m. gegužę, o laikotarpis iki jo įsigaliojimo buvo skirtas galimų alternatyvų paieškai. „Operail“ atstovai tvirtina, kad nepaisant išliekančios formalios galimybės, rusiškas nikelis jau nebebuvo vežamas per Estiją. Tačiau tai esą ir toliau vykdė Suomijos geležinkelio kompanija VR.
Bet pastaroji taip pat paskelbė nuo 2023 m. sausio 1 d. nebevešianti rusiškų krovinių. „FreightRail.com“ rašo, kad sulig šia data pasibaigia visos tarp VR ir Rusijos geležinkelių operatoriaus RŽD sudarytos sutartys, todėl nebelieka jokių galimybių jų bendradarbiavimui. Šis faktas jau vertinamas kaip signalas apie stabdomą rusiško nikelio tiekimą į Europą.
„Statistos“ pateikiamais duomenimis, 2020 m. vienam elektromobilio akumuliatoriui buvo vidutiniškai sunaudota po 28,9 kg nikelio. Pastaraisiais metais šio metalo paklausą augino didėjanti elektromobilių gamyba, o jo kaina – augo. Dėl didelio poreikio nikelis nebuvo įtrauktas į ES sankcijų paketus, todėl tiek estai, tiek suomiai jį teoriškai ir toliau galėtų gabentiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Išgyvensim ir su 10% mažiau elektromobilių. Baninti reikia viską iš rusijos.
Nikelio gamyba pagal šalis:
— World 2,700,000 1 Indonesia 800,000 2 Philippines 420,000 3 Russia 270,000 4 New Caledonia 220,000 5= Canada 180,000 5= Australia 180,000 7 China 110,000 8 Brazil 67,000 9 Cuba 51,000 10 United States 14,000 — Other Countries 370,000 -
- 5 patinka
Comment
-
chuilo pradėjo cypti, kad Mercedes išjungs serviso įrangos veikimą chuilostane https://iz.ru/1448490/2022-12-29/mer...gramm-v-rossii
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Į Lietuvą atslinko šilumos banga, tai ta proga nusprendžiau patikrinti kaip Putinui sekasi jo planas sušaldyti Europą. Atsidariau Vokietijos dujų rezervų statistiką, o ten staigmena - pasirodo rezervai nesenka, o atvirkščiai - pildosi.
Kol kas orai labai šilti, bet žiemos dar du mėnesiai lilko, gali ir atšalti, bet labai gali būti, kad jeigu žiema bus šilta, tai Europa ne tai, kad neturės jokių problemų dėl dujų rezervų, bet ją užbaigs su nemažais rezervų kiekiais, o tai reiškia, kad kitai žiemai pasiruošti neturėtų kilti sunkumų, o jų kilti galėjo, nes šios žiemos rezervus dar nemenkai formavo dujos iš Rusijos, kai kitai žiemai teks apsieiti be jų.
- 5 patinka
Comment
-
Detaliau galima pažiūrėti čia https://agsi.gie.eu/data-overview/gr...0000001379R/LV
perėjus į EU bendraiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Serbų padugnė, vatnikas ir antivakseris:
N.Džokovičiaus pareiškimas: „Tikiuosi, rusai ir baltarusiai galės žaisti visose varžybose“
https://www.15min.lt/deuce/naujiena/...se-338-1989830
„Žinoma, žinoma. Visiškai“, – į klausimą, ar šiemet „Didžiojo kirčio“ turnyruose tikisi pamatyti visus tenisininkus atsakė serbas. Pernai prestižinis Vimbldonas, nepaisydamas ATP ir WTA sankcijų – atimtų reitingo taškų, uždraudė rusų ir baltarusių tenisininkams žaisti Londone. Paprašytas patikslinti, ar tikisi, jog rusas Daniilas Medvedevas galės varžytis Vimbldone, N.Džokovičius atsakė be užuolankų. „Tikiuosi jis ir bet kuris Rusijos ar Baltarusijos tenisininkas galės žaisti visose varžybose“, – teigė 35-erių serbas, geriausių pasaulio tenisininkų reitinge šiuo metu užimantis 5-ąją vietą. Pats N.Džokovičius ruošiasi sugrįžimui į „Australian Open“, nes pernai buvo deportuotas iš Melburno, pateikęs melagingus dokumentus dėl persirgimo COVID-19.
- 7 patinka
Comment
Comment