Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijos Rusijai pradėjus karą Ukrainoje (nuo 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomizmas
    Tai tegul turi Kinija tą didžiąją rinkos rusijoje dalį, negi gaila. Lyg Vakarai neturi kur parduoti savo produkcijos. Savaime aišku, kad vienoms markėms pasitraukus, ateis kitos. Nėra čia dėl ko liūdėti ir pergyventi, nėra ta rusija tokia baisiai svarbi rinka, kad ją trūks plyš reiktų išlaikyti. Lyg be jų nėra gyvenimo.
    Gaila tik, kad kuro kolonėlė užsidarė ir kuras dabar baisiai brangus - net visas 1.40 už litrą benzino

    Comment


      Kantrybės ir dar kartą kantrybės. Reikia mums irgi "kiniškumo": nežiūrėti kelių ketvirčių ar vienų metų perspektyvoje. Tai kaip kinai elgiasi dabar rusyne deda labai gerus pamatus Vakarams ateičiai. Kinų elgesys tai ne vakariečių elgesys, kurie ten statė gamyklas, perkėlinėjo technologijas, net neretai RD veiklas organizavo. Tai atvira demonstracija, kad jūs mums reikalingi tik kaip žaliavų tiekėjai ir mūsų second-tier produkcijos pirkėjai. Jau dabar ten į viešą erdvę vis dažniau lenda nepasitenkinimas, kad kinai nestato jokių gamyklų, o tik tiekia savo produkcija nachališkai išsiveždami žaliavas. Švelniai tariant ne paskutinis žmogus tenykščiame elite - Maskvos meras Sobianinas - netgi dababrtinėmis sąlygomis leidžia viešai pareikšti, kad Kinija kariauja ekonominį karą prieš Rusiją ir elgiasi žiauriau nei Vakarai:


      Собянин: Китай ведет экономическую войну против России
      ...
      Он назвал восточные рынки "более жесткими", чем западные, и констатировал, что на Востоке никто не собирается "дарить технологии" после того, как Запад отрезал от них Россию. Также г-н Собянин озвучил, что необходимые комплектующие там готовы продавать в Россию только по "двойной цене". И призвал перестать надеяться на восточных партнеров - ничего "сверхэффективного" мы там не получим.
      https://dzen.ru/a/ZTC2D0CY6h8nDbe9?experiment=931376

      He called eastern markets "tougher" than western markets and stated that no one in the East is going to "give technology" after the West cut Russia off from them. Mr. Sobyanin also voiced that the necessary components they are ready to sell to Russia only at "double price". Mr. Sobyanin also urged to stop relying on Eastern partners - we will not get anything "super-efficient" there.


      Ir tai dabar, kuomet tokie pasakymai yra švelniai pasakius politiškai nekorektiški. Chujlo ir jo kartos elitas po biškį artėja prie biologinės pabaigos. Ateis kiti. O jie prisimins kaip atsiprašau už žodžius bet kinai juos dul ..no per visas skyles. Kai situacija sušvelnės mes ne tokių dalykų išgirsim. Ir ateities rusijos elitams reikės ieškoti išeičių iš tos situacijos į kurią juos dabar įtraukia.

      Ekonomine prasme didesnė bėda ya ne tai, kad Kinija užvaldė Rusijos auto ar dar kokią rinką, Didesnė bėda, kad titanas, nikelis, paladis ir t.t. (jau nekalbant apie energiją) teka į Kiniją. Ir greičiausiai už kainas well below market level. Bet šiai bėdai sprendimo nelabai kas ir žino.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Eilinį kartą Gator pasirodo kaip vatnikas. Antipergalė!
        Nee man nepatinka, kad rusų pinigai už mašinas remia CCP (jiems draugiškos šalies), o ne Europos ekonomikas?

        Comment


          Parašė Tomizmas
          Tai tegul turi Kinija tą didžiąją rinkos rusijoje dalį, negi gaila. Lyg Vakarai neturi kur parduoti savo produkcijos. Savaime aišku, kad vienoms markėms pasitraukus, ateis kitos. Nėra čia dėl ko liūdėti ir pergyventi, nėra ta rusija tokia baisiai svarbi rinka, kad ją trūks plyš reiktų išlaikyti. Lyg be jų nėra gyvenimo.
          Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.
            Vienas kitas murzius, nusipirkęs kinišką kibirą, tiek daug neprisideda prie CCP augino, kaip prisidėjo visas likęs pasaulis kišdamas į Kiniją pinigus

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

              Vienas kitas murzius, nusipirkęs kinišką kibirą, tiek daug neprisideda prie CCP augino, kaip prisidėjo visas likęs pasaulis kišdamas į Kiniją pinigus
              Lyg aš būčiau sakęs tokį absurdą kad rusai nupirko mašinų už tiek kiek visas pasaulis nupirko bendrai visų prekių iš Kinijos...

              Ekonominiuise skaičiavimuose svarbios net ir procentinės dalys nuo ekonomikos ir šita procentinė dalis nukeliavo į CCP, o ne į Europos rankas.

              Tik toos teiginys.

              Comment


                Parašė Tomizmas
                140+ milijonų gyventojų - baisiai svarbi rinka, kuri gali nulemti, dominuos Kinija ar ne Jau vien pačios Kinijos vidinė rinka yra 10 kartų didesnė. O pridėjus likusį pasaulį (netgi be Vakarų)... Maždaug aišku, koks iš tikrųjų menkas rusijos vaidmuo ekonomikoje. Kad užima žemėlapyje didelį (daugiausiai negyvenamą) plotą, tai nereiškia kad kažką lemia.

                Gal dar ir žaliavas iš jų vėl pirkti, kad tik ne Kinija pirktų?
                Ne nulemti, o tiesiog papildomas postūmis.

                Ne tai kad proporcija atitinka, bet čia kaip aš sakyčiau, kad kaip gaila, kad krepšinyje neatkovojo to kamuolio, o tu juoktumeis "lyg tas kamuolys gali lemti laimės ar nelaimės rungtynes" Greičiausiai nelems, bet postūmis yra, kurio maloniau, kad nebūtų.

                Ekonkmika ir susideda iš tūkstančio dalykų ir aš visada už tai, kad tą 1 prie tūkstančių pridėti į Europos kasą, o ne CCP kasą.
                Paskutinis taisė Gator; 2024.01.06, 15:29.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Ta rinkos dalis padeda augti CCP ekonominei ir pasaulinei galiai Europos sąskaita.
                  Tai ir dujų pardavimas po 125 USD/th.cbm irgi padeda CCP ekonomikai.

                  Comment


                    Manau kad Gator teisus.
                    Kad Kinijos autogamintojai dominuoja Rusijoje yra labai didelis stiprumo požymis. Ir dominuoja yra labai teisingas apibūdinimas kai jau turi 55% rinkos ir čia dar ne pabaiga. Čia toks proof-of-concept kurį galės perkelti kitur – nuo Baltarusijos iki Kazachstano iki Brazilijos.

                    Comment


                      Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                      Manau kad Gator teisus.
                      Kad Kinijos autogamintojai dominuoja Rusijoje yra labai didelis stiprumo požymis. Ir dominuoja yra labai teisingas apibūdinimas kai jau turi 55% rinkos ir čia dar ne pabaiga. Čia toks proof-of-concept kurį galės perkelti kitur – nuo Baltarusijos iki Kazachstano iki Brazilijos.
                      Dominuos ir Europos rinkoje, jei nesustos elektromobilizacija, nes Kinija stipriai pirmauja šioje industrijoje, apskritai dabar be Kinijos tiekimo grandinių net negalima EV gaminti kažkur kitur.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Tomizmas
                        Tai kad čia toks pasirinikimas, kad nėra gero varianto, tik blogas ir blogesnis.

                        Blogas - išeiti iš rusijos rinkos, po ko neabejotinai į tą rinką ateis kitos inomarkės ir plės savo ekonominę įtaką.

                        Blogesnis - niekur neišeiti iš rusijos rinkos, ir toliau savo pinigais ją šerti.

                        Kai variantai tik tokie, tai jau geriau rinktis blogą, nei blogesnį.
                        Tai, kad atvirkščiai - jei tu parduodi Rusijai automobilį tai ne tu ją šeri, bet ji tave šeria. Jie sumoka savo pinigus į tavo kišenę.
                        Rusiją šerti būtų pirkti iš jos.

                        Galutinio produkto importas valstybei nenaudingas, galutinio produkto eksportas valstybei naudingas.
                        Juk ne veltui visos valstybės veda importo eksporto balansą ir siekia, kad eksportas kuo daugiau viršytų importą.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Tai, kad atvirkščiai - jei tu parduodi Rusijai automobilį tai ne tu ją šeri, bet ji tave šeria. Jie sumoka savo pinigus į tavo kišenę.
                          Rusiją šerti būtų pirkti iš jos.

                          Galutinio produkto importas valstybei nenaudingas, galutinio produkto eksportas valstybei naudingas.
                          Juk ne veltui visos valstybės veda importo eksporto balansą ir siekia, kad eksportas kuo daugiau viršytų importą.
                          Reikia nagrinėti kitaip. Ar būtų Vakarų pasaulis pasilikęs chuilostane ir gaminęs auto ir tokiu būdu suteikęs darbo vietas ar vis dėlto išėjęs kaip įvyko. Japonai, Korėja taip pat lėčiau bet raukia veiklą.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                            Manau kad Gator teisus.
                            Manau, kad jūs abu debilai (OK - tu ne, nes tau reikia atidirbti).

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                              Reikia nagrinėti kitaip. Ar būtų Vakarų pasaulis pasilikęs chuilostane ir gaminęs auto ir tokiu būdu suteikęs darbo vietas ar vis dėlto išėjęs kaip įvyko. Japonai, Korėja taip pat lėčiau bet raukia veiklą.
                              Taip, gaminnti vietoje pas rusus kitas dalykas, tai naudinga Rusijai.
                              Bet parduoti į Rusiją Europoje pagamintą automobilį - tai nenaudinga Rusijai.
                              Vienintelis dalykas tai viltis, kad neva tauta supyks ant valdžios, kad dėl jos kaltės sunkiau gali nusipirkti europietišką automobilį, ir bandys dėl to valdžią versti.
                              Paskutinis taisė Gator; 2024.01.07, 00:27.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Manau, kad jūs abu debilai (OK - tu ne, nes tau reikia atidirbti).


                                Man padėkot ar apseisim be padėkos?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Taip, gaminnti vietoje pas rusus kitas dalykas, tai naudinga Rusijai.
                                  Bet parduoti į Rusiją Europoje pagamintą automobilį - tai nenaudinga Rusijai.
                                  Vienintelis dalykas tai viltis, kad neva tauta supyks ant valdžios, kad dėl jos kaltės sunkiau gali nusipirkti europietišką automobilį, ir bandys dėl to valdžią versti.
                                  Trukt už vadžių, vėl iš pradžių. Tai apie ką ir eina šneka. Sankcijos NEDRAUDŽIA eksportuoti į Rusiją Europoje pagamintų automobilių. Tų, kurių vertė yra ne daugiau kaip 50 tūkst. eurų, t.y. beveik visų (iš lietuviškų salonų kainų atmesk 21 proc. PVM ir vietinių dilerių uždarbį, kokį 15 pric. kainos ir gausi eksporto kainą). Tačiau pati Rusija visais įmanomais būdais uždarė galimybes Europoje pagamintiems automobiliams patekti ten ir privertė pačiais įvairiausiais būdais Europos kompanijas pastatyti gamyklas Rusijoje. Ne pernai, jau senai. Dabar kompanijos tas gamyklas uždarė. Gerai tai ar blogai ? Manau gerai. Tačiau jokios sankcijos nedraudžia Vokietijoje pagamintus Golfus eksportuoti į Rusiją. Pati Rusija jų neįsileidžia. Tačiau - o stebuklas - Kinijoje pagaminti automobiliai (ne kinų kompanijų gamyklose Rusijoje, bet pačioje Kinijoje) l- aisvai įvažiuoja į Rusiją ir jų niekas neverčia pastatyti gamyklų Rusijoje. Taip, stebuklas, ne kitaip.

                                  Comment




                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Taip, gaminnti vietoje pas rusus kitas dalykas, tai naudinga Rusijai.
                                      Bet parduoti į Rusiją Europoje pagamintą automobilį - tai nenaudinga Rusijai.
                                      Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                                        Genialu. Jei Europa nori daugiau naudos jai užtenka tik sustabdyti savo gaminių eksportą. Pranešk visoms valstybėms, nes jos kvailai visaip bando kuo daugiau eksportuoti ir visaip ieško naujų eksporto kelių. Mes turim kuo greičiau uždaryt ir tą instituciją valstybinę, kuri padeda mūsų įmonėms kuo daugiau atrasti eksporto rinkų.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Makroekonomikos ABC sako, kad importas yra reali nauda ekonomikai, o eksportas - reali našta. Taigi, vakaruose pagamintas ir Maskvai parduotas automobilis yra reali žala Europai ir reali nauda Maskvai.
                                          Nujaučiu kad sarkazmas.
                                          Jeigu visgi ne, ar galėtum man paaiškinti tos ABC logiką? Nes nelabai suprantu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X