Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Kai pagalvoji, tau* lietuvis, laikydamasis visų ES reikalavimų, pirkdamas naujausias furas kas dveji metai, neteršdamas tavo gamtos, už prieinamą kainą priveža normalaus ėdalo ir kokybiškų prekių prie namų slenksčio iš tolimiausios Ispanijos!, o tu vistiek juo nepatenkintas....Rūpestingas tas lietuvis, bėdoje nepalieka, gerbk.
*Rusijos gyventojau
Show must go von!
Comment
-
Švedijos „Volvo“ teigimu, elektromobilių gamybos proceso metu išmetama 70 proc. daugiau teršalų nei gaminant automobilius su benzininiais varikliais.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88779815
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąŠvedijos „Volvo“ teigimu, elektromobilių gamybos proceso metu išmetama 70 proc. daugiau teršalų nei gaminant automobilius su benzininiais varikliais.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88779815
- 1 patinka
Comment
-
Prognozuoja, kaip lietuviai elgsis įvedus metinį taršos mokestį: štai kas nutiks su automobiliais
Pasak mokslininkų, įvedus taršos mokestį, automobiliai, kurie teršia aplinką, niekur nedings. Vilniaus Gedimino technikos universiteto („Vilnius Tech“) automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas irgi stebisi šiuo mokesčiu. Jis minėjo, kad žmonės po šio mokesčio gali nuspręsti parduoti automobilius tiems, kurie galės susimokėti mokesčius. „Tas automobilis pereis iš vienų rankų į kitas ir vis tiek lygiai taip pat terš Lietuvos gamtą, kaip ir teršė iki šiol“, – pridūrė S.Pukalskas.
Automobilių inžinerijos katedros vedėjas sako, kad daugelyje Europos šalių taršių automobilių stengiamasi atsisakyti įvedus registracijos mokestį, kuris šiuo metu galioja ir Lietuvoje. „Tegul dabar lieka tie nupirkti taršūs automobiliai ir leiskime jiems numirti natūraliai. Svarbiausia neleisti įsigyti kitų taršių automobilių“, – kalbėjo pašnekovas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAbejoju, kad tie "kas gali susimokėti mokesčius" pirks seną X5 ar CLK270. Kuo tuomet jie važinėja dabar, "Volgomis" ar Opel Senator?
Comment
-
Lietuvoje yra apie 1.7 mln. automobilių, iš jų elektrinių virš 4000, hibridų virš 35000. Elektriniai ir hibridai sudaro apie 0.2 proc. Gal kas žino kokia dalis iš visų automobilių yra tokių kurių tarša yra iki 100 g CO2?
Per metus Lietuvoje nuperkama apie 140 000, iš jų naujų apie 40 000 automobilių, tik neišku kokia dalis iš jų netaršių...
Gal kas numano, kokia dalis netaršių auto šiuo metu yra gaminama psaulyje......
Per dvylika metų teoriškai dabar esantys auto turėtų atsinaujinti, tik manau dalis netaršių gal tuo metu sudarys geriausiu apie 30 proc.
https://www.regitra.lt/lt/atviri-duo...020&dataquery=Paskutinis taisė luknas; 2021.11.26, 21:41.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ir benzininis per pirmus dviejus metus aplenkia elektormobilio taršą. Čia aktualu nebent tiems kas kasmet naują automobilį perką.
"„Volvo“ apskaičiavo, kad elektrinis „Volvo C40“ turi nuvažiuoti apie 110 000 km tam, jog bendras jo paliekamas anglies dioksido pėdsakas būtų mažesnis nei jo atitikmens su benzininiu varikliu, jeigu elektromobilį kraunant naudojamas energijos rūšių mišinys."
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąLietuvoje yra apie 1.7 mln. automobilių, iš jų elektrinių virš 4000, hibridų virš 3500. Elektriniai ir hibridai sudaro apie 0.2 proc. Gal kas žino kokia dalis iš visų automobilių yra tokių kurių tarša yra iki 100 g CO2?
Per metus Lietuvoje nuperkama apie 140 000, iš jų naujų apie 40 000 automobilių, tik neišku kokia dalis iš jų netaršių...
Gal kas numano, kokia dalis netaršių auto šiuo metu yra gaminama psaulyje......
Per dvylika metų teoriškai dabar esantys auto turėtų atsinaujinti, tik manau dalis netaršių gal tuo metu sudarys geriausiu apie 30 proc.
https://www.regitra.lt/lt/atviri-duo...020&dataquery=It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Romas Lazutka
Mūsų pasivažinėjimams gamtą tesaugo varguoliai
https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...ugo-varguoliai
Yra pavojus, kad vargingesnieji, neturintys iš ko pirkti degalų, mažai važinėjantys ir mažai teršiantys, sumokės didžiąją dalį to mokesčio. O iš didelių pajamų naujus automobilius ir daug degalų perkantieji daug važinės jo išvengdami. Jiems keliuose bus dar erdviau, kai dalis kukliai uždirbančiųjų ar iš pensijos gyvenančiųjų nebesipainios net retkarčiais, nes dėl mokesčio automobilių visai atsisakys. Deja, nors akcizai degalams ES šalyse ir diferencijuoti, degalų kainų skirtumai vis tiek labai menki. Nepalyginami su gyventojų kainų skirtumais. Rytinių ES narių gyventojų mėnesinių pajamų mediana 720 eurų, o vakarinių – 1 840 eurų. O litro benzino kaina tesiskiria 27 centais. Pajamos skiriasi du su puse karto, o benzino kaina tik 20 proc. Taigi, ES vakariečiai, kitoms sąlygoms esant lygioms, pajėgia nusipirkti ir sudeginti dukart daugiau degalų nei rytiečiai. Jeigu norima finansinėmis paskatomis paveikti gyventojų elgesį, kad jie mažiau terštų degindami automobilinius degalus, mokesčių dydį reikia sieti su pajėgumu juos mokėti. Rytų europiečiams, taip pat ir lietuviams, degalų kainos yra ir taip didžiulė našta dėl menkų pajamų. Todėl vienintelis klimatui draugiškos raidos kelias būtų ne dar labiau branginti jų mobilumą mokesčių lazda, bet gundyti švaresniu, patogesniu ir pigesniu viešuoju transportu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąRomas Lazutka
Mūsų pasivažinėjimams gamtą tesaugo varguoliai
https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...ugo-varguoliai
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ekologiški benziniai paprastai užknisa anksčiau, dar iki 100k.
"„Volvo“ apskaičiavo, kad elektrinis „Volvo C40“ turi nuvažiuoti apie 110 000 km tam, jog bendras jo paliekamas anglies dioksido pėdsakas būtų mažesnis nei jo atitikmens su benzininiu varikliu, jeigu elektromobilį kraunant naudojamas energijos rūšių mišinys."
Koks procentas automobilių yra utilizuojami nenuvažiavus 110k km?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ką turi omenyje, užknisa ankščiau?
Koks procentas automobilių yra utilizuojami nenuvažiavus 110k km?
Netiki - pasižiūrėk mobile.de
Comment
Comment