Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tai aš jau pataisiau, kad rašo, kad 8000 tai čia visas fleetas, įskaitant norvegijas, lietuvas ir rusijas.
    O taip pat norėjau parašyt, kad nebūtinai RUS numeriai skaitosi, kad fura dumins,
    Na taip, dar BY ir UA fūros dažnai dūmija. Bet ten kur aš važinėju, iš usenietiškų fūrų dominuoja RU. Ir 100% apsipylę juodais dūmais.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Jėzau šventas. Negali tu išvis į krovinio ES įvežt su kokiu Kamazu ir Euro 0. O su nukabintom adblue sistemomis net Berlyno nepasieksi. Patikros eina pilnu tempu. Fura meta dumą dažniausiai kai vyksta regeneracija. Pleškina suodžius.
      Show must go von!

      Comment


        Važiuoja ne kamazai, o (kartais ne pirmos jaunystės) europos gamintojų technika. Numeriai RU, rūksta juodi dūmai, jei pagazuoja - kelio nebesimato. Kur tos pilno tempo patikros?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Tie juodais dūmais apsipylę į Europą giliai nelenda, LT tranzitu važiuoja iš/į Kaliningrado link LV ar BY, o pas mus to dar netikrina

          Comment


            Lietuvos logistika dalinai tuo ir gyvena, kad nuo europinių fūrų perkrauna į senus kledarus iš rytų.

            Comment


              Kai pagalvoji, tau* lietuvis, laikydamasis visų ES reikalavimų, pirkdamas naujausias furas kas dveji metai, neteršdamas tavo gamtos, už prieinamą kainą priveža normalaus ėdalo ir kokybiškų prekių prie namų slenksčio iš tolimiausios Ispanijos!, o tu vistiek juo nepatenkintas....Rūpestingas tas lietuvis, bėdoje nepalieka, gerbk.

              *Rusijos gyventojau

              Show must go von!

              Comment


                Švedijos „Volvo“ teigimu, elektromobilių gamybos proceso metu išmetama 70 proc. daugiau teršalų nei gaminant automobilius su benzininiais varikliais.

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88779815

                Comment


                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                  Švedijos „Volvo“ teigimu, elektromobilių gamybos proceso metu išmetama 70 proc. daugiau teršalų nei gaminant automobilius su benzininiais varikliais.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88779815
                  Ir benzininis per pirmus dviejus metus aplenkia elektormobilio taršą. Čia aktualu nebent tiems kas kasmet naują automobilį perką.

                  Comment


                    Prognozuoja, kaip lietuviai elgsis įvedus metinį taršos mokestį: štai kas nutiks su automobiliais

                    Pasak mokslininkų, įvedus taršos mokestį, automobiliai, kurie teršia aplinką, niekur nedings. Vilniaus Gedimino technikos universiteto („Vilnius Tech“) automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas irgi stebisi šiuo mokesčiu. Jis minėjo, kad žmonės po šio mokesčio gali nuspręsti parduoti automobilius tiems, kurie galės susimokėti mokesčius. „Tas automobilis pereis iš vienų rankų į kitas ir vis tiek lygiai taip pat terš Lietuvos gamtą, kaip ir teršė iki šiol“, – pridūrė S.Pukalskas.
                    Automobilių inžinerijos katedros vedėjas sako, kad daugelyje Europos šalių taršių automobilių stengiamasi atsisakyti įvedus registracijos mokestį, kuris šiuo metu galioja ir Lietuvoje. „Tegul dabar lieka tie nupirkti taršūs automobiliai ir leiskime jiems numirti natūraliai. Svarbiausia neleisti įsigyti kitų taršių automobilių“, – kalbėjo pašnekovas.
                    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...liais-21516713

                    Comment


                      Abejoju, kad tie "kas gali susimokėti mokesčius" pirks seną X5 ar CLK270. Kuo tuomet jie važinėja dabar, "Volgomis" ar Opel Senator?

                      Comment


                        Tie kas gali susimokėti tokius mokesčius mieliau už tą kainą lizinguos naują automobilį nei barškančią 1995 audinę išlaikys. Tokie automobiliai tasp daug labiau nepatrauklūs ir bus utilizuoti.

                        Comment


                          VGTU Automobilių katedros docentas, o protavimas ir argumentai kaip Sašoko iš Naujininkų.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Abejoju, kad tie "kas gali susimokėti mokesčius" pirks seną X5 ar CLK270. Kuo tuomet jie važinėja dabar, "Volgomis" ar Opel Senator?
                            Jeigu aš savo mašiną "parduodu" savo tėvui-pensininkui, aš nuo 2025 sutaupysių po 80€/met.

                            Comment


                              Lietuvoje yra apie 1.7 mln. automobilių, iš jų elektrinių virš 4000, hibridų virš 35000. Elektriniai ir hibridai sudaro apie 0.2 proc. Gal kas žino kokia dalis iš visų automobilių yra tokių kurių tarša yra iki 100 g CO2?
                              Per metus Lietuvoje nuperkama apie 140 000, iš jų naujų apie 40 000 automobilių, tik neišku kokia dalis iš jų netaršių...
                              Gal kas numano, kokia dalis netaršių auto šiuo metu yra gaminama psaulyje......
                              Per dvylika metų teoriškai dabar esantys auto turėtų atsinaujinti, tik manau dalis netaršių gal tuo metu sudarys geriausiu apie 30 proc.
                              https://www.regitra.lt/lt/atviri-duo...020&dataquery=
                              Paskutinis taisė luknas; 2021.11.26, 21:41.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Ir benzininis per pirmus dviejus metus aplenkia elektormobilio taršą. Čia aktualu nebent tiems kas kasmet naują automobilį perką.
                                Ekologiški benziniai paprastai užknisa anksčiau, dar iki 100k.
                                "„Volvo“ apskaičiavo, kad elektrinis „Volvo C40“ turi nuvažiuoti apie 110 000 km tam, jog bendras jo paliekamas anglies dioksido pėdsakas būtų mažesnis nei jo atitikmens su benzininiu varikliu, jeigu elektromobilį kraunant naudojamas energijos rūšių mišinys."

                                Comment


                                  Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                  Lietuvoje yra apie 1.7 mln. automobilių, iš jų elektrinių virš 4000, hibridų virš 3500. Elektriniai ir hibridai sudaro apie 0.2 proc. Gal kas žino kokia dalis iš visų automobilių yra tokių kurių tarša yra iki 100 g CO2?
                                  Per metus Lietuvoje nuperkama apie 140 000, iš jų naujų apie 40 000 automobilių, tik neišku kokia dalis iš jų netaršių...
                                  Gal kas numano, kokia dalis netaršių auto šiuo metu yra gaminama psaulyje......
                                  Per dvylika metų teoriškai dabar esantys auto turėtų atsinaujinti, tik manau dalis netaršių gal tuo metu sudarys geriausiu apie 30 proc.
                                  https://www.regitra.lt/lt/atviri-duo...020&dataquery=
                                  3500 hibridų? Jų per metus turbūt tiek parduodama naujų.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Romas Lazutka
                                    Mūsų pasivažinėjimams gamtą tesaugo varguoliai
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...ugo-varguoliai

                                    Yra pavojus, kad vargingesnieji, neturintys iš ko pirkti degalų, mažai važinėjantys ir mažai teršiantys, sumokės didžiąją dalį to mokesčio. O iš didelių pajamų naujus automobilius ir daug degalų perkantieji daug važinės jo išvengdami. Jiems keliuose bus dar erdviau, kai dalis kukliai uždirbančiųjų ar iš pensijos gyvenančiųjų nebesipainios net retkarčiais, nes dėl mokesčio automobilių visai atsisakys. Deja, nors akcizai degalams ES šalyse ir diferencijuoti, degalų kainų skirtumai vis tiek labai menki. Nepalyginami su gyventojų kainų skirtumais. Rytinių ES narių gyventojų mėnesinių pajamų mediana 720 eurų, o vakarinių – 1 840 eurų. O litro benzino kaina tesiskiria 27 centais. Pajamos skiriasi du su puse karto, o benzino kaina tik 20 proc. Taigi, ES vakariečiai, kitoms sąlygoms esant lygioms, pajėgia nusipirkti ir sudeginti dukart daugiau degalų nei rytiečiai. Jeigu norima finansinėmis paskatomis paveikti gyventojų elgesį, kad jie mažiau terštų degindami automobilinius degalus, mokesčių dydį reikia sieti su pajėgumu juos mokėti. Rytų europiečiams, taip pat ir lietuviams, degalų kainos yra ir taip didžiulė našta dėl menkų pajamų. Todėl vienintelis klimatui draugiškos raidos kelias būtų ne dar labiau branginti jų mobilumą mokesčių lazda, bet gundyti švaresniu, patogesniu ir pigesniu viešuoju transportu.
                                    Click image for larger version  Name:	1pav.jpg Views:	0 Size:	66,5 kB ID:	1932391 Click image for larger version  Name:	2pav.jpg Views:	0 Size:	40,8 kB ID:	1932392
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2021.11.28, 19:54. Priežastis: Pataisymai

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Romas Lazutka
                                      Mūsų pasivažinėjimams gamtą tesaugo varguoliai
                                      https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...ugo-varguoliai
                                      Viešasis Transportas (tarpmiestinis) manau aplamai yra labai didelė problema, kuri net manau nemaža įtaka emigracijos mastams turėjo Lietuvoje.

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Ekologiški benziniai paprastai užknisa anksčiau, dar iki 100k.
                                        "„Volvo“ apskaičiavo, kad elektrinis „Volvo C40“ turi nuvažiuoti apie 110 000 km tam, jog bendras jo paliekamas anglies dioksido pėdsakas būtų mažesnis nei jo atitikmens su benzininiu varikliu, jeigu elektromobilį kraunant naudojamas energijos rūšių mišinys."
                                        Ką turi omenyje, užknisa ankščiau?
                                        Koks procentas automobilių yra utilizuojami nenuvažiavus 110k km?

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Ką turi omenyje, užknisa ankščiau?
                                          Koks procentas automobilių yra utilizuojami nenuvažiavus 110k km?
                                          Turiu omeny pradeda "eiti per rankas " nuo >60k, kai dizeliokais atsikratoma atėjus laikui keisti paskirstymo diržus etc >= 100k., kas kokiam nulengvintam užturbintam EcoBoost'ui yra kapitalinio remonto riba.

                                          Netiki - pasižiūrėk mobile.de

                                          Comment

                                          Working...
                                          X