Parašė Zygis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė John; 2021.11.23, 23:50.
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jeigu tikrai nesupranti, verta pasižiūrėti šitą video, kur labai suprantamai paaiškinama, kokie yra mokesčių tipai, ką jie tiksliai daro, kurie yra aštrūs, buki, kodėl jie vienas kitą papildo, o ne pakeičia ir t.t. Čia Singapūro pavyzdys, bet kadangi jis turi bene daugiausiai taršos/auto mokesčių pasaulyje, tai galima nesunkiai identifikuoti, kokius mokesčius bandom įsivesti mes.
Tiesa, o įvesti privalomus egzaminus paspirtukų bei elektrinių dviračių vairuotojams ir TA dviračių stabdžiams Singapūras jau ne pavyzdys? :
Mandatory tests for e-scooter and e-bike riders from mid-2021; all bicycles must have brakes from September
https://www.straitstimes.com/singapo...cles-must-have
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąSudėtinga surišt su kilometražu. Nes reiktų daryt pastovų ir rimtą monitoringą. Kilometražas fiksuojamas TA. Tai aišku, kaip diena, kad lietuviški automobiliai virstų mažiausiai per metus nuriedančiais Kitas būdas GPS sekimas. Norit tokio?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Labiau tamstos naivumas, jei galvoji pensininkui yra viable alternatyva issinuomot masina kelioms dienoms i soda su nakvyne su daiktais vaiziuot. Ir labai matyt spres tai tarsos problema
btw nauju masinu gamyba taip pat labai tarsus dalykas, reikia tam pensininkui labai daug vazinet, kad skirtumas atpirktu gamybos metu isleista co2.
ir aplamai juokinga, kai valstybe kurios ekonomika remiasi i tranzita ir furas dabar is golfuku tarsos mokesti rinks viskas ok, bet dar slifuot reikia daug.
Nuomos atveju pensininkas ne vienas varinės, tai dėl važiavimo nereikia rūpintis. O šiaip tai ne taip ir daug, kažkur teko užmatyti kad nuvažiuoti užtenka 30k kilometrų elektriniu ir gamybos tarša atsverta. Nuomuojamos manau per du metus daugiau suvažinėja.
Aplamai juokinga, jog galvojama kad lietuvos ekonomijka yra paremta tranzitu ir fūromis.
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Turiu galvoje mažas pajamas gaunančius provincijos gyventojus. Čia ne apie taršos kiekį, o apie tai, kad nepasiturintis miesto gyventojas turi daugiau alternatyvų. Mieste būtiniausias paslaugas, darbovietę galima pasiekti pėsčiomis, autobusu, dviračiu. Provincijoje žmonės dažnai naudojasi automobiliais, nes norint pasiekti būtiniausias paslaugas ir darbovietę, reikia vykti į kitą gyvenvietę, ir dažnai nėra VT arba jis yra nepakankamas. Turtingesniems čia ne bėda, tačiau kalbu apie visokius bėdžius, kuriems iš tos biednystės dėl tokių regresyvių sprendimų labai sunku išsikapanoti. Suprantu, kad vienalyčio ir visiems teisingo atsakymo į šią problemą nėra, tačiau noriu atkreipti dėmesį į kartais niūroką realybę, kurios dažnai politikai nepastebi.
Mano galva, šita žmonių grupė labiau pažeidžiama nei pensininkai šiuo atveju.
Neturiu pajamų, bet noriu gyvneti vienkiemyje kaip ponas, tai jūs dabar kiti už mane mokėkite.
Mano galva šita žmonių grupė turėtu permastyti savo sprendimus.
Parašė Austras Rodyti pranešimąO aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
ten nera ka spresti, idarbinti kelis etatus i vw up kad vazinetu po miesta ir tiek. Tiesiog nera tam noro. Bet tada nereikia visiskai nesusijusio mokescio pristatyti tarsi tai spres nelegalaus parkavimo problema. Nes cia tiesiog kitas dalykas.
Parašė Zygis Rodyti pranešimąTodel automobilius guit is centro galima neileidziant dyzeliu, priziurint parkavima, pabranginant kura. Auto mokestis turetu but taikomas ne mazom miesto masinom, o nebent galingoms, bet irgi - jei zmogus su tarsiu mazai nuvaziuoja, gaunas kreivas mokestis.
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodėl nesurišti to su kilometražu?
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O ką jeigu surišt su kuro sunaudojimu? Tuo pačiu lakstantys į pajūrį 150km/h susimokės daugiau nei ramiai važinėjantys 88km/h po apylinkes. Aišku tada bus bėdų su Tešlų apmokestinimu. Bet kol kas galima užskaityti kaip subsidiją elektromobiliams.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kodėl jis gyvena prabangioje užmiesčio viloje jeigu yra nepasiturintis? Čia kalbi apie tuos kurie po sovietinio sukaiminimo nespėjo grįžti į miestus?
Neturiu pajamų, bet noriu gyvneti vienkiemyje kaip ponas, tai jūs dabar kiti už mane mokėkite.
Mano galva šita žmonių grupė turėtu permastyti savo sprendimus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Ar tu paralelinėje visatoje gyveni? Kokios dar prabangios vilos? Tu gal mažesniame miestelyje nesi buvęs? Absurdiškas generalizavimas.
Comment
-
Prie kilometražo, o tiksliau - kuro sunaudojimo, yra pririštas kuro akcizas, kuris yra ~0,40EUR/l. Tai vidutiškam dyzeliui 1000 km kainuoja papildomai 20 EUR. Dalinai akcizo paskirtis irgi yra aplinkosauginė. Nors kai viskas krenta į bendrą biudžetą, ryšį jau sunku numatyti.Paskutinis taisė Sula; 2021.11.24, 10:13.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Į du VILNIUS sugrūdus dvi LIETUVAS privatiems automobiliams vietos lieka nedaug
Tiesa, o įvesti privalomus egzaminus paspirtukų bei elektrinių dviračių vairuotojams ir TA dviračių stabdžiams Singapūras jau ne pavyzdys? :
Mandatory tests for e-scooter and e-bike riders from mid-2021; all bicycles must have brakes from September
https://www.straitstimes.com/singapo...cles-must-have
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nu tos vilos, kur mažiuose miesteliuose būna. Ar čia tipo nesupranti, kad renkantis tokį gyvenimą reikia ir turėti pakankamus resursus jį išlaikyti? Taip, mnes turim problemą kur nemažai nepasiturinčių sovietmečiu buvo komunaliniuose ūkiuose ir po to nesugebėjo grįžti į miestus. Bet visiškai nėra reikalo dėl jų prasto pasirinkimo dabar juos dirbtinai palaikyti visų kitų finansais. Jeigu nori gyventi kaime, tai turi ir sugebėti įpirkti savo transporto priemones. Jeigu to nesugebi tada gyveni kur yra tau tinkamos alternatyvos.'.
Kokius dar resursus? Tie miesteliai tiesiog nukraujavo populiacija, dar prieš 15 metų juose kita situacija buvo. Kur, tavo manymu, visi turėtų gyventi, Vilniuje? Nekiekvienas gali taip lengva ranka persikelti gyventi į miestą. Sorry, bet žiauriai naivus ir paviršutiniškas tavo požiūris į šitą dalyką.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Tai aš ne apie vilas kalbu, o apie paprastus namus, kurių absoliučiai dauguma. Jei senas miestelis - tai daugiausia medinukai kreivom sienom, jei tarybinis - tie silikatiniai su "gonkėm". Max. iki 100 kv. Čia tau vila?
Kokius dar resursus? Tie miesteliai tiesiog nukraujavo populiacija, dar prieš 15 metų juose kita situacija buvo. Kur, tavo manymu, visi turėtų gyventi, Vilniuje? Nekiekvienas gali taip lengva ranka persikelti gyventi į miestą. Sorry, bet žiauriai naivus ir paviršutiniškas tavo požiūris į šitą dalyką.
Esmė tame, kad tokių "miestelių" niekam nereikia. Jie arba tampa didesnio miesto miegamieji priemiesčiai kur atsikelia gyventi turtingesni miesto gyventojai dėl ramios aplinkos ir jie išgali važinėti kasdien automobiliu. Arba tokie miesteliai tiesiog išnyksta. Bet Lietuvoje jie yra dirbtinai paliakomi visokiais pajamų perskirstymais ir mes jau dabar subsidijuojam jų egzistavimą nors jokios naudos Lietuvai jie neneša.
O jeigu esi toks neturtingas, kad negali turėti automobilio, tai tada arba naudoji alternatyvas (pvz dviratis) arba kraustaisi kur yra VT.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Sutinku kad požiūris nauvus, aš mėgstu tvarką, bet žmonės yra neracionalūs emociniai apdarai kuriems tvarka yra sudėtingas dalykas.
Esmė tame, kad tokių "miestelių" niekam nereikia. Jie arba tampa didesnio miesto miegamieji priemiesčiai kur atsikelia gyventi turtingesni miesto gyventojai dėl ramios aplinkos ir jie išgali važinėti kasdien automobiliu. Arba tokie miesteliai tiesiog išnyksta. Bet Lietuvoje jie yra dirbtinai paliakomi visokiais pajamų perskirstymais ir mes jau dabar subsidijuojam jų egzistavimą nors jokios naudos Lietuvai jie neneša.
O jeigu esi toks neturtingas, kad negali turėti automobilio, tai tada arba naudoji alternatyvas (pvz dviratis) arba kraustaisi kur yra VT.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Idomu, kaip mažo miestelio pensininkui įpirkti butą Vilniuje?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nes pensininkai yra būtent tie kuriems reikia 3 litrų dyzelinių džipų kuo pigiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSutinku kad požiūris nauvus, aš mėgstu tvarką, bet žmonės yra neracionalūs emociniai apdarai kuriems tvarka yra sudėtingas dalykas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Tai neatsako į mano klausima.
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Skaitau, kad kinai neblogai sprendžia šią neracionalių emocinių padarų problemą Bandė ir sovietai, bet biškį nepaėjo...
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O jeigu esi toks neturtingas, kad negali turėti automobilio, tai tada arba naudoji alternatyvas (pvz dviratis) arba kraustaisi kur yra VT.
- 3 patinka
Comment
-
Nepaisant to, kad Armonaitė ir laisvės partija man nepatinka, šitam pritariu:
„Jis susijęs su automobilio turėjimu, ne naudojimu“
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...mu-667-1602736
- 1 patinka
Comment
Comment