Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    negali tureti naudoto automobilio maziems atstumams, nes is tikruju jo negali islaikyti ar negali jo tureti, nes MedinisStrazdas isrinktas i valdzia nusprende, kad tau jo nereikia ir mokek mokesti? Nes cia didelis skirtumas.
    Jeigu būtų realiai pamokestinamas išmetamas taršos lygis tai išvis dauguma negalėtu išlaikyti, bet jeigu neglai išlaikyti jeigu yra apmokestinamas bent nedidelis kiekis taršos žalos tai tada neglai išlaikyti.

    Gal nereikia eiti prie ekstremistinių situacijų kur auto naudojamas kartą metuose lapkričio pirmą "ant kapų nuvažiuoti". Ne pagal tai valstybės valymas turėtu būti daromas.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Parduodi gyvenama vietą kaime, nusiperki mieste. Nors sutinku kad dabar yra problema su permaža pasiūla vilniuje, bet yra ir kitų miestų kur otkios problemos nėra.
      Jei taip veiktų, būtų liuks. Bet realybėje būtų taip: parduodi gyvenamą vietą kaime, gauni 25 000 (jei išvis parduodi bent per metus), nuvažiuoji į didmiestį, o ten kainos nuo 80 000 prasideda. Ką tada darai? Imi paskolą? Tavo alga 600 į rankas, bankas nieko gero nenori duoti. Va taip va veikia realus pasaulis, kai esi "niekam tikęs" provincialas.

      Comment


        Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

        Jei taip veiktų, būtų liuks. Bet realybėje būtų taip: parduodi gyvenamą vietą kaime, gauni 25 000 (jei išvis parduodi bent per metus), nuvažiuoji į didmiestį, o ten kainos nuo 80 000 prasideda. Ką tada darai? Imi paskolą? Tavo alga 600 į rankas, bankas nieko gero nenori duoti. Va taip va veikia realus pasaulis, kai esi "niekam tikęs" provincialas.
        Jeigu alga 600 tada reikėtu ieškotis kito darbo. O jeigu sugebi atlikti tik darbą už 600 tai tada tikrai nereikia tau duoti vairuoti automobilio. O jeigu esi "niekam tikęs" tai kodėl tada tavimi kiti turi rūpintis? Kuo tu geresnis už pašalpinį migrantą prie lenkijos sienos?

        P.S. ne asmeniškai tu, o tavo duodamam pavyzdžiui.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Jeigu alga 600 tada reikėtu ieškotis kito darbo. O jeigu sugebi atlikti tik darbą už 600 tai tada tikrai nereikia tau duoti vairuoti automobilio. O jeigu esi "niekam tikęs" tai kodėl tada tavimi kiti turi rūpintis? Kuo tu geresnis už pašalpinį migrantą prie lenkijos sienos?

          P.S. ne asmeniškai tu, o tavo duodamam pavyzdžiui.
          Nu tai gerai, gali ieškotis, važiuot į miestą, gal kažkur kažką rasi. Bet ką daryt iki tol? Eit pėščiomis į Vilnių su duonos kriaukšle ryšulėlyje ant pagaliuko.

          O ką tada daryt, pvz. mokytojams? Kai daviau tą pavyzdį, konkrečiai įsivaizdavau vieną pažįstamą ir išsilaivinusią pedagogų šeimą iš mažo Žemaitijos miestelio, kurie gyvena tokiam silikatiniam 78 kv. name kartu su tėvais, dirba per kelias mokyklas ir į darbą kitame miestelyje važinėja senu Renault. Jiems tuos 200 EUR sukrapštyt metų gale yra ką veikt.

          Aš tikiuos, kad tu čia tiesiog vaidini velnio advokatą, nes tai ką tu dėstai yra ne tik naivu, bet ir antžmogiška.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Sovietai bandė nugirdyti ir taip valdyti. Kinai bando truputi gudriau, bet irgi nelabai jiems ten sekasi (pvz vieno vaiko politika privedė prie daug nelegalių vaikų). Iš esmės tai reikai kad patys žmonės norėtu būti tvarkingi, vadinasi reikia arba kad tai būtų labai smarkiai skatinama kultūriškai arba pakeisti žmonių genetiką.
            Girdymas šioje vietoje ne į temą, jis tik papildoma priemonė to, kad sovietai nusprendė, kad gali Jums nurodyti, kaip gyventi, kur gyventi, ką dirbti ir pan. Jūs kaip tik tai dabar ir teigiate, kad žmonės turi žinoti savo vietą, nes dabar nežino. Tai arba reikia tai įgyvendinti kultūriškai arba genetiškai. Nematau skirtumo nuo utopinių komunistinių pasaulių kūrimo

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Ne pavyzdys, o paaiškinimas. Nesiūlau įvesti visų mokesčių, kokie yra ten. Tik dar 1-2 papildomus, kurie taikytų būtent į naudojimo intensyvumą.
              O prieš tai pasiūlysite padaryti VT Singapūro lygio, ar vietoje auto pasiūlysite tik supuvusį škodos troleibusą?
              Flickr

              Comment


                Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                Nu tai gerai, gali ieškotis, važiuot į miestą, gal kažkur kažką rasi. Bet ką daryt iki tol? Eit pėščiomis į Vilnių su duonos kriaukšle ryšulėlyje ant pagaliuko.

                O ką tada daryt, pvz. mokytojams? Kai daviau tą pavyzdį, konkrečiai įsivaizdavau vieną pažįstamą ir išsilaivinusią pedagogų šeimą iš mažo Žemaitijos miestelio, kurie gyvena tokiam silikatiniam 78 kv. name kartu su tėvais, dirba per kelias mokyklas ir į darbą kitame miestelyje važinėja senu Renault. Jiems tuos 200 EUR sukrapštyt metų gale yra ką veikt.

                Aš tikiuos, kad tu čia tiesiog vaidini velnio advokatą, nes tai ką tu dėstai yra ne tik naivu, bet ir antžmogiška.
                Na tai iki mokesčio dar kelis metus turi planuoti, neskaitant tų 30 metų nuo kolūkių griuvimo.

                Žinoma bus pavyzdžių kurie iš tikro nukentės dėl to mokesčio, bet kaip ir visur čia klausimas yra bus didesnė žala ar nauda, ir aš manau kad bendrai paėmus nauda bus didesnė, net jeigu ir keliais individualiais atvejais tai bus žalinga.


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                Girdymas šioje vietoje ne į temą, jis tik papildoma priemonė to, kad sovietai nusprendė, kad gali Jums nurodyti, kaip gyventi, kur gyventi, ką dirbti ir pan. Jūs kaip tik tai dabar ir teigiate, kad žmonės turi žinoti savo vietą, nes dabar nežino. Tai arba reikia tai įgyvendinti kultūriškai arba genetiškai. Nematau skirtumo nuo utopinių komunistinių pasaulių kūrimo
                Girdymas buvo kontrolės priemonė. Nevykusi. Jūs nematote skirtumo nuo valdžia paskyrė tave į kolūki volgogradi srityje ir jei neįperki gyventi taip, gyvenk kitaip?

                Nu taip, jeigu manai kad gali teršti aplinką ir už tai nemokėti tai tikrai nežinai savo vietos. Tas pats ir su parkavimu ant dviračių tako, juk nurodinėjame kai gyventi, tikras komunizmas.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                O prieš tai pasiūlysite padaryti VT Singapūro lygio, ar vietoje auto pasiūlysite tik supuvusį škodos troleibusą?
                Kai kurie jau dešimtmetį siūlo VT padaryti singapūro lygio, bet VMS labiau rūpi statulų nukėlimas.

                Comment


                  Nu vo, diskusija ir nukrypo iki pasiūlymų - jei esi nevykėlis kaimietis, tai pats kaltas, reikėjo į Vilnių kraustytis - o dabar kaimo keliukams pirk smartą, nes net naujas yaris per daug teršia

                  ir koks skirtumas, kad nedaug nuvažiuoji, pats kaltas, kad ūbagas. Po to kitos kadencijos metu bus didelis nusistebėjimas, kaip čia tie socdemai, darbo, lazdos partija ir valstiečiai su lenkais koaliciją sudarė

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Jeigu būtų realiai pamokestinamas išmetamas taršos lygis tai išvis dauguma negalėtu išlaikyti, bet jeigu neglai išlaikyti jeigu yra apmokestinamas bent nedidelis kiekis taršos žalos tai tada neglai išlaikyti.
                  Tai kas čia per nesąmonė, o ne mokestis, jei net džiaugies, kad ne reali tarša apmokestinama mokestis dėl kiauro biudžeto, o ne dėl taršos.
                  Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.24, 12:13.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    [...]
                    jokios naudos Lietuvai jie neneša.
                    Aš manau, kad tu neneši jokios naudos Lietuvai.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                      Brangus kuras niekaip neskatina persėsti į mažiau taršų automobilį. Tik papildomi mokesčiai taršiam verčia susimąstyti.
                      Bet esmė, akd mes norime, kad labiau vertų susimąstyti tuos, kurie daug prasuka.
                      Pvz. mums daug naudingiau įtikinti susimąstyti vieną, kuris susavo TDI prasuka 5000km, nei 10, kurie su tais pačiais TDI prasuka po 200 km.Kažkoks koeficientas privalo būti, kad labiau spaudim jaustų daug taršos išmetantis nei, kad 25 kartus mažiau taršos išmetantis su tokiu pat automobiliu.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Bet esmė, akd mes norime, kad labiau vertų susimąstyti tuos, kurie daug prasuka.
                        Pvz. mums daug naudingiau įtikinti susimąstyti vieną, kuris susavo TDI prasuka 5000km, nei 10, kurie su tais pačiais TDI prasuka po 200 km.Kažkoks koeficientas privalo būti, kad labiau spaudim jaustų daug taršos išmetantis nei, kad 25 kartus mažiau taršos išmetantis su tokiu pat automobiliu.
                        O kaip tą automobilių ridą suskaičiuoti, norint ją apmokestinti?

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Girdymas buvo kontrolės priemonė. Nevykusi. Jūs nematote skirtumo nuo valdžia paskyrė tave į kolūki volgogradi srityje ir jei neįperki gyventi taip, gyvenk kitaip?
                          Tiesą sakant, nelabai didelis skirtumas. Jūs siūlote vietoje tiesiog nurodymo, sudaryti sąlygas, kad žmogus neturėtų kito pasirinkimo, kaip tik daryti taip, kaip jūs sugalvojote, kad reikia daryti.

                          Comment


                            Tai jau n kartų rašyta - taršos mokestis galėtų būti pridėtas prie kuro kainos. Kuo daugiau nuperki kuro (ar dėl didesnės ridos, ar mažiau ekonomiškos TP), tuo daugiau sumoki taršos mokesčio.
                            Paprasta, aišku, socialiai teisinga.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Tai jau n kartų rašyta - taršos mokestis galėtų būti pridėtas prie kuro kainos. Kuo daugiau nuperki kuro (ar dėl didesnės ridos, ar mažiau ekonomiškos TP), tuo daugiau sumoki taršos mokesčio.
                              Paprasta, aišku, socialiai teisinga.
                              Bet tai turėtų būti daroma visos ES mastu, kitaip bus nelabai gerai, kai dėl didesnio akcizo pas mus kuro kainos bus gerokai didesnės, nei pas kaimynus.

                              Comment


                                Tai matyt dėl to niekas nieko panašaus ir nepadaro, nes ES viduje susitarti dėl tokių sprendimų - neįmanoma misija.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Tai jau n kartų rašyta - taršos mokestis galėtų būti pridėtas prie kuro kainos. Kuo daugiau nuperki kuro (ar dėl didesnės ridos, ar mažiau ekonomiškos TP), tuo daugiau sumoki taršos mokesčio.
                                  Paprasta, aišku, socialiai teisinga.
                                  Problema, kad toks mokestis smogs visiem, tiek paprastiem vairuotojam, tiek VT, tiek logistikos įmonėm. Kas reikštų jog VT patrauklumas nepadidėtu, o dėl aukštesnė kuro kainos fūrom dar ir kainos parduotuvėse pakiltu. Mano manymu esant dabartiniai ekonominiai padėčiai, tokio mokesčio įvedimas turėtu būti atidėtas keliais metais. Infiliacijos ir taip dabar užtenka.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    O kaip tą automobilių ridą suskaičiuoti, norint ją apmokestinti?
                                    Pvz su TA.
                                    Arba padaryt dažnesnį, tarkim kas 1 metus, ar kas 6 mėn ridos tikrinimą. Kad padengt kaštus , vairuotojams susimokant sakykim 5 ar 10 eur už tikrinimą.
                                    Turėti lubas, kad nebūtų verta atsukinėti ridos.

                                    Comment


                                      Tai gal kas savaite?
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                        Problema, kad toks mokestis smogs visiem, tiek paprastiem vairuotojam, tiek VT, tiek logistikos įmonėm. Kas reikštų jog VT patrauklumas nepadidėtu, o dėl aukštesnė kuro kainos fūrom dar ir kainos parduotuvėse pakiltu. Mano manymu esant dabartiniai ekonominiai padėčiai, tokio mokesčio įvedimas turėtu būti atidėtas keliais metais. Infiliacijos ir taip dabar užtenka.
                                        Tai čia kitas dalykas. Beveik visa Europa (o paskui ir LT) daug metų per akcizų politiką skatino dyzelinių motorų gamybą ir eksploataciją. Dabar sugalvojo, kad politiką reikia apgręžti 180 laipsnių kampu, o mūsų burundukai eilinį kartą priešaky su debiliškos politikos debilišku įgyvendinimu (kaip ir su A+++++ klasių nauja statyba, taivanių ir tibetų atstovybėm ir t.t.).
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Nes mes norim parodyt pasauliui kažką. Nežinau ką. Bet norim.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X