Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Valdomi per nuotolį nereiškia elektriniai Elektrinių bėda, kad trumpai gali dirbti su normalaus svorio baterijomis, o laukuose pakrauti nelabai yra kaip. Varinėt į bazę pasikraut (ar tiksliau pasikeist baterijų, nes niekas nenori laukt kol pasikraus) irgi nekažką.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Azoto dioksido koncentracija:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai gal tegul Vakarų Europa pas save susitvarko, o tik paskui tegu EBPO bando siūlyti mokesčius Baltijos šalyse, kur yra retai gyvenama ir tarša yra kelis kartus mažesnė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip jau yra gerokai artimesnių pavyzdžių. Visų pirma Lenkija, kurios anglies suvartojimas per capita yra gerokai didesnis už Kinijos ir kuri sėkmingai teršia orą tiek mums, tiek likusiai Europai.
- 3 patinka
Comment
-
15min.lt 2021.10.15
Ekspertai kritikuoja valdančiųjų užmačias branginti degalus: vilkikams nuvažiuoti į Lenkiją nėra toli“
Valdančiųjų planus kelti akcizus iškastiniam kurui bei įvesti naują anglies dvideginio dedamąją nesužavėjo 15min kalbintų ekspertų. Jų teigimu, degalų kainų kilimas paskatins infliacijos augimą, o transporto sektorius tiesiog važiuos užsipilti degalų į gretimas šalis
Aplinkos viceministrės Gintarės Krušnienės žodžiais, siūloma žaliųjų mokesčių transformacija padidins šalies atsparumą nuo šiuo metu Lietuvoje, kaip ir kitur pasaulyje, patiriamų iškastinio kuro kainų svyravimų ir jų keliamos rizikos.
http://www.15min.lt/m/id/verslas/tra...1581046
Ir viskas tam, kad būtų įvežama daugiau elektromobilių.
Comment
-
LRT.lt 2021.10.21
Daugiau kaip pusė lietuvių nepritaria automobilių taršos mokesčiui
Apklausoje dalyvavusių respondentų buvo klausiama, kaip jie vertina siūlomą naują automobilių taršos mokestį. Susumavus rezultatus paaiškėjo, kad apskritai tokiam mokesčiui nepritaria 56 proc. apklaustųjų, 33 proc. teigia, kad toks mokestis yra reikalingas, o 12 proc. nurodė neturintys nuomonės.
Tokio mokesčio įvedimą labiau palaiko patys jauniausi – 18–24 metų (34 proc.) – ir vyresnio amžiaus žmonės – atitinkamai 38 proc. 65–74 metų amžiaus ir 39 proc. 75–105 metų amžiaus respondentai. Jaunesni, maždaug 25–34 metų, apklausos dalyviai dažniau nepritaria automobilių taršos mokesčiui, o mažiausią palaikymą išreiškė 45–54 metų Lietuvos gyventojai. (...)
Už automobilių taršos mokestį pasisakė 38 proc. miestiečių ir 21 proc. gyvenančiųjų kaimiškosiose vietovėse.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ia-miestieciai
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.10.21
Daugiau kaip pusė lietuvių nepritaria automobilių taršos mokesčiui
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
šiaip net keista kiek daug palaiko mokesčių didinimą.
Dabar esantis registracijos mokestis yra iš kitos operos.
Aš asmeniškai už mokestį, bet pagrindinis klausimas, kokio dydžio ir kam.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Comment
-
Delfi.lt 2021.11.23
Mokestis už automobilio naudojimą vidutiniškai sieks 138 eurus, bet tik iš pradžių
Naujasis automobilių taršos mokestis 2023 metais galėtų siekti nuo 29,3 iki 470,63 euro per metus. Skaičiuojama, kad iki 2025 metų gyventojai vidutiniškai mokėtų po 138 eurus, o tada mokesčiai padvigubėtų (...)
Šiuo metu minimalus registracijos mokestis siekia 13,5 eurų, o maksimalus – 540 eurų. Per metus į valstybės biudžetą surenkama apie 30 mln. eurų. Aplinkos ministerija siūlo šio mokesčio atsisakyti ir vietoje jo įvesti metinį taršos mokestį.
Siūloma, kad naująjį mokestį mokėtų tik M1 (iki 8 vietų keleiviams) ir N1 (iki 3,5 tonos kroviniams) klasės transporto priemonės. „Kitų klasių transporto priemonės jau yra apmokestintos kitais mokesčiais (vinjetės, mokestis už aplinkos teršimą iš mobilių taršos šaltinių)“, – aiškinama rašte.
Norint sužinoti automobiliui taikytiną mokestį, reikia jo CO2 kiekį g/km padauginti iš atitinkamo tarifo ir koeficiento. Pavyzdžiui, minimalus mokestis 2023 metais siektų 29,3 euro (131*0,56*0,8 = 58,7/2). Pažymėtina, kad pirmaisiais ir antraisiais metais po mokesčio įsigaliojimo visiems automobilių savininkams siūloma pritaikyti 50 proc. nuolaidą.
Skaičiuojama, kad priėmus projektą, papildomos pajamos į valstybės biudžetą sieks apie 170 mln. eurų per metus. Svarstoma, kad panašaus dydžio pajamos turėtų išlikti ir po 2025 metų, nes mokestis paskatins automobilių parko atsinaujinimą.
www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=88741103
Pirmus dvejus metus mokesčio didėjimas bus "tik" 5,7 karto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2021.11.23
Mokesčiai didės vidutiniškai 11,3 karto.
Pirmus dvejus metus mokesčio didėjimas bus "tik" 5,7 karto.
Man tik lieka didelis klaustukas dėl komercinio transporto, kuriam tiesiogiai toks mokestis kažkodėl nebus taikomas. Nors problemų dėl taršos toje sferoje gal net daugiau.
- 3 patinka
Comment
-
Taršą apmokestint reikia, bet pasirinktas kvailiausias galimas būdas. Jau registracijos mokestis atrodė neprotingas, bet jis bent verčia susimąstyti perkant ir keist pasirinkimą.
Dabartinis mokestis smarkiausiai smogs nepasiturintiems ir mažai nuvažiuojantiems. Tikrai nėra aplinkosaugai naudinga, jei 70metis Petras per metus nuvažiuojantis 3000km atoduos į metalo laužą savo seną Passatą, nes mašinos gamyba taip pat labai taršus procesas.
Man taip pat nelogiška, kodėl aš turėsiu mokėt, nors ir palyginus nedidelę sumą, kai nuvažiuoju apie 8 tūkst per metus - darbas šalia, gyvenu centre, mašina daugiausia reikalinga savaitgaljais ir pan. Tuo tarpu vos vos mažiau teršinti mašina jau nemokės nieko, nors per metus pvz nuvažiuoja 30 tūkst ir išmeta teršalų 3 kart daugiau? O taksistas su priusu nemokės nieko, nors prasuka turbūt >60 tūkst?
Arba jei esu medžiotojas ir turiu antrą mašiną - off rodą, kuris gal ir teršia daug, bet su juo pvz per metus nuvažiuoju visiškai nedaug. Nėra jokios diferencijacijos.
Iš esmės labiausiai apmokestinami ne taršias mašinas vairuojantys, o retai vairuojantys - būtent tada už išmestą co2 sumoki daugiausia. Taršos mokestis yra kuro akcizas, visa kita - pornografija.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąIš esmės labiausiai apmokestinami ne taršias mašinas vairuojantys, o retai vairuojantys - būtent tada už išmestą co2 sumoki daugiausia. Taršos mokestis yra kuro akcizas, visa kita - pornografija.
Kuro akcizai, įtariu, irgi dar smarkiai augs artimiausią dešimtmetį.
Pripažinkime, kad per senas "slyvas" 525 tdi ir pan. mokestis kirs skaudžiausiai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai čia ir bus "taršių automobilių" mokestis nesusietas su rida.
Kuro akcizai, įtariu, irgi dar smarkiai augs artimiausią dešimtmetį.
Pripažinkime, kad per senas "slyvas" 525 tdi ir pan. mokestis kirs skaudžiausiai.
Tarsos mokestis atsiranda net benzininiam apynaujam golfui, kas atrodo visiskai paprasta ir nedidele miesto masina. Nesutinku, kad dabar kiekvienas turi persest ant nesaugios taburetes kaip yaris, polo ar smart.
edit: ir pasikartosiu, bet pensininkas karta per savaite isvaziuojantis i soda su savo dyzeline astra arba passatu tikrai nera dedamoji priezastis globalinio atsilimo. Bet apmokestinam tarsi butu.Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.23, 10:00.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
2024 m. 0.00
2025 m. 56.45
2026 m. 56.45
Permažas taršos mokestis, neatsisakysiu automobilio.
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Toks mokestis taikos metu Lietuvoje jau automatiškai yra didelis klaustukas dėl politinių perspektyvų, toks mokestis pandemijos ir migrantų krizių bei augančių kainų metu jau yra aukšto lygio balansavimas tarp didelių kiaušų ir besmegenystės.
Parašė Zygis Rodyti pranešimąDabartinis mokestis smarkiausiai smogs nepasiturintiems ir mažai nuvažiuojantiems. Tikrai nėra aplinkosaugai naudinga, jei 70metis Petras per metus nuvažiuojantis 3000km atoduos į metalo laužą savo seną Passatą, nes mašinos gamyba taip pat labai taršus procesas.
Parašė Zygis Rodyti pranešimąedit: ir pasikartosiu, bet pensininkas karta per savaite isvaziuojantis i soda su savo dyzeline astra arba passatu tikrai nera dedamoji priezastis globalinio atsilimo. Bet apmokestinam tarsi butu.
O tas pensininkas su dyzeline astra vieno važiamo metu turbūt išmeta daugiau nei aš pr visą mėnesį nes pas mane variklis tvarkingas ir katalizatorius nepavogtas.
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąKada koncervam provincijos žmonės rūpėjo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Toks mokestis jau seniai turėjo būti ir lietuva yra spaudžiama visų tarptautinių institucijų jau gerus penkis metus jį įvesti.
Aš apie tai, kad prisiimama per daug ugnies į save vienu metu, kas ves prie bebrų valdžios po sekančių rinkimų.
Comment
Comment