Pirmą kartą išgirdote? Tai viena didžiausių LRV įstaigų, savotiška bendra valstybinė buhalterija. Jau 6 metus veikia.
Dėl pinigų plovimo negaliu nieko pasakyti.
LRT.lt 2024.10.09 Šimonytė – apie užsiputojimą po „čekučių“, ar dirba už ministrus ir ką išduoda jos „žėkit“
I. Šimonytė sako, kad politikoje reikia išmokti priimti tai, kad gerai atliktų darbų niekas nepastebės, o apie atliktus prasčiau diskutuos nuo ryto iki vakaro. Ji sako jaučianti, kad tai nėra labai teisinga.
Kalbėdama apie savo, kaip vadovės, savybes, ministrė pirmininkė atmetė teiginius, kad ji dirba už ministrus, tačiau pripažino, jog kadencijos pradžioje stengėsi patarti ir padėti, nes ne visi Vyriausybės nariai turėjo darbo patirties ministrų kabinete.
I. Šimonytė taip pat pasidalijo nuomone apie viešus pasisakymus, kuriuose ką nors raginama šaudyti. Pati politikė pripažino esanti sunkiojo humoro mėgėja, kartais pasitelkianti ironiją, bet raginimai šaudyti, jos nuomone, yra visai kita lyga – tai tiesiog nepriimtina.
Greit nebebus Šimonytė PM ir TS-LKD bendrai valdžioje ir todėl visos Lietuvos problemos išsispręs savaime.
Pasižiūrėsime kaip bus vykdomi pažadai ir judės ekonomika į šviesų rojų, juk vien konservatoriai kalti dėl visko.
Intelekto pas opoziciją nėra visai sugalvoti ką nors konstruktyvaus.
Kaip ir vakar per Žinių radiją visi iš opozicijos kurie dalyvavo (Širinskienė,..) nesutiko palaikyti mažų atominių reaktorių programą 2028 metais.
Juk tai užsiskaitys konservams kaip ir terminalas, jungtys, AEI vystymas.
Šiandien - šio Seimo pabaiga.
Įdomu, kiek pasiteisins patarlė "Neprisivalgęs neprisilaižysi".
Bandys padaryti tai ko neprisiruošė padaryti per 4 metus.
ELTA 2024.11.12 Antradienį 2020–2024 kadencijos Seimas užbaigs darbą
Antradienį savo darbą ketina užbaigti prieš ketverius metus į pirmąjį posėdį susirinkęs 2020–2024 metų kadencijos Seimas. Parlamentarai, įveikę paskutinio plenarinio posėdžio darbotvarkę, sugiedoję himną, atsisveikins su Seimu, kur ketverius metus dalyvavo įstatymų leidybos procese.
Taip ir liko neaišku, ar šioje Seimo sesijoje buvo svarstymui ar priėmimui teikiamas vienos lyties partnerystės įstatymas
BNS 2024.09.17 Rudens sesijoje vėl bus svarstomas tos pačios lyties partnerystės įstatymas
Parlamentarai antradienį atsisakė iš rudens sesijos darbų programos išbraukti Civilinės sąjungos įstatymo projektą, kuriuo siūloma įteisinti tos pačios lyties asmenų partnerystę.
Už projekto išbraukimą balsavo 48 parlamentarai, prieš buvo taip pat 48, susilaikė septyni politikai.
Kovo mėnesį Seimas šį projektą buvo išbraukęs iš pavasario sesijos darbų programos. Tuomet už tokį Seimo narių Mišrios grupės atstovės Agnės Širinskienės pateiktą siūlymą balsavo 59 parlamentarai, prieš buvo 44 ir susilaikė dešimt Seimo narių.
„Turėtume išbraukti abejotiną klausimą, kuris dirgina visuomenę, neduoda jokių rezultatų ir vienai partijai kuria rinkimų šou“, – antradienį apie savo siūlymą žurnalistams sakė A. Širinskienė.
Anot jos, pagrindinė projekto rėmėja – Laisvės frakcija – nori jo priėmimą suorganizuoti po Seimo rinkimų, dar nesusirinkus naujam parlamentui.
Visi, kas reklamuoja kažką, veikia to kažko naudai. jei nebūtų naudos, niekas nesireklamuotų. labai tikiuosi, kad šis priklausomybės skatinimas bus uždraustas.
LRT.lt 2024.11.12 Seimas uždraudė azartinių lošimų reklamą Lietuvoje: Visiškai dings po 3 metų
Antradienį Seimas paskutiniame kadencijos posėdyje priėmė Azartinių lošimų įstatymo pakeitimus, kuriais Lietuvoje su pereinamuoju laikotarpiu bus uždrausta azartinių lošimų reklama.
Projektą palaikė 73 Seimo nariai, „prieš“ nebuvo, vienas susilaikė.
„Visoms Romos Statuto valstybėms narėms, įskaitant ir Lietuvą, TBT išduoti arešto orderiai yra privalomi ir vykdytini. Lietuvos institucijos, kaip priklauso teisinės valstybės santvarkai, teismų sprendimų nekvestionuoja ir juos vykdo“, – Eltai raštu perduotame atsakyme teigė Teisingumo ministerija
šiaip toks be ryšio jūsų komentaras, o ką reik išstot dėl to iš Romos statuto, kad tą žydų Orbaną pasikviest į Lietuvą? gal dar putina pasikviečiam?
Išstoti nereiktų iš nieko. Tiesiog reiktų paleisti komunikaciją, kurioje būtų mandagiai, bet suprantamai (t.y., kad nekiltų skirtingų interpretacijų), paaiškinta, kad Lietuva net nesirengia areštuoti Netanyahu ar bet kokio kito Izraelio officialo. Buvo proga pasinaudoti L. Kojalos neseniai išdėstytais patarimais, kaip elgtis su ateinančia Trumpo administracija. Panašu, kad, bent šiuo atveju, tokią progą praleidom.
šiaip toks be ryšio jūsų komentaras, o ką reik išstot dėl to iš Romos statuto, kad tą žydų Orbaną pasikviest į Lietuvą? gal dar putina pasikviečiam?
JAV grasina šalims, įskaitant ir Lietuvą, kad jei vykdys tą ICC sprendimą sulauks sankcijų, dėl Žemaitaičio vyriausybėje kažin, ar galim sankcijų sulaukti, nelabai kam tai įdomu apart vietinio daržo. Netanyahu kovoja su Irano - Kinijos - Rusijos - Šiaurės Korėjos ašimi, tai kaip ir mūsų draugas. Beje, kokia tragedija išstoti iš to Romos statuto, kurio net JAV nėra ratifikavusi?
Išstoti nereiktų iš nieko. Tiesiog reiktų paleisti komunikaciją, kurioje būtų mandagiai, bet suprantamai (t.y., kad nekiltų skirtingų interpretacijų), paaiškinta, kad Lietuva net nesirengia areštuoti Netanyahu ar bet kokio kito Izraelio officialo. Buvo proga pasinaudoti L. Kojalos neseniai išdėstytais patarimais, kaip elgtis su ateinančia Trumpo administracija. Panašu, kad, bent šiuo atveju, tokią progą praleidom.
Ne. Jau tada geriau denonsuot prisijungimą prie Romos statuto. Įsivaizduokit kokia Lietuvoje būtų reakcija (pradedant Kojalomis, baigiant Landsbergiu) jei Putinas atvyktų į Vengriją ar Slovakiją ir iš jos išvyktų be antrankių. Aš sakyčiau niekada prie jo net jungtis nereikėjo, o tiesiog pagal savo nuožiūrą taikyt BK kai kuriose normose numatytą universalią atsakomybę (nežinau koks tikslus teisinis terminas - bet ten kur kalbama apie nusikaltimus žmoniškumui). Jeigu negalioja vienas gabalas tarptautinių susitarimų, nes mums laikinai netinka dėl susidariusios konjunktūros, tai tada nėra ko prunkštaut jei kitiems negalioja ir kiti (normos prieš agresiją, valstybių teritorijų neliečiamumas ir t.t.).
p.s. nebent gal pačiame statute yra išlygos (loopholes) dėl arešto orderio vykdymo tam tikrais atvejais. Galbūt apie tai ir kalbėjo Kojala. Tada jis teisus.
Kojala apie ICC nekalbėjo. Tiesiog galioja bendras principas, kad vykdyti (tiksliau, kalbėti apie menamą vykdymą, nes ir arkliui aišku, kad Lietuva Bibi neareštuotų, nes pasekmės mums būtų katastrofiškos ir labai greitos) ICC "sprendimus" nėra labai gera idėja, kai JAV tų sprendimų nevykdo ir tai akivaizdžiai kertasi su mūsų sąjungininkų (JAV) ar svarbių partnerių (Izraelio) tiesioginiais interesais. Tiesiog bloga ir nepamatuota komunikacija, kuri daro žalą mūsų pačių interesams.
Aš stengiuosi žiūrėti, ar man pavyko kažką padaryti. Tos labai sudėtingos kadencijos su visomis atsakomybėmis, su visu tuo įpročiu patikrinti, ar viską, ką galėjome padaryti mes padarėme, ar dar galime padaryti kažką daugiau, ar galima kažkur dar pasistūmėti toliau, mano manymu, tikrai neblogai pavyko. Turėjau praėjusį penktadienį susitikimą su kolegomis iš Latvijos ir Estijos. Ir Estijos premjeras man tarsi pasiskųsdamas sako: „Mūsų spauda nieko daugiau nerašo tik apie tai, kodėl jūs negalit daryt taip, kaip lietuviai?“ Taip rašo ir verslo dienraščiai, ir analitikai, ir t.t
– Logiška, mes irgi jau kuris laikas visai nebepavydime estams.
– Pasak estų spaudos, lietuvių ekonomika visą šitą laikotarpį atrodė puikiai, daug sprendimų padaryta – investicijos, vokiečių brigada ir kas tik nori. Ir tada aš premjerui sakau: „Matai, kokia ironija. Lietuvoje niekas estiškų laikraščių neskaito ir nežino, kaip yra gerai. Nes jeigu tu paklausytum, kas yra Lietuvoje, tai atrodo, kad viskas sugriuvo per šitą kadenciją.“ Bet aišku, kad nesugriuvo, daug dalykų yra padaryta. Ir man tokia asmeninė satisfakcija – regis, iš inercijos veži veži ir galbūt dar galėtum kažkur toliau vežti. Bet ar aš galiu sustoti ir pasakyti: „Po velnių, vis dėlto nemažai pavyko padaryti.“ Tikrai taip. Ir aš visiškai to nesigėdiju.
– Tada paklausiu taip: ar rezultatą Seimo rinkimuose jūs laikote pralaimėjimu, ar sėkme? Ir ar jūs pati sau priskiriate nuopelną už tą rezultatą?
– Geras klausimas todėl, kad viešoje diskusijoje yra daug kalbų apie tai, kad čia yra fiasko, tas ir anas. Bet pasižiūrėkime į tą etapą, kuris yra pirmas pasirinkimas daugiamandatėje, kai žmonės ateina ir renkasi, už ką jie yra. Tai mūsų skirtumas nuo socialdemokratų nykstamai mažas. Jeigu visas Seimas būtų renkamas tokiu būdu, 2 mandatai būtų skirtumas. Antro turo prakeiksmas, kada jau balsuojama ne už, o prieš iš esmės labai daug kur lėmė tokius rezultatus.
– Bet kas, tik ne konservatoriai.
– Kas per motyvacija žmonių, kad jie renkasi kažką, kas tikrai nėra už juos tik tam, kad galėtų balsuoti prieš konservatorius? Ir tuo pačiu metu, jei imsim mano asmeninį rezultatą, faktas yra labai paprastas: aš esu tas Seimo narys, kuris gavo daugiausia balsų šiame Seime, nes nei vienas vienmandatininkas, kuris laimėjo vienmandatėje iš pirmo turo, negavo tiek, kiek aš gavau. 10,5 tūkstančio balsų nėra mažai. Aš gavau daugiausia reitingo balsų. Aš trečią kartą laimėjau vienmandatę iš pirmo turo, ko kitiems buvusiems premjerams nėra pavykę padaryti.
– Niekada.
– Niekada. Labai keistas jausmas, kai žmonės sako: „Va, Šimonytė prarado pasitikėjimą ir išėjo iš galiojimo.“ Aš to negaliu patvirtinti savo asmeniniu politiniu rezultatu. Jis yra tikrai geras, ypatingai turint minty, kokią kadenciją teko atlaikyti. Bet partijos rezultatas yra toks, koks yra, nes antrame ture labai smarkiai suveikė balsavimas prieš. Ir čia reikia jau specialių giluminių tyrimų, kad galėtum suprasti, kas tiek skirtingų žmonių sumotyvavo balsuoti prieš. Nes žmonės, balsavę prieš, labai skirtingi. Mes labai nedaug turėjom akistatų, pavyzdžiui, su socialdemokratais, išskyrus Kauną. Bet kai kuriose akistatose labai keisti dėliojimaisi ir tikrai reikia kažkaip geriau suprasti, kas taip labai netiko tavo darbe ir tavo šioje kadencijoje.
Delfi.lt 2024.12.05 G. Paluckas nepatenkintas paskutiniais G. Landsbergio darbais: politinė kultūra reikalautų informuoti
Paskirtasis premjeras Gintautas Paluckas sako nebuvęs informuotas apie bene paskutiniuosius užsienio reikalų ministro Gabrieliaus Landsbergio sprendimus. Vienas iš jų susijęs su Sakartvelu, o su šia šalimi susijęs klausimas Seime sukėlė nemažai aistrų. (...)
Prieš porą dienų G. Landsbergis socialiniame tinkle pranešė, kad 11 Sakartvelo politikų bei pareigūnų įveda nacionalines sankcijas – jiems uždraudžiama į Lietuvą įvažiuoti.
G. Paluckas sakė, kad apie tai nebuvo informuotas, kaip ir nebuvo informuotas, kai dar keliomis dienomis anksčiau Lietuva išsiuntė tris Kinijos atstovybės narius. „Politinė kultūra reikalautų informuoti apie aplinkybes, priežastis ir prielaidas, kodėl tokie sprendimai priimami, nes pasekmės bus visą ateinančią kadenciją arba bent jau tam tikrą rimtą laiko tarpą. Na, bet kokia yra politinė kultūra, tokia yra“, – nurodė G. Paluckas.
Comment