Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Gal kažkiek veikia iš valdžios užduota neteisinga kryptis kaip ir palaikyti suburbizaciją, nes nereiks žymiau investuot į miesto gerbūvį.
Buvo komentaras, kur buvo kalbama apie paspirtukų parkavimo vietas. Kaunas nežada riboti paspirtukų, nes "šaligatviais ir taip mažai kas vaikšto".
Nesvarbu, kad tie šaligatviai gana giliai mieste, net vaikštančių kartais tikrai nemažai būna. Neina kalba apie visiškus pakraščius.
Įdomiai Klaipėda kontrastuoja. Kiek teko vaikščioti pati Klaipėda (ne daugiabutinė Klaipėda-pietūs dalis) iš ties jaukesnė ir mielesnė apsigyventi, daugiau investuota į šaligatvių bklę. Minusas tik uosto tarša. Kaunas tiesiog skęsta automobilizacijoje, iš TOP3 didžiųjų miestų Kaunas yra labiausiai pro automobilinis, labai padeda pritaikyta infrastruktūra urban sprawl'ui, į visas puses nuo Centra eina gana patogios gatvės, visokie Jonavos gatvės ir Savanorių prospektai.
Comment