/\ Labiausiai reikia važiuoti įmonėms, visi kiti gali ir apsieiti. Žinoma, jei gyveni užmiestyje irgi sudėtinga be mašinos. Vadinasi, visiems miestiečiams nereikia važiuoti, jie turėtų nustoti važiuoti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąLabiausiai reikia važiuoti įmonėms, visi kiti gali ir apsieiti.
Comment
-
Aš asmeniškai labai už automobilių apmokestinimą, gal nustotų važiuoti tie, kuriems tikrai nereikia važiuoti.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąAš irgi nevažiuočiau, jei VT kur man reikia važiuotų kas 5 minutes, žiemą šiltas ir šalia nedvoktų bomžas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą"Įmonėms" - tai būtų įmonių automobiliai ar direktoriaus mašina, pirkta "ant įmonės"?
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąTam pirma turi būti sutvarkytas VT taip, kad juo būtų naudingiau ir patogiau važiuoti. Tada automatiškai pranyks grūstynės centre, be jokių ten papildomų represijų. Pas mus viskas taip daroma pro antrą galą, vietoje to kad darius kaip žmonėms patogiau. Aš irgi nevažiuočiau, jei VT kur man reikia važiuotų kas 5 minutes, žiemą šiltas ir šalia nedvoktų bomžas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąĮdomu, kiek Lietuvoje įmonių savininkų neperka ant įmonių mašinų, daiktų ir net kartais pietų?Paskutinis taisė Al1; 2017.03.31, 19:37.
Comment
-
Naujos Škoda Octavia draudimas pastaruosius tris metus kainavo po maždaug 350 eurų. Gi šiemet bandant apdrausti naują Škoda Rapid, tas pats brokeris pigiau nei 690 eurų nepasiūlė, sakė taip pabrangę. Tai per škoda kaip lojaliam klientui padarė 340, bet kodėl visur kitur eina kaina apie 800??? Tiek per brokerį, tiek bet kur internete ieškant.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...O kaip ten kaime ar rajono centre žmonės gyvens, jiems mažai rūpi. Svarbu Vilniuje spūstys sumažės...Paskutinis taisė dondc; 2017.03.31, 20:15.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtų visai racionalu, jei didžiųjų miestų gyventojai, tarkim: Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos būtų smarkiai apmokestinti
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtų visai racionalu, jei didžiųjų miestų gyventojai, tarkim: Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos būtų smarkiai apmokestini, tų miestų rajonų gyventojai įvažiuodami į patį miestą susimokėtų tik simboliškai, nes papildomai ir taip susimoka per degalų akcizą važiuodami kur kas ilgesnį atstumą iki darbo miesto centrinėse dalyse.
Comment
-
Labai atsiprašau, už Vilniaus ribų kituose miestuose nekeliauju. Su mielu noru tokį sprendimą taikyčiau tik Vilniui ir jo rajonui. Aišku, kad Vilniečiai nepradėtų dirbtinai registruot transporto priemonių, tarkim, savo giminaičių vardu gyvenančių atokiau, tai reiktų įvest visuotinį mokestį apmokestinant tuos, kurie turi daugiau nei 1 automobilį. Kaip toks planas?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
draudimo organizacija "padėkviešpatie" praneša
"..po bendros maldos bus laiminamos dviratės transporto priemonės, o policijos pareigūnai Nepriklausomybės aikštėje šalia Įgulos bažnyčios žymės dviračius“
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/04/0...#ixzz4czsKLIdLРусский военный корабль, иди нахуй!
Comment
-
Automobilių mokestis – tik pradžia: planuoja branginti dyzeliną, riboti mašinų registraciją ir eismą
Aplinkos ministerija registravo Vyriausybės nutarimo „Dėl nacionalinio oro taršos mažinimo plano patvirtinimo“ projektą.
Jame numatyta, kad lengvųjų automobilių apmokestinimas pagal jų taršos lygį bus įvestas 2020 m. Šį mokestį mokėtų transporto priemonių savininkai.
Nuo tų pačių metų ketinama ir padidinti akcizą dyzeliniam kurui. Kiek konkrečiai bus didinamas šis mokestis plane nedetalizuojama.
Plane taip pat numatyta, kad jau nuo kitų metų bus ribojamas Euro 4 ir žemesnių emisijos klasių transporto priemonių įregistravimas. Lengviesiems automobiliams šis standartas įsigaliojo nuo 2006 m. Taigi tikėtina, kad maždaug 12 metų ir senesnius automobilius, kurie neatitinka minėtų reikalavimų registruoti bus sunkiau.
Kita vertus, taršos mažinimo plane nuo 2021 m. numatoma įvesti finansines paskatos gyventojams, „įsigyjantiems naują elektra varomą ar hibridinį (elektra/benzinas) automobilį, taikant pridėtinės vertės mokesčio (PVM) dydžio vienkartinę negražinamą subsidiją.“
Šiuo metu standartinis PVM tarifas yra 21 proc. Taigi, tokio automobilio kaina gali gerokai sumažėti. Tiesa, šios priemonės įgyvendinimui siūloma skirti 20 mln. Eur. Jeigu tartume, kad naujas elektromobilis ar hibridinis automobilis kainuoja 20 tūkst. Eur, finansinė paskata galėtų būti skirta įsigyti 5,7 tūkst. naujų automobilių.
Dar viena siūloma finansinė paskata būtų skiriama fiziniams asmenims, įsigyjantiems ne senesnį kaip 6 metų ne dyzelinu varomą lengvąjį automobilį, turimą 10 metų ar senesnį automobilį pridavus kaip netinkamą eksploatuoti (vienkartinė negrąžinamoji subsidija). Ši priemonė taip pat būtų įgyvendinama nuo 2021 m.
Plane taip pat netiesiogiai užsimenama apie dyzelinių automobilių eismo ribojimą Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestuose. Už tokios priemonės įgyvendinimą miestų savivaldybėms būtų skiriama finansinė paskata.
Plano aiškinamajame rašte nurodyta, kad jį įgyvendinant turės būti užtikrinta, kad:
„Lietuvoje į aplinkos orą išmetamų teršalų kiekis neviršytų tarptautiniuose ir ES teisės aktuose Lietuvai nustatyto kiekio, negrėstų ES teisės pažeidimo procedūros;
pagerėtų aplinkos oro kokybė, t. y. oro teršalų koncentracija aplinkos ore nors neviršytų pagal ES reikalavimus nustatytų žmogaus sveikatai ir aplinkai nepavojingų aplinkos oro užterštumo lygių;
padidėtų nacionalinės oro teršalų apskaitos kokybė, jos išsamumas (turi būti pereinama prie kuo aukštesnio (išsamesnio) apskaitos lygio (ne žemesnio kaip TIER2) ir prie to turi labai prisidėti apskaitai aktualių mokslo tiriamųjų darbų vykdymas) ir patikimumas, kurie sudarys pagrindą sprendimams dėl tolesnio taršos valdymo (mažinimo) priimti“ ir kt.
Kada Vyriausybė svarstys ir priims nutarimo projektą, kol kas nėra neaišku.
Lietuvoje akcizas dyzelinui yra vienas iš mažiausių tarp visų ES šalių.
Dyzelinių automobilių eismas jau ribojamas arba visiškai draudžiamas ne vienama Europos mieste.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu iš tikro norima mažinti užterštumą, tada pirmiausia reikia kuo greičiau griežtai įdiegti šį punktą:
Sukuriama galimybė gyventojams pranešti apie kelyje pastebėtas akivaizdžiai aplinkos orą teršiančias transporto priemones.
Tikrai praneščiau pamatęs rūkstantį panosėje. O šiaip taip pat reikia kuo greičiau priimti VRM siūlomas įstatymų pataisas dėl automatinio baudų skirimo galimybės tuo pačiu diegiant kuo daugiau universalių greičio, techninės ir draudimo radarų. Ir aišku maksimaliai išnaikinti galimybę daryti x0 pažeidimų ir likti nenubaustam net po girtumo vairuojant.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Nelabai pritariu PVM lengvatai automobiliams naujiems dėl pragmatiškumo. Daug geriau, kad žmogus pirktų naudotą auto už 5000 ir 20000 išleistų vartodamas Lietuvoje, nei kad visi 25000 iškeliautų užsienio gamintojams. Jau nekalbant, kad tas 5000 auto sukurs dar ir darbo vietų meistrams. Joks mokroskopinis-teorinis oro pagerėjimas tikrai neatsvers tų tūkstančių išplaukusių iš LT ekonomikos.
Comment
Comment