Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    /\ Labiausiai reikia važiuoti įmonėms, visi kiti gali ir apsieiti. Žinoma, jei gyveni užmiestyje irgi sudėtinga be mašinos. Vadinasi, visiems miestiečiams nereikia važiuoti, jie turėtų nustoti važiuoti

    Comment


      #42
      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      Labiausiai reikia važiuoti įmonėms, visi kiti gali ir apsieiti.
      "Įmonėms" - tai būtų įmonių automobiliai ar direktoriaus mašina, pirkta "ant įmonės"?

      Comment


        #43
        Aš asmeniškai labai už automobilių apmokestinimą, gal nustotų važiuoti tie, kuriems tikrai nereikia važiuoti.
        Tam pirma turi būti sutvarkytas VT taip, kad juo būtų naudingiau ir patogiau važiuoti. Tada automatiškai pranyks grūstynės centre, be jokių ten papildomų represijų. Pas mus viskas taip daroma pro antrą galą, vietoje to kad darius kaip žmonėms patogiau. Aš irgi nevažiuočiau, jei VT kur man reikia važiuotų kas 5 minutes, žiemą šiltas ir šalia nedvoktų bomžas.

        Comment


          #44
          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
          Aš irgi nevažiuočiau, jei VT kur man reikia važiuotų kas 5 minutes, žiemą šiltas ir šalia nedvoktų bomžas.
          Dauguma VT priemonių yra šiukšlių konteineriai.

          Comment


            #45
            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            "Įmonėms" - tai būtų įmonių automobiliai ar direktoriaus mašina, pirkta "ant įmonės"?
            Įdomu, kiek Lietuvoje įmonių savininkų neperka ant įmonių mašinų, daiktų ir net kartais pietų?

            Comment


              #46
              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
              Tam pirma turi būti sutvarkytas VT taip, kad juo būtų naudingiau ir patogiau važiuoti. Tada automatiškai pranyks grūstynės centre, be jokių ten papildomų represijų. Pas mus viskas taip daroma pro antrą galą, vietoje to kad darius kaip žmonėms patogiau. Aš irgi nevažiuočiau, jei VT kur man reikia važiuotų kas 5 minutes, žiemą šiltas ir šalia nedvoktų bomžas.
              Taip, bet to padaryti neapmokestinus automobilių neįmanoma. Viskas turėtų būti daroma palaipsniui ir lygiagrečiai - įvedamas mokestis ir gerinamas VT. Mokestis nuolat didinamas, gerinant VT. Tik kas tai padaryti Lietuvoje neįmanoma, nes nėra nei politinės valios, nei supratimo, nei noro. Valdžiažmogiams ir taip gerai. Įvedus mokesčius, jie, aišku, mokės, bet ir gatvės tuštesnės bus. O kaip ten kaime ar rajono centre žmonės gyvens, jiems mažai rūpi. Svarbu Vilniuje spūstys sumažės...

              Comment


                #47
                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                Įdomu, kiek Lietuvoje įmonių savininkų neperka ant įmonių mašinų, daiktų ir net kartais pietų?
                Daug. O kas dėl apmokamo įvažiavimo ir jo automatizuotos kontrolės, tai išimtis turėtų būti daroma tik komunalinėms ir spec. tarnyboms, aišku, VT, taksi, bei tos zonos, kurioje įvažiavimas mokamas, gyventojams (ribojant automobilių skaičių vienam asmeniui iki 1 ir vienam butui ar namui iki 2 vnt.). Ir prekes į parduotuves atvežiantiems automobiliams. Tačiau jie turėtų galimybę atvykti tik, pavyzdžiui, iki 6-7 val. ryto ar po 19 val vakaro. Visi kiti turėtų mokėti. Taip, tuo užsiputotų visokių įmonių darbuotojai, kad jiems negalima privažiuoti nemokamai, taip pat ir gyventojai imtų putoti, kad jiems, pavyzdžiui, remontas pabrango, nes statybininkai moka už įvažiavimą, ar baldų atvežimas brangus... Šiaip aš nesu už centrinių miesto dalių apmoekstinimą. Tiesiog reikia realiai mažinti parkingų skaičių centre, įskaitant ir statomus po visokiais verslo centrais. Valyti gatves nuo statomų automobilių ir srautai sumažės. Kad nebūtų tranzito, turi būti normalus centro apvažiavimas.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.03.31, 19:37.

                Comment


                  #48
                  Naujos Škoda Octavia draudimas pastaruosius tris metus kainavo po maždaug 350 eurų. Gi šiemet bandant apdrausti naują Škoda Rapid, tas pats brokeris pigiau nei 690 eurų nepasiūlė, sakė taip pabrangę. Tai per škoda kaip lojaliam klientui padarė 340, bet kodėl visur kitur eina kaina apie 800??? Tiek per brokerį, tiek bet kur internete ieškant.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    ...O kaip ten kaime ar rajono centre žmonės gyvens, jiems mažai rūpi. Svarbu Vilniuje spūstys sumažės...
                    Būtų visai racionalu, jei didžiųjų miestų gyventojai, tarkim: Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos būtų smarkiai apmokestini, tų miestų rajonų gyventojai įvažiuodami į patį miestą susimokėtų tik simboliškai, nes papildomai ir taip susimoka per degalų akcizą važiuodami kur kas ilgesnį atstumą iki darbo miesto centrinėse dalyse. Tuo tarpu kaimiškose vietovėse ir miesteliuose mokestis žmonių nepaliestų. Tie, kurie simuliuotų ir gyvendami mieste nedeklaruotų gyvenamos vietos miesto ribose, tai kitaip patirtų nepatogumų negaudami įvairių miesto paslaugų. Be abejo, įvažiuojant į centrinę miesto dalį susimokama būtų papildomai.
                    Paskutinis taisė dondc; 2017.03.31, 20:15.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      #50
                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Būtų visai racionalu, jei didžiųjų miestų gyventojai, tarkim: Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos būtų smarkiai apmokestinti
                      Vilniečiai ir taip yra smarkiai apkokestinti, nes Vilniuje lieka mažiau nei pusė GPM (o jeigu įvertinti tuo, kurie faktiškai gyvena Vilniuje, o registruoti kitose vietovėse, šis skaičius bus sar mažesnis). O paslaugas Vilniuje visi gauna vienodai.

                      Comment


                        #51
                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Būtų visai racionalu, jei didžiųjų miestų gyventojai, tarkim: Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos būtų smarkiai apmokestini, tų miestų rajonų gyventojai įvažiuodami į patį miestą susimokėtų tik simboliškai, nes papildomai ir taip susimoka per degalų akcizą važiuodami kur kas ilgesnį atstumą iki darbo miesto centrinėse dalyse.
                        Įsitikinęs, kad Kaune ir ypač Klaipėdoje yra kamščių problema? Kažkaip viską žiūri per Vilniaus prizmę, taikai visai Lietuvai taisykles pagal Vilniaus miestą.

                        Comment


                          #52
                          Labai atsiprašau, už Vilniaus ribų kituose miestuose nekeliauju. Su mielu noru tokį sprendimą taikyčiau tik Vilniui ir jo rajonui. Aišku, kad Vilniečiai nepradėtų dirbtinai registruot transporto priemonių, tarkim, savo giminaičių vardu gyvenančių atokiau, tai reiktų įvest visuotinį mokestį apmokestinant tuos, kurie turi daugiau nei 1 automobilį. Kaip toks planas?
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            #53
                            /\ Užtenka padidinti parkingo kainą. Žinoma, jei esi turtingas, tai tavęs tai nepalies. Priešingai, būsi labai pamalonintas pralaisvėjusiom gatvėm.

                            Comment


                              #54
                              draudimo organizacija "padėkviešpatie" praneša
                              "..po bendros maldos bus laiminamos dviratės transporto priemonės, o policijos pareigūnai Nepriklausomybės aikštėje šalia Įgulos bažnyčios žymės dviračius“

                              Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/04/0...#ixzz4czsKLIdL
                              Русский военный корабль, иди нахуй!

                              Comment


                                #55
                                Automobilių mokestis – tik pradžia: planuoja branginti dyzeliną, riboti mašinų registraciją ir eismą
                                Aplinkos ministerija registravo Vyriausybės nutarimo „Dėl nacionalinio oro taršos mažinimo plano patvirtinimo“ projektą.

                                Jame numatyta, kad lengvųjų automobilių apmokestinimas pagal jų taršos lygį bus įvestas 2020 m. Šį mokestį mokėtų transporto priemonių savininkai.

                                Nuo tų pačių metų ketinama ir padidinti akcizą dyzeliniam kurui. Kiek konkrečiai bus didinamas šis mokestis plane nedetalizuojama.

                                Plane taip pat numatyta, kad jau nuo kitų metų bus ribojamas Euro 4 ir žemesnių emisijos klasių transporto priemonių įregistravimas. Lengviesiems automobiliams šis standartas įsigaliojo nuo 2006 m. Taigi tikėtina, kad maždaug 12 metų ir senesnius automobilius, kurie neatitinka minėtų reikalavimų registruoti bus sunkiau.

                                Kita vertus, taršos mažinimo plane nuo 2021 m. numatoma įvesti finansines paskatos gyventojams, „įsigyjantiems naują elektra varomą ar hibridinį (elektra/benzinas) automobilį, taikant pridėtinės vertės mokesčio (PVM) dydžio vienkartinę negražinamą subsidiją.“

                                Šiuo metu standartinis PVM tarifas yra 21 proc. Taigi, tokio automobilio kaina gali gerokai sumažėti. Tiesa, šios priemonės įgyvendinimui siūloma skirti 20 mln. Eur. Jeigu tartume, kad naujas elektromobilis ar hibridinis automobilis kainuoja 20 tūkst. Eur, finansinė paskata galėtų būti skirta įsigyti 5,7 tūkst. naujų automobilių.

                                Dar viena siūloma finansinė paskata būtų skiriama fiziniams asmenims, įsigyjantiems ne senesnį kaip 6 metų ne dyzelinu varomą lengvąjį automobilį, turimą 10 metų ar senesnį automobilį pridavus kaip netinkamą eksploatuoti (vienkartinė negrąžinamoji subsidija). Ši priemonė taip pat būtų įgyvendinama nuo 2021 m.

                                Plane taip pat netiesiogiai užsimenama apie dyzelinių automobilių eismo ribojimą Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestuose. Už tokios priemonės įgyvendinimą miestų savivaldybėms būtų skiriama finansinė paskata.

                                Plano aiškinamajame rašte nurodyta, kad jį įgyvendinant turės būti užtikrinta, kad:

                                „Lietuvoje į aplinkos orą išmetamų teršalų kiekis neviršytų tarptautiniuose ir ES teisės aktuose Lietuvai nustatyto kiekio, negrėstų ES teisės pažeidimo procedūros;

                                pagerėtų aplinkos oro kokybė, t. y. oro teršalų koncentracija aplinkos ore nors neviršytų pagal ES reikalavimus nustatytų žmogaus sveikatai ir aplinkai nepavojingų aplinkos oro užterštumo lygių;

                                padidėtų nacionalinės oro teršalų apskaitos kokybė, jos išsamumas (turi būti pereinama prie kuo aukštesnio (išsamesnio) apskaitos lygio (ne žemesnio kaip TIER2) ir prie to turi labai prisidėti apskaitai aktualių mokslo tiriamųjų darbų vykdymas) ir patikimumas, kurie sudarys pagrindą sprendimams dėl tolesnio taršos valdymo (mažinimo) priimti“ ir kt.

                                Kada Vyriausybė svarstys ir priims nutarimo projektą, kol kas nėra neaišku.

                                Lietuvoje akcizas dyzelinui yra vienas iš mažiausių tarp visų ES šalių.

                                Dyzelinių automobilių eismas jau ribojamas arba visiškai draudžiamas ne vienama Europos mieste.

                                Comment


                                  #56
                                  Puikios naujienos. Tuo pačiu apmažės ir "nėra kur parkoci mašyna" atvejų.

                                  Comment


                                    #57
                                    Padidinus akcizą (kuris ir dabar yra didesnis nei Lenkijoje) dyzeliniam kurui, brangzz visos prekės.

                                    Comment


                                      #58
                                      Jeigu iš tikro norima mažinti užterštumą, tada pirmiausia reikia kuo greičiau griežtai įdiegti šį punktą:
                                      Sukuriama galimybė gyventojams pranešti apie kelyje pastebėtas akivaizdžiai aplinkos orą teršiančias transporto priemones.
                                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...inoti-7087258/

                                      Tikrai praneščiau pamatęs rūkstantį panosėje. O šiaip taip pat reikia kuo greičiau priimti VRM siūlomas įstatymų pataisas dėl automatinio baudų skirimo galimybės tuo pačiu diegiant kuo daugiau universalių greičio, techninės ir draudimo radarų. Ir aišku maksimaliai išnaikinti galimybę daryti x0 pažeidimų ir likti nenubaustam net po girtumo vairuojant.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #59
                                        Nelabai pritariu PVM lengvatai automobiliams naujiems dėl pragmatiškumo. Daug geriau, kad žmogus pirktų naudotą auto už 5000 ir 20000 išleistų vartodamas Lietuvoje, nei kad visi 25000 iškeliautų užsienio gamintojams. Jau nekalbant, kad tas 5000 auto sukurs dar ir darbo vietų meistrams. Joks mokroskopinis-teorinis oro pagerėjimas tikrai neatsvers tų tūkstančių išplaukusių iš LT ekonomikos.

                                        Comment


                                          #60
                                          Lengvata paprastiems automobiliams tikrai nesąmoninga būtų. Geriau tuos papildomus pinigus skirti didesniam kiekiui elektromobilių subsidijų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X