Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būdų ir dabar yra. Bet jie kažkodėl nevykdomi, nes nu vat taip ir viskas. Kaip ir parkavimas ant žolės. Visi žino, įstatymai draudžia, bet nors užmušk ignoruoja ir nebaudžia.
Comment
-
Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
- 2 patinka
Comment
-
Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos. Dar didindamas mokesčius skriaudi visus. Apmokestinus taršaus automobilio importą ir registraciją nukenčia tik tokio automobilio pirkėjas, arba jis pasirenka kitokį, mažiau taršų automobilį.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
Taršos mokestis būtent tam ir skirtas - taršai mažinti. Jis turėtų būti taip orientuotas, kad skatintų žmogų pasirinkti mažiau teršiantį naujesnį 1.0 golfą o ne seną 5.0 BMW su išpjautu katalizatoriumi.
Socialiniai atskirčiai mažinti yra visai kitos priemonės, ir toms priemonėms finansuoti yra skirti specifiniai mokesčiai, kurių tikslas - surinkti kuo daugiau pinigų į biudžetą kuo mažiau įtakojant žmonių ekonominį aktyvumą. T.y. ne pajamų mokesčiai, kaip tu siūlai, bet turto mokesčiai (kaip siūlo EK).If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
O Kodėl tu sugalvojai, kad taršos mokestis yra skirtas socialiniai atskirčiai mažinti?
Europos Komisija ragina Lietuvą dalintis augančios ekonomikos vaisiais: socialinė nelygybė viena didžiausių ES
Briuselis teigia, kad nepaisant įvairių priemonių kovoti su šešėline ekonomika, mokesčių surinkimas išlieka žemas, o PVM atotrūkis – vienas didžiausių ES. Neišnaudojamos galimybės surinkti mokesčius iš šaltinių, kurių apmokestinimas mažiau kenkia ekonominiam augimui, tokių kaip nekilnojamasis turtas ar automobiliai. Visa tai riboja viešuosius išteklius ir daro mokesčių sistemą mažiau teisingą.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.07, 15:55.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.
Tai visiškai normalu, kad turtingesnioji visuomenės dalis, važinėjant senomis taršiomis mašinomis, būtų apmokestinta su tikslu mažinti socialinę atskirtį.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė rat
Bandau spėti, kad visokios 20 metų senumo Audi A4, 3 serijos BMW ir VW Passatai, kurie kainuoja 2 000. Bet šitas avino galva yra "skurdesnė visuomenės dalis", nes 17 000 sumerkė į benzininį 2017 m. trydos spalvos VW Golf, kuriuo tik savaitgaliais važinėja.
Ir ne 17, o tik 15.5K
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
*2018-07
Ir ne 17, o tik 15.5K
Comment
-
Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.
Eilinio Lietuvos turtuolio pirkinys, neįkandamas Johnui:
Vidutinė naudoto automobilio kaina pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 4300 eurų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Todėl, kad kuo didesnė degimo kamera, tuo procesas gaunasi efektyvesnis ir net naudingumo koeficentas gerokai didesnis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Degalų kameros dydis nebūtinai reiškia, kad daugiau degalų sudeginama. Ne visi vidaus degimo varikliai veikia tuo pačiu principu ir vienam iš jų - Atkinsono ciklu veikiantiems varikliams reikalingas didelis tūris, nors degalų sudeginama kaip mažesnio tūrio varikliuose. Tokiu principu veikia visi Toyota/Lexus hibridų varikliai - dėl to jų galia atrodo juokingai kaip tokio tūrio varikliui ir pats variklis atrodo turėtų būti visiškai neekonomiškas, bet realybej taip nėra. Tiesa Atkinsono ciklo varikliams labai trūksta galios prie žemų sūkių tai jie tinka tik hibridams.
O tuo tarpu, tuoj reikės mažiau 100 mg/km.
Comment
Comment