Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa tai kaime be automobilio suprantama, normaliai šeimai neįmanoma būtų išgyvent. Tad mokestis kaip minėta bus maženis. Svarbiausia kirst didžiųjų miestų gyventojams važinėjantiems darbas-namai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tai net ir pagrindiniuose šalies miestuose oro tarša nėra didelė problema, Vilniuje tankumas mažas, daug žalių plotų, o visoje Lietuvoje apskritai irgi tankumas labai mažas, dėl ko VT tinklas visada bus retas arba labai brangus, todėl asmeninių automobilių taip paprastai neišeis atsisakyti. Gal tik bus ribojamas eismas kur nors Vilniaus centre ar toliau branginamas parkavimas, kitur didelių problemų dėl automobilizacijos nėra.Paskutinis taisė googleLT; 2018.08.02, 18:15.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Oi nežinau ar pavyks Vilniuje išlaikyti mažą tarša, ypač vykstant tokiam nepamatuotai sparčiam miesto tankinimui, naujų pastatų statymui, kelių bei stovėjimo aikštelių plėtimui, žaliųjų zonų mažinimui ir brandžių medžių kirtimui. Ir tai rašo, jog dabar vidutinė oro kokybė Vilniaus mieste: http://aqicn.org/map/lithuania/vilnius-zirmunai/
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O mieste lengva? Jei gyveni vienas galbūt taip, bet su vaikais tai neįmanoma.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Idealiu atveju jaunesni vaikai eitų į darželį / mokyklą / būrelį įsikūrusį tame pačiame kvartale. Vyresni vaikai gali naudotis VT. Kadangi šių įstaigų trūksta ir paslaugų lygis nevienodas, galima suprasti tėvus, bet neturėtų būti jokio poreikio vaikams trenktis per pusę miesto. Taip pat kalbant ir apie darbą - reikia įvertinti ar geriau gyventi kažkur privačiam name miesto pakraštyje ir važinėti, ar gyventi arčiau centro ir vaikščioti pėsčiomis.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gyvenime yra ne tik darželis/mokykla/darbas. Yra daug kitų dalykų dėl ko gali būti noras "trenktis per pusę miesto" ar net daugiau.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Kiekvieną rytą ir vakarą? Didžiąją dalį kelionių per parą sudaro būtent šios rutininės kelionės, sutrumpinus keliaujamą atstumą, keliuose transporto pačiu intensyviausiu metu ženkliai sumažėtų.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Kuo tankesnis miestas, tuo daugiau žmonių bus linkę naudotis VT.
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Tačiau labai tankūs miestai tikrai ne ką švaresni.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąišsidriekusiame mieste didėja kelionės atstumai (=didėja tarša), neefektyvus viešasis transportas (=didėja tarša), miestas plečiasi į pakraščius (=mažėja natūralios gamtos). Todėl ir linkstama prie tankaus, kompaktiško miesto modelio, kurio centre susisiekimą automobiliu keičia susisiekimas VT, dviračiu ar pėsčiomis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet Vilniuje individualių namų kvartalai ir toliau statomi, nors tai būtų galima nesunkiai apriboti neišduodant leidimus tokių namų statybai (arba bent jau smarkiai padidinus leidimo kainą iki pvz. 200k€).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkokius vėjus šnekate. Yra patvirtinti savivaldybių BP, kuriuose ženklūs plotai numatyti individualiems ir mažaaukščiams pastatams. Tai gal diskutuokite dėl BP ir teikite pasiūlymus, o ne fantazuokite? Be to, visa tai ne į temą.
Comment
-
Buvęs aplinkos ministras K.Navickas: automobilių taršos mokestis parengtas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...hhOR3dZvBLvGfc
Buvęs aplinkos ministras Kęstutis Navickas teigia, kad ministerija yra visiškai parengusi projektą dėl automobilių taršos mokesčio, tačiau jis dėl artėjančių rinkimų kol kas atidėtas.
<...>
Pasak jo, taršių automobilių problemą būtina spręsti neatidėliojant, „nes tik laiko klausimas, kada Lietuva pradės mokėti baudas“.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Vyriausybės planuose – siekis uždrausti taršių automobilių įvežimą į Lietuvą
Europos Komisijai (EK) paraginus Lietuvą didinti biudžeto pajamas įvedant automobilių taršos mokestį, premjeras žada svarstymus dėl draudimo į Lietuvą įvežti taršius automobilius.
Saulius Skvernelis siūlo nustatyti didelį taršių automobilių registracijos mokestį.
„Žingsnis būtų nebeleisti į Lietuvą įvežti taršių automobilių nustačius registracijos mokestį, kad tiesiog neapsimokėtų (įvežti – BNS)“, – ketvirtadienį Seime žurnalistams pareiškė p. Skvernelis...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment