Parašė J.U.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 19:40.
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąGeriau jau aš sumokėsiu brangiau, turėsiu savo auto, nei imsiu į rankas nežinia kieno apčiupinėtą vairą ir sėsiu ant sėdynės ant kurios nežinia kas pasigavęs kokią mergą iš stoties rajono glamžė.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO kur tu pakeliui pasikrausi važiuojant iš Vilniaus į Palangą?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Su citybee ir espark nevažinėja bomžai ar narkomanai, nes jie dažniausiai neturi teisių ir nemokėtų už trumpą kelionę nuo kelių eurų. Be to, ten lyg ir turėtų būti įrengtos kameros. Kadangi automobiliai naudojami dažniausiai trumpiems atstumams, tai dauguma jų pravažiavę labai mažai. Jei pasiimi naujausią modelį, tai būna tik ką iš salono. Su keliais eurais kišenėje - važinėji su naujom mašinom tik ką iš salono. Žinoma, jos skirtos tam tikram segmentui, kurie mažai važinėja apskritai ir nevažinėja labai dažnai tolimų atstumų.
- 1 patinka
Comment
-
Siaip yra toks bjorn nyland youtube, paskutiniais video vazineja Hyundai Kona, tai minant 90kmh greitkeliu pravaziavo laisvai 510 km su ijungta klimato kontrole, kazkiek vaziavimo vakare ijungtom sviesom. Baterija 60 kwh. Visai geras rezultatas, sakyciau pritaikoma buityje elektrokarieta.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.28, 20:43.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąUž minėtus 230 eur išeina 47 minutės važiavimo laiko Spark e-Up automobiliu per dieną (įskaitant savaitgalius). Ir čia su draudimu, plovimais, aptarnavimu - kuo nereikia jau rūpintis. Tai jau yra gera alternatyva apskritai nuosavo automobilio turėjimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSiaip yra toks bjorn nyland youtube, paskutiniais video vazineja Hyundai Kona, tai minant 90kmh greitkeliu pravaziavo laisvai 510 km su ijungta klimato kontrole, kazkiek vaziavimo vakare ijungtom sviesom. Baterija 60 kwh. Visai geras rezultatas, sakyciau pritaikoma buityje elektrokarieta.
Comment
-
Saulius Skvernelis kritikuoja ministeriją: visuotinio automobilių mokesčio nebus, bet yra papildomų sąlygų
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1009592?copied
„Tas oro taršos mažinimo planas yra visiškas „oras“. Aplinkos ministerija, nežinau, kokių paskatų vedina, pasidarė tą planelį. Jis nėra net preliminariai aptartas Vyriausybėje. Jis ne tai kad yra diskutuotinas – labai švelnią poziciją sakau, kai kurios pozicijos yra visiškai nesuprantamos. Galiu pasakyti, kad šis planas Vyriausybės nepasieks“, – tikino S. Skvernelis.
Comment
-
Mano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Galima cituoti jūsų komentarą, kai forumo viešojo transporto entuziastai kurs planus kaip visus persodinti iš automobilių?Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 14:15.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, akcizas degalams pats geriausias automobilio mokestis, kuo daugiau naudoji kuro, tuo daugiau terši, dėvi infrastruktūrą, sukeli kamščius ir pan. Niekas nieko geresnio ir objektyvesnio dar neusugalvojo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.
Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skirtingos auto iš to pačio kuro kiekio priteršia skirtingai. Be to, baisiai didelį kuro akcizą būtų paprastą apeiti ir taip būtų skatinama juodoji rinka. Automobilio mokestį apeiti daug sudėtingiau.Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 15:11.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Galvot apie VT galima kiek nori, bet jeigu provincijoj jis važiuoja du kart į dieną du kartus į savaitę, tai nupirkus naujus autobusus niekas labai nepasikeistų. Automobilių mokestis jeigu būtų naudojamas tai turėtų būti naudojamas ne vien šaligatvių remontui ar dvirtakių tiesimui, o ir pačių kelių tvarkymui, nes vietomis situacija tragiška.
Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
Comment
-
Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Galvot apie VT galima kiek nori, bet jeigu provincijoj jis važiuoja du kart į dieną du kartus į savaitę, tai nupirkus naujus autobusus niekas labai nepasikeistų. Automobilių mokestis jeigu būtų naudojamas tai turėtų būti naudojamas ne vien šaligatvių remontui ar dvirtakių tiesimui, o ir pačių kelių tvarkymui, nes vietomis situacija tragiška.
Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
Comment
-
Na tai kaime be automobilio suprantama, normaliai šeimai neįmanoma būtų išgyvent. Tad mokestis kaip minėta bus maženis. Svarbiausia kirst didžiųjų miestų gyventojams važinėjantiems darbas-namai.
Dar noriu grįžti prie mokesčio nukreipimo VT, šaligatviams ir dvirtakiams. Man asmeniškai užsieniečiai mini, kad pas juos nuolat askaluojami, kam tie dideli mokesčiai pas juos naudojami, ko LT nelabai aišku, kaip ir visiems tarsi suprantama turėtų būt. Visgi manau būtų gera išeitis, pagerint šio mokesčio viziją, tuo pačiu ištraukt iš Š, tiek metų turėtą apsileidimą.Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.02, 15:37.
Comment
Comment