Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Remti pasiturinčius ir tarp jų gana turtingus žmones, perkančius naujus automobilius, būtų nesusipratimas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Remti pasiturinčius ir tarp jų gana turtingus žmones, perkančius naujus automobilius, būtų nesusipratimas.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Turtingam žmogui sėdėti elektromobilyje ar ne - didelio skirtumo nėra. Neturtingam žmogui, einančiam šaligatviu šalia gatvės ir įkvėpiančiam orą yra didelis skirtumas ar pravažiuos elektromobilis ar trijų litrų dyzelis.
Įdomu, kada mūsų TAS pradės matuoti NOX, NMHC ir THC kaip ir priklauso pagal EUR standartus??
O ne tik primityviausiomis priemonėmis matuojant PM, kuris yra vienodas pagal EUR 6 tiek dyzeliniams, tiek benzininiams?
Gal dar pradėkime dėti benzinus į sunkvežimius ir bus laimė?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNelabai pritariu PVM lengvatai automobiliams naujiems dėl pragmatiškumo. Daug geriau, kad žmogus pirktų naudotą auto už 5000 ir 20000 išleistų vartodamas Lietuvoje, nei kad visi 25000 iškeliautų užsienio gamintojams. Jau nekalbant, kad tas 5000 auto sukurs dar ir darbo vietų meistrams. Joks mokroskopinis-teorinis oro pagerėjimas tikrai neatsvers tų tūkstančių išplaukusių iš LT ekonomikos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Lietuva ir taip jau yra senų automobilių laužynas. Turbūt tai ne paskutinė priežastis, kodėl esam tarp pirmaujančių ES pagal lavonus keliuose, nes seni laužai neturi saugumo sistemų.
- 2 patinka
Comment
-
Labai geras sprendimas butu panaikint PVM nors ir naujiems elektromobiliams. Gaila kad paprastam zmogui jie vistiek neiperkami. Kelias vidutines algas i menesi gaunanciam darbuotoju net tiek kredito neduos. Pirkti kazkoki pati maziausia pasaulyje elektromobiliuka uz 20k nera absoliuciai jokios prasmes, tiesa. Geriau pridet dar 10k ir paimt kazka panasaus i masina.
Paimkim kaip pvz Hyundai Ioniq Hybrid style komplektacija kainuoja 25k, plug-in (pakraunamo) su tuo paciu 1.6 benzino varykliu jau 32k, tuo tarpu electric versijos tos pacios komplektacijos kaina 38k.
Is 38k atimam 21% = 30k. Aisku gaunasi pigiau, bet toli grazu ne kaip paprastas hybridas valgantis vos kelis litrus (kuro kaina su hibrido sanaudom jau arteja prie elektros kainos). Rezultate jei yra esme taupyti elektromobilio pirkimas vistiek niekada neatsiperka.
Na uztat entuziastai pazais. Tureciau galimybe ir pats buciau ne pries.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Užtat remti netaršių elektrinių automobilių įsigijimą būtų protingas sprendimas
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIs 38k atimam 21% = 30k. Aisku gaunasi pigiau, bet toli grazu ne kaip paprastas hybridas valgantis vos kelis litrus (kuro kaina su hibrido sanaudom jau arteja prie elektros kainos). Rezultate jei yra esme taupyti elektromobilio pirkimas vistiek niekada neatsiperka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLietuva ir taip jau yra senų automobilių laužynas. Turbūt tai ne paskutinė priežastis, kodėl esam tarp pirmaujančių ES pagal lavonus keliuose, nes seni laužai neturi saugumo sistemų.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKelias vidutines algas i menesi gaunanciam darbuotoju net tiek kredito neduos.
Gal tiesiog tu vidutine alga kaip 400 skaiciavai Nors ir tai su keliomis duos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Duos. Duos ir su DAUG maziau.
Gal tiesiog tu vidutine alga kaip 400 skaiciavai Nors ir tai su keliomis duos.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Buvot pats paemes, kad teigiat?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nuo kada dalykus galima zinoti tik paciam padarius?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Na as emiau, zinau koki limita duodavo bankas. Bet taip, gal ir duos, jei nera kitu isipareigojimu. Aisku cia irgi neeilinis atvejis kai zmogus gaunantis norm alga neturi jokiu kitu isipareigojimu, jam gyvenime nieko daugiau nereikia tik uz masina po ~800/men. moket (30k-20% inasas / 36 men + kasko)
Nevertinu ar gerai, ar blogai išleisti tokią dalį pinigų automobiliui, kiekvieno asmeniniai prioritetai, bet tik faktas, kad elektromobilis tikrai nėra tik milijonieriams prieinamas.
Kitas dalykas, būtų gerai galvoti ne tik apie asmeninių elektromobilių rėmimą, bet ir kaip ride sharing'e jų turėti daugiau. Pvz Spark vien elektromobiliai, CityBee tik keletas BMW i3. Spark naudojasi parkingui mieste elektromobiliams taikoma lengvata, CityBee nors ir su vidaus degimo varikliais, bet vis tiek gauna 50% nuolaidą parkingui (kažkur tą yra minėję ar savivaldybė ar patys CityBee, atsiprašau, šaltinio dabar neieškosiu). Manau, pirmiausia šitą nuolaidą reiktų palaipsniui nuimti, o paskui reiktų galvoti, kas dar galėtų paskatinti CityBee pereiti prie elektros ar Spark sėkmingiau plėstis.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.07.28, 14:43.
- 3 patinka
Comment
-
http://leasing.volkswagenbaltic.eu/l...&engine_id=226
Atmeti PVM ir gauni 230 €/mėn. Įvertinus nemokamą parkingą mieste, kuro ir aptarnavimo sutaupymus - sakyčiau tikrai ne tik vienetams įkandamas pasiūlymas. Ir čia dabar, o kalbama apie sprendimo prieėmimą 2021 m. Atlyginimai kils, elektromobiliai pigs, kuro akcizai ir parkingas brangs, atsiras vidaus degimo varikliais varomų automobilių apmokestinimas - ir turėsim ne pagalbą turtuoliams, o malonią lengvatą vidurinei klasei (kuri ir taip sumoka daugiausiai mokesčių Lietuvoje).
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąhttp://leasing.volkswagenbaltic.eu/l...&engine_id=226
Atmeti PVM ir gauni 230 €/mėn. Įvertinus nemokamą parkingą mieste, kuro ir aptarnavimo sutaupymus - sakyčiau tikrai ne tik vienetams įkandamas pasiūlymas. Ir čia dabar, o kalbama apie sprendimo prieėmimą 2021 m. Atlyginimai kils, elektromobiliai pigs, kuro akcizai ir parkingas brangs, atsiras vidaus degimo varikliais varomų automobilių apmokestinimas - ir turėsim ne pagalbą turtuoliams, o malonią lengvatą vidurinei klasei (kuri ir taip sumoka daugiausiai mokesčių Lietuvoje).
Ir tai tikrai ne pirmas automobilis šeimoje, nebent antras kazkam pasiekt darba.
Jei visgi tokios lizingo salygos atrodo tinkamos, tai jei imam tokios pat klases masina, lyginam su Yaris Hybrid, kurio kaina 16k, menesio imoka 150. Arba ne hybrid, kuris salone naujas 13 kainuoja. Uztat su juo gali davaziuot per 4 val iki Palangos, o su e-Up vaziuosi visa diena i viena puse kol pasikrausi pakeliui.
Jei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.
Belieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Sumoki 4k is savo kisenes + 230/men uz kibiro nuoma ir jai pasibaigus lieki basas su 0 likuciu - nei pinigu nei auto. Arba paskui dar damoki 8-10k. Bet tikrai to nedarysi nes suprasi, kad batarke nebe pirmos jaunystes. Realiai 100% atiduosi masina ir vel mokesi uz pradini inasa 3-5k ir sesi skolon 3-5 metam.
Ir tai tikrai ne pirmas automobilis šeimoje, nebent antras kazkam pasiekt darba.
Jei visgi tokios lizingo salygos atrodo tinkamos, tai jei imam tokios pat klases masina, lyginam su Yaris Hybrid, kurio kaina 16k, menesio imoka 150. Arba ne hybrid, kuris salone naujas 13 kainuoja. Uztat su juo gali davaziuot per 4 val iki Palangos, o su e-Up vaziuosi visa diena i viena puse kol pasikrausi pakeliui.
Jei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.
Belieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.
Yra pora prielaidų mano pasvarstyme:
1) Kalbu apie scenarijų gyvenant ir dirbant didmiestyje, labiausiai Vilniuje, gal dalinai tinka ir Kaunui. Iš kitos pusės, taršos problema mieste ir yra opiausia.
2) Parkingo kaina. Idealiu scenariju visi parkuojantys centre turėtų susimokėti. Deja, daug kas gauna nemokamas vietas iš darbovietės, stato kiemuose ar kitose neapmokestintose vietose, apmokestinamas yra lėtai įvedamas (pvz jau pusantrų metų kaip zona aplink Ozo Parką yra paskelbta žalia, rinkliava nėra renkama dar dabar). Darbovietės už darbuotojui suteiktą parkingo vietą turėti sumokėti GPM, nes tai dovana darbuotojui arba kitą mokestį (čia atsiranda galimybė lengvatai elektromobiliui), parkingo rinkliava turėtų būti renkama visoj zonoj, įskaitant kiemus, ne tik paženklintose gatvėse. Mokestis už gyventojams suteikiamą parkingo vietą turėtų būti palaipsniui neskausmingai, bet didinamas nuo dabar esančių simbolinių kelių eurų, ypatingai už antrą automobilį.
3) Kaip ir minėjau, reiktų kažkaip skatinti ride-sharinge elektrinius automobilius. Ride-sharinge elektromobiliai jau ir taip yra ekonomiškai parankūs, nes greičiau pasidengia didesnė jo kaina, kai automobilis ne stovi, o yra pastoviai naudojamas. Už minėtus 230 eur išeina 47 minutės važiavimo laiko Spark e-Up automobiliu per dieną (įskaitant savaitgalius). Ir čia su draudimu, plovimais, aptarnavimu - kuo nereikia jau rūpintis. Tai jau yra gera alternatyva apskritai nuosavo automobilio turėjimui.
Comment
-
3) Kaip ir minėjau, reiktų kažkaip skatinti ride-sharinge elektrinius automobilius. Ride-sharinge elektromobiliai jau ir taip yra ekonomiškai parankūs, nes greičiau pasidengia didesnė jo kaina, kai automobilis ne stovi, o yra pastoviai naudojamas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąBelieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 19:53.
Comment
Comment