Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
    Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

    Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

    Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Jei būtų kasmetinis mokestis ir dar tokiais dydžiais, kaip planuota, tai efektas būtų eksponentiškai didesnis.
      Taip, turėtų būti panašiai kaip Danijoje - šiuo metu Lietuvos skelbimuose pilna tokių automobilių kaip 2006-2007 Audi Q7 (su 3 litrų dyzeliniu varikliu) už ~5000-10000€. Danijoje toks automobilis, įregistruotas šiandien, mokėtų 1900€ per metus už savo taršą. Kaip manot, kaip pasikeistų paklausa tokiam automobiliui?

      Taip pat už 5000-10000€ galima nusipirkti daug taupesnį ir naujesnį automobilį, kurio taršos mokestis neviršytų turbūt nė 300€ per metus. Nu bet ne Audi
      Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.10, 17:42.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

        Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

        Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
        Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Kaimietis lygiai taip pat teršia aplinką. Ir net neabejoju, jog tokių be tikro džipo (parketiniai išsigimėliai nesiskaito) neprivažiuojamų vienkiemių yra vienetai.
          Teršia. Bet naujo neįpirks. Bet su tuo kiek kilometrų prisuka - vargu ar verta aukot politinius dividendus norint jį trūks plyš išlaipint iš to džipo.

          Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Pusę metų ir su miestą gali privažiuot prie daugumos vienkiemių. Žiemą ir pavasarį įdomiau. Ir ne tik privažiuot, bet kiek laužoma mašina nuolat taip ją drožiant. Džipas laikys n metų, maža miesto mašinytė byrės.
            Kokiomis konkrečiai mašinomis šita (visiška mažuma) publika važinėja?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Gali būt. Kita vertus žalstietiškas modelis mažiau politiškai skaudus ir labiau socialiai jautrus. Vienas dalykas yra koreguoti ką žmonės perka, kitas dalykas atiminėti ką jau turi.

              Nematau prasmės apmokestinti kokio kaimiečio nudrožtą dyzelinį džipą be kurio jis pusę metų nenuvažiuos iki rajono centro iš savo vienkiemio. Bet toks mokestis pagelbės ateityje galvojant ką pirkt. Gal geriau naujesnis mažas Suzuki džipukas nei dūmijantis X5.

              Be to tvariausia yra suvažinėt turimas mašinas, o ne pirkt naujas. Registracijos mokestis šitoj vietoj geriau nei metinis kuriuo būtų skatinama vis atsinaujinti.
              Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .

              Comment


                Man vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Tai elementariai galima būtų įvesti automobilio mokesčius pradedant tik nuo pvz rytojaus įsigijamiems automobiliams. Nemokestinti jau nusipirktų .
                  Toje pačioje Danijoje tarifai priklauso nuo automobilio registracijos datos Danijoje, dalis automobilių moka pagal automobilio svorį, dalis moka pagal automobilio vidutinį kuro suvartojimą, dabar registruojami - pagal CO2 išmetimą,

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                    Man vis dar protas neišneša kaip jūs čia siūlot savo noru ne tik patys susimokėt, bet ir kitus apmokestint. Yra tam žodis, bet nesakysiu
                    Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
                      Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??

                      Comment


                        Parašė neamos Rodyti pranešimą

                        Ir pasirodyti prieš rajono pacanus ir cioles su bobiškom tačkom??
                        tai pacanai su tokiomis pačiomis važinės nes metų mokestis kaip visa jų šiandieninė BNV verta

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
                          Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.

                          Bet palaaa, pamiršau visai. Gi reikia palaikyt milijardines kompanijas, kad joms pelnas eitų. Pofik kas žmonėms ar gamtai reikalinga ir naudinga

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                            Aha, ima visi ir išmeta gerai važiuojančias mašinas ir perka naujas. Ne tik kad finansiškai neapsimoka, bet ir logikos ar naudos tame nėra.
                            Nu tai mokėk už savo mašinos taršą, niekas neliepia tau jos išmesti. Taip pat niekas neliepia pirkti naujos mašinos (nes čia nėra kažkokia debiliška konspiracija). Normalūs seni automobiliai (kur varikliai nėra 3 litrų V6) neišmeta tokio kosmoso CO2, kaip kad mano 1900€ Audi pavyzdyje. Pvz. 2007 B6 Passatas 1.4 TSI (90 kW) moka 280€ per metus.

                            Comment


                              Pagal orginaliai siūlytas mokesčio ribas nei mano senas 1990 automobilis (1,5l) nei dabartinis 2017 metų automobilis (1,4l) nebūtų net patekęs į apmokestinamas ribas. Kad automobilis senas, nereiškia, kad yra taršus. O jeigu važiuoji taršiu, tai tikrai turėtum susimokėti.

                              Comment


                                "Kaip Danijoje" būtų truputį per gerai

                                A factory new Fiat 500 is taxed+VAT 69.8%

                                A factory new Mazda MX-5 is taxed+VAT 127%

                                A factory new Porsche Panamera is taxed+VAT 178%

                                This is excluding tax deductions for low-emission vehicles, and excluding potential CO2 taxes for high-emission vehicles, and this only applies to fossil-fuel cars. Electric cars are taxed significantly less.

                                So its still very expensive compared to basically every other country in the world, but it's not a firm 180% for any car you buy. It's a lot lower for small cheap cars, but it can also be higher than 180% for high-end cars that emits a lot of CO2.

                                Šaltinis: VBS


                                -

                                Comment


                                  +VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    +VAT reiškia, kad PVM dar ant viršaus visos sumos? Ar įtraukta į tą procentą?
                                    įtraukta, kaip matote +VAT parašyta prieš mokesčių procentus
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                      Šaltinis: VBS

                                      Nežinau kas tas VBS, bet čia radau šaltinį tiems, kas nori pasiskaityti plačiau: https://old.reddit.com/r/cars/commen...0_tax_on_cars/

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Kur čia problema? Publika persėstų į švaresnius ir taupesnius automobilius, apmažėtų nenaudojamų automobilių kiemuose, būtų daugiau babkių keliams.
                                        Jei tik finansiškai išgalėtu, manau daugelis persėstu į taupesnius automobilius. Bėda ta, kad apynaujai automobiliai ne tik yra pakankamai brangųs, bet dar ir nepatikimi. Šiais laikais gali pirkti tik visiškai naują mašiną, arba gerai prižiūrėtą seną. Pastarąją įpač labai sunku surasti, bet lietuviai mėgsta loterijas

                                        Comment


                                          Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

                                          Jei tik finansiškai išgalėtu, manau daugelis persėstu į taupesnius automobilius. Bėda ta, kad apynaujai automobiliai ne tik yra pakankamai brangųs, bet dar ir nepatikimi. Šiais laikais gali pirkti tik visiškai naują mašiną, arba gerai prižiūrėtą seną. Pastarąją įpač labai sunku surasti, bet lietuviai mėgsta loterijas
                                          Tu skaitei mano praeitą postą, kuriame parodžiau kad yra beveik 20 metų senumo neteršių mašinų? Jau nekalbant apie iš oro ištrauktus faktus kad naujesnės mašinos yra nepatikimesnės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X