Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Tesla Gigafactory“ Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
Spėčiau daug daugiau, nei Tesla sugebėtų jų suvirškinti. Apksritai nereikia galvoti, kad visi tie 6000 darbuotojų bus super duper inžinieriai, valytojų ir Teslai reikės. Jeigu kokie Barclays ir Western Union sugeba sau susirasti po 1500 darbuotojų specialistų, tai nėra daug priežasčių kodėl Tesla jų negalėtų susirasti.Show must go von!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe tai, JAV jų dar daugiau paruošia. Ir ką? Bandai prisikabinti visiškai lygioje vietoje. Faktas lieka faktų: mes galime pasiūlyti tinkamas sąlygas. Klausimas tik ar kas nors nepasiūlys geresnių sąlygų (pvz. didesnių lengvatų arba greitesnio visų leidimų parūpinimo, kas E. Muskui yra net svarbiau už lengvatas - vz.lt straipsnis ta tema yra labai geras).Paskutinis taisė VNS; 2017.01.06, 22:48.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKur tos salygos? Brieda su Ktu parasei ir viskas
Tikslių reikalavimų gamyklai Tesla nėra paskelbusi viešai. V. Lašas per savo kanalus iš Tesla bando gauti bent kažką. Tuo tarpu dabar galima daryti tą, ką galima padaryti nežinant tikslių sąlygų: numatyti galimas lengvatas, surasti tinkamas vietas, paskaičiuoti galimas infrastruktūros kainas ir t.t.
Tu, meanwhile, sėdi ir bambi kaip mes paruošiam mažiau specialistų už Bangladešą. Iš oro į orą.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSpėčiau daug daugiau, nei Tesla sugebėtų jų suvirškinti. Apksritai nereikia galvoti, kad visi tie 6000 darbuotojų bus super duper inžinieriai, valytojų ir Teslai reikės. Jeigu kokie Barclays ir Western Union sugeba sau susirasti po 1500 darbuotojų specialistų, tai nėra daug priežasčių kodėl Tesla jų negalėtų susirasti.Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.06, 22:55.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąMano vienu pazystamu sunus, besimokantis transporta sedejo vasara tam western union kaip specas. Ir tokiu ten "specialistu" ne vienas. Muskas minejo ir 17 000 darbuotoju. Cia jau turbut su valytojom.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDabartinėj atidarytoj Gigafactory išvis tik 600 dirba. Bet taip, jų daugės su laiku ir gali išaugti galbūt netgi iki 10.000. Bet jeigu tu manai, kad visi tie 10.000 bus mokslininkai inžinieriai, tai labai klysti. Daugumos jų darbas tikriausiai bus pakankamai nuobodus ir monotoniškas, panašiai kaip ir daugumoje kitų gamyklų. Mano suprati visokiems Western Union ir Barclays paslaugų centrams reikia netgi aukštesnės kvalifikacijos darbuotojų, nei Teslos gamyklai. Žinoma, bus ir dalis Gigafactory darbuotojų, kurių kvalifikacija turės būti itin aukšta, bet jie geriausiu atveju šimtais skaičiuosis, bet ne tūkstančiais.Paskutinis taisė VNS; 2017.01.06, 23:29.Show must go von!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokios sąlygos? Sąlygos energijai ar sąlygos darbuotojams? Sąlygos žemės plotui ar sąlygos finansavimui? Apsispręsk ką nori sužinot.
Tikslių reikalavimų gamyklai Tesla nėra paskelbusi viešai. V. Lašas per savo kanalus iš Tesla bando gauti bent kažką. Tuo tarpu dabar galima daryti tą, ką galima padaryti nežinant tikslių sąlygų: numatyti galimas lengvatas, surasti tinkamas vietas, paskaičiuoti galimas infrastruktūros kainas ir t.t.
Tu, meanwhile, sėdi ir bambi kaip mes paruošiam mažiau specialistų už Bangladešą. Iš oro į orą.Show must go von!
Comment
-
Jeigu Gigafactory ateitų į Lietuvą, vietą jai tikrai galima būtų surasti, netgi įstatymus atitinkamai pakeisti, žemę nacionalizuoti, jos paskirtį pakeisti ir t.t. Svarbu, kad į tai nebūtų žiūrima biurokratiškai. Ir kuo daugiau gamyklų - tuo geriau, nes tuo didesni šansai bent vieną jų prisikviesti
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNu kalk vieta statybai. Sedziu teritoriju palnavime +10 metu. Paziuresim tamstos isvis gaudymasi realybej
Pristatyme buvo Klaipėdos LEZ vadovo pristatymas, kuriame jis minėjo, kad jau yra sutarta su Klaipėdos savivaldybe dėl galimybės prie LEZ'o prijungti iki šiol Klaipėdos uosto pietinės dalies plėtrai rezervuotą žemę. Žemės dydis - arti 400 ha. Tą padarius Tesla jau po defaultu gautų mokesčių lengvatas ilgiems metams. Dar pridėkime nestandartinį sprendimą, kurį esant reikalui pažadėjo Skvernelis.
Juokingiausi man, kad šitai idėjai įvyko tik antras susitikimas, o jame jau sudalyvavo ministras, Premjeras, Investuok Lietuvoje vadovas, Lietuvos energijos vadovas, KTU rektorius ir t.t. Meanwhile VNS sėdi kėdėje ir ieško bent minimalios priekabės. Ir viskas tik tam, kad galėtų pateisinti savo nieko neveikimąKol kas sekasi ~vidutiniškai. Galėtum geriau pasistengt. Nu, pavyzdžiui, prikibti, kad Lietuva tiesiog yra maža šalis. Nesvarbu, kad tai nieko nelemia. Nu bet prikibti gi vis tiek galima
-----
In other news. Gigathon'e vyko idėjų paieška staigiam PR'ui, kurį galima būtų prasukti*. Laimėjo idėja rengti tiesioginę transliaciją, kur prieš kamerą sėdėtų koks nors valdžios atstovas ir lauktų skambučio iš Tesla. Transliacija truktų tol, kol nepaskambins kas nors. Idėją turi įgyvendinti per dvi ateinančias savaites.
* - tai ne pitchas E. Musk'ui, o pasiviešinimas.Paskutinis taisė Creatium; 2017.01.06, 23:50.
Comment
-
Jo jo 400 ha ir uosto rezervo. Cia musesi neseniai del 50 aru, rengiant viena TP lietuviskai imonei su + 100 000 000 eu apyvarta. Cia jau welcome Tesla. O visi kiti kas planavotes pletra ir gausit spyga (ta pati Achema) - von. Nejuokink, kiba ne svogeriu kraste gyveni. Skvernelis eis kur jam lieps. Net ir Zvaigzdziu dueta. Nes jei kliedes tik apie Naisius, tai pats supranti, kad sekanciais metais tektu grizt i nuovada. KTU rektorius irgi ne i kelmo spirtas. Kada ta aukstuju mokyklu muge Kaune? Kita savaite?
Nepyk, bet uosto rezervas duodu galva nukirst, atkrenta, zinant kas ta uosta relaiai nori plest. Kita vieta siulykPaskutinis taisė VNS; 2017.01.06, 23:59.Show must go von!
Comment
-
Ką Lietuvai reikia dabar padaryti, tai žinoma jokiu būdu nelaukti 'gal Tesla mus pastebės', o patiems pasiūlyti Teslai visą paketą. Kad tą paketą sudaryti, visų pirma reikėtų išsiaiškinti ko gi reikia Teslai. Išsistudijavus, ko Teslai reikia, patiems lietuviams būtų daug lengviau jiems pasiūlyti tinkamą variantą, nei tikėtis, kad Tesla pati susiras, išsiaiškins ir išanalizuos kurioje gi vietoje Lietuvoje jai labiausiai apsimokėtų statyti gamykla, kokius gi specialistus mūsų universitetai ruošia ir t.t. Tas analizes turime padaryti mes patys, surasti pačius tinkamiausius Teslai sprendimus ir pasiūlyti jiems. Pasiūlymo paketas turėtų būti maždaug toks:
Variantas #1
1. Lokacija prie Kruonio hidroelektrinės, zonoje, kuri tuo pačiu patenka(pateks) į LEZ'ą.
2. Darbuitojai: KTU steigiamos tokios ir tokios specialybės darbuotojams ruošti
3. Biuriokratija: įkuriama speciali tarnyba greitai ir efektyviai sutvarkysianti visus biuriokratinius Teslos reikalus
4. Tokios ir tokios reikiamos papildomos infrastruktūros sukūrimas Lietuvos lėšomis.
5. Ir t.t.
Nesutiks - nieko tokio, pasiūlymų paketą jau turėsim suformavę ir galėsim eiti pas kitą akumuliatorių gamintoja.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKą Lietuvai reikia dabar padaryti, tai žinoma jokiu būdu nelaukti 'gal Tesla mus pastebės', o patiems pasiūlyti Teslai visą paketą. Kad tą paketą sudaryti, visų pirma reikėtų išsiaiškinti ko gi reikia Teslai. Išsistudijavus, ko Teslai reikia, patiems lietuviams būtų daug lengviau jiems pasiūlyti tinkamą variantą, nei tikėtis, kad Tesla pati susiras, išsiaiškins ir išanalizuos kurioje gi vietoje Lietuvoje jai labiausiai apsimokėtų statyti gamykla, kokius gi specialistus mūsų universitetai ruošia ir t.t. Tas analizes turime padaryti mes patys, surasti pačius tinkamiausius Teslai sprendimus ir pasiūlyti jiems. Pasiūlymo paketas turėtų būti maždaug toks:
Variantas #1
1. Lokacija prie Kruonio hidroelektrinės, zonoje, kuri tuo pačiu patenka(pateks) į LEZ'ą.
2. Darbuitojai: KTU steigiamos tokios ir tokios specialybės darbuotojams ruošti
3. Biuriokratija: įkuriama speciali tarnyba greitai ir efektyviai sutvarkysianti visus biuriokratinius Teslos reikalus
4. Tokios ir tokios reikiamos papildomos infrastruktūros sukūrimas Lietuvos lėšomis.
5. Ir t.t.
Nesutiks - nieko tokio, pasiūlymų paketą jau turėsim suformavę ir galėsim eiti pas kitą akumuliatorių gamintoja.
Pasiulymu paketas jau matau, apie uosto rezerva, nezinojau iki creatium posto, griuk negyvas, jau dabar sakem ant vandens uzrasytas.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNu kalk vieta statybai. Sedziu teritoriju palnavime +10 metu. Paziuresim tamstos isvis gaudymasi realybej
Comment
-
Taip, Gigafactory reikia labai didelio ploto, kurį ne taip jau ir lengva surasti. Tačiau bent jau man važiuojant per Lietuvą ir matant tas mūsų lygumas ir tuščias pievas atrodo, kad surasti tinkamą vietą Teslai Lietuvoje turėtų būti kur kas lengviau, nei daugumoje kitų šalių, kur ir gyventojų tankis kur kas didesnis ir lygumų tiek nėra. Taip pat nemanau, kad ta gamykla būtinai turi stovėti LEZ'e, LEZ'ą galėtumėm įsteigti ten, kur ta gamykla bus statoma, juk jos masė savaime yra kaip pačio LEZ'o. Kas dėl seimo... na, jiems tik rankas pakelti balsuojant reiktų, visą paruošiamą darbą padarytų kiti, gal tiek dar sugebėtų. Ir šiaip, mūsų šalies valdžios vyrams susiėmus, jie galėtų būti kur kas lankstesni, nei kokia Ispanija. Ispanija vistiek apie Teslą taip nešokinėtų ir įstatymų taip nesistengtų pritaikyti, kaip Lietuva. Juk buvimas mažesniu visų pirma ir turi tą privalumą, kad esi lankstesnis.Paskutinis taisė Eidvis; 2017.01.07, 00:26.
Comment
-
Parašė VNSBanned. Rasiau juk apie Via Baltikos keliu metru ispirkima pagal asi. Zeme aukso vertes, pagrinde del zemes ukio veiklos. Galima nacionalizuot uz dyka, bet, kad Marijampoles apylinkiu zemiu savininkai ZUM duris jau dabar koja atidarineja ir trasas is Karbauckio vagonais perka. Rysis kas juos nuskurdint?Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.07, 00:28.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTaip, Gigafactory reikia labai didelio ploto, kurį ne taip jau ir lengva surasti. Tačiau bent jau man važiuojant per Lietuvą ir matant tas mūsų lygumas ir tuščias pievas atrodo, kad surasti tinkamą vietą Teslai Lietuvoje turėtų būti kur kas lengviau, nei daugumoje kitų šalių, kur ir gyventojų tankis kur kas didesnis ir lygumų tiek nėra. Taip pat nemanau, kad ta gamykla būtinai turi stovėti LEZ'e, LEZ'ą galėtumėm įsteigti ten, kur ta gamykla bus statoma, juk jos masė savaime yra kaip pačio LEZ'o. Kas dėl seimo... na, jiems tik rankas pakelti balsuojant reiktų, visą paruošiamą darbą padarytų kiti, gal tiek dar sugebėtų.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNSParašė Creatium Rodyti pranešimąIn other news. Gigathon'e vyko idėjų paieška staigiam PR'ui, kurį galima būtų prasukti*. Laimėjo idėja rengti tiesioginę transliaciją, kur prieš kamerą sėdėtų koks nors valdžios atstovas ir lauktų skambučio iš Tesla. Transliacija truktų tol, kol nepaskambins kas nors. Idėją turi įgyvendinti per dvi ateinančias savaites.
* - tai ne pitchas E. Musk'ui, o pasiviešinimas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSutinku, .... Jeigu pavyks įgyvendinti šitą PR akciją ir dar per ateinančias pora savaičių, tai taptų pirmu rimtu žingsniu atkreipiant Teslą dėmesį į Lietuvą.
Su VNS visgi galima sutikti, kad prieš pritraukiant gigafactory, turi įvykti giga revoliucija Lt politikų ir biurokratų galvose. tai ir otkatų sistema ir visokių popierių reikalavimas, leidimų vilkinimas, tie patys žmonės būtų nulinė problema, jei būtų normali imigracijos politika šiek tiek aukštesnės kvalifikacijos darbuotojams, kurių Lt trūksta.
na, o šitas PR pritraukti Tesla yra labiau PR visai Lietuvai siekiant pritraukti kiek mažesnes žuveles.
Comment
Comment