Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Tesla Gigafactory“ Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąBet izoliacijos ir padangos nėra gaminamos su tikslu jas deginti. Šitie dalykai yra perdirbami ir neleidžiami į orą, tai ir atmetus taršos sumažinimas vistiek yra taršos sumažinimas.
Comment
-
Jei nebeliks vidaus degimo variklių, tai gauti pramoninėms prekėms gaminti reikiamus naftos kiekius Lietuvoje tikriausiai užtektų ir iš vietoje išgaunamos. O Teslos gamyklos atsiradimo svarbą sulyginti su visuomeninio transporto rėmimu... na tai kiek naivoka
O čia visiems kritikams, kurie sakė, kad neverta čia nieko stengtis...
Apie Lietuvą ir „Teslą“ rašo „New York Times“
Lietuva sulaukė dar daugiau tarptautinio dėmesio: apie virtualiame pasaulyje Lietuvoje pastatytą „Teslą“ gamyklą rašo „The New York Times“.
"Siekdama dėmesio, Lietuva pastatė virtualų „Tesla“ fabriką“, - skelbia antraštė.
Tai pastebėjo „Tesla“ vadovybė - penktadienio vakarą organizacijos „Twitter“ paskyroje pasirodė Lietuvai palanki žinutė – įmonės atstovai pastebėjo lietuvių kurtą projektą.
„Lietuva žino kelią į mūsų širdį“, - paskelbė bendrovė
Taigi nebuvo taip jau ir sunku atkreipti Teslą dėmesį į Lietuvą. Antras etapas - parodyti, kad tai nebuvo vienkartinis užsidegimas + pateikti rimtą pasiūlymą. Ir žinoma netgi ir viską tobulai įvykdžius Lietuva vistiek gali nesulaukti Tesla investicijos, bet niekada nelaimėsi loterijoje, jeigu bilieto nenusipirksi. Ir net jeigu Tesla ir neateis, tas mūsų pasiryžimas gali būti pastebėtas kito gamintojo. Juk tokių gigafactorių Europoje bus tikrai ne viena ir net ne kelios.
Comment
-
Viskas gerai, bet nepamirškit, kad ir kitos šalys taip pat stengiasi ir turi tam ne mažiau išteklių ir patirties.
https://electrek.co/2017/01/08/tesla...ench-minister/Paskutinis taisė Lettered; 2017.02.06, 11:17.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas gerai, bet nepamirškit, kad ir kitos šalys taip pat stengiasi ir turi tam ne mažiau išteklių ir patirties.
https://electrek.co/2017/01/08/tesla...ench-minister/
Man kartais atrodo, kad šito visko mums patiems reikia labiau ne dėl galimybės pritraukti Teslą, o dėl savų pačių suvokimo ir pasitikėjimo didinimo. Net ir tuo atveju, jeigu nepavyktų.
P.S. Jau vieša paslaptis, kad Europoje bus ne viena tokia gamykla. Tad jeigu "2" bus statoma kokioje Portugalijoje, nereikia prarasti, kad "3" galėtų būti statoma kitoje EU pusėje - pas mus. Tai kitaip tariant absoliučiai nėra priežasčių nesistengti pritraukti. Bet kokiu atveju mes laimėsime (net jeigu niekas nieko nestatys pas mus), o prarasti neturime ko.
Comment
-
na eu yra vieninga rinka, statys kur pigiau, algos mazesnes, yra specialistu, geopolitis saugumas, logistika... paskutinis punktas manau apspres daug ka."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas gerai, bet nepamirškit, kad ir kitos šalys taip pat stengiasi ir turi tam ne mažiau išteklių ir patirties.
https://electrek.co/2017/01/08/tesla...ench-minister/
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJei nebeliks vidaus degimo variklių, tai gauti pramoninėms prekėms gaminti reikiamus naftos kiekius Lietuvoje tikriausiai užtektų ir iš vietoje išgaunamos. O Teslos gamyklos atsiradimo svarbą sulyginti su visuomeninio transporto rėmimu... na tai kiek naivoka
Comment
-
Yra ir kas vinilinių plokštelių šiandien klausos. Suprantama, kad ir nafta kažkokiame lygyje pasauliui bus reikalinga, kad ir tam pačiam plastikui gaminti ir pan., bet jo poreikiai bus nepalyginamai mažesni, tokie, kad Lietuva savo poreikius laisvai galės tenkinti pati iš savo išgaunamos naftos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kokius šansus turi prancūzai su savo požiūriu į darbinius santykius? Juk Tesla negalėtų jų nei atleisti, nei uždrausti streikuoti. O tokio pobūdžio bizniui tai visiškas no-go.Paskutinis taisė Lettered; 2017.02.06, 13:48.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNaivoka laikyti elektromobilizaciją išsigelbėjimu nuo naftos sunaudojimo. Tuo labiau kad naftos produktų varkliams visiško atsisakymo tikrai nebus (elektros tinklai neatlaikys apkrovimo + krovininis transportas + aviacija).
Tuo metu nebuvo tiek pigios elektros kaip dabar, o kuo toliau tuo labiau elektra taps tiesiog neišsemiamu resursu - labai lauku tų laikų, nes jei žiūrėti istoriškai, visi didieji žmonijos proveržiai susiję su sugebėjimu išgauti energiją ir ją panaudoti. Tarkime pramonės revoliucija - kas manėte, jog ji įvyko dėl to, kad buvo išrastas garo variklis? Visi ar ne ? WRONG. Garo variklį jau buvo išradę GRAIKAI https://en.wikipedia.org/wiki/Aeolipile. Britai sukūrė industrinę revoliuciją nes a) panaudojo seną seną technologiją ir daug svarbesnis b) jų geografija lėmė, kad visoje saloje yra daug lengvai prieinamos anglies paviršiuje.
Krovininis transportas Švedijoje jau dabar važinėja kaip troleibusai ir taip bus visur. https://www.scania.com/group/en/worl...ens-in-sweden/
Dabar esame kaip tik ant slenksčio, kai solar tuoj taps pigiausiu - nebebus jokios prasmės ir galimybės to sustabdyti, visur bus daug pigios energijos.
Žodžiu, Aleksio, verdat savo sultyse, nemąstot, nesidomit.
Aviacija dar gana ilgai naudos iškastinį kurą, bet ir jie pereis prie atsinaujinančių formų viena ar kita forma. O štai rocket science niekada nepereis prie solar ar wind, nes tiesiog kitaip neįmanoma apeiti niutono dėsnių ir išsiplėšti iš gravitacijos į atmosferą.
Comment
-
Parašė Pedigree Rodyti pranešimą<..>
O štai rocket science niekada nepereis prie solar ar wind, nes tiesiog kitaip neįmanoma apeiti niutono dėsnių ir išsiplėšti iš gravitacijos į atmosferą.
Comment
-
Parašė Pedigree Rodyti pranešimąTai lifto idėja čia atskirai (manau, kad tikrai įmanoma), aš kalbėjau eina apie savaeiges transporto priemones.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSkrydžiu į kosmosa nelabai ir sutaupytum CO2, labai mažai skraido. Kosmoso turizmas irgi neturės ženklios įtakos. Įdomu, kiek ugnikalnis vienu išsiveržimu išmeta CO2 ir dar visokio kito š.
Ne visai sutikčiau ir su Pedigree paskutiniu komentaru. Lifto idėja nėra nesusijusi su raketomis. Antai jeigu liftas būtų realiai įgyvendintas, tai pakilimas kosmosą (ar bent aukštesniuosius Žemės sluoksnius) būtų visiškai pigus dalykas. Raketos ilgainiui taptų atgyvenusia idėja, nes kainuoja belenkokius pinigus.
Aišku, lieka klausimas kaip keliausime pačiame kosmose, bet ten irgi yra švarių būdų (pvz., termobranduoliniai reaktoriai arba tas pats Em-Drive (jeigu jis veikia).
Comment
-
Kosmose tai koks jau skirtumas bet manau turbūt daugiausiai perspektyvos turi branduolių sintezė ? gal kas daugiau žino. Su liftu šiaip klausimas, kas jį statytų? kainuotų žvėriškus pinigus. Aišku JAV turbūt. Bet ar vyriausybė turėtų? respublikonai užprotestuotų. O verslui neatsipirktų, nebent Muskas sugalvotų metodą kokį.
Comment
-
Parašė Pedigree Rodyti pranešimąKosmose tai koks jau skirtumas bet manau turbūt daugiausiai perspektyvos turi branduolių sintezė ? gal kas daugiau žino. Su liftu šiaip klausimas, kas jį statytų? kainuotų žvėriškus pinigus. Aišku JAV turbūt. Bet ar vyriausybė turėtų? respublikonai užprotestuotų. O verslui neatsipirktų, nebent Muskas sugalvotų metodą kokį.
Pats liftas žvėriškai neturėtų kainuoti. Iš esmės tai būtų lynas, įtemptas nuo Žemės iki geostacionarioje orbitoje esančios stoties. Labiausiai galvos skausmą kelia mano minėtas lynas. Kol laboratorijose gaminami kelių cm ilgio gabaliukai, tol apie normalias kainas galvoti nėra ką. Tad visas projektas iš esmės priklausytų nuo to lyno gamybos kaštų.
Verslas galėtų imtis laisvai. Jeigu dabar verslas kuria sprendimus kaip pakilimą į kosmosą daryti ekonomiškesnį (pvz. SpaceX daugkartinio naudojimo pakopos), tai lifto sprendimas (vos tik atsiradus galimybei pagaminti 35 tūkst. km ilgio lynui) turėtų tikrai domint, nes jis iškėlimo kainą muštų žemyn kaip reikiant.
Comment
Comment