Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
XII Seimas ir XVII Vyriausybė (po 2016 rinkimų)
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau. Jei iš tikrųjų rūpėtų ekologija, tai galima apmokestinti visus automobilius ir dalį surinkto mokesčio skirti elektromobilių ar hibridinių automobilių įsigijimui subsidijuoti. Na bet apmokestinti turtingesnius naujų automobilių savininkus juk negražu ir negarbinga.
Galbūt Audi A8 nebus taip krūta kaip Ford Focus, bet oro tarša bus 2 kartus mažesnė.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kai ir kitų pasieks, tada ir kiti smirdantys dyzeliai dings.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau. Jei iš tikrųjų rūpėtų ekologija, tai galima apmokestinti visus automobilius ir dalį surinkto mokesčio skirti elektromobilių ar hibridinių automobilių įsigijimui subsidijuoti. Na bet apmokestinti turtingesnius naujų automobilių savininkus juk negražu ir negarbinga.
Aš būčiau už tai.
Bent po 100 EUR nuo milijono automobilių - jau 100 mln. EUR į biudžetą.Paskutinis taisė Sula; 2018.06.14, 13:48.
Comment
-
Aš įtariu, seno autoparko priežastis ne tik žemos pajamos, bet ir požiūris, kad yra geresnių būdų panaudoti pinigus. Kam pirkti mažiau teršiantį ir saugesnį apynaujį automobilį, jeigu ir senas veža? Ir dar prisideda noras važinėti su 10 metų Mercedesu, bet ne 5 metų Škoda. Taip, kad čia ir prioritetų klausimas, o naujas mokestis galėtų paskatinti juos perdėlioti.
Comment
-
Niekaip negaliu atsistebėti Lietuvos politikų strateginiu mąstymų. Reitingai rūpi visiems iki kaulų smegenų, bet užuot iškart pasakius nuo kokio amžiaus ar kubatūros priklausys mokestis ir kaip jis bus skaičiuojamas, išmetami keli sakiniai, kur visi interpretuoja juos savaip ir dabar kelis mėnesius visi keiks esamą valdžią. Visokie MGB su Masiuliais eina parūkyti ant suolelio, kai scenoje auto mokesčiai.
Ps. valstiečiams nesimpatizuoju, tiesiog įdomu, kas vyksta žmogaus galvoje priimant tokius sprendimusPaskutinis taisė Galys; 2018.06.14, 14:05.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTai kad nelabai aišku, ar daugiau dėmesio bus skiriama kubatūrai, ar automobilio amžiui. 30 metų senumo ir senesniais automobiliais važinėja kita asmenų grupė - kolekcininkai .If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O tai ne visus apmokestins? Kiek žinau, Latvijoje moka visi, ir gana solidžiai (iki 500-700EUR), priklausomai nuo kubatūros, vėliau keis nuo taršos.
Aš būčiau už tai.
Bent po 100 EUR nuo milijono automobilių - jau 100 mln. EUR į biudžetą.
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
100 mln eurų neefktyviose švietimo, medicinos ir t.t. sistemose yra nulis. Šiaip jei jau yra ruošiamasi politiniam charakiriui, tai jau geriu būtų padarę normalią mokesčių reformą.
Normalioms reformoms nepasirengusi ne tiek valdžia, kiek visiškai nuliumpenizuota visuomenė. Nenustebsiu, jei artimiausiuose rinkimuose, kaip ir žada, Karbauskis (ir satelitai) laimės viską, kas įmanoma. Todėl tegu įvedinėja mokesčius - yra tokia galimybė, nebus jokios ypatingos reakcijos iš runkelijos. Nereikės ateityje įvedinėti normalesnėms politinėms jėgoms, kai užklups ekonominė stagnacija ir demografinė krizė.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Daromai mokesčių reformai kaip tik trūksta apie 100 mln. EUR - štai ir pinigai. Kad jų dalis dingsta smėlyje - taip buvo ir bus.
Normalioms reformoms nepasirengusi ne tiek valdžia, kiek visiškai nuliumpenizuota visuomenė. Nenustebsiu, jei artimiausiuose rinkimuose, kaip ir žada, Karbauskis (ir satelitai) laimės viską, kas įmanoma. Todėl tegu įvedinėja mokesčius - yra tokia galimybė, nebus jokios ypatingos reakcijos iš runkelijos. Nereikės ateityje įvedinėti normalesnėms politinėms jėgoms, kai bus ekonominė stagnacija ir demografinė krizė.
Dėl runkelijos: mano nuomone, toks mokestis valstiečių reitingams runkelijos tarpe būtų labai stiprus smūgis.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąDabar kalbama apie vienkartinį, registracijos metu mokamą mokestį.
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Neigiamo įspūdžio stiprumo prasme, 200 eurų vienu kartu yra daug blogiau, nei kokie 30 eurų per metus.(jei nusipirktu auto važinėji apie 6 metus).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet tai nepalies jau dabar važinėjančių nudrožtais prabangiais auto. O €30 per metus ar €60 einant technikinę paliestų ir juos. Be to, minimaliai paskatintų pasikeisti senstantį auto. O registracinis mokestis kaip tik skatintų atidėt atsinaujinimą. Valstiečiams matyt norisi, kad kuo mažiau žmonių pajaustų tą mokestį iki rinkimų.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOficialiai tai ekologinis mokestis, o realiai tai papildomas mokestis neturtingiems, kurie nepajėgia įsigyti naujo automobilio. Pastarieji ir taip daug sumoka PVM bei akcizų pirkdami degalus, kurių senam automobiliui reikia daugiau. Jei iš tikrųjų rūpėtų ekologija, tai galima apmokestinti visus automobilius ir dalį surinkto mokesčio skirti elektromobilių ar hibridinių automobilių įsigijimui subsidijuoti. Na bet apmokestinti turtingesnius naujų automobilių savininkus juk negražu ir negarbinga.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Negarbinga yra subsidijuoti užsienio automobilių gamintojus.
Sako Lada Kalina atitinka griežčiausius aplinkosauginius ES reikalavimus. Tai yra biodegradable automobilis - visiškai surudija per 3 metus.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Negarbinga yra subsidijuoti užsienio automobilių gamintojus.
Comment
-
15min įdėjo automobilių mokesčių ES šalyse lentelę. Pagal ją išeina, kad be Lietuvos, tik Estijoje asmeniniai automobiliai nėra niekaip apmokestinami. Periodinio mokesčio dar nėra Lenkijoje, bet jie įvedę registracijos mokestį.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...jai-220-766902
Comment
Comment